Auteur Topic: DANA  (gelezen 53609 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
DANA
« Gepost op: 14 april 2012, 20:50:26 »
haarkleur/-lengte: zwart/halflang tot lang
ogen: bruin
lengte dame: 1,64
postuur/cupmaat: slank/natuurlijke B
leeftijd: ongeveer 22
tatoeages/piercings: ?/?
service: kussen, niet zo'n knuffelding, PZC (vrij goed), NMC, beffen, voorzichtig vingeren
nadelen: niet goed tongzoenen, geen GFE
opmerkingen: wil je desnoods in de bar pijpen en/of neuken of overal waar je wil in de club  ;)
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Dana
« Reactie #1 Gepost op: 14 april 2012, 20:55:36 »
Na een ontspannen dagje "Edennen", ging ik 's avonds toch nog van bil.  De twee vorige dagen waren al zo vermoeiend.  Ik heb haar geneukt in de "poefenzaal" van Planet Eden.  Achter de bar, naast de automatenhal.  Het neuken was lekker, ze doet goed mee en hoe ze moet pijpen weet ze ook verdraaid goed.  Ze is best in voor wat speels gedoe maar is écht geen knuffeldier.  Leuk is dan weer wel dat ze je overal wil naaien waar je maar wil binnen of buiten de kamers ergens.

Met haar toedoen kan ik stellen dat ik al op aardig wat andere plaatsen in Planet Eden heb geneukt dan in de kamer.
De grote ronde poef in het wellnessgedeelte, de poefenzaal aan de automatenhal en in de tuin.  In het restaurant gebeurt het nu eenmaal niet, in de bar vind ik er net over (wel al gepijpt geweest in de bar) en de keuken is verboden terrein.  Misschien volgende keer maar eens in het zwembad.
Komt daar nog bij dat ik in Planet Eden voor het eerst met vier op kamer ben geweest.  Mijn maat en zijn vriendinnetje en ik met mijn vriendinnetje Katja  ;).
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
DANA
« Reactie #2 Gepost op: 17 april 2013, 17:30:09 »













"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Themistocle

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 59
  • Waalse rakker
    • Bekijk profiel
DANA
« Reactie #3 Gepost op: 22 november 2013, 13:46:30 »
Zeer mooie meisje die haar job goed kent (werkt al twee jaar in Planet Eden). Ik heb toch met haar ook geknuffeld, en ik heb het aangenaam gevonden.