Auteur Topic: Vulkanstrasse Duisburg  (gelezen 564940 keer)

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Vulkanstrasse Duisburg
« Reactie #225 Gepost op: 23 mei 2016, 17:12:03 »
Waarschuwing als je een verklaring af leg krijg je na een weer automatisch post van de Duitse politie je zou ma een vrouwtje thuis hebben zitten dan heb je wat uit te leggen   :039:
Ik geef altijd jouw adres op  :lol
beste sjeufke id (paspoort)'auto papieren worden ook opgenomen in het proces verbaal je kan mijn adres gerust opgeven ma dan heb je je schuldig gemaakt aan valsheid in geschriften én heb je nog meer thuis uit té leggen  :lol_hitting:
Sommigen zijn toch kiekens dat ze bij ieder gevecht op de eerste rij staan om een verklaring af te leggen  :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Vulkanstrasse Duisburg
« Reactie #226 Gepost op: 23 mei 2016, 18:18:00 »
Waarschuwing als je een verklaring af leg krijg je na een weer automatisch post van de Duitse politie je zou ma een vrouwtje thuis hebben zitten dan heb je wat uit te leggen   :039:
Ik geef altijd jouw adres op  :lol
beste sjeufke id (paspoort)'auto papieren worden ook opgenomen in het proces verbaal je kan mijn adres gerust opgeven ma dan heb je je schuldig gemaakt aan valsheid in geschriften én heb je nog meer thuis uit té leggen  :lol_hitting:
Sommigen zijn toch kiekens dat ze bij ieder gevecht op de eerste rij staan om een verklaring af te leggen  :lol
was je er bij sexmasjienetje  :lol ik heb niks te verbergen als ik zulke insiedenten mee maak ook niks te verliezen overgens  :laughingchick

Offline der Puffmeister

  • BANNED
  • rakkertje
  • Berichten: 44
  • Ik pak jullie allemaal vuil schijtforum
    • Bekijk profiel
Vulkanstrasse Duisburg
« Reactie #227 Gepost op: 7 juni 2016, 14:35:11 »
Gisteren na mijn uitstekende bezoek aan Acapulco Gold nog een kijkje genomen op de Vulkan. Wat mij opviel was dat er voor een maandag avond ontzettend veel dames aanwezig waren. Ook erg druk op de parkeerplaatsen. Op het terrein van Eros26 stond het propvol met auto's. Geen plekje meer te krijgen dus ben maar uitgeweken naar het terrein van Sexxxpalace om daar mijn auto te parkeren. Nog even een bezoekje gebracht aan de Spaanse Julia in Eros26 kamer 106. Service was goed en Julia is een mooie en lieve vrouw. Maar ik denk dat ik gisteravond wat teveel verwend ben geweest met de waanzinnige service van Anastacia in Acapulco Gold. Tja, dan merk je toch het verschil wel tussen clubservice en service in een rosse buurt. En dat terwijl het prijsverschil slechts 10 euro bedraagt! 

Zijn er overigens gisteravond nog meer forum leden van hier op de Vulkan geweest en kunnen bevestigen wat er gisteren om 23 uur daar aan de hand was?
Toen ik weg reed vanaf de parkeerplaats van Sexxxpalace brak de hel los daar. Overal klonken sirenes en vanuit zowat iedere richting kwamen politie wagens aangereden. Ik stond op de Charlottenstrasse voor de verkeerslichten en zag dat de Vulkanstrasse hermetisch werd afgesloten. Ben onder de brug door gereden en heb linksaf een rondje gemaakt zodat ik weer langs de Vulkanstrasse kwam. Was wel nieuwsgierig namelijk wat er nu weer gebeurd was. Behalve dan dat de Vulkanstrasse in beide richtingen was afgesloten en het daar vol stond met politie wagens met blauwe zwaailichten kon ik niets zien.
Toen maar naar huis gereden. Vreemd dat er niets te vinden valt inde media over deze toch best wel grootschalige politie actie.

Met ci

 


 
BANNED

Offline der Puffmeister

  • BANNED
  • rakkertje
  • Berichten: 44
  • Ik pak jullie allemaal vuil schijtforum
    • Bekijk profiel
Vulkanstrasse Duisburg
« Reactie #228 Gepost op: 7 juni 2016, 15:03:32 »
Godverdomme, het is toch bij de beesten af daar op de Vulkan. 
Nu is het definitief over en uit en kom echt never en nooit meer terug in deze levensgevaarlijke en criminele achterbuurt. 

Dit is dus wat er gisteren gebeurd is!!!!

Mann (25) im Bordell krankenhausreif geschlagen
http://www.presseportal.de/blaulicht/pm/50510/3346831

Ik waarschuw hierbij iedereen op dit forum deze buurt te mijden.
Dit is het zoveelste gewelddadige incident. Lees dit topic er maar eens op na!
Deze buurt is helaas niet meer te vertrouwen!!!!!
       
BANNED

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Vulkanstrasse Duisburg
« Reactie #229 Gepost op: 7 juni 2016, 15:21:37 »
Rustig ..... bedaar .....  ;D


Overal gebeuren er wel rare dingen .... in prostitutiebuurten komen vaak nogal eens de verkeerde personen (en dan doel ik niet op de bezoekers van de dames van plezier) ...


Als je de berichtgeving over Antwerpen leest, dan kan je net hetzelfde besluiten ..... maar ik voel me er veilig ...
Same same met andere buurten .... en dan praten we nu even enkel over de raambuurten /laufhausen ......


Same same voor alles wat met prostitutie te maken heeft, er zijn veel centen gemoeid met prostitutie (uitbaten/ramen/ wanna-be-pooiertjes / loverboys / bendes), het lijkt me echt veel te kort door de bocht door iedereen te waarschuwen om deze buurt te mijden ....


Euh, dat mag jij, maar dat lijkt me nogal redelijk sterk .....


Er gebeuren ook heel wat moorden in Antwerpen (gewoon 't stad), er wordt af en toe wel eens iemand uit tschelt opgevist, mensen schieten mekaar de kop in, slaan mekaar de kop in ..... we leven in 2016, en het is gewoon het leven zoals het is ....
Ik ga echter niet uit Antwerpen Stad wegblijven omdat die dingen daar gebeuren .... anders moet je je opsluiten in je eigen kot .... en dan nog zouden inbrekers je zomaar kunnen kapotmaken .....


Al eens gelezen hoeveel inbraken er op jaarbasis zijn in je eigen dorp/stad? Volgens mij is de kans veel en veel groter dat ze bij je inbreken en je de kop inslaan dan dat je slachtoffer wordt van geweld in een of andere hoerenbuurt  ;)



"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline der Puffmeister

  • BANNED
  • rakkertje
  • Berichten: 44
  • Ik pak jullie allemaal vuil schijtforum
    • Bekijk profiel
Vulkanstrasse Duisburg
« Reactie #230 Gepost op: 7 juni 2016, 15:53:37 »
Je kan zeggen wat je wil Sexmachine, maar na zoveel geweld de afgelopen tijd in deze buurt kun jij niet met een goed geweten hier mensen gaan adviseren deze buurt te gaan bezoeken. Lees de berichten er maar op na. Het is daar om de haverklap raak en het ergste is nog wel dat telkens weer gewone wandelaars het slachtoffer worden van het geweld van die beveiligers. Opvallend vaak ook steeds weer in dezelfde huizen namelijk Eros26 en het Vulkanhuis. Let wel op, dit had ook jou kunnen overkomen Sexmachine want een conflict over slechte dienstverlening of een onjuist bedrag dat verschuldigd is kan zomaar iedereen overkomen. Iedereen heeft er als wandelaar zijnde weleens mee te maken gehad. Ook ik en jij ook. Dat weet ik wel zeker!
Er gebeuren inderdaad veel moorden in Antwerpen en dat is niet iets waar Antwerpen trots op moet zijn. Echter die moorden gebeuren niet telkens op 1 en dezelfde plek. En dat is mbt het geweld op de Vulkan wel het geval!
Ieder nuchter denkend mens die zijn leven lief is stopt met het bezoeken van deze zwaar criminele buurt.
Waarom zou je daar je leven wagen? Zoals ik gisteren ervaren heb in Acapulco Gold zijn er genoeg interessante alternatieven waar je wel veilig bent. Althans ik heb nog nooit gelezen of gehoord dat er in een club klanten in elkaar worden gerost naar aanleiding van een conflict met een dame!!







