Auteur Topic: SHEILA  (gelezen 34362 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
SHEILA
« Gepost op: 30 september 2013, 16:55:41 »








"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
SHEILA
« Reactie #1 Gepost op: 12 oktober 2013, 19:30:28 »
haarkleur/-lengte: zwart/lang (los en krulletjes)
ogen: bruin
lengte dame: 1,64
postuur/cupmaat: slank/natuurlijke B
nationaliteit/taal: Braziliaanse/Engels en Duits
leeftijd: 27
tatoeages/piercings: bloemenslinger op onderbeen met twee vlinders, naam aan voetuiteinde/tong en lip
service: knuffelen, strelen, zoenen (niet op de mond, niet tongzoenen), massage, PZC, NMC, anaal, anaalspelletjes (actief/passief), beffen, vingeren, 69, intieme standjes, droogneuken
opmerkingen: even haar services bekijken en je kan je voorstellen dat ik mij een uur vermaakt heb en het tongzoenen en zoenen op de mond niet in het minst gemist heb

 :douchen
« Laatst bewerkt op: 12 oktober 2013, 19:37:52 door seksenfun »
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
SHEILA
« Reactie #2 Gepost op: 12 oktober 2013, 20:03:31 »
Een beetje een apart maar leuk begin.  Nadat het bed opgemaakt was, gingen we op bed liggen en kwam Sheila op mij liggen.  Ze nam me stevig en innig vast.  We begonnen mekaar overal te kussen (behalve op de mond; tongzoenen gebeurt niet).  Kussen dus overal (nek, borsten, buik, binnenkant benen, voeten, poesje) maar niet op de mond.  Lekker leuk en intensief voorspel.  Strelen, teasend strelen, een beetje gek doen, over mekaar rollebollen....  Afgewisseld met erotische uitdagingen langs beide zijden.  Plagerig rondom haar poesje met mijn mond en handen, zij plaagde me evenzeer aan mijn lul.  Natuurlijk speelde ik ook graag met haar mooie borsten.  Ik kraste wat over haar rug en tegelijkertijd met mijn andere hand met mijn vingers haar aars verwend.  Ze liet dat allemaal vlotjes begaan.  We werden geiler en geiler en kregen meer en meer goesting.  We begonnen erotisch tegen mekaar aan te wrijven, eerst rechtzittend dan liggend.  Al gauw ging het over in droogneuken à volonté.  Het eerste pijpmoment was ook aangebroken.  Pijpen zou beter kunnen.  Dat was maar de middelmaat.  Bovendien vroeg ze tijdens het pijpen of we gingen verlengen naar een uur en dat zij daarvoor € 100 vraagt (en dus geen € 75/u).  Ik zag stoppen niet zitten, nog niet.  Ze staakte het pijpen en we begonnen weer intiem en lief te doen.  Je knuffelt er mee alsof je bij je nieuwe vriendin bent.  Daarna begon ze weer te pijpen, gevolgd door een redeorit.  Ze had crème klaargelegd maar de tweede pijpbeurt gebeurde in standje 69.  Ik besteedde echter meer aandacht aan het vingeren dan aan het beffen.  Ze was er zo nat van geworden dat ze niet naar de klaargelegde crème greep voor het neuken.  Hij floepte er zo in.  Ze ging er nogal een gang vandoor.  Het neuken is super!  Het orgasme ook. 
Ze kwam bij me op schoot zitten.  Ik speelde wat met haar prachtige borsten, zalig!  Ondertussen kusten we mekaar lief en teder.  Van al dat innige intieme sensuele gedoe kreeg ik het weer behoorlijk warm en bleef een tweede ronde neuken ook niet lang meer uit. 

Ik heb een super tijd met haar beleefd op kamer.  GFE in de puurste zin van het woord was het, mét één groot gebrek: zoenen op de mond en tongzoenen.  Ik heb beide niet gemist tijdens ons intiem samenzijn maar achteraf bekeken hoort bij GFE in de puurste zin van het woord zoenen op de mond en tongzoenen er bij.  Sheila moest eens weten hoe dikwijls ik met haar dan nog zou gaan.  Nu volgt daarom geen herhaling.  Er is trouwens nog een tweede belangrijke reden waarom ik niet meer met haar op herhaling zal gaan en dat is omdat ik gaandeweg gevoelens kreeg bij haar. 

Het klikte geweldig op kamer tussen ons en ze speelt of heel goed toneel of ze had warempel ook gevoelens voor mij.  In elk geval kreeg ik helemaal op het einde van ons samenzijn een dikke kus op de mond.  Onder het motto dat ik anders een groot gemis voor heel mijn leven zou meeslepen  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man