Forum > BRUSSEL

In Brussel zevere ze ni mo zievere ze

<< < (2/49) > >>

sexmachine:
Cool, lekker ouwehoeren over de naam van een topic, ik vind zeveren een mooi woord, geouwehoer klinkt zo "NL", Foots  ;)
Maar ik hoor graag voorstellen, liefst een Belgische benaming, want Brussel is en blijft Belgisch... ;D


sexmachine

bema:
Ik ga het misschien een beetje TE "CRU" stellen maar de term "GEHOUWEHOER"  in België, is een typisch Nederlandse benaming.

Jullie kunnen het wel doen, jullie zijn de baas, maar dan zal het ZONDER mij zijn;
Dit is trouwens een Belgisch forum, en ik laat mij niet de les lezen door Nederlanders welke termen wij in Belgiê dienen te gebruiken, anders doen jullie het zelf maar.  :-\

foots:
Heren,

Op dit topic heb ik inderdaad niet meer te melden dan de titel, gezwam dat was geloof ik de term op het andere forum, gezever is mi het meest Vlaams.
 
Groet, Foots  ???

sexmachine:

--- Citaat van: bema op  1 november 2010, 20:15:53 ---Ik ga het misschien een beetje TE "CRU" stellen maar de term "GEHOUWEHOER"  in België, is een typisch Nederlandse benaming.

Jullie kunnen het wel doen, jullie zijn de baas, maar dan zal het ZONDER mij zijn;
Dit is trouwens een Belgisch forum, en ik laat mij niet de les lezen door Nederlanders welke termen wij in Belgiê dienen te gebruiken, anders doen jullie het zelf maar.  :-\

--- Einde van citaat ---
Geouwehoer is Hollands, en dat is inderdaad NIET geschikt voor Belgenland, Bema.
Trouwens, en ik herhaal, hier zijn geen bazen, een baas is er op je werk, en die zit er ook maar voor spek en bonen bij, hier zijn we allen Rakkers, en hoerenlopers  ;)

bema:
Denk dat we het best houden op ALGEMEEN GEZEVER, dat geouwehoer van Foots is typisch een term vanuit Nedreland, en hebben we hier in België geen behoefte aan.

De term ALGEMEEN GEZEVER is dus mi. best van toepassing op alle gebieden van België; als Foots dit wil toepassen in Nederland, is dit zijn zaak, maar in België wil ik de term gehouwehoer helemaal niet meer zien verschijnen !

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie