Auteur Topic: Michelle (Roemeense)  (gelezen 18403 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Michelle (Roemeense)
« Gepost op: 15 januari 2014, 15:13:13 »
Mijn 3de DVP in PE is Roemeense Michelle geworden. Michelle is 21 jaar jong en is 1,75m groot. Michelle is een mooie, slanke meid. Ze heeft een aantrekkelijk gezicht en zwoele lippen. Mooie groen-bruine ogen. Michelle heeft lange benen en een mooi, gevuld kontje :shakekontje. Ze heeft een kleine A-cup :laughingchick. Haar glimlach is heel innemend. Geen piercings of tattoo’s.

Na mijn kamergang met Paulena, was ik van plan nog even rustig te welnessen en vervolgens naar huis te trekken. Plots kwam Michelle me echter gezelschap houden, net voor ik richting welness wou vertrekken. Ik gaf Michelle aan dat ik niet meer van plan was om nog eens te kameren, maar ze bleef me toch gezelschap houden.

Michelle is een heel rustige en aangename gesprekspartner. Ze werkt naar eigen nog niet zo lang in PE (een paar weken).

Na zo’n 20 minuten, begon ze me plots dan toch te verleiden, heel subtiel, maar heel doeltreffend en uiteindelijk ben ik gebroken ::). Ik was moe (want mijn vorige kamergang, met Paulena, had ik nog niet zo lang achter de rug), maar ik had ondertussen zo’n zin gekregen in Michelle, dat ik dacht: we proberen het gewoon 8). Het bleek een verstandige beslissing te zijn, want deze 3de kamergang zou veruit de beste van de 3 worden ;D!

Michelle en ik nestelden ons snel nadat we op de kamer waren beland, op het bed. We begonnen lekker te knuffelen en te tongzoenen. Dat deed Michelle uitstekend.

Nadat we enige tijd elkaars lichaam verkend hadden, zakte Michelle naar beneden en begon ze me te pijpen. Dat deed ze uitstekend :king: ;D!! Langzaam, snel, zacht, hard, niet teveel handenwerk, voldoende aandacht voor elke vierkante centimeter van Piet… Top! :clap:

Ik heb haar zo’n 15 minuten laten doen en ik ben tot 3 keer toe dicht bij een orgasme geweest. Aangezien ik gisteren al 2 keer was klaargekomen en aangezien een DVP er nog maar zelden in is geslaagd mij klaar te pijpen, was dat een heel straffe prestatie :clap:! Moest Michelle mijn eerste DVP van de dag geweest zijn, was de sessie ongetwijfeld zonder neuken, met een FT geëindigd!

Toen ik merkte dat een FT er toch niet ging inzitten, heb ik Michelle aangegeven dat ik wou neuken :bonken. We zijn begonnen met een cowgirl, waarbij Michelle heel enthousiast te keer ging. Enige minpuntje: de borstjes: te klein om leuk mee te kunnen spelen. Tijdens de cowgirl tongzoende Michelle heel innig.

Na een tijdje zijn we overgeschakeld op hondjes en ben ik beginnen beuken :schaap. Met rustige seks ging een 3de orgasme immers niet meer komen.Terwijl ik mezelf deze mooie meid zag neuken in de spiegel, verhoogde ik het tempo langzaam maar zeker en uiteindelijk, na de zoveelste stoot, ben ik héél stevig klaargekomen. BOEM ;D!

We hadden het half uur ondertussen blijkbaar net rond gemaakt, dus we hebben de kamer verlaten zonder afsluitende babbel. Ik was een héél tevreden man!

Herhalingsgevaar: 100%. En de volgende keer zal Michelle de eerste zijn en mag ze proberen Piet al pijpend tot een orgasme te brengen 8)!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum