Auteur Topic: Marussia (Roemeense)  (gelezen 44298 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline DenHarrie

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 6
    • Bekijk profiel
Marussia (Roemeense)
« Gepost op: 1 juli 2013, 12:24:48 »
Deze 26-jarige Roemeense kwam op donderdag 20 juni samen met een vriendin binnen, toen ik nog stond te betalen aan de ingang. Een half uurtje later trok ze pas echt mijn aandacht, toen ze op hoge poten de club doorstapte, van hot naar haar en terug. Geen meisje dat graag lang op één plek blijft zitten, zo was meteen duidelijk. Ze was op dat ogenblik (13 uur of zo) het enige meisje dat optisch in aanmerking kwam: piepjong (dacht ik toch), klein, ijn, dun. En parmantig. Ook zelfzeker, met al dat gespring. Ik moest mezelf overwinnen om haar aan te spreken, hoewel, omdat er nog niet veel volk in de club was en ze wel ruimte naast zich liet op de banken, viel het nogal mee.
Dat ze 26 is, zou ik op dat moment nooit geschat hebben. Eerder 19. At most 21 of 22. Marussia is skinny, zelfs wat benig, maar niet op een manier die me bij echt magere mensen afstoot, omdat het bij haar ook een kwestie van atletisme is. Ze is eigenlijk gespierd (maar dan ook weer niet op de manier van bodybuilders).
In mijn armen in de kino (best een leuk moment) vertelde ze me (wat eigenlijk géén goed idee was) dat ze een kind van 8 heeft en er thuis sinds 7 jaar dezelfde vriend op nahoudt (niet de vader van het kind dus). Dat kon ik allemaal nauwelijks geloven, ook niet nadat ik met haar op de kamer was geweest: van een bevalling heb ik echt geen sporen gezien.
Of ze in de kino al kuste, weet ik niet meer. Op de kamer wel, niet grenzenloos of overrompelend, maar wel heel lekker.