Auteur Topic: Wanna/Oana: Roemeens  (gelezen 1275 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

guest9105

  • Gast
Wanna/Oana: Roemeens
« Gepost op: 24 februari 2012, 23:16:34 »
Wanna, Roemeense



Wanna/Oana: Roemeens
 Leeftijd : 26 jaar
 Figuur : volslank maar mooi
Lengte : 175 cm
 Borsten : C echt
 Ogen : Blauw
 Haren : Lang zwart haar
 Tato/Pierc : /
 Taal : Roemeens, Engels of Duits
kosten: 80,00 voor vol uur.
 Service : PZC NMC Beffen, vingeren, Diep zoenen, echte GFE
 
Wanna is nu 5 maanden aanwezig in PHG. Op het eerste gezicht een mooie vrouw. Haar blik pakt je meteen. Dus ik ging naast haar op de bank zitten en hebben we een normaal gesprek gevoerd. Met dit gesprek overtuigde ze mij wel dat haar intensie wel goed was. Dus heb ik haar maar om een sleutel van een blokhut gestuurd.

Eenmaal in de blokhut…..ging haar jurkje uit….ik verbaasde me over de grote van haar borsten…..toch wel cup c (of meer??? Ben geen maten kenner.) Maar waar ik me ook erg over verbaasde is dat ik niet eerder had gezien dat ze toch wel een best vol figuur had wat betreft haar lichaam. Gedurende het begin van de sessie was ze toch wel serieus bezig en omdat ook alles goed voelde….het gesprek de omgang op de kamer……besloot ik voor het eerst in mijn saunaclub bezoek om ervoor te kiezen een uur met deze dame te gaan doorbrengen. Dit gaf voor mij ook wat meer rust en heb de volle tijd genoten. Tijdens de sessie alles gedaan wat mij te vrede stelde (zie service.) Ik vind haar echt een hele lieve en liefdevolle uitstraling hebben. Geloof mij maar…..een sessie met deze dame is echt een aanrader!!!! Herhalingsgevaar…..: ja voor de volle 100%.