Auteur Topic: Hanna voorheen Nadia (Bulgaarse)  (gelezen 94552 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Hanna voorheen Nadia (Bulgaarse)
« Reactie #45 Gepost op: 30 mei 2015, 14:11:31 »
Net 2 uur gekamerd met ... zou het kunnen ... !? :017: :o ;)

Het KAN niet, het MOET !!! (blijkbaar)

Er is ook geen lol aan om er nog om te wedden want iedereen wedt onderhand op hetzelfde...  :lol_hitting:
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Hanna voorheen Nadia (Bulgaarse)
« Reactie #46 Gepost op: 31 mei 2015, 21:17:15 »
Eergisteren heb ik voor het eerst in dik 3 maanden nog eens gekamerd met Hannah. 1 keer een uur en 1 keer 2 uur.

De presales, eerst in de bar en vervolgens in de kino, waren top als altijd. Hannah neemt steeds haar tijd om overvloedig te knuffelen en te tongzoenen.

De kamergangen waren uitstekend als vanouds: veelvuldig tongzoenen, droogneuken, pussysliden, zalig pijpen en heel veel neuken in alle mogelijke posities, waarbij we de ene moment intiem in elkaar verstengelden om vervolgens keihard tekeer te gaan. Zalig en ik ben dan ook probleemloos 3 keer klaargekomen.

Herhalingsgevaar: blijft uiteraard heel groot ;) 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Hanna voorheen Nadia (Bulgaarse)
« Reactie #47 Gepost op: 31 mei 2015, 21:23:20 »
Hoe zeggen ze dat?
Ah ja, "oude liefde roest niet", of was het "hoge hakken, echte liefde"....  ;D ;)
Ik heb er ook eentje uitgevonden: Zoals Kanarie's Pietje in Hanna's Poesje past, past het nergens   :cheer:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline vendezz

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 287
    • Bekijk profiel
Hanna voorheen Nadia (Bulgaarse)
« Reactie #48 Gepost op: 31 mei 2015, 21:25:13 »
as  vrijdag is ze  dr niet dus KP gaat roemeens vreemd hahahaha
Het kan dooien en het kan vriezen maar hard wordt die!!!

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Hanna voorheen Nadia (Bulgaarse)
« Reactie #49 Gepost op: 31 mei 2015, 21:29:00 »
Ik heb er ook eentje uitgevonden: Zoals Kanarie's Pietje in Hanna's Poesje past, past het nergens   :cheer:

So true  8). Hoewel ik moet zeggen dat Pietje toch ook uitstekend past in Juliana (SS) haar kleine, sappige, Bulgaarse poesje hoor ;) :lol_hitting:. Dat heb ik gisteren weer 3 keer mogen ervaren ;D.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Hanna voorheen Nadia (Bulgaarse)
« Reactie #50 Gepost op: 31 mei 2015, 21:45:59 »
as  vrijdag is ze  dr niet dus KP gaat roemeens vreemd hahahaha

Inderdaad. Mejuffer gaat een uitstapje naar FKk Oceans wagen, dus ik zal uitgebreid kunnen genieten van al die Roemeense snoepjes! Ik moet er gewoon voor zorgen dat Juliana me eerder op de dag in Sixsens niet al te hard uitput ;) 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Hanna voorheen Nadia (Bulgaarse)
« Reactie #51 Gepost op: 9 februari 2016, 10:37:13 »
Afgelopen zaterdag heb ik voor het eerst in zo'n 8 maanden nog eens gekamerd met mijn gewezen topfavoriete uit het P6 circuit: Bulgaarse Hanna.

We zijn eigenlijk maar toevallig aan de praat geraakt omdat een Roemeense, die met Davedv aan het presalen was, mij via Hanna een andere Bulgaarse wou opdringen). Ik zag dat niet zo zetten, maar het eerste contact was hierdoor wel gelegd.

Dat contact leidde tot een gesprek dat eerst koud en afstandelijk verliep, maar waarbij de warme herinneringen aan lang vervlogen toptijden na een tijd toch weer de bovenhand haalden. Uiteindelijk kon dit gesprek dan ook niet anders dan tot een kamergang leiden.

De kamergang zou maar liefst 4 uur duren :o. Er moest immers veel verloren tijd ingehaald worden ;).

Hanna is het voorbije jaar een pak professioneler geworden, maar ze geeft nog steeds een uitstekende service: lekker tongzoenen, geil pijpen en neuken zoals ik het graag heb: een perfecte GFE – PSE combinatie.

Ik ben 2 keer klaargekomen en heb de kamer uiteraard heel tevreden verlaten.

Herhalingsgevaar: minder groot dan in 2014 en 2015, maar Hanna is en blijft een zekerheid op een uitstekende kamer, dus ik zal ongetwijfeld nog wel eens tussen haar benen belanden :)).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Hanna voorheen Nadia (Bulgaarse)
« Reactie #52 Gepost op: 18 augustus 2016, 07:18:46 »
Is na een afwezigheid van dik 2 maand terug aanwezig in Samya. Zou ik...? ;) :lol
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Hanna voorheen Nadia (Bulgaarse)
« Reactie #53 Gepost op: 18 augustus 2016, 08:45:43 »
Waar ken ik haar toch van?  :censored
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Hanna voorheen Nadia (Bulgaarse)
« Reactie #54 Gepost op: 18 augustus 2016, 08:52:56 »
Waar ken ik haar toch van?  :censored

TV? Ne video? De boekskes? I dont' know... :-P ;) :lol
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Hanna voorheen Nadia (Bulgaarse)
« Reactie #55 Gepost op: 18 augustus 2016, 12:01:02 »
Vrijdag 12 augustus bij mijn bezoek aan Samya bijhet bestellen van een biertje nog een stomp gekregen met de opmerking: " You don't know me anymore?"... maar ik had haar echt bijna niet herkend... Helaas was ik voor iemand anders daar... maar wie weet, een volgende keer... ze is nu toch "vrij"...  ;) ;D
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline Pitouille

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 99
    • Bekijk profiel
Hanna voorheen Nadia (Bulgaarse)
« Reactie #56 Gepost op: 22 augustus 2016, 12:14:47 »
Being in Samya on 14 August, I've met Hanna (Bulgarian girl).
First meeting was at the bar, we spoke together, after a few words and drinking my cola, she replied "I notice you're looking for other girls, I let you, no problem" (and sat on her sofa, again). Euuh ?  :o

A few minutes later, I joined her (again) in her sofa, maybe she didn't understand I wanted to continue with her. Btw, we continue to speak, and I simply admire her pretty face, blond hair girl (I've heard she lost a lot of kilos, she's now slim format). Nice feeling.
Once in room, I was a bit disapointed by her breast (Cup-B, and "gravity"). Sweet kiss (later FK) and hugs were supplied. She fixed eyes during the (nice) blowjob, and she put a pillow under her back before several position'sex, while she screams a bit...

After sex, we talked about ... sex (still) without taboo, nice girl at the moment, and very nice felling.
I asked her to check the time, she said "OK, 30min is over" and we simply left the room.

BUT.... after 10minutes, I was almost in the shower, when she appeared and said "sorry baby, we exceeded the 30min. with 10 more minutes" (which is impossible), bad surprise, I didn't want to argue and I gave her 20 extra €. NOT HONNEST and never more with her !  :banghead:

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Hanna voorheen Nadia (Bulgaarse)
« Reactie #57 Gepost op: 5 oktober 2016, 06:41:11 »
Is na een afwezigheid van dik 2 maand terug aanwezig in Samya. Zou ik...? ;) :lol

Het zal toch niet gebeurd zijn zeker??? :-\ ;) :lol_hitting: :lol
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Oude liefde (of was het nu lust;-)) roest niet!
« Reactie #58 Gepost op: 6 oktober 2016, 17:25:15 »
Samya was, en is nog steeds, één van mijn favoriete clubs, maar door tijdsgebrek en een sterk afgenomen clubfrequentie, ben ik er de voorbije maanden niet meer vaak geraakt. Mede daardoor was het ondertussen al weer vele maanden geleden dat ik nog eens met mijn gewezen favoriete uit het P6 circuit: Bulgaarse furie Hanna, op kamer was beland. Heel recent is daar echter verandering in gekomen.

Ik was met 2 kameraden, 2 newbies, in Samya en zat ergens in de vooravond met hen in de bar te chillen. Hanna, met wie ik eerder al 2 korte praatjes had gemaakt, vond de tijd rijp om een eerste offensiefje in te zetten. Ze wurmde zich tussen één van de kameraden en mij in en ging een lang gesprek met me aan. We hadden veel om over bij te praten en Hanna nam daar ook ruimschoots de tijd voor. Uiteindelijk zou ze me terug verlaten zonder de kamervraag te stellen, maar niet zonder mee te geven dat ik wel wist waar ik haar kon vinden, moest ik zin in haar krijgen :o ;).

Die zin in haar kwam er nog niet direct, en zo kwam het dat ik eerst nog op kamer zou belanden met Roemeense Hadige.

Ergens in de latere avonduren vond Hanna dat het tijd was voor een tweede offensief. Eerst kreeg ik te horen dat mijn smaak er blijkbaar sterk op achteruit gegaan was, nu ik met lelijke meiden met silli’s op kamer trok ::) en vervolgens kwam de droge mededeling dat zij de volgende was waar ik mee zou gaan kameren :o.

Tot op dat moment had ik eigenlijk nog steeds niet veel zin in mijn oude favoriete, maar de manier waarop ze de boodschap overbracht, de kordaatheid waarmee vooral :040: :mistress, triggerde blijkbaar iets, en zo kwam het dan toch dat ik ineens, voor het eerst in vele maanden, weer eens met dit mooie Bulgaartje met zigeunerbloed, dat ik ondertussen al bijna 2,5 :o jaar ken, zou kameren.

We hebben destijds héél vaak geneukt, en deze furie weet nog steeds hoe ik het graag heb ;D. Ze is de voorbije maanden dan wel professioneler geworden (het tongzoenen gebeurt met maar heel weinig of geen tong en ze schreeuwt nu domme zinnen als: ‘Oh, I really missed your big cock :o’ uit, maar desondanks blijft een kamertje met haar een hele belevenis: op anderhalf uur tijd hebben we 2 keer geneukt (en het kon bij momenten echt niet hard genoeg voor mejuffer) en ik heb de kamergang dan ook met een knallend orgasme en een hele grote glimlach afgesloten ;D.

Ik moest even bekomen in de bar, ik dacht op een bepaald moment zelfs dat ik hartkloppingen had :o, maar ik had me zo goed vermaakt met Hanna, dat het maar een heel korte pauze is geworden, en dat ik, na nog even samen met haar te hebben gegeten in het restaurant, terug met haar naar de nok van Samya ben getrokken (kamer 3), voor een 2de kamergang, die tot verbazing van mijn 2 kameraden tot aan sluitingsuur zou duren :-\. Ik heb dat kleine Bulgaartje weerom 2 keer héél stevig geneukt en ik heb er opnieuw een knallend orgasme kunnen uitpersen ;D.

Na het overhandigen van de centjes heb ik aan de lockers afscheid genomen van Hanna met een dikke knuffel. Ik was weer een paar superleuke herinneringen rijker.

Herhalingsgevaar: na 2,5 jaar nog steeds/terug héél groot. Beetje jammer van het mindere tongzoenen, maar los daarvan blijft dit een toppertje dat de klappen van de zweep kent en perfect ingespeeld is op mijn voorkeuren :)). Ergens in november keer ik nog eens terug naar Samya en aan een kamertje met Hanna zal ik dan quasi zeker niet kunnen ontsnappen, dat is nu al een zekerheid 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Hanna voorheen Nadia (Bulgaarse)
« Reactie #59 Gepost op: 16 december 2016, 08:50:29 »
Vanaf zondag terug aanwezig in Samya!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum