Auteur Topic: Verversrui 13/4, Tanya (Roemeense, dagshift)  (gelezen 16153 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline white rabbit

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 166
    • Bekijk profiel
Verversrui 13/4, Tanya (Roemeense, dagshift)
« Gepost op: 1 september 2019, 11:58:33 »
Het laatste half jaar zag ik vaak deze jongedame achter haar vitrine zitten.  Tanya is een erg mooie en slanke brunette die er vrij jong uit ziet en een paar tattoo's op ranke lichaam heeft laten aanbrengen.
Omdat ze meestal vrij ongeïnteresseerd op haar gsm zit te tokkelen of met haar collega's aan het kletsen is en er redelijk jong uit ziet, was ik nog nooit bij deze beauty binnengewipt.

Deze week echter had ik zin in wat nieuw vlees en toen ik voorbij haar raam liep maakte ze deze keer wel oogcontact en glimlachte me vriendelijk toe.  Ik twijfelde niet, stapte op haar raam af en ging binnen voor wip met deze dame.
Tanya bleek een zeer vrolijke en vriendelijke dame en ik volgde haar achter haar prachtige kont naar haar kamer (die met het cinemazaal thema).

Op de kamer overhandigde ik haar het standaardbedrag en we begonnen met een wasje.  Daarna naar het bed getrokken waar deze jongedame rechtop zittend haar uitzonderlijk mooie borsten vooruit stak om ermee te laten spelen.  Deze enorm fraai gevormde C-cup voelde erg stevig aan.  Zo stevig dat je zou denken dat er siliconen in zitten, maar toch denk ik dat ze echt zijn.  Om haar niet te beledigen of de sfeer te verpesten vroeg ik maar niet of ze echt waren en begon met op haar tepels te zuigen en haar lichaam te strelen.  Dit liet ze gewillig toe maar ze zat wel met haar beentjes toe (bewust ?) zodat ik niet aan haar muis kon.

Na dit opwarmertje legde ik me neer en trok Tanya me vriendelijk toelachend lekker stijf.  Ze nam een condoom, bracht het redelijk vlot aan en begon aan een verdienstelijke pijpbeurt.  De pijpbeurt viel redelijk goed mee voor zo'n jonge meid en ze ging er vrij lang mee door.

Na een tijdje vroeg ze of ik klaar was om te neuken.  Natuurlijk was ik daar klaar voor en ik liet de dame on top starten.  Een flinke kwak gel aan mijn lul en Tanya liet zich met haar kut over mijn lul zakken en begon me af te rijden terwijl ik die lekkere tieten beet had. Ze had wel wat veel gel gebruikt waardoor ik minder gevoel had en na een poosje vroeg ik om te wisselen naar doggy, wat ze gewillig deed. Ze liet zich lekker afrijden en we wisselden nog naar normal om te finishen.

Na het spuiten maakte Tanya me proper en na een wasje begeleidde ze me terug naar buiten.

Deze vriendelijke dame is echt heel mooi, vriendelijk en professioneel. Ik ga zeker nog eens terug voor een wipje met deze beauty voor verdere evaluatie en eventuele opname in het team der vaste medewerkers.  Daar zijn namelijk twee plaatsjes vrij gekomen.