Auteur Topic: Katja (Roemeense, zus van Evelina - 22 jaar -)  (gelezen 39857 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Katja (Roemeense, zus van Evelina - 22 jaar -)
« Gepost op: 24 augustus 2011, 20:49:32 »
haarkleur/-lengte: blond/lang (vaak opgebonden, momenteel paars)
lengte: ong. 1,60 m
postuur/cupmaat: slank/natuurlijke A
nationaliteit/taal: Roemeense/Engels en wat Duits
leeftijd: 28
tatoeages/piercings: ?/?
service: strelen, knuffelen, heel erg goed en veel tongzoenen, beffen, vingeren, PZC (afwisselend en zeer goed), NMC (doet heerlijk mee), massage, rollenspellen
opmerkingen: schuwt actie "en public" niet .



het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Katja (Roemeense, zus van Evelina - 22 jaar -)
« Reactie #1 Gepost op: 24 augustus 2011, 20:50:54 »
De eerste twee dagen dat ik haar leerde kennen.

Katja dus. Ja Katja. De dame die geen kamer nodig heeft om haar kunnen te tonen, ten tonele te brengen en uit te voeren. Ik zag Katja in de sauna verdwijnen met een man toen ik in het dampbad zat.

Hmm... best interessant! Even in het oog houden. Verdorie, je ziet zo slecht met al die damp. Met de slang dan de damp van het raam maar wegspuiten. Helpt voor even.
Een dame die mee in de sauna kruipt. Dat zie je niet alle dagen. Mijn speurzin werd te groot. Ik zat toch al even in het dampbad dus... snel even onder de douche en dan in de frisse HWP. Zo kon ik (ongemerkt) alles wat beter gadeslaan.
Fantastisch! Het bleef niet bij gewoon wat praten in de sauna. Ze begonnen te zoenen en ze begon de man te verleiden.
Heel erg lang bleven ze niet in de sauna. Ze verdwenen na een douche in het deel van het wellnessgedeelte dat je niet vanuit de HWP kan zien. Waar ook de masseur zijn werkplek heeft.
Ik had al lang genoeg in de KWP gezeten en kwam er even later uit. Ik veronderstelde dat het tijdelijk koppeltje naar een kamer was gewandeld. Dat bleek niet zo te zijn. Ze lagen naast mekaar op de grote ronde poef die in dat gedeelte van de wellness ligt in Planet.
Buiten wat naast mekaar liggen, gebeurde er daar niet veel meer.

Ik weet dat het niet echt onopvallend is als je dan als man in een zetel gaat zitten (zogezegd uitrusten) tegenover die ronde poef. Voor zover het voor de dame nog niet duidelijk mocht geweest zijn dat mijn interesse in haar doen en laten opgewekt was, hield ik hen (stiekem) wat in het oog.

De man liep op een bepaald moment weg van Katja. Ik was er van overtuigd dat hij een handdoek was gaan halen, zich gaan douchen was... om later met Katja naar kamer te gaan.

Ik bleef gewoon wat zitten met wat fris in mijn handen........

Of ik Katja aantrekkelijk vond? Ja en nee.
Nee, niet zo direct qua looks. Ze is slank, jong en geen grote borsten... dat zit snor maar ik val niet zo direct voor blond en nog minder als hun haar samengebonden is (omdat dat een minder lieve en vriendelijke look geeft, over het algemeen).
Ja, gezien wat ik de laatste 30' van haar al gezien had qua initiatiefname op het vlak van uitdaging en verleiding.

Opeens knipoogde ze naar mij. Ik knipoogde eens terug. Ze wenkte mij en vroeg gelijk wat ik daar zat te doen. Katja dacht natuurlijk dat ik hélemaal weg was van haar. Is ook logisch. Het was echter toen nog niet zo van mijn kant. Ik zei haar dus dat ik aan het uitrusten was van een saunarondje. Toch wou ze dat ik bij haar kwam liggen. Daar kon ik ook rusten.

Zogevraagd, zogedaan.

Na wat getongzoen was toch een van mijn eerste vragen aan haar of ze dan niet van plan was om met die man van daarnet naar kamer te gaan. Bleek dat dit weer zo'n typische man is die van goede en verregaande voor service profiteert en haar vertelde dat zijn buikgevoel aangaf dat hij toch beter maar niet met haar naar kamer zou kunnen gaan. In PSR betaal je in zo'n geval € 25, wat ik niet meer dan normaal vind.

Daar lagen we dan. Van het een kwam het ander. Veel rust werd mij niet gegund daar op die grote ronde poef in het wellnessgedeelte. Ach, na een vijf à tien minuten wist ik al gauw dat er geen weg terug meer was. We hadden al heel veel getongzoend terwijl we lief en close naast mekaar lagen. Lief, ja dat was ze zeer zeker. Telkens als ze lachte was ze ook ineens zo veel mooier. Ik kon het toch niet laten om haar te vragen om haar haar los te doen. Geen probleem, ze deed het onmiddellijk. Tja, ik kan er niet aan doen maar ineens vond ik ze nog zoveel mooier en aantrekkelijker. Waauuuwww!!!

En we gingen maar door. Mekaar strelen, kussen, heerlijk veel en lang tongzoenen.... En Katja ging op een gegeven moment nog verder en liet mijn knuppel niet meer gerust. Verfijnd maar zeer erotisch begon ze met hem te spelen, begon ze te pijpen.... Uiteindelijk lagen we daar gewoon te neuken. Ja, het zijn maar weinig vrouwen die mij zo ver krijgen. Ik prefereer immers de intimiteit van een kamer. Zo voor de vuist weg kan ik mij maar twee dames herinneren die mij dat ook gelapt hebben: Maureen in PSR en een eenmalige dame lang geleden in LR. Dit spreekt dus voor zich.

Na het orgasme was het ook niet opkrassen en wegwezen.

Deze openbare sessie was omstreeks kort na de middag. De rest van de dag zou ze me nog regelmatig komen opzoeken. De na service zit dus meer dan o.k. bij Katja. Aan het zwembad kwam ze onder andere bij me liggen.

Het zou echter nog tot later in de avond duren vooraleer we een tweede sessie zouden doen. Katja is, net als haar zusje Eveline, speels maar op een meer volwassenere manier. Na de nodige voor service, verleiding, geilmakerij... belandde ik deze keer wel op een kamer met Katja. Eerst wilde ze een open kamer in het wellnessgedeelte aan de HWP maar ik stuurde aan op een afgesloten mooie kamer aan de andere kant van het wellnessgedeelte. Dat gebeurde ook zonder morren.

De verrassing was groot toen ik merkte dat ze deze keer heel anders was op kamer dan daarstraks op de poef. Ineens liet ze haar dominante kant zien en blijken. Mijn handen werden bijvoorbeeld vastgebonden op mijn rug met de centuur die zij droeg. Ze gaf me wat opdrachtjes die ik met veel plezier uitvoerde voor haar. Verplicht beffen tot dat ze klaar kwam....
Tussendoor kwamen ook de GFE-bestanddelen (zoals veelvuldig tongzoenen) aan bod, wat je bij een echte meesteres bijvoorbeeld niet hebt. Het werd een speelse en geile sessie, waarbij helaas haar centuur het begaf.

Katje had me verteld dat ze met haar zus op vakantie zou vertrekken naar Roemenië. Niet de volgende dag maar de dag daarna. Ik had niet gepland om dag 2 ook in Planet rond te hangen maar besliste dat ter plekke.

De volgende dag was ik dan ook ietwat teleurgesteld toen ik enkel haar zusje Eveline zag. Met een drankje in het zonnetje aan de natuurvijver was ik wat aan het mijmeren.

Ik kreeg ineens troost van Eveline die mij behoorlijk kwam opgeilen. Niet alleen daar, ook later nog verschillende keren. Toch ging ik niet met haar op kamer. Ik was er gerust in dat als Eveline er was, Katja er ook zou zijn vandaag. Katja kwam inderdaad. Wel een heel stuk later dan Eveline.

Vanaf dat Katja er was, was het tussen ons een geven en nemen. Regelmatig plakten we aan mekaar. Nooit voor heel lang maar toch. Bijvoorbeeld op de poef onder het scherm waar sport wordt uitgezonden in de bar. Daar werd ik totaal-geplaagd door Katja en haar zusje Eveline. Een trio, nee bedankt. Eveline ging weg, Katja vroeg of ik de seks hier wou bedrijven in de bar. Daar bedankte ik toch voor. We gingen nog niet op kamer.
Dit kon zo niet blijven duren natuurlijk. Na een saunarondje rustte ik nog maar eens uit. Langgerekt in een grote sofa in het wellnessgedeelte. Katja kwam er toevallig aan. Ze kroop er bij. Deze keer voelde ik dat het haar menens was. Ze zou er voor zorgen dat ik zodadelijk weer met haar de kamer zou opkruipen. Ze kwam bovenop me liggen, ze begon met te berijden, tongzoenen....
Ineens liep ze weg. Ik had ietsjes ervoor laten vallen dat ik eigenlijk dorst had gekregen van dat saunarondje. Ze ging een plastiek bekertje vullen van de SIP-automaat. Ze stond recht naast me, ze zette haar high heel stiletto op mijn buik en dreigde ermee om dat koude water over me heen te gieten. Prompt voegde ze de daad bij het woord. Enkele druppeltjes maar. Over mijn lul wou ze het koude water niet gieten. Dat zou zonde zijn, vond ze. Ik smeekte om er mee te stoppen maar opdrinken zou ik het. Ik had toch dorst. Zo gebeurde het dat ze vanop grote afstand het water vanuit het plastieken bekertje in mijn mond liet vallen.

Enfin... een wilde actie in de kamer volgde dit natuurlijk op, waarbij ik nu wel eens liet zien dat ik best ook de leiding kan nemen op kamer. Ze moest immers wat bekoeld worden. Uiteraard allemaal op een speelse manier met veel GFE ertussendoor geweven.

Het zal jullie niet verbazen dat ik speciaal voor haar nog zeker terug wil naar Planet


Afgelopen vrijdagavond.

Uiteraard moet je de volgende story vanuit het oogpunt bekijken dat de verhouding dames enorm was tenopzichte van de beren vorige vrijdag. 35 dames voor 10 beren.
Ze had ook gewoon met haar Roemeense vriendinnen een onderonsje kunnen houden, dat wel... alhoewel... zo komt er ook niets uit de bus (moet ze gedacht hebben).

Vorige vrijdag kwam ik met een berenmaat aan omstreeks 18.30 uur in Planet. Zó laat omdat we voor gesloten deuren stonden in Belgenland van de nieuw geopende (???) club Artemis.

We verwachtten een bomvolle parking maar het leek wel een doorsnee maandagnamiddag. No prob, let's go!

Na het omkleden liepen we meteen de bar van de club binnen. Mijn berenmaat liep in één ruk naar het restaurant. Hij was net als ik uitgehongerd. Mijn weg verliep echter met een hindernis (een welgekome hindernis). Ik zag Katja zitten en ik vloog meteen in haar schoot. Ze was dolblij om mij terug te zien (dit lezen ervaren beren natuurlijk met een korreltje zout maar toch... het zullen mijn "charmes" wel zijn). Innige omhelzing tot bijna ter plekke beginnen neuken... het gebeurde zomaar vanzelf. Ze zei dat het zo lang geleden was dat ik nog eens in Planet was. Zó lang geleden is dat nu ook weer niet. Een dikke maand of zoiets.

Met heel veel moeite en grollende buik liet ik haar los en vertelde haar dat ik eerst dringend wat moest gaan eten en dat mijn berenmaat zielig helemaal alleen aan het eten was.

Het was schitterend weer. Mijn berenmaat zat buiten aan een tafeltje te eten. Helemaal alleen dus.

Terwijl ik eten op mijn bord aan het scheppen was, kwam juist de jongere zus van Katja (Evelina) binnengewandeld. Ook van haar kreeg ik de nodige innige welkomkussen. Ze liet me direct weten dat haar zus Katja er ook was en waar ze waarschijnlijk was. Ik vertelde haar dat ik Katja natuurlijk al láng gezien had en we al bijna aan het rollebollen waren in de bar.
Vanop afstand stelde ik mijn berenmaat uit beleefdheid voor aan Evelina. Ze liep er (uiteraard) niet meteen naar toe.

Ik schepte verder alles op mijn bord en ging bij mijn berenmaat buiten mee aan tafel eten. Niet veel later kwam Evelina er bij zitten. Evelina kroop bijna meteen op mijn berenmaat zijn schoot en tracteerde hem al vrij snel op een flinke tongzoen. Dat Evelina niet bij mij kroop is nogal vanzelfsprekend. Zij weet dat ik als ik kan kiezen, kies voor Katja.

Katja kwam niet heel veel later ook (toevallig ) even aan de deur naar buiten kijken. Het leek wel alsof ze verrast was om mij daar te vinden. Ze twijfelde nochtans niet en kwam direct bij mij zitten. Ook zij kroop als het ware bijna op mijn schoot. Het zijn niet voor niets zusjes. Ik onderbrak mijn eten even voor wat kusjes, tongzoenen en wat geflirt. Tijdens het eten hadden we met z'n vieren heel wat leut.
Wanneer mijn eten op was, kon ik het geflirt met Katja verderzetten en opdrijven. Katja is voor niets verlegen (en ik ook niet) dus kwam ondermeer doggy style op de eetbanken aan de orde. Ook Evelina wist mijn berenmaat geil te maken. Hij werd ondermeer bereden.

Niet om alvast dichter bij de kamers te zijn (dat geloof ik nooit dat Katja zoiets zou bedenken ) maar omdat al dat viespeuk en positiegedoe niet zo makkelijk is op die houten banken, stelde Katja voor om naar het wellnessgedeelte te trekken en ons een beetje meer af te zonderen.

Wie gedacht had dat we daar serieuze politieke gesprekken zouden voeren of het zouden hebben over psychologie of zo, heeft het dik mis. We grapten en grolden over vanalles en nog wat maar voornamelijk over seks. Vooral Katja en ik voegden telkens woord bij daad (om het nu zo maar eens uit de drukken). Hoewel het op vrijdag sexy dessue dag is bij Planet, had Katja écht niet veel aan en was vingeren, lotuskus en beffen geen hele bedoening.

Mijn eten was nog lang niet verteerd maar mijn stok stond al van buiten stijf en bleef zelfs keihard wanneer Katja erop tikte. Ik verwittigde Katja nog dat ze op kamer rustig zou moeten zijn want dat anders het eten wel weer eens via mijn mond eruit zou kunnen komen. Dat was maar een grapje natuurijk. Zo voelde ik me geenszins. Ik voelde me gewoon enorm geil.

We vertrokken dus naar een kamer. Katja wou een van de open kamertjes aan de HWP nemen maar ik wou dat niet en hoewel we niet meer in de Middeleeuwen leven, blijft een beetje man toch nog de baas en trokken we naar een mooie kamer wat verderop.

Katja vroeg eerst nog of we niet geïnteresseerd waren om met z'n vieren op één kamer te trekken. Ik ben nog nooit met een berenmaat op kamer geweest en ik zag dat ook niet zitten. Mijn berenmaat ook niet. Bijgevolg trok ik dus alleen met Katja op kamer.

Op kamer ging het er weer helemaal aan toe zoals ik het graag heb. Het leuke met Katja is dat we mekaar super aanvoelen en reuze op mekaar afgestemd zijn. Een combinatie van de betere GFE en het betere tongwerk, met wat speelse dominantie van beide zijden, heerlijk orale verwennerij van beiden en lekker neuken maakte de kamersessie weeral top. Verschillende keren moest ik alle moeite doen om niet veel te vroeg klaar te komen.

De tweede sessie met Katja zou nog op zich laten wachten tot een uur of tien 's avonds. Mijn berenmaat was inmiddels ook op kamer geweest met Evelina en ook super tevreden. Gelukkig maar want ik had hem gezegd dat hij met haar niet kon mispakken.

Tussen de twee sessies door zouden wij met ons vieren in die club nog alle plezier en alle gek- en geilheid van de wereld beleven. Niets was te gek. Gestoei, geflirt, gefoefel, lachen maar ook tezamen nog wat eten, dansen (ja ja, maar vooral zij voor ons), schootdansen.... Katja bleef even van mijn zijde toen ik even wat tijd voor mezelf wou nemen en achtereenvolgens een saunaronde maakte en een stoombadronde.
Terwijl ik de tweede keer in het zwembad aan het zwemmen was, kwam Katja me even opzoeken en vroeg ze of het water niet te koud was. Ik zei haar dat het lekker warm was. Ze geloofde dat niet maar nadat ze met haar hand eens gevoeld had zei ze dat het inderdaad niet koud was. Ik vertelde haar dat ik er juist wou uitkomen en kwam op het droge en pakte haar heel lief vast... om haar dan op te pakken en haar zo goed als boven het water te houden. Ik liet ze er niet in vallen. Het zat nu goed tussen ons (vier) en een vrouw tegen haar zin in het water dumpen... het kan zowaar helemaal verkeerd uitdraaien.

We zaten dus maar weer eens tezamen met ons vier. Weeral dolle pret maar ook tijd voor een tweede kamergang, dacht ik zo (en Katja ook). Opnieuw kwam het voorstel of we niet dubbele pret konden beleven door met z'n vieren op één kamer te gaan. Opnieuw liet ik haar weten daar nog steeds niet voor te vinden te zijn (en allicht ook niet binnen twee jaar). Ik vroeg nog eens voor alle zekerheid wat mijn berenmaat er van vond. Hij vond het ook geen goed idee.

Soms kan ik nogal wispelturig zijn, ik weet dat. Plots ging er zo iets door mijn gedachten van: "waarom ook eens niet, laten we wat fun maken en als seks er niet van komt of als ik door het samenhokken niet kan klaarkomen, laat het dan ook zo zijn... fun, fun, fun... in het leven, da's erg belangrijk". Ik vertelde mijn berenmaat wat er door mijn gedachten zo plots schoot en stelde hem voor om dan toch maar met z'n vieren op één kamer te gaan. Alsof hij net met dezefde gedachten moet gezeten hebben, stemde hij meteen toe en zag het ineens ook best zitten.

Beide dames waren in hun nopjes. Vooraleer we de kamerdeur wel en goed hadden dicht gedaan, maakten we wel nog even wat afspraken over de prijs voor een halfuur seks met z'n vieren. Mijn zin gaat namelijk over als ik moet vaststellen dat het een voorstel is dat in eerste plaats is ingegeven om meer geld te kunnen ontvangen dan omdat het een leuke fantasie is van de dames. Gelukkig was het gewoon een fantasie van de twee zusjes.

Van in het begin verliep alles vlot, geil en erg intiem. Het meeste van de tijd hield mijn berenmaat zich met zijn vriendinnetje bezig en onderhield Katja mij en ik haar. Niet de ganse tijd dus. Mijn berenmaat zag al gauw hoe Katja en ik tekeer gingen en wat een fantasie er bij ons spontaan allemaal los komt en (zo vertelde hij mij nadien) hij werd bij momenten geiler van ons bezig te zien dan van zijn eigen actie. Nu ja, zo ongeveer. Hij vond de sm-elementjes die in het spel van Katja en mij ingeweven werden dus zelf ook geil.
Het lot wou dat ik als eerste klaarkwam. Mijn berenmaat dus nog niet en hij zou ook niet meer kunnen klaarkomen omdat het allemaal te speels werd met ons vier. Amusement echter ten top. De sessie werd zowat afgerond met een kussengevecht maar als laatste stunt moest ik Katja nog eens domineren en plakte haar tegen de muur.... (Je kan ook op een zachte manier iemand tegen de muur plakken, hoewel sommige mannen zich dat niet zullen kunnen voorstellen.)

Na dit succes konden we maar geen afscheid van mekaar nemen. We wilden omstreeks elf uur naar huis gaan maar werden zo onderhouden door beide dames dat we maar na half twee naar huis gingen én dan nog moesten we ons wringen uit de armen en benen van de twee zusjes.

Moest ik een prijs moeten uitrijken voor een dame die zowel qua seksuele prestaties als voor en na-omgang en spontaan plezier de beste is dan werd het zonder twijfelen Katja. Katja staat met voorsprong op nummer 1 van mijn voorkeurdames in de verschillende clubs. Ik zou er elke dag heen kunnen gaan en denk er spontaan aan overdag en krijg dan zelfs reactie tussen mijn benen (als ik aan onze sessies terugdenk). Ik ga er met opzet niet elke dag (en ook niet elke twee dagen of zo) naar toe maar gewoon zoals het anders ook zou gepland geraken. Als er een dame mij nog eens verliefd kan doen worden op een dame is het Katja wel.

Katja: applaus (x 3)  ;).
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Katja (Roemeense, zus van Evelina - 22 jaar -)
« Reactie #2 Gepost op: 10 augustus 2013, 20:43:31 »
Helaas is deze dame al een jaar niet meer te bespeuren op Duits grondgebied  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man