Auteur Topic: Crystal (Bulgare - Blonde)  (gelezen 158492 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Crystal (Bulgare - Blonde)
« Reactie #45 Gepost op: 27 september 2015, 10:35:11 »
Gisteren ook eindelijk eens met Crystal gekamerd (uitgebreid verslag volgt later). Ik treed niet toe tot de fanclub (ik ben al lid van een andere fanclub :-P ;)), maar ik kan al het goede dat over haar geschreven is wel bevestigen. Topmeid!!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Crystal (Bulgare - Blonde)
« Reactie #46 Gepost op: 28 september 2015, 12:59:23 »
Eergisteren heb ik een eerste keer met Crystal gekamerd.

Ze zat op een bepaald moment alleen in de bar. Ik aarzelde om me naast haar te zetten, maar toen Davedv me daartoe vakkundig aanspoorde (ga nu toch gewoon :o ;)!!!), hief ik me van mijn luie kruk, trok ik mijn stoute schoenen aan en plaatste ik me naast Crystal, die er met haar brilletje en jeans topje geil uit zag als tijd.

Crystal was enorm verbaasd dat ik met haar op kamer wou gaan. We kennen elkaar immers al sinds haar eerste dagen in Sixsens en zijn ondertussen een beetje bevriend geraakt, maar een kamergang samen? Nee, dat leek er nooit van te komen. Tot eergisteren dus.

Eens Crystal over de grootste schok heen was, verlieten we de bar en trokken we richting kamer.

Dit kamertje zou een waar plezier zou het worden. Al het goede dat ik al over Crystal gelezen en gehoord had, bleek waar te zijn. Deze mooie Bulgaarse tongzoent heel diep en lekker. Ze smijt haar mooie lichaam perfect in de strijd. Pijpen was uitstekend. En neuken was een lust. Ik had hoge verwachtingen over een kamertje met Crystal en ze heeft die verwachtingen probleemloos ingelost.

1 probleempje: mijn rug(pijn) speelde tijdens de kamergang af en toe op, waardoor ik er zelf een beetje de rem heb moeten op houden.

Jammer, maar dit was hoe dan ook een heel goede ervaring en een herhaling met Crystal zal er ongetwijfeld wel eens van komen!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Lam59

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 45
    • Bekijk profiel
Crystal (Bulgare - Blonde)
« Reactie #47 Gepost op: 1 november 2015, 17:00:23 »
Weer eens afgelopen vrijdag, 30 oktober, met mijn favoriet uit s.s. Gekamerd. Een uurtje deze keer op kamer 3b. Ze wilde deze keer niet naar de jacuzzi. Op de kamer begon alles zoals altijd. Lekker tongzoenen en kietelen waar het kan. Op bed beland en knuffelen en teasen. Daarna beiden ontkleed en verder gegaan lekker pijpen en beffen. Toch was het deze keer niet zo uitbundig bij haar. Ik vroeg of ze zich wel goed voelde. Hierop zei ze dat ze niet 100% was.
Na wat gepraat de sessie afgemaakt in doggy. Het blijft echter een uitstekende kwaliteit die geboden wordt en een keer wat minder is in mijn ogen niet erg.

Offline Lam59

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 45
    • Bekijk profiel
Crystal (Bulgare - Blonde)
« Reactie #48 Gepost op: 8 december 2015, 19:18:19 »
Na een maandje weer in ss en voor mij natuurlijk crystal. Na een iets mindere kamergang vorige keer maakte ze weer alle verwachtingen waar. Deze keer haar lekker gevingerd waarbij je weet dat je niet diep mag vingeren. Kleine tikjes op haar clitje en een vinger snel kietelend aan het begin van de ingang van haar lekker rosé kutje waren genoeg om haar te laten stijgeren.
tussendoor blow job top en top.
in cowboy zit klaargekomen met een heftig orgasme
lekker in de whirpool nagenieten.
dan nog een keer het bed op en opnieuw haar laten klaarkomen nu met diep likken en weer die tikjes op haar clitje.
daarna zichzelf vingerend heb ik mij op haar afgetrokken
kortom top

Offline tym

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 69
    • Bekijk profiel
Crystal (Bulgare - Blonde)
« Reactie #49 Gepost op: 25 december 2015, 14:49:40 »
Très bon service mais refuse doigtage. Corps très bandant et hygiène irréprochable. récidive 100%

Offline Ohhlord

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 31
    • Bekijk profiel
Crystal (Bulgare - Blonde)
« Reactie #50 Gepost op: 6 januari 2016, 22:05:21 »
Voor de fanclub, crystal is sinds vandaag weer terug voor 3 weken :13:

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Crystal (Bulgare - Blonde)
« Reactie #51 Gepost op: 10 februari 2016, 13:18:46 »
Crystal is sinds vandaag weer aanwezig in Sixsens.
Dat wordt keuzes maken a.s. vrijdag.  ;)
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Crystal (Bulgare - Blonde)
« Reactie #52 Gepost op: 10 februari 2016, 16:57:23 »
Crystal is sinds vandaag weer aanwezig in Sixsens.
Dat wordt keuzes maken a.s. vrijdag.  ;)


.. en wellicht ook nog eens bijpinnen ...  :lol_hitting:
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline Lam59

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 45
    • Bekijk profiel
Crystal (Bulgare - Blonde)
« Reactie #53 Gepost op: 19 februari 2016, 18:53:43 »
Nadat ik haar op 10 december beloofd had snel weer met haar te kameren was het er niet van gekomen. Ook vandaag heeft het effe geduurd. Mijn tweede kamergang werd met haar weer eentje als vanouds. Effe bijbabbelen, nieuwe tattoo op haar arm, ze zegt als aandenken met een datum eronder. De reden van de datum wilde ze niet vertellen, ook maar niet aangedrongen.
haar klaargemaakt met slecht lichte aanraking van haar klitje en snelle en klopje op de ingang van haar kutje. Af en toe met de middelvinger in haar kutje wat ze vandaag ruim toe liet. Daarna werd mijn beste vriend verwend met haar pijpkunsten, lekker diep en lekker nat. Dan beland in een 69 en haar kleine roze lekker ruikend kutje verwend. Na wat pussysliding lekker neuken. In cowgirl begonnen en gewoon doorgegaan tot een heerlijke explosie. Ik stond versteld van mij zelf dat ik nog zo intens klaar kwam in mijn tweede kamergang

kortom weer top.

Offline Tommy80

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 104
    • Bekijk profiel
Crystal (Bulgare - Blonde)
« Reactie #54 Gepost op: 22 februari 2016, 20:32:36 »
Aangezien er al veel mensen weten wat voor service ze biedt moet ik er ook geen boek meer over schrijven.

Volop tongzoenen, zalig gevarieerd pijpen en een stevige neukbeurt. Twee uurtjes mee doorgebracht en die vlogen zo voorbij.
Hopelijk is ze vrijdag aanwezig en kunnen we er vervolg aan breien  8)

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Crystal (Bulgare - Blonde)
« Reactie #55 Gepost op: 28 februari 2016, 13:52:18 »
Crystal is tot en met 5 maart aanwezig. En geniet daarna van een korte vakantie!
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
Crystal (Bulgare - Blonde)
« Reactie #56 Gepost op: 28 februari 2016, 13:54:53 »
Crystal is tot en met 5 maart aanwezig. En geniet daarna van een korte vakantie!

Hopelijk is het zodanig kort dat ze net op tijd terug is voor de party van mij en Vaxkor.  ;D

Offline Ohhlord

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 31
    • Bekijk profiel
Crystal (Bulgare - Blonde)
« Reactie #57 Gepost op: 28 februari 2016, 18:48:45 »
Op je verjaardag zal ze weer acte de présence geven. Wees gerust Pret

Offline Ohhlord

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 31
    • Bekijk profiel
Crystal (Bulgare - Blonde)
« Reactie #58 Gepost op: 17 maart 2016, 23:43:49 »
Voor de fanclub, Crystal is weer aanwezig. Heb vandaag in SS weer van haar aandacht mogen genieten.
Ze zal een 4-tal weken aanwezig zijn tot half april

Offline Lam59

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 45
    • Bekijk profiel
Crystal (Bulgare - Blonde)
« Reactie #59 Gepost op: 12 april 2016, 20:53:57 »
Toen ik een week of twee geleden geweest ben en met Monika gekamerd heb, was vandaag crystal weer aan de beurt. Ik kom haar al tegen bij de douche waar ze uit de sauna kwam. Afgesproken dat ik haar in de bar zou treffen. Een kwartiertje later komt ze aan. Een beetje down, gestrest, ziet ze er uit. Ze zegt gedeprimeerd te zijn over het geringe bezoek heden.[/size]getwijfeld of ik wel met haar naar de kamer zou gaan. Uiteindelijk toch gedaan. Een rustige mooie kamergang gehad met landurig pijpen en deeptrouth en afgemaakt op cowgirl. De meeste tijd lekker liggen zoenen en strelen.Volgende week vertrekt ze weer voor 3 weken naar huis

[/color]