Auteur Topic: Freude: JUJU, Duitse  (gelezen 1645 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
Freude: JUJU, Duitse
« Gepost op: 19 april 2012, 09:41:09 »
JUJU is een Duitse pocket mid-twintiger, zéér slank, A-cup, 1m55, gesierd met opvallende tattoos over het lichaam, zwarte haren (kort), recent met extensions staart, maar de tattoos spreken boekdelen ter herkenning. Praat uiteraard vloeiend Duits, maar ook een mondje Engels. Gezellige en zeer (té) goedlachse meid in de sofa, tongzoent er ook al ns op los tijdens verkennend gesprekje.
Voordelen: zeer goede service met uitstapjes buiten de lijntjes bij goede connectie
Nadelen, zeer slank, té opvallend schaterend bij domme grapjes


Juju was me aangeraden door een Duitse kennis die haar tot vervelens toe aanraadde, nou oké dan.  Ondanks dat ze me te mager en klein is normaliter toch in  haar sofa neergeploft, en aldaar kennisgemaakt op aangename wijze. Al snel werd er gegibberd en gelachen dat het een aard had, en dat terwijl ik een zeer serieus manspersoon ben, naja. Potje sofazoenen, alles verliep vlot. Op de kamer, meer van dat TZ wat ze allesbehalve slecht doet, PZC is zeer goed te noemen, afwisselend, oogcontact, DT-einlage, niet van slechten huize. Meer intiem dito, een meisje dat probeersels qua posities niet schuwt, het was alleraangenaamst te noemen tijdens de voorlopig 2 sessies tezamen, laatste bezoekjes knapte ik af op haar actuele staat van zeer magerheid en die domme extensionsstaart... Voorts prima sessiemateriaal met leuke babbels op de koop toe.

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
Freude: JUJU, Duitse
« Reactie #1 Gepost op: 22 november 2012, 18:16:21 »
==> Magnum, zelfde naam