Forum > ENQUETES

Verkiezingen DVP van 2010

<< < (2/4) > >>

sexmachine:

--- Citaat van: foots op 22 oktober 2010, 14:06:48 ---Rakkers,
 
Ik begrijp dat jullie nog druk aan het testen zijn wie de beste zijn en welke dame waar in de top 10 zou moeten komen.
Moeilijk, ik besef het maar al te goed, want ik herinner me niet eens meer wi ik allemaal heb gehad.
 
Toch wil ik graag meer boekhouden laat die top 10 maar los en mocht je nog willen wijzigen, ik pas het graag aan in mijn gratis excelvariant van open office.
 
Groet, Foots  ;D

--- Einde van citaat ---
Mag ik mijn lijstje nog aanpassen en/of uitbreiden? Kwestie van je wat werk te geven en ik merk dat er nog een boel Meiden zijn die in mijn top 10 horen te liggen, liefst met de kont naar achteren meeduwend  ::) ;)

foots:
Zie hier SM het kippetje duwt hem terug
 

 
Ja je mag je top 10 veranderen, uitbreiden mag ook, alleen de eerste 10 krijgen punten.
 
Groet, Foots  ;D
 
 

sexmachine:
Heren,


we wachten nog steeds op jullie DVP van het jaar........ ook op die van Foots  ;D

De Kerstman:
Kan de Kerstman hier ook zijn top 3 van kerstdames weergeven, zoals hij de foto's op dit forum gezien heeft ?
Ik bedoel dames in werkelijk kerstpak hé.  :)

seksenfun:
Ik hou niet zo van een top of verkiezing.  Er zijn dames die al niet meer actief zijn of van een ander jaar dan 2010 die ik nog erg goed herinner.  Die ik dus spijtig genoeg niet meer zie.  Het wisselt bij mij trouwens binnen één jaar, de beste meid.  Ik wil dus geen top 10 of zo neerpoten.  Ik wil wel mijn gevoel van het eindejaar meegeven, zo twee weken voor de eindejaarsfeesten.  Momenteel voel ik me niet beter als in het bijzijn van Julia van PSR  ;).

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie