Auteur Topic: ELISA  (gelezen 32781 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
ELISA
« Gepost op: 13 oktober 2013, 21:14:58 »
haarkleur/-lengte: zwart/lang (los - op kamer direct in staart -, beetje golvend)
ogen: bruin
lengte dame: 1,64
postuur/cupmaat: slank/natuurlijke A
nationaliteit/taal: Roemeens/Duits, Engels, Frans
leeftijd: 23
tatoeages/piercings: linkerzij grote bloementattoo/tongpiercing
service: zoenen (veel maar niet te veel bij haar), tongzoenen (beperkt), strelen en knuffelen (maar niet te lang), beffen, PZC, FT, NMC, aarsverwennerij (passief)   
voordelen: lief, beauty (ware oogstreling voor het oog)
nadelen: te snel op kamer, bij pijpen veel handwerk (wat ze laat als je haar er op wijst dat je dat niet leuk vindt), ze is niet geil!
opmerkingen: alle mannen praten zeer positief over haar, mij viel het wat tegen, kittelig aangelegd, weet haar lichaam sensueel, prikkelend te showen op kamer, poesje was niet perfect geschoren, klaargekomen = zo snel mogelijk wegwezen

 :douchen
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Schoon, schoon, schoon en wat moet er nog meer van zeggen?
« Reactie #1 Gepost op: 16 oktober 2013, 21:12:21 »
Ineens zag ik een super beauty zitten.  Ik ben er meteen bij gaan zitten.  Een proefondervindelijke studie even, hoewel ik ook wel zonder had willen vertrekken.  Tijdens onze pre sales kwam ze meteen heel lief over.  Ze was ook heel lief.  Ze zoende me daar op dat bankje al erg veel (ik zou bijna zeggen: overdreven zo als pre sales op dat bankje).  Dan ook maar wat beginnen tongzoenen, dacht ik zo.  Dat was terughoudend maar ze deed mee.  Dit was voor haar ook het belsignaal om de Kamervraag te stellen.  Normaal gezien zou ik niet op kamer geweest zijn, net omwille van het terughoudende tongzoenen maar ik excuseerde mezelf met te denken dat ik misschien een verschrikkelijke moeilijke mens ben, waar het nooit goed genoeg voor kan zijn.  Ik gaf mezelf gewoon een reden om met deze super beauty toch te kunnen vertrekken.  Ze was bovendien toch zo lief, misschien zou het tongzoenen op kamer veel beter zijn (hoewel dat meestal niet zo is, meestal zijn de dames tijdens de pre sales wat ze op kamer zijn).  Dat tongzoenen gewoon met geduld en de nodige voorzichtigheid aanpakken subiet.  Komt wel goed?  Bovendien... zo goed als alle mannen waren wild van haar, je kon ze zo moeilijk strikken (ik had ze nu).  Nog eens: ben ik dan zo veeleisend(?), de meeste mannen stoefen ook over haar prestaties. 

Ineens maar naar de bedprestaties dan.

- droogneuken: is ze bang van
- vingeren: je moet al een oen zijn om niet te merken dat ze dat eigenlijk niet wil (dus doe ik dat niet want ook in ben lief
- tongzoenen: idem als pre sales, verbeterde niet, ondanks al mijn moeite die ik daar voor deed (ze moet me vervelend gevonden hebben op die momenten); het bleef dus bij veel kussen, ze kuste me overal, ik mocht haar ook kussen maar ook weer niet te veel en te lang want dan werd het kittelig, vooral aan haar borsten en buik --> allé toch 'n beetje lichtjes tongzoenen (ben ik dan van zijn "gezaag" vanaf?)
- knuffelen, strelen... ja ja, ik zei toch dat ze lief is en doet
- zal ik beffen, zou dat mogen, zou dat niet kittelig voor haar zijn?  Ik begon ze te likken en na even werd ze nat, mede omdat ik met mijn vingers aan haar vagina en clitoris aan het frunniken was (niet vingeren! - zie hoger -)
- heeft ze nu eigenlijk al wat gedaan, behalve nat worden, lachen van al dat gekietel van mij, lief doen en knuffelen en strelen?  BLOW JOB dan, komaan meid, laat 'ns zien wat je kan
VERDORIE, hier moet ik een apart blokje aan weiden.

Terwijl ze je pijpt, neemt ze zeer uitdagende poses aan, poses die met zo'n super beauty maakten dat ik nog meer opgewonden werd.  Ze gaat ook zo zitten dat je overal aankan.  Dat had ik niet zo direct meer verwacht maar waar moet ik aankomen (zie boven: tieten gevoelig, vingeren enkel voor bruten die het forceren....  69?  Nee, nu effe niet.  Terwijl ze je pijpt, kijkt ze je ook erg geil aan.  Ook dat nog.  Ik was al zo betoverd alleen al van haar uiterlijke schoonheid.  Sommige momenten blow jobt ze met heel veel gevoel, afwisselend heel sensueel, erotisch, zachtjes (lief) maar de meeste tijd met veel onnodig vervelend trekwerk erbij.  Het moet duidelijk snel gaan (maar al trekkend vertraagd dat helaas bij mij).  Het liefst wil ze nog een FT want ze gaat nogal ne gang.  Hola, FT... dat kost mij in deze club € 50 extra.  Dat tot daar aan toe nog maar Elize verdiende die extra, wat mij betreft, niet.  Ze bleef maar door pijpen.  Ze stopt op mijn aangeven dan toch met al dat getrek.  Alleen met het mondje en zoals het hoort nu.  De meeste vrouwen luisteren nooit (cliché) maar zij wel.  Verbluffend pijpwerk dus weer, zonder handjes, pfoeh wat doet dat goed, geweldig, zalig, genieten maar, genieten maar.  Op weg naar het point of no return, jawel.  Het mocht niet, nee!!!  Ja dus.   :banghead:  :banghead:  :banghead:  Ik duw haar hoofd heel snel weg, ik wou de film op pauze zetten.  Helaas,  :banghead: te laat.  Ik spuit mijn buik onder.  Niet aan neuken toegekomen.  Eigen schuld, dikke bult.  Dit kan ik moeilijk haar verwijten.  Moest ze dan minder goed gepijpt hebben op het laatst? 

Direct begon ze over douchen.  Toch niet samen misschien want je passeert een douche in PE als je weer richting portefeuille loopt?  Nee, zo bedoelde ze het écht niet.  Ze zei ook nog dat mijn lul sliep, vlak na mijn buikspuiten.  Zei ze dat nu uit gewoonte, spookt het in haar hoofd?  Hij stond nog flink stijf.  Zou ik dan toch verlengen  :lol_hitting:?  Wil ik ze dan koste wat het kost ook neuken?  Ik had eigenlijk de tijd niet om die vraag te stellen.  Zo snel was ze klaar, haar handdoek al omgedaan en mijn handdoek smeet ze in mijn schoot omdat ik 'm niet snel genoeg aan had (zeker?).  Knuffelen, strelen: ja.  Naknuffelen: wat is dat nu weer?  Ach verlengen zou niet veel aarde aan de dijk gebracht hebben.  Enkel meer van het doorgaans matige. 

Lief is ze wel.  GFE niet.  PSE ook niet.  Ze is wat ze is.  Blijkbaar meer dan voldoende voor jan modaal die in PE wandelt.  Jan modaal krijgt in PE een orgasme vanuit de tenen van haar schoonheid, denk ik dan. 
Ze speelt trouwens vals want op kamer is het eerste wat ze doet haar haar in een staart doen (is niet gelijk aan GFE, volgens iemands definitie).

Misschien vragen jullie je nog af waarvan !ik! dan zo goed als de gehele sessie een stijve (toch) had?  Natuurlijk deels ook door haar schoonheid maar ook door fracties tijdens de sessie.  Haar kontje met mijn tong verwennen, vindt ze even leuk als dat je haar clitoris en lippen verwent met je tong.  Bovendien tongzoent ze (wat dat voor haar dan ook inhoudt) daarna zonder problemen te maken.  Ze proeft graag zichzelf? 

Over het tongzoenen ook nog dit.  Ik kreeg wel enige seconden dé tongzoen van mijn leven.  We waren toen ongeveer tien minuten bezig.  Ik dacht even dat ik het voor mekaar had.  Dat was echter niet zo.  Na die paar seconden vroeg ze of ik liefhebber ben van wat ik gevoeld had.  Ze doelde op de tongpiercing.

Kort gezegd.
Voor mij een leuke aangename lieve jongedame, prachtig figuurtje, schitterend lijntje maar de seks was verre van schitterend.  Toch verbaasde ze me nu en dan dus.  Tongzoenen na haar aars gelikt te hebben, wie doet dat nu en vindt dat dan nog lekker?  Echter, ik ben meer gewoon.  Het was een (letterlijk) mooie verstrooiing maar niet meer dan dat.  Ik zal er niet mee herhalen maar vermits ze er voor in de rij staan denk ik niet dat dat er wat toe doet.

Aanbeveling: ge moet ze eens proberen (g'at h(l)ebbe(ren)  :douchen.   
« Laatst bewerkt op: 16 oktober 2013, 21:24:19 door seksenfun »
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Elize
« Reactie #2 Gepost op: 16 oktober 2013, 21:33:17 »
Is dit die "tweezijdige gatlekster", SEF?  ;D :dance2 :111: :adult


[attachimg=1]


[attachimg=2]


[attachimg=3]


[attachimg=4]


[attachimg=5]


[attachimg=6]

"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Elize
« Reactie #3 Gepost op: 16 oktober 2013, 21:46:42 »
Nee, dat zijn de nieuwe muurschilderingen in PE in het wellnessgedeelte  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Elize
« Reactie #4 Gepost op: 16 oktober 2013, 21:51:00 »
Nee, dat zijn de nieuwe muurschilderingen in PE in het wellnessgedeelte  :douchen .
:dance2 :dance2 :dance2
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal