Auteur Topic: Vanessa (ITA)  (gelezen 3113 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Wijze grijze

  • Gast
Vanessa (ITA)
« Gepost op: 5 januari 2013, 18:32:24 »
Gekopieerd uit mijn recensie: http://relaxxxboard.com/index.php?topic=1500.msg26217#msg26217

Even in de kino gaan zitten, waar op dat moment niemand was. Na korte tijd werd ik vergezeld door Italiaanse Vanessa
 
 Naam : Vanessa
 Nationaliteit/Taal : Italiaans/ Italiaans en Engels
 Leeftijd : 30
 Haarkleur/-lengte : Zwart sluik, middelllang
 Lengte dame : 1,67 mtr
 Postuur/Cupmaat : normaal, maat 34/ niet meer helemaal vaste B-cups
 Tatoeages/Piercings :
 Service: PZC, NMC/TZ
 Voordelen:
 Nadelen: .
 Tijdsduur : 30 min.
 Prijs : EUR 50,=
 Extra’s bij het bezoek:
 Wijze Grijze sexapproval: 7/10

 Leuk om mijn Italiaans weer eens bij een echte Italiaanse te kunnen ophalen. Aardige lady en ook in voor een gebbetje. Zij wilde mijn horoscoopteken weten. Nu vind ik zoiets absolute bullshit dus ik daagde haar uit om me maar vragen te stellen en het te raden. Om haar de keuze iets te vergemakkelijken gaf ik haar 3 mogelijkheden om uit te kiezen. Als Vanessa de eerste meteen goed raadde zou ik met haar naar de kamer gaan. Bij haar eerste fout moest ze me ter plekke gaan TZ. Indien haar tweede gok ook fout was, moest er een PZC in de kino volgen. Haar beide gokken waren fout, en sportief als Vanessa was, hield ze zich aan de gemaakte afspraken. Hier had ik het natuurlijk bij kunnen laten, maar sportief als ik zelf ook ben, besloot ik er toch ook een kamergang mee door te brengen. Voor wat betreft de kamergang kan ik kort zijn: een Wijze Grijze sexapproval van 7/10 zegt genoeg