Auteur Topic: Paulena (Bulgaarse)  (gelezen 18479 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Paulena (Bulgaarse)
« Gepost op: 15 januari 2014, 13:55:28 »
Mijn 2de DVP in PE is Paulena geworden. Paulena is 26 jaar jong en het is een kleine meid: 1,55m groot. Ze was een kilootje of 2 te 'dik' om van een lolita te kunnen spreken. Paulena heeft een mooi gezicht, hele mooie groen-bruine ogen en lang zwart haar. Ze heeft een ideaal kontje :shakekontje en een mooie, natuurlijke A-cup :blonde (net geen B). Ze heeft 2 tattoo's: eentje op haar rug en een tekst op haar arm.

Een meid die ik al een hele dag op het oog had (kleintje, lang bruin haar, zalige borsten) ontsnapte me gisteren rond 18u35 voor de zoveelste keer (50ste rookpauze samen met een vriendinnetje), waarop ik me dan maar naast de enige andere op dat moment interessante optie heb gezet: deze Bulgaarse Paulena.

Paulena werkte blijkbaar nog maar 4 dagen in PE en kwam uit de raamprostitutie :017:. Ze heeft oa 2 jaar in Brussel gewerkt. Duizend en één alarmbellen gingen af in mijn hoofd, maar ik vond Paulena zo een mooie meid dat ik toch met haar in gesprek bleef (in het Frans, want haar Duits is onbestaande en haar Engels is zeer zwak).

Uit het gesprek bleek dat Paulena geen PZC doet :017: (ze heeft daar een panische angst voor), maar tongzoenen zou geen probleem zijn. Ik was niet zeker of een kamergang wel verstandig was, maar Paulena was zo mooi en zo lief, dat ik besloot het risico toch maar te nemen.

Gelukkig maar, want op het PMC na, is het een uitstekende kamergang geworden ;D.

Het tongzoenen begon voorzichtig maar werd gaandeweg heviger. De pijpbeurt was, hoewel met condoom, zalig ;D: heel gevarieerd en met veel gevoel.

Na een tijdje kwam Paulena op de zitten voor een uitstekende cowgirl. Ze heeft de cowgirl zo'n 10 minuten volgehouden en ik kon de hele tijd met haar lekkere borstjes spelen :showtits1 en genieten van het zicht op haar mooie lichaam.
Tijdens de cowgirl zoende Paulena ook heel hevig. Na een tijdje overgeschakeld op missio, waarbij Paulena goed mee deed en het uiteindelijk afgemaakt in hondjes. We varieerden leuk tijdens hondjes en uiteindelijk hing ik over Paulena, zodat ik tijdens het beuken met een borst kon spelen. Na de zoveelste beuk was het orgasme plots een feit ;D!

Het half uurtje was ondertussen net rond, dus ik sloot de kamergang heel tevreden af.

Herhalingsgevaar: al doet Paulena dan geen PZC: 100% 8)!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum