Auteur Topic: Schippersstraat 40/1, Victoria (Hongaarse)  (gelezen 32099 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Marvel2463

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 29
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 40/1, Victoria (Hongaarse)
« Gepost op: 8 januari 2011, 12:47:04 »
Victoria is een Hongaarse jonge dame, blond met schouderlengte haar en ze is 1.70m.

Ik ben er jarenlang langs haar raam gelopen voordat ik een keer binnenstapte. Had eerst gedacht dat ze Tsjechisch was, maar ze bleek Hongaars te zijn. Ben gisteren nog bij haar langsgeweest en het was wederom geen teleurstelling, want ik was meerdermaals bij haar geweest. Standaard tarief was 50 Euro for pmc en nmc. Eenmaal uitgekleed en in bed voelden haar C-cup borsten zacht aan, ondanks dat er een beetje silliconen in zit. Pijpen deed ze niet verkeerd en ze gebruikte gelukkig haar handen niet, iets wat sommige dames van plezier weleens doen. De ervaring leert dat ze je daarmee zo snel mogelijk de deur uit willen krijgen, maar niets is waar bij Victoria. Na het pijpen werd over gegaan op het neuken in missionaris. Deze was wederom lekker, want ze was niet zo passief als de meeste dames. Tijdens de sex streelde ze af en toe en af en toe voelde ze wat strakker aan. Dat is voor Marvel ook een grote pluspunt, want ze is één van de weinige dames die haar k**spieren kan aanspannen waardoor het voelt alsof je jongeheer wordt gemasseerd. Eenmaal klaargekomen was Marvel weer een tevreden mens.   :)

Ze is voor herhaling vatbaar, want ze is ook erg vriendelijk en geeft je niet de indruk dat ze je zo snel mogelijk de deur uit wilt hebben. Victoria werkt alleen overdag en heb haar al reeds op meerder dagen gezien.
« Laatst bewerkt op: 14 oktober 2013, 22:56:21 door mechelen »

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 03/3, Victoria (Hongaarse)
« Reactie #1 Gepost op: 14 oktober 2013, 21:30:08 »
Deze dame werkt tegenwoordig terug op Schippersstraat 40, ik denk SS 40/1.

Zij is lange tijd afwezig geweest.

Zij had ondertussen een "Dungeon" met de vroegere Laura van SS 02/2 (denk ik) en Rachel die vroeger op Vingerling 07 werkte.

Ondertussen keren de dames terug nr SKW, want zij vinden het daar toch niet zo slecht  :040:
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 40/1, Victoria (Hongaarse)
« Reactie #2 Gepost op: 14 oktober 2013, 22:56:38 »
Adres aangepast.

Offline Marvel2463

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 29
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 40/1, Victoria (Hongaarse)
« Reactie #3 Gepost op: 16 oktober 2013, 00:40:37 »
Beste Bema, hebt u deze schone dame in de dag of in de nachtdienst gezien?

Ik hoop dat er meer dames van weleer terugkeren, want er zijn heel veel toppers weggegaan. :-(

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 40/1, Victoria (Hongaarse)
« Reactie #4 Gepost op: 16 oktober 2013, 00:47:19 »
Beste Bema, hebt u deze schone dame in de dag of in de nachtdienst gezien?

Ik hoop dat er meer dames van weleer terugkeren, want er zijn heel veel toppers weggegaan. :-(

Bema mag mij tegenspreken, maar volgens mij in de dagshift.