Auteur Topic: LIVE FROM BABYLON  (gelezen 222515 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline lovemachine

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 114
    • Bekijk profiel
LIVE FROM BABYLON
« Reactie #120 Gepost op: 9 september 2017, 21:14:13 »
Eentje is zijn woorden al nagekomen: ik heb me aangemeld op dit forum, Sjeufke!

Ik heb zeer uitgebreide berichten voor Hookers geschreven en die zal ik ook op dit forum plaatsen.
Wat een topdag was het gisteren!

De lovemachine verdween gezwind in Johanna, hij heeft zich in Jeanette verdiept en tot tweemaal toe ging Gina van de danspaal naar mijn paal.
Om te rijmen: niet normaal! (maar o zo lekker).
Vermoord hebben ze mijn paal niet, die staat alweer de hele dag boven water, ik hoef maar even terug te denken aan het hemelse geweld dat ik gisteren heb mogen ondergaan.

Dank, dank, dank aan de dames én aan de medewandelaars met wie ik een geweldige tijd heb beleefd tussen het kameren door.
"Een dag niet geneukt, is een dag niet geleefd"

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
LIVE FROM BABYLON
« Reactie #121 Gepost op: 10 september 2017, 07:14:33 »
 :-\ Welkom op Relaxxxboard!

Jouw verslag van Babylon heb ik verplaatst van "info Babylon" naar "Re: Babylon (Elsdorf)  niet meer klein maar fijn ..."

Gr,
Sjeuf
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline lovemachine

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 114
    • Bekijk profiel
LIVE FROM BABYLON
« Reactie #122 Gepost op: 12 september 2017, 11:50:21 »
Het is verdacht stil hier........ Hij heeft de hemel toch al een half uurtje geleden betreden, zou je denken.

Zit Sjeuf al vanaf binnenkomst in Violetta`s gleuf?
Is hij haar al de hele tijd aan het uitwonen en met zijn zaad aan het belonen?
Geen tijd om te schrijven omdat hij met haar op de kamer wil blijven?
Kan dat meisje straks nog lopen, nadat de Sjeuf er god weet hoeveel keer bovenop is gekropen?
Vakantie net achter haar gelaten, ontvangt ze weer volop Teddy`s nazaten.
Gelukkig produceert hij op die manier geen op hem gelijkend tuig, nu alles blijft plakken aan haar huig.  :lol

Go Sjeufke, go Sjeufke!  :cheer: :cheer: :cheer:

Want als Sjeuf aankondigt dat hij vandaag iets vies gaat doen en Violetta is weer in da house...........  :shakekontje :019a
"Een dag niet geneukt, is een dag niet geleefd"

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
LIVE FROM BABYLON
« Reactie #123 Gepost op: 12 september 2017, 11:59:27 »

Kan dat meisje straks nog lopen, nadat de Sjeuf er god weet hoeveel keer bovenop is gekropen?


Onze Sjeuf kruipt niet op meiden, die laat zijn Goddelijk Afgetraind Lichaam steeds bekruipen ;) 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
LIVE FROM BABYLON
« Reactie #124 Gepost op: 12 september 2017, 13:28:08 »
Wenn Violetta der Grund von Sjeufke's Besuch unter der Woche ist,
dann gibt das einen laaaaaaangen
"Pfannenkuchen"!!!!!!!!!!!!!

vanKees

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
LIVE FROM BABYLON
« Reactie #125 Gepost op: 12 september 2017, 21:18:15 »
Wat een fanmail :lol

Ja Sjeuf is weer terug thuis (helaas), van een middagje V, Vi, Vio........letta.   :laydown
Ziet er nog steeds 'pretty' uit na haar vakantie. Ander kleurtje....en nog steeds b***rg**l  :censored
Had dus geen tijd om eerder te reageren, was met belangrijkere zaken dan het forum bezig  ;D ;D ;D ;D ;D

@vonKees: Jaaaaaaa .......laaaaaaangen "Pfannenkuchen"!!!!!!!!!!!!!  :)) Zimmer nummer Zwanzig!  :-\
@KP, :littleangelx kan alle standjes aan met het Goddelijk Afgetraind Lichaam van Sjeuf.  :amazone  :pompe :017a :xrated
@lovemachine.....heb het geprobeerd, maar het lukt me echt niet om een rijmpje over deze dag te bedenken..... . Krijg het niet uit mijn vingers ;) ;) ;)
Heb open lippen, waar is ons wasmachientje?  :sexxx

Een trio met Johanna heb ik al vast 'in de week gelegd'! Eerst maar eens kijken of die twee een klik hebben samen. Als dat zo is, laat ik me graag 'sandwichen'  :trio

Gr,
Sjeuf  :039:
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline lovemachine

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 114
    • Bekijk profiel
LIVE FROM BABYLON
« Reactie #126 Gepost op: 12 september 2017, 22:13:00 »
Logisch dat er geen rijmpje in zit, Sjeuf.
Rijmen hoort bij Sinterklaas: de man met de volle zak.
Dat laatste kan van jou niet meer gezegd worden vandaag.  :lol_hitting:
"Een dag niet geneukt, is een dag niet geleefd"

Offline PoarNeemn

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 145
    • Bekijk profiel
LIVE FROM BABYLON
« Reactie #127 Gepost op: 12 september 2017, 22:56:37 »
Dat wasmachientje is hier, moet Violetta gewassen worden? :lol

Johanna en Violetta. Dan is niet alleen zijn zak leeg, maar dan gaan de euro's ook hard denk ik. Sjeufke heeft keuze stress maar de dames zijn zo scherp als een mes.
Zeg maar tegen een van ons nee, dan krijg je er twee.
Dus gaat Sjeuf nog vaker naar Babylon en schiet alle mini Sjeufs weg uit zijn kanon. :xrated

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
LIVE FROM BABYLON
« Reactie #128 Gepost op: 14 september 2017, 22:31:49 »
Nog niet live, maar ik ben wel al virtueel in het 'Gallische dorp' Elsdorf  :dance:

En 'WashNeemn'! Dat komt wel goed, morgen.  :sign0151:
Kijk, zo'n oude wasmachine is nog degelijk, met een stevige wastrommel, een hoog toerental, een 'aan' en 'uit' knop en twee oerdegelijke wasprogramma's! Alles op 90 graden....hoppaaaaaaaa! ;D

Geen lijstje morgen, maar wel wat opties van Imps, die ik alleen nog maar van 'buiten' ken.
Virtueel zie ik Alesia, Bibi, Diana, Emilia, Jenny, Luana, Marina, Susy, Thea of Valentina al aan mijn yoghurtbus knabbelen.
En als Sofia er toevallig is, dan zal ik daar zeker extra aandacht aan besteden. Ik moet dat meisje toch een beetje beschermen tegen de boze buitenwereld dat L en P heet :wildcat   :lol

Morgen een freier Eintritt. Afgelopen dinsdag hoorde ik van Anita dat ik alweer 10x de volle pot heb betaald. Dat zijn dan weer twee gratis Französisch Total mit Kondom  :o

Wordt vervolgd!  :pica




Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline lovemachine

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 114
    • Bekijk profiel
LIVE FROM BABYLON
« Reactie #129 Gepost op: 14 september 2017, 23:08:39 »
Lul maar een eind raak, Obelixje!

Je kunt virtueel van alles zien knabbelen en hele rijen namen neerpennen.
Maar we weten allemaal dat jouw slurfje het overgrote merendeel van de tijd het grotje van ene Violetta uit zal wonen.  :bonken

Dus al die virtuele onzin mag je achterwege laten, nu het niets met de realiteit van morgen van doen lijkt te hebben.
Maar mocht je tussendoor een keer van spijs veranderen omdat het je eetlust vergroot......  koch

We lezen het vanzelf wel weer van het weekend welk meisje weer schoon gewassen is door die ouwe droogtrommel.  :lol
Veel plezier! (en ja, ik ben stik jaloers op je, want wat had ik graag morgen in jouw badslippers gestaan)

Groeten, Asterix
"Een dag niet geneukt, is een dag niet geleefd"

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
LIVE FROM BABYLON
« Reactie #130 Gepost op: 28 oktober 2017, 18:00:37 »
De wolf is weer in Babylon. De club zit in herkansingsmodus.

* aankomst 16:05, hotel geregeld om meerdere vliezen neer te zetten (ik ga van hier verder op reis in Duitsland)

* nieuwe onwennige theke, blijkbaar waren ze mn boeking vergeten te noteren. Gelukkig heb in n kamer 3 gescoord.

* halloween-versiering in de club, mooi!

* geen naakte meiden erehaag voor me :(

* begroet door oa Karla, Erika, Alesia (nu eerder blond) ), Michelle en Jenny

* wellness oogt al mooi maar ziet er nog niet gereed uit. Jacuzzi in vorm cfr vm en psr op vloerniveau. Zwembad 24°, niet warm maar nog steeds beter dan villa vertigo...

* eerste kamer met crazy Jenny. Verliep beter dan verwacht en was gewoon goed. Leuk meisje! Herkansing reeds geslaagd totdusver.



Verstuurd vanaf mijn SM-A500FU met Tapatalk


Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
LIVE FROM BABYLON
« Reactie #131 Gepost op: 29 oktober 2017, 01:42:51 »
LIVE van het hotel van Babylon:

* langste sauna sessie ooit +30 min want elke beer die binnenkwam sloeg een praatje met me...

* geen bekenden van fora bespeurd.[emoji848][emoji38]

* de sfeer bleef mat en de bekende Babylonische ambiance bleef uit. Chef Eddy en z'n vrouw waren er ook niet. Op vakantie mss. Heeft er mss mee te maken?

* Nederlandse Johannesburg ontmoet, wordt opnieuw een lookalike fuck...maar niet vandaag, ze was doorgeboekt of vrij op moment dat ik van kamer kwam met Erica...

* supersessie met Erica dus die me verleidde toen ik aan Johanna's kamer (8, afgedekt) zat te wachten.

* lekker gegeten: groene tagliatelle in roomsaus met zalm.

* temperatuur zwembad verder gezakt naar 21°. Geen verswateraanvoer. Toch gezwommen.

* anti-climax op einde met Diana en de slechtste kamer van het jaar. Na 7 +7,5/10 sessies zat het eraan te komen. Een upsell-mokkel is dat geworden! Zelfs Jenny was nuchterder dan zij. Wat jammer dit bezoek zo te eindigen [emoji58].

* laatste leffe, laatste sauna en weg.

Volgende club: Finca Erotica!

Volgende babylon-bezoek is in december.

Verslag volgt.

Over en uit

Vazkor.


Verstuurd vanaf mijn SM-A500FU met Tapatalk


Offline GW

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
LIVE FROM BABYLON
« Reactie #132 Gepost op: 16 november 2017, 22:52:32 »
De nieuwe Welness ziet er prachtig uit .
De SAUNA is op temperatuur en de jacuzzi ook .
De douches zien er mooi uit . Ze zijn nog aan het opkuisen .
Zaterdag zal men eral volop kunnen van genieten .

Offline Toetebel

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 80
    • Bekijk profiel
LIVE FROM BABYLON
« Reactie #133 Gepost op: 16 november 2017, 22:54:00 »
De nieuwe Welness ziet er prachtig uit .
De SAUNA is op temperatuur en de jacuzzi ook .
De douches zien er mooi uit . Ze zijn nog aan het opkuisen .
Zaterdag zal men eral volop kunnen van genieten .

Je bedoelt de NIEUWE sauna (dus begane grond)?

Offline GW

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
LIVE FROM BABYLON
« Reactie #134 Gepost op: 16 november 2017, 23:13:56 »
Mijn date Mila was weeral niet komen opdagen , dan maar eerst met Bella op kamer met haar korte haren vind ik ze toch minder leuk .
Kort daarna Eva gespot en even later zaten we in de kelder op de kamer voor een wilde sessie  .
Daarna lekker eten , een mooie nieuwe dame trok mijn aandacht , even later zat ze samen met Claudia bij een klant op de hoek van de bar . Claudia voelde dat ik hun aan het beloeren was en stelde me haar zusje voor ADELINA , ik vroeg of we later geen trio konden doen , ze zou eerst nog 2u op kamer zijn  , dan maar de gok gewaagd en met het mooie zusje van Claudia op kamer .
Het was super een nieuwe topper in het paradijs .
Ondanks de afwezigheid van mijn date me toch super vermaakt .