BANNED

Offline der Puffmeister

  • BANNED
  • rakkertje
  • Berichten: 44
  • Ik pak jullie allemaal vuil schijtforum
    • Bekijk profiel
Vulkanstrasse Duisburg
« Reactie #231 Gepost op: 7 juni 2016, 15:56:22 »
In "der Westen" wordt inmiddels ook melding gemaakt van dit zoveelste geweldsdelict op de Vulkan.

[attachimg=1]
Wat denken die beveilingslui wel eigenlijk dat ze zijn?
Conflicten op te lossen door klanten half dood te slaan.... Volgens mij hebben ze niet eens in de gaten dat ze met deze acties juist hun eigen business kapot maken.


note sm: foto toegevoegd van link, die deed het namelijk niet ;)
BANNED

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Vulkanstrasse Duisburg
« Reactie #232 Gepost op: 7 juni 2016, 16:15:22 »
Je kan zeggen wat je wil Sexmachine, maar na zoveel geweld de afgelopen tijd in deze buurt kun jij niet met een goed geweten hier mensen gaan adviseren deze buurt te gaan bezoeken. Lees de berichten er maar op na. Het is daar om de haverklap raak en het ergste is nog wel dat telkens weer gewone wandelaars het slachtoffer worden van het geweld van die beveiligers. Opvallend vaak ook steeds weer in dezelfde huizen namelijk Eros26 en het Vulkanhuis. Let wel op, dit had ook jou kunnen overkomen Sexmachine want een conflict over slechte dienstverlening of een onjuist bedrag dat verschuldigd is kan zomaar iedereen overkomen. Iedereen heeft er als wandelaar zijnde weleens mee te maken gehad. Ook ik en jij ook. Dat weet ik wel zeker!
Er gebeuren inderdaad veel moorden in Antwerpen en dat is niet iets waar Antwerpen trots op moet zijn. Echter die moorden gebeuren niet telkens op 1 en dezelfde plek. En dat is mbt het geweld op de Vulkan wel het geval!
Ieder nuchter denkend mens die zijn leven lief is stopt met het bezoeken van deze zwaar criminele buurt.
Waarom zou je daar je leven wagen? Zoals ik gisteren ervaren heb in Acapulco Gold zijn er genoeg interessante alternatieven waar je wel veilig bent. Althans ik heb nog nooit gelezen of gehoord dat er in een club klanten in elkaar worden gerost naar aanleiding van een conflict met een dame!!
Puffmeister, ik kan dat wel, met een goed geweten ..... lees mijn vorige reactie ...


Jouw goed recht te vinden dat het onveilig is en levensgevaarlijk .... ik denk er het mijne over ...
Je praat hier over een percentage "slachtoffers" van 0,001 percent .... lijkt mij toch nog redelijk veilig daar te gaan wandelen  ;) , je maakt meer kans te sterven in het verkeer dan een pak slaag te krijgen in Duisburg  ::)


Dus relaxxx een beetje, rustig blijven, en indien jij er je niet veilig voelt, wegblijven ....


En bij deze heb je je waarschuwing en visie gegeven aan anderen, lijkt mij mooi om terug te berichten over de hoeren, en de leuke dingen  :happy :))
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Vulkanstrasse Duisburg
« Reactie #233 Gepost op: 7 juni 2016, 19:06:43 »
ik kom er al zo 10 jaar in het duisburgse en als je je als wandelaar gedraag heb je nergens last van . ik ben bekend in de top huizen aan de vulkaanstrasse je kan het ook berucht noemen .  :lol en ook ik heb welles De beveiliging op de kamer gehad en wel in eros 26 . het is nooit tot een hand gemeen gekomen . ik denk dat ik me correct opstel tegen over die jongens en vooral rustig blijf geen grote mond geef de dame haar verhaal laat doen . en dan doe ik zelf me verhaal . in al die keren dat ik de beveiliging op de kamer heb gehad is het in mijn voordeel opgelost . nu ben ik er al jaren kind aan huis . soms zit er een sleutel in het slot van een van de kamers van eros 26 . veel wandelaars lopen er langs laten de sleutel in het slot zitten . ik heb het lef om de sleutel uit het slot te hallen en die op het kantoor af te geven de deur wordt altijd voor me open gedaan ik geef de sleutel af en ik wordt vriendelijk bedank . voor 2 jaar terug viel het raam met kozijn  er uit van de kamer van Natasa en zij vroeg me vriendelijk op ik even op haar kamer wou passen zodat zij hulp kon hallen bij de beveiliging samen met 1 van de beveiliging heb ik dat kozijn er weer in gezet . ik heb ook welles gezien dat er lotgenoten naar buiten worden geslagen  . meestal zijn dat vervelende gasjes .zijn ze stom dronken . en Toonen totaal geen respect na de dame toe . waar ik me meer zorgen over maak zijn de pooiers van buitenlandse komaf   

Ik vergeet nooit meer de jaren 2008 tm 2010 ik had een vaste dame bella deze dame liet me altijd alleen op de kamer als ze handboeken ging hallen op kantoor de eerste 2 jaar Duisburg de uitbaters konden me nog niet en ze verklaarde haar voor gek straks betaald die gek je 150 euro en gaat er met 300 vandoor . in die periode is er een tijd geweest dat bella bedreigt werd dat ze haar zouden rippen (geld afhandig maken) bella draaide als 1 van de beste ik ga geen getallen noemen ma ze dorst er geen melding van te maken . tot dat de kale uitbater een keer langs liep en ik het maar is ter spraken bracht  bella dorst al meer als 3 dagen eros 26 niet te verlaten toen zijn er beelden terug gekeken en is er correct opgetreden . van mijn mogen ze gerust geweld gebruiken in zulke gevallen . overigens weten we niet wat de reden is waardoor de jongen man klappen heeft gekregen . ik blijf er komen wekelijks  :039:

Offline der Puffmeister

  • BANNED
  • rakkertje
  • Berichten: 44
  • Ik pak jullie allemaal vuil schijtforum
    • Bekijk profiel
Vulkanstrasse Duisburg
« Reactie #234 Gepost op: 7 juni 2016, 19:24:04 »

Citaat
en als je je als wandelaar gedraag heb je nergens last van
Ik neem aan dat jij je gedraagt en toch zeg je dat
Citaat
ik heb welles De beveiliging op de kamer gehad
en dat de conflicten zijn opgelost in jouw voordeel.
Blijkbaar is het dan zo dat ook al gedraag je jezelf fatsoenlijk je toch te maken krijgt met die lui.
In de 5 jaar dat ik er heb gewandeld heb ik geen enkele keer de bewaking op de kamer gehad en aan de hand van de recente gebeurtenissen ben ik daar niet rouwig om!
BANNED

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Vulkanstrasse Duisburg
« Reactie #235 Gepost op: 7 juni 2016, 19:29:32 »

Citaat
en als je je als wandelaar gedraag heb je nergens last van
Ik neem aan dat jij je gedraagt en toch zeg je dat
Citaat
ik heb welles De beveiliging op de kamer gehad
en dat de conflicten zijn opgelost in jouw voordeel.
Blijkbaar is het dan zo dat ook al gedraag je jezelf fatsoenlijk je toch te maken krijgt met die lui.
In de 5 jaar dat ik er heb gewandeld heb ik geen enkele keer de bewaking op de kamer gehad en aan de hand van de recente gebeurtenissen ben ik daar niet rouwig om!
natuurlijk kom de beveileging als de dame de haak van de telefoon gooi daar zitten ze voor  ;) en dat is ma goed ook  :lol

Offline T85

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 251
    • Bekijk profiel
Vulkanstrasse Duisburg
« Reactie #236 Gepost op: 7 juni 2016, 20:15:43 »
Ik kan me wel voorstellen dat door de ligging en de sfeer de rosse buurt van Duisburg voor veel brave huisvaders best onveilig kan aanvoelen, als er thuis een vrouw en kinderen op je wachten. Er zijn idd. overal incidenten in rosse buurten maar in het geval van Duisburg denk ik iets meer als in andere raamstraten of zone's. Mocht je er echt niet meer veilig voelen zou ik gewoon eens Antwerpen of Amsterdam proberen al denk ik tot iedere raamzone na 22:00 voor veel mensen niet als de meest veilige buurt in de stad zal aanvoelen en zijn er daar regelmatig incidenten. Maar heb me zelf eigenlijk nooit ergens bedreigd of iets dergelijks gevoeld al zul je bepaalde situatie's natuurlijk wel moeten aanvoelen.

Trouwens om over het punt van veiligheid in clubs terug te komen en saunaclubs in het bijzonder ook daar heb ik zelf wel eens een geweldadig incident meegemaakt waar ik zelf niet bij betrokken was maar wel kort bij stond nou ja lang verhaal om hier neer te pennen. maar ook van overige clubs ken ik verhalen waar rake klappen zijn gevallen maar dat is zelden zonder enige reden al vind ik ook dat geweld al dan niet door portiers altijd een laatste redmiddel moet blijven.

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Vulkanstrasse Duisburg
« Reactie #237 Gepost op: 7 juni 2016, 21:44:53 »
Ik kan me wel voorstellen dat door de ligging en de sfeer de rosse buurt van Duisburg voor veel brave huisvaders best onveilig kan aanvoelen, als er thuis een vrouw en kinderen op je wachten. Er zijn idd. overal incidenten in rosse buurten maar in het geval van Duisburg denk ik iets meer als in andere raamstraten of zone's. Mocht je er echt niet meer veilig voelen zou ik gewoon eens Antwerpen of Amsterdam proberen al denk ik tot iedere raamzone na 22:00 voor veel mensen niet als de meest veilige buurt in de stad zal aanvoelen en zijn er daar regelmatig incidenten. Maar heb me zelf eigenlijk nooit ergens bedreigd of iets dergelijks gevoeld al zul je bepaalde situatie's natuurlijk wel moeten aanvoelen.

Trouwens om over het punt van veiligheid in clubs terug te komen en saunaclubs in het bijzonder ook daar heb ik zelf wel eens een geweldadig incident meegemaakt waar ik zelf niet bij betrokken was maar wel kort bij stond nou ja lang verhaal om hier neer te pennen. maar ook van overige clubs ken ik verhalen waar rake klappen zijn gevallen maar dat is zelden zonder enige reden al vind ik ook dat geweld al dan niet door portiers altijd een laatste redmiddel moet blijven.
er zijn ook incidenten in het skw t85 althans dat lees ik zo nu en dan op dit forum zelf kom ik er ma zeer zelde . en zoals sm het al verwoorden als je er zeker van wil zijn dat je niks overkom moet je thuis blijven  :039:

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Vulkanstrasse Duisburg
« Reactie #238 Gepost op: 7 juni 2016, 23:19:29 »
Het is een maatschappelijk fenomeen : geweld neemt overal toe, dus ook in gevoelige wijken zoals raambuurten.

Wees ervan bewust dat er iets kan gebeuren, blijf alert en in geval van agressie : blijf kalm en stap (indien mogelijk) verder.

Geen reden om ineens paniekerig te doen.

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Vulkanstrasse Duisburg
« Reactie #239 Gepost op: 5 juli 2016, 16:07:59 »
Huis 50 aan de juliusweberstrasse is voorzien van automatische deuren verder was de line-up in de laatste week van de ramadan teleurstellend veel dames waren niet aanwezig nu ma hopen dat het weer aantrek met dames . ik ben van de onderstelling dat het wel weer goed kom    :mistress