Auteur Topic: JASMIN  (gelezen 38124 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
JASMIN
« Gepost op: 9 september 2013, 14:54:35 »





"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
JASMIN
« Reactie #1 Gepost op: 10 september 2013, 21:18:17 »
Ze is best een mooie vrouw.  Ze zou alleen dat "ouderwetse" ondergoed uit moeten laten.  Ze loopt ook zo steevast door de club.  Mij doet het echter aan mijn oma denken.  Van stamgasten vernam ik dat de service vrij beperkt zou zijn.  Het is natuurlijk ook altijd kwestie van ergens een klik te vinden met een dame.  Aan mij vroeg ze zondag nog waarom ik met alle dames ga en niet met haar.  Dat komt door de geruchtenmolen, helaas.  Anderzijds, misschien zijn haar pijpkunsten geweldig en voor wie enkel met zijn handen in de nek op zijn rug wil gaan liggen en zich wil laten afrijden, is dat toch meer dan genoeg  :douchen. 
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
JASMIN
« Reactie #2 Gepost op: 10 september 2013, 21:21:40 »
Ze is best een mooie vrouw.  .  Mij doet het echter aan mijn oma denken.
Ik wil op je oma  :dance2 :pica
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
JASMIN
« Reactie #3 Gepost op: 10 september 2013, 23:59:10 »
Ze is best een mooie vrouw.  .  Mij doet het echter aan mijn oma denken.
Ik wil op je oma  :dance2 :pica


[attachimg=1]


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
JASMIN
« Reactie #4 Gepost op: 11 september 2013, 00:06:27 »
Ze is best een mooie vrouw.  Ze zou alleen dat "ouderwetse" ondergoed uit moeten laten.  Ze loopt ook zo steevast door de club.  Mij doet het echter aan mijn oma denken.  Van stamgasten vernam ik dat de service vrij beperkt zou zijn.  Het is natuurlijk ook altijd kwestie van ergens een klik te vinden met een dame.  Aan mij vroeg ze zondag nog waarom ik met alle dames ga en niet met haar.  Dat komt door de geruchtenmolen, helaas.  Anderzijds, misschien zijn haar pijpkunsten geweldig en voor wie enkel met zijn handen in de nek op zijn rug wil gaan liggen en zich wil laten afrijden, is dat toch meer dan genoeg  :douchen .


Ouderwets is nieuwerwets, kijk maar naar de clip van blurred lines. Ook hoge en korte onderbroeken. Ook niet meteen in mijn smaak, maar ik weet wel dat de mode iedere terugkomt in een iets andere vorm of kleur.


Los daarvan als ik met mijn armen in mijn nek kan liggen is ze voor mij al prima qwa service, maar de eerste foto's doen mij vermoeden dat ze mij te wit van huid is. En helaas daar blokkeert mijn instinkt op. Maar, ik vind ze er wel goed uitzien dat zeker wel.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
JASMIN
« Reactie #5 Gepost op: 13 oktober 2013, 20:00:11 »
haarkleur/-lengte: zwart/halflang tot lang (los)
ogen: groen-blauw
lengte dame: 1,61
postuur/cupmaat: slank/natuurlijke B
nationaliteit/taal: Roemeense/Engels
leeftijd: 20
tatoeages/piercings: ?/?
opmerkingen: wittere huid

 :douchen
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man