Auteur Topic: Verversrui 28/4 Sabina  (gelezen 52783 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Verversrui 28/4 Sabina
« Gepost op: 4 april 2013, 22:05:04 »

Plaats van tewerkstelling: Verversrui 28/4
Naam: Sabina
Nationaliteit: Roemeens zegt ze
Leeftijd: half in de 20
Haarkleur: blondbruin
Kleur ogen:  :17: 
Lengte dame: 1 meter 70
Cupmaat: b - cup
Uiterlijk: Uitstekend
Vriendelijkheid: Uitstekend
Service: Goed naar raamstandaarden
Shift: nachtshift
Kosten: 50 euro voor een dikke 15 minuten

Sabina is sinds een week of 3 terug in Antwerpen. Ze is maanden uit het straatbeeld geweest maar nu dus lekker terug.


Qua lijf helemaal mijn ding. Vandaag besloot ik het wijf bij de tieten te pakken en binnen te gaan. Ik was al wel enkele keren bij haar geweest meer dan een half jaar geleden. Maar ik denk dat ik er nooit iets over geschreven heb.


Sabina is een meter 70 groot, heeft lekkere stelten en een lekkere doggykont.  :pica22  Haar tieten passen bij haar lijf en ze heeft een mooi gaaf gebit en daar hou ik wel van. Ik ben dus fan.


Buiten wat strelingen van Sabina's kant was er van voorspel niet veel sprake. Ze trok kleine Roberto wel overeind alvorens het condoom er over te pijpen. De blowjob die ze weggaf was gevarieerd in druk en van momenten diep afgewisseld met de eikel. Wel is het geen superpijpster alla Maria en Erika. Wijven die kunnen pijpen, zijn nu ook weer niet dik gezaaid.


Ik heb haar afgeneukt in missionaris. Deze werd gevolgd door een korte doggy en een stevige robertoschildpadstand. Ze wist het dat ik haar na een korte doggy naar beneden ging duwen alzo verraadde haar lach.


Wel moest ik stevig doorneuken om de tijd te halen want ze had iets te veel glijgel op haar kutje gesmeerd.


Enfin, Sabina is geen tophoer maar je koopt bij haar zeker geen kat in een zak. Ze geeft naar raamstandaarden een zeer behoorlijke service en is altijd vriendelijk.



Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Verversrui 28/4 Sabina
« Reactie #1 Gepost op: 26 april 2013, 15:07:42 »

 
[box title=SABINA]
Land:             ROEMENIË
Taal:              ENGELS, ROEMEENS
Leeftijd:         25-30
[/box]

[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,70m
Model:            Normaal
BH:                 B cup, echt
Kontje:           Normaal
Haarkleur:      Donkerblond
Haarlengte:    Schouderlang
[/box]

[box title=DIENSTEN]
PMC NMC Likken Vingeren GFE
[/box]

[box title=extra info]
Avondshift.
[/box]