Auteur Topic: Sylvia Roemeense  (gelezen 23643 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Sylvia Roemeense
« Gepost op: 8 december 2013, 16:02:01 »
Een bezoek gebracht aan Heaven7. Na binnenkomst plaats genomen in de zitjes bij de gokkasten. Al vrij snel kwam een donkerharige dame mij gezelschap houden. Het bleek Silvia te zijn ui Constanza Roemenie. Met Silvia is een leuk gesprek te voeren over de dagelijks dingen die ons allemaal bezig houden. Ze is sociaal en geïnteresseerd, althans ze komt zo over. Ze speelt het spel in ieder geval goed. Met deze dame 2 kamersessies gehad. De eerste sessie was een half uur voor €30. ik voelde me echt thuis bij haar in haar armen. Ik ben een GFE persoon, dus deze dame lag mij wel. Het zoenen van Silvia is beperkt tot zoenen op de mond, geen tongzoenen. Dat vond ik op zich wel jammer, maar de rest maakte veel goed. Silvia verkent het hele lichaam en ook de meeste gevoelige plekjes worden niet overgeslagen. Het pijpen zonder condoom is goed, geen deepthroat. In missio afgemaakt. Het was de eerste sessie van de dag, dus zoveel energie hoeft het niet te kosten.
Het was inmiddels tijd voor de lunch, die eenvoudig is bij Heaven7, maar voor een inkoopprijs van €25 mag er zeker niet worden gemopperd. Na de lunch bleef Silvia maar kusjes op afstand geven. Ik had me een kopje koffie gehaald aan de bar en ging weer zitten op de kruk tegen over de bar. op een gegeven moment kwam ze me een kus op de mond geven en tegen me aan staan. Zo'n kruk is wel gemakkelijk. Haar hand kon op veel plekken komen . Op een gegeven moment dacht ik, laat ik nog maar een kamertje met haar doen. Deze keer een uur, meer gefriemel en een langer voorspel, maar weer een prima sessie. Een echte GFE dame.

Naam : Silvia

Nationaliteit/Taal : Roemeens, Duits en een beetje Engels.

Leeftijd : 24 jaar

Haarkleur/-lengte : halflang zwart haar

Lengte dame : ca 165cm

Postuur/Cupmaat : volslank, b-cub

Tatoeages/Piercings : Ja op de rug

Service: PZC, NMC, beffen, GFE, kussen (zonder tong), 69

Voordelen: Absoluut een aanrader voor GFE. Is sociaal begaafd en als je in haar geïnteresseerd bent betaalt zich dat uit in de gehele sessie

Nadelen: ze doet niet aan tongzoenen, wel zoenen op de mond.

Tijdsduur : zolang als je wilt.

Prijs : 30 euro per half uur
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke