Auteur Topic: Vanessa  (gelezen 1494 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Vanessa
« Gepost op: 25 december 2012, 21:37:57 »
haarkleur/-lengte: lichtbruin/korter
kleur ogen: groen
lengte dame: ongeveer 1,62
postuur/cupmaat: zeer slank/natuurlijke A
nationaliteit/taal: Bulgaarse/vrij aardig Duits, noties Engels
leeftijd: 23
tatoeages/piercings: niet opgevallen/niet opgevallen
service: knuffelen, strelen, zoenen, tongzoenen, PZC (super!), PMC (gevoel miniem), NMC
voordelen: technisch erg sterk
nadelen: maakt geen GFE waar
opmerkingen: mooi rond strak kontje, staat enorm goed met haar lichtbruin korter kapsel (helaas zal ze naar eigen zeggen na nieuwjaar als blonde vamp paraderen)

 ;)

het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Vanessa
« Reactie #1 Gepost op: 25 december 2012, 22:40:54 »
Af en toe proberen dames ook wat te pre salen in de sauna.  Hier gebeurde dit door Vanessa.  Dat dames je gezicht nog herinneren en sommige zelfs je naam nog (als je regelmatig in de club komt), kan ik nog verstaan maar dat Vanessa én mijn naam nog kende, én van waar ik kwam (zelfs de streek in België) én hoe we mekaar toen leerden kennen én dat enkel van een praatje gemaakt een half jaar gelden.  Toch sterk!  Ze beantwoordde aan mijn verlangens qua uiterlijk en zeker haar lichtbruine haar stond haar prachtig.  Helaas keert ze na de feestdagen terug in het blond.  Ze wil het zélf echt.  Dan moet ze dat maar doen hè.  Ik herinnerde mij nog vaag iets over haar.  Toch kon ze mijn “gewellness” onderbreken.

Toen ik weer uit de sauna kwam, zag ik ze een praatje maken met Picasso (de masseur van PE).  Natuurlijk wist ik wel beter.  Ze wou mij niet laten ontsnappen.  Ik talmde wat maar dat gaf enkel maar als resultaat dat ze naar mij toe kwam.

We gingen in een sofa in het wellnessgedeelte zitten en geraakten fijntjes aan de praat.  Alles klikte goed maar zo vlak na een saunabeurt ben ik eventjes niet fit genoeg om zware inspanningen te gaan leveren.  Ik had natuurlijk direct met haar mee kunnen gaan toen mijn lul al goed stijf stond en na wat geflirt en gekus en met mijn handen in mijn nek kunnen gaan liggen.  Dat deed ik dus niet. 

Een beetje later in de bar spreekt ze me terug aan en herinnerde mij aan het feit dat ik daarstraks nog wat wou uitrusten om dan....  Ik nodigde haar uit om in het loungegedeelte van de bar in een zetel achter de doorzichtige gordijntjes wat te gaan liggen.  Ik was er nog niet echt uit (lees: zeker van) of het intieme gedeelte wel volledig o.k. zou gaan worden bij haar.  Ondanks het feit dat ze mij voorzichtig (maar toch doorzichtig voor mij) naar een gewone sofa leidde (geen ligsofa), ben ik nadien toch met haar gaan kameren.  Mijn voelsprieten gaven mij te kennen dat het GFE-gehalte waarschijnlijk niet zo hoog zou liggen maar bij de afweging van een kamergang speelt veel meer mee.  De zeldzaamheid om in een club een dame te treffen die er naturel uitziet en een mooi korter kapsel draagt en lichtbruin haar heeft dat haar uitstekend staat, deed me samen met haar vriendelijkheid en omdat ze zo lief was, beslissen om op kamer te gaan.  Indachtig dat de GFE "kinderziektes" zou hebben.

Op kamer bleek al snel dat ze wel heel lief en zacht is maar dat werkelijk niet ten volle wil aanwenden op kamer.  Ze concentreert zich duidelijk op de technische kant.  Ook al laat je aanvoelen dat de menselijke kant er zeker ook mag zijn.  Even een knuffeltje, even een paar tongzoenen, wat zoentjes her en der (mond, borstkas) en dan met het mondje naar de lul.  Van deze taak kweet ze zich zo goed dat ik me er aan overgegeven heb en weinig of geen GFE-momenten meer trachtte in te bouwen.  Ze pijpt zeer afwisselend.  Sensueel, PE, DT, ballen likken, likken over gevoelige aders penis, eikel bewerken, snel, traag....  Sta me toe om dan voorvocht te produceren.  Dit is echter het moment dat ze een condoom bovenhaalt en begint te pijpen met condoom.  Vanaf toen werd het gevoel ineens zoveel minder (een combinatie van plastiek errond en minder goed pijpen).  Waarom ze ineens minder goed pijpte?  Op dat moment denk ik daar niet over na en neem ik het initiatief om over te gaan tot de volgende stap: neuken.  Achteraf heb ik het vage vermoeden dat ze liever geen halfuurtjes volmaakt en dus liefst zo snel mogelijk na pijpen, neukt.
Het neuken was voor mij helemaal niet vermoeiend vermits zij op mij kwam zitten en ook deze taak technisch weer zo verbluffend goed deed, dat ik haar lekker in het zweet heb laten rijden en mijn orgasme zo lang als mogelijk heb uitgesteld.  Het deed zo goed!  Ze ging er daadwerkelijk voor.  Ook weer heel afwisselend.  Dan weer heel diep zakken, dan weer snel, dan tergend traag, dan op het topje van je lul rijden, draaiende bewegingen....  Net voor ik niet meer had kunnen uitstellen zijn we in missio gedraaid.  Zo kon ik mezelf wat beter controleren en nog wat doorgaan.  Tijdens missio toch zoenen en tongzoenen maar je voelt gewoon dat het echt niet hoeft voor haar (dus maar beperkt want dan heb ik er ook niets aan). 

Na mijn orgasme toch nog wat nageknuffeld, nog wat tongzoentjes en zoentjes en dan de kamer verlaten.  Als haar werkelijke bedoeling inderdaad is om eerder 20' te kameren dan 30' heeft ze bij mij schade opgelopen.  Misschien daarom dat ze me € 100 vroeg op kamer.  Ze zei ineens dat we al zo lang op kamer waren, al een uur.  Ik kijk normaal altijd op de klok als we op kamer toekomen maar deed dat uitgerekend bij deze brave dame niet.  Gelukkig heb ik met de jaren een erg goed gevoel qua tijd als het er op aankomt om te weten of we nu 30' op kamer waren of 60'.  Ik schatte de tijd op 25' (laat staan dat het er dan nog 33 waren).  Zeker geen uur.  Ik bracht haar dat heel helder bij haar verstand en er volgde geen discussie. 

Vanessa als vriendin hebben moet zalig zijn!  Ik zou er zo verliefd op kunnen worden.  Eigenlijk zou dit al een reden moeten zijn om haar even te mijden maar die proof doorsta ik makkelijk sinds mijn liefdesavontuur met Brenda, lange tijd geleden.  Het feit dat ze in het SKW haar carrière is begonnen en dus geen GFE wenst, doet me beslissen om niet meer met haar te gaan.  Anderzijds kan ik me voorstellen dat ze in het SKW met matig zoenen, de beste moet geweest zijn.  Uiteraard is het ook nefast voor haar dat ze meer geld wou voor minder tijd (ook nog een SKW-trekje dat overgebleven is).

Lees dit bericht niet verkeerd.  De sessie op zich was super!

In de kantlijn.
Eigenlijk vraag ik nooit naar het sterrenbeeld van een dame, eigenlijk geloof ik ook niet in al wat men daarover zegt en schrijft.  Welk sterrenbeeld bij welk sterrenbeeld zou passen.  Zij is boogschutter.  Ik voelde mij om een of andere reden erg tot haar aangetrokken.  Klap op de vuurpijl was dat zij zei dat ze boogschutter was en dat volgens de tekens boogschutters en watermannen een perfect duo zouden vormen. 
Misschien moet ik dat toch eens gaan onderzoeken (of de dames waarmee ik een goede klik heb in de club toevallig geen boogschutters zijn).  In het positieve geval moet ik op internet gaan daten met boogschutters en het clubleven vaarwel zeggen  ;).

« Laatst bewerkt op: 25 december 2012, 22:46:21 door seksenfun »
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man