Forum > IK STEL ME EVEN VOOR

The Pope stelt zich voor.

(1/4) > >>

The Pope:
Ik lees alweer enkele maanden mee op dit interessante forum. Via de vele berichten die hier worden geschreven heb ik vele voor mij nieuwe clubs ontdekt. Waarvoor dank. Echt interessant om de ervaringen van andere te lezen en deze te vergelijken met je eigen ervaringen. Vandaag dus maar besloten zelf een bijdrage te gaan leveren aan jullie forum.
Sinds 8 jaar ben ik volledig bekeerd tot de betaalde liefde nadat mijn laatste relatie stuk liep. Vanaf toen maar besloten de sores en stress van een relatie achter me te laten en een keer echt te gaan genieten van het leven. Dat lukt perfect in de vele clubs die Nederland en met name Duitsland rijk is. Ook bezoek ik regelmatig nog diverse rosse buurten zowel in Nederland als Duitsland alhoewel niet meer zo vaak als vroeger daar de clubs toch mijn voorkeur hebben sinds ik deze heb leren kennen. Dit leven bevalt me meer dan uitstekend kan ik jullie vertellen :dance2 en ga van mijn leven niet meer terug in een relatie. Waarom kopen als je ook leasen kan toch?
Ooit ééns begonnen met wandelen in het Spijkerkwartier te Arnhem maar nadat deze werd gesloten moest ik wel alternatieven zoeken. En die vond ik in Duitsland in ondermeer Essen, Stahlstrasse, en Oberhausen, Flashofstrasse. Daarna uitgebreid naar ondermeer Duisburg, Bochum en Krefeld. Het laatste jaar ook actief geworden in het saunaclub gebeuren en moet zeggen dat me dit beter bevalt. Is gewoon veel relaxter, de meiden zijn er mooier en socialer ingesteld en het is nog niet eens zoveel duurder ook zeker als je bekijkt wat je voor je geld krijgt. Inmiddels heb ik bezocht; Planet Happy Garden, Ying Yang, Golden Time en vorige week nieuw ontdekt Villa Marisol, een zeer mooie en verzorgde club waar ik binnenkort een verslag over zal schrijven.
Tot zover mijn introductie en hoop hier met jullie nog zeer veel interessante info te mogen delen.

KanariePiet:
 :welcome: op RB 'the Pope'!

de vulkaan spesjalist:
 :welcome: op rb  The Pope ik vind het mooi om te horen dat ook jij gewandeld heb in het spijker kwartier door de sluiting van het spijker kwartier ben ik ook terecht gekomen in Duitsland en ik wissel sauna clubs af met de vulkaanstrasse te Duisburg veel plezier hier  :039:   

pret:
 :welcome: op het prettigste p6 form.

The Pope:
Tja, Sexmachine, de toekomst zal het ons leren hoe de kaarten op den duur (opnieuw) worden geschud in de Duitse bordeelwereld..... Over een jaar zullen we meer weten.

Ik was er al voor gewaarschuwd, iets positiefs schrijven over raambuurten op een saunaclubforum is gewoon vragen om problemen en zie het hier dus weer bevestigd.
Ik snap dat nooit zo......waarom zou een raambuurt slechter zijn dan een saunaclub, waarom zou je in een raambuurt per definitie alleen maar afwerkservice kunnen krijgen, voor de "snelle" wip terecht kunnen en waarom worden de bezoekers van een raambuurt op de saunaclubfora altijd weggezet als zijnde de mindere rakker? Waarom staat een raambuurt vergelijken met een saunaclub gelijk aan het vergelijken van appelen met peren? Laten we gewoon heel eerlijk zijn, eigenlijk komt het toch allemaal op hetzelfde neer? Een laufhaus of een saunaclub, het zijn en blijven beide gewoon ordinaire bordelen en de bezoekers ervan zijn en blijven hoerenlopers hoe je het ook wendt of keert. Of het nu een laufhaus is of een saunaclub, we komen er allemaal met hetzelfde doel en dat is het hebben van geile seks met mooie meiden, niet voor het sauna'tje, het buffetje of het ontmoeten van andere kerels. Voor dat laatste is het locale buurtcafé immers een veel goedkoper alternatief. Verder zou ik weleens willen weten hoeveel rakkers een saunaclub zonder meiden nog zou trekken. Ik denk geen enkele toch? Mooie meiden, daar komen we voor. De rest is slechts bijzaak. In een saunaclub betaal je flink meer geld voor in feite hetzelfde maar dat wil nog niet zeggen dat je jezelf als saunaclub bezoeker dan zomaar een betere status mag aanmeten tov. een rakker die een wandelbuurt bezoekt. Ik ken namelijk rakkers die in een raambuurt urenlang een dame boeken en daarvoor zomaar 400 euro of meer  neerleggen. Zoiets zie ik de gemiddelde saunaclub bezoeker nog niet doen! Feit is en blijft dat zowel de raamwandelaar als de saunaclubrakker thuis geen vrouw tot hun beschikking hebben waarmee ze lekker van bil kunnen gaan en daarom wel genoodzaakt zijn om daarvoor een bordeel te bezoeken. Beide zitten dus in hetzelfde schuitje. Lotgenoten noemen we dat. Waarom zou de één dan minder moeten zijn dan de andere? Ik begrijp dat even niet en noem dit puur hokjes denken.


--- Citaat ---Ik begrijp alleen niet je introductiebericht op RB van 22 augustus ll, daarin lees ik een heel andere boodschap met name ....

--- Einde van citaat ---
Ach ja, weet je, laten we gewoon eerlijk zijn. We leuken onze berichten en clubverslagen toch allemaal wel een beetje op, nietwaar? Passen het aan aan datgene wat het lezerspubliek en niet in het minst, de forumleiding, op het betreffende forum graag wil horen en lezen. Al was het alleen maar om je kans op eventuele vrijkaartjes niet te verzieken, toch?
Ik ben overigens een liefhebber van beide saunaclubs en raambuurten. Al zou je dat eerste vanwege mijn laatste posts misschien niet zeggen. De laatste 2 jaar sloeg de barrometer bij mij steeds meer door richting de saunaclubs. Echter het laatste half jaar neemt in mijn ogen het service nivo en met name de line up in de verschillende clubs dermate af dat ik mijzelf erop betrap steeds vaker weer mijn toevlucht te zoeken tot de raambuurten. Daar lopende verbaas ik mij dan telkens weer over de toch wel zeer goede line up in raambuurten als Duisburg en Oberhausen en niet in het minst het hoge service nivo dat je daar aantreft. Om eerlijk te zijn, een paar weken terug bijvoorbeeld heb ik Villa Marisol ongepopt verlaten. De line up was er zwaar dramatisch. Op een zaterdag in totaal 8 dames aan het werk. Daarvan vielen er 4 in de categorie kiloknallers. De overige 4 waren ook niet om aan te zien. Gewoon een aanfluiting voor een saunaclub waarvoor je wel eventjes 50 euro inkom dient af te rekenen!! Daarvoor mag je dan toch ook iets verwachten toch? Daarna zwaar teleurgesteld Villa Marisol verlaten en doorgereden naar Oberhausen om daar proberen mijn dag goed te maken. Daar heb ik een droom date gehad met een beauty van een dame waarvan de bezoekers van Villa Marisol alleen maar kunnen dromen en dat voor slechts 30 euro. Daarna nog even een lekkere dönerteller a 7,50 euro naar binnen gewerkt in het Turkse restaurant aan de Herman Albertz strasse want ook het eten was er in Villa Marisol bij ingeschoten. In Villa Marisol hadden ze namelijk, jawel, gekookte aardappelen en reepjesvlees of iets wat daarvoor door moest gaan. Toen ik die pan met vlees opentrok was mijn eetlust spontaan over. Ook de in Villa Marisol werkende dames klaagden overigens steen en been over het eten wat men hun daar dagelijks voor hun neus zet. Zij moeten wel genoegen nemen met die rotzooi anders krijgen ze helemaal niets te eten omdat ze in de club wonen. Ik vind dat schandalig! Afijn, mijn avondje Oberhausen toen fijn afgesloten in het café naast het Turkse restaurant. Ik had er nog een zeer interessant gesprek met een andere Duitse rakker. Al met al was ik voor het hele gebeuren in Oberhausen inclusief, neuken, eten en kroeg minder kwijt dan alleen al de inkomprijs die ik betaalde in Villa Marisol!

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie