Auteur Topic: CLUB AMAI - MEER (hoogstraten)  (gelezen 28173 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline kwillem1

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 107
    • Bekijk profiel
CLUB AMAI - MEER (hoogstraten)
« Reactie #30 Gepost op: 24 oktober 2023, 18:18:23 »
Beter laat dan nooit, een verslagje van mijn bezoek op donderdag 12 oktober.
Of wat ik er nog van weet.
​Bij binnenkomst waren al heel wat koppels aanwezig, maar nog niets wat echt mijn interesse wekte. Gelukkig veranderde dat in de loop van de avond.
Ik heb mij heel leuk geamuseerd met verschillende dames.
Rond 21h kwam er een koppel binnen.
Na een ontspannen rondje op het lange bed aan de jacuzzi elkaar wat beter leren kennen en bleek de vrouw vlak bij mij te wonen en niet daar te zijn met haar vriend, maar met iemand die haar meegebracht had.
​Om een lang verhaal kort te maken. Nog een leuk rondje met haar gelopen (en gespeeld) en haar daarna naar huis gebracht. Ik heb er een FWB bij die graag nog wel enkele keren met mijn naar een club wil.

Het was geen overloop van mannen, een goede verhouding en iedereen was respectvol zoals we in amai gewend zijn.

Offline kwillem1

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 107
    • Bekijk profiel
CLUB AMAI - MEER (hoogstraten)
« Reactie #31 Gepost op: 27 oktober 2023, 08:53:18 »
Gisteravond (donderdag) een bezoek gebracht aan Amai met mijn FWB.
Op voorhand contact gehad met een andere koppel via SDC die voor de 3de keer naar amai kwamen.
Bij binnen komst om 19h55 stond er al een hele rij single mannen. Ik vermoed wel dat ze allemaal zijn binnen geraakt.
En aan de toog dadelijk een gesprek aangegaan met het andere koppel.
Na een tijdje met mijn FWB naar de jacuzzi waar ze heerlijk genoten heeft van 3 mannen die met haar speelde.
Toen we het bad verlate om een bed op te zoeken volgde de 2 heren die ook nog met haar speelde ons niet. Dat vonden wij verassend.
Op bed de nodige actie gehad en tijd voor een rustpauze.
Nadien even alleen op wandel en aangesloten bij het andere koppel.
Hier lag een man haar lange tijd de beffen en toen ze melde dat ze wou neuken, wou ik de man die haar likte voorrang geven. Hij had per slot van rekening de opwarming gedaan. Maar hij was er niet klaar voor. Lucky me.
Toen ik ging douchen lag mijn FWB heerlijk te spelen met 2 andere mannen.
Later nog 2 rondjes met mijn FWB en enkele andere heren.
Dus voor mij en mijn FWB een zeer goede avond.
Ik had de indruk dat er veel mannen enkel stonden te rukken en te betasten en dat er minder mannen waren die wilden neuken.
Tijdens de avond merkte ik wel wat treintjesvorming. Op een gegeven moment bewogen 2 van de knapste koppels zich samen door de zaak en daar ging toch wel een trein van 15 man achteraan. Die koppels wilden wel een extra man erbij, maar geen 15. Dus er is op dat moment niets gebeurd.
Een van de 2 koppels is volgens mij een beetje later naar huis gegaan. Ik had de indruk dat ze zich overrompeld voelden. Ze hadden wel clubervaring, maar minder met amai. (kan zelfs zijn dat het hun eerste keer in amai was)