Forum > VILLA VANILLA - Grefrath

LIVE FROM VILLA VERTIGO

<< < (4/8) > >>

KanariePiet:
Ik ben ondertussen 2u aanwezig in Villa Vertigo. Er zijn om en bij de 15 mannen aanwezig. Qua vrouwen blijven we voorlopig steken op 8.

De sfeer is gezapig, maar zeker niet onaangenaam. De vrouwen... wel, daar zit jammer genoeg weinig tussen dat mij echt intrigeert/ stimuleert. Ik zie het nog niet zo direct tot een kamertje komen met deze line-up.

No prob echter: ik ga nog wat chillen en genieten van een frisse Heineken ( :o) en ik zie wel hoe de dag verder evolueert!

KanariePiet:
De sfeer is nog steeds aangenaam, maar... ik heb nog altijd geen meid gezien die kleine Piet voldoende begeestert...

Er zijn net 3 dames bijgekomen, maar... nee, ze doen het hem net niet. Zou ik na al die jaren clubben dan toch kieskeurig geworden zijn?? Het zou zomaar eens kunnen...

Enfin. Ik heb me daarnet een steak perpersaus met frietjes besteld. Ik ga hem me laten smaken en zie daarna wel weer verder!

KanariePiet:
Ik heb Grefrath ondertussen verlaten. De sfeer zat goed, en ik verveelde me absoluut niet, maar ik zag echt geen vrouw waar ik mee wou neuken, en dan, tja, stopt het uiteindelijk he.

Het was zeker geen onaangenaam bezoek, en Vertigo ziet mij zeker nog terug, maar een volgende keer eerder vanaf een uur of 6 ' avonds.

Nu: op naar Villa Venus. Eens kijken wat daar tegenwoordig te beleven valt 8).

pret:
Voor een zaterdag is het er vrij rustig. Iets van 10 dames en net zoveel heren. Alreeds sauna gedaan en genoten van carpaccio. Nu is het wachten op lamskoteletjes.  :laughingchick

KanariePiet:

--- Citaat van: pret op  4 maart 2017, 19:01:11 ---Voor een zaterdag is het er vrij rustig. Iets van 10 dames en net zoveel heren. Alreeds sauna gedaan en genoten van carpaccio. Nu is het wachten op lamskoteletjes.  :laughingchick

--- Einde van citaat ---

Veel plezier gewenst!

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie