Auteur Topic: Natascha (bulgaarse)  (gelezen 58450 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

guest60184

  • Gast
Natascha (bulgaarse)
« Gepost op: 8 juni 2013, 23:43:13 »
Vandaag ook een sessie met Natascha gehad een blonde bulgaarse dame van 32 jaar. Ze is vrij lang met een fake C cup  :017: haar presales waren ok en ik heb me laten verleiden tot een sessie.

Eenmaal op de kamer was het waardeloos  :banghead: alles plichtmatig, geen zoenen meer. 3 minuten belabert pijpen en hup het condoom erom en neuken. Ik vroeg haar om doggy stijl ik dacht nu zal ik het je even laten weten. Ik heb haar kei hard vanachteren gepakt en uiteindelijk klaar gekomen.

Heren wees alert deze dame is geen euro waard.

guest60184

  • Gast
Natascha
« Reactie #1 Gepost op: 9 juni 2013, 10:45:34 »
Ze stelde zich voor als Natascha maar als ik in de foto selector kijk ben ik geneigd te zeggen dat het Natalie is alleen dan zonder de vulling van de tieten dokter.

Offline Laurent74

  • Held
  • *****
  • Berichten: 550
    • Bekijk profiel
Natascha
« Reactie #2 Gepost op: 9 juni 2013, 14:59:55 »
Ze stelde zich voor als Natascha maar als ik in de foto selector kijk ben ik geneigd te zeggen dat het Natalie is alleen dan zonder de vulling van de tieten dokter.
Ik denk het niet. Nathalie van fotoselector http://relaxxxboard.com/index.php?topic=11232.0 is Duits en wat ouder.
Jouw Natascha/Natali was vrijdag aanwezig. Haar echte voornaam, ken ik het niet.

guest60184

  • Gast
Natascha
« Reactie #3 Gepost op: 9 juni 2013, 16:22:17 »
Haar was wat onverzorgt en ook haar gezicht zag er wat geleefd uit, haar lichaam was daarintegen wel mooi. Mischien dat iemand anders kan zeggen wie het nu wel is.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Natascha
« Reactie #4 Gepost op: 9 juni 2013, 16:36:15 »
Haar was wat onverzorgt en ook haar gezicht zag er wat geleefd uit, haar lichaam was daarintegen wel mooi. Mischien dat iemand anders kan zeggen wie het nu wel is.
Moeilijk zo te zeggen, neem even de aanwezigheidslijst van Sunny van gisteren er even bij, bekijk de plaatjes en je kan al 80 percent van de meiden uitsluiten aan de hand van foto's en nationaliteit  :111:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

guest60184

  • Gast
Natascha
« Reactie #5 Gepost op: 9 juni 2013, 16:40:07 »
Ze stond niet op de lijst, maar dat gebeurd wel vaker volgens een mede beer. :017:

Offline Hansdordt

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 161
    • Bekijk profiel
Natascha
« Reactie #6 Gepost op: 9 juni 2013, 17:44:07 »
Haar was wat onverzorgt en ook haar gezicht zag er wat geleefd uit, haar lichaam was daarintegen wel mooi. Mischien dat iemand anders kan zeggen wie het nu wel is.

Kan nog steeds Natalie zijn.  Maar een boobjob in minder dan 3 weken lijkt me sterk.


Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Natascha
« Reactie #7 Gepost op: 9 juni 2013, 17:53:33 »
Haar was wat onverzorgt en ook haar gezicht zag er wat geleefd uit, haar lichaam was daarintegen wel mooi. Mischien dat iemand anders kan zeggen wie het nu wel is.

Kan nog steeds Natalie zijn.  Maar een boobjob in minder dan 3 weken lijkt me sterk.

Hello Hansdordt, welkom op Relaxxxboard! :pica

guest60184

  • Gast
Natascha
« Reactie #8 Gepost op: 9 juni 2013, 22:24:23 »
Het is opgelost. Natascha waar ik over gepost had is niet natalie op een colega forum is dit bevestigd.

Kopie bericht aldaar :

"Ken Nathalie, en heb dit weekend ook de Bulgaarse Natascha ontmoet. Deze laatste is net in HP, werd dan ook uitgelegd hoe alles werkt, maar gezien haar matige kamer performance en gejaag, zal ze niet lang in HP vertoeven verwacht ik zo. "

Verzoek aan de moderator om dit draadje onder een nieuwe titlel met de naam Natascha (bulgaarse) te verplaatsen

Offline raze495

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 228
    • Bekijk profiel
smart tour 010/2014 Panthera
« Reactie #9 Gepost op: 28 januari 2014, 22:55:12 »
Ce Mercredi 22 Janvier

NATASHA.BU (ex blue note) :-[
Pas eu de feeling particulier avec cette milf blonde.
Elle simule beaucoup trop pour moi, vraiment trop pro.
Elle m’aura permis de relâcher la pression suite au départ de Nicole.
Aucune récidive possible de ma part

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Natascha (bulgaarse)
« Reactie #10 Gepost op: 22 februari 2014, 17:15:03 »
Fotookes van Natascha uit Bulgarije:

[attachimg=1]

[attachimg=2]

[attachimg=3]

[attachimg=4]

[attachimg=5]

[attachimg=6]
« Laatst bewerkt op: 22 februari 2014, 17:24:05 door licky luke »
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline MrMazur

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 247
    • Bekijk profiel
Natascha (bulgaarse)
« Reactie #11 Gepost op: 11 juli 2015, 18:53:44 »
Now in Heaven 7.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Natascha (bulgaarse)
« Reactie #12 Gepost op: 11 juli 2015, 18:57:00 »
Now in Heaven 7.

Bedankt voor de info! Topic is verplaatst.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum