Auteur Topic: MARILENA Roemeense  (gelezen 23489 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
MARILENA Roemeense
« Gepost op: 8 december 2013, 16:05:12 »
Naam : Marilena

Nationaliteit/taal: Roemeens / Engels/ Duits(beperkt)

Leeftijd : 28 (volgens haar mededeling), ziet uit als 20

Haarkleur/-lengte : Zwart lang

Lengte dame : ongeveer 165 (zonder hakken)

Postuur/Cupmaat : superslank / A (B-tje) Geen siliconen

Tatoeages/Piercings : nee/ja

Service: pzc, nmc, tz (uitgebreid), beffen, 69, deepthroat, ZEER GOEDE MASSEUSE!

Voordelen: vrolijk / naturel

Nadelen: Het lijkt er op of ze eerde siliconen heeft gehad, maar dat weet ik niet zeker

Tijdsduur : 60 minuten

Prijs : € 60,-

Extra’s bij het bezoek: Massage en niet zo maar een.


De tweede dame tijdens mijn bezoekje aan 'de zevende hemel' was Marilena. Er is nog geen recensie van haar. Deze dame heeft een prima optiek, geeft een uitstekende service (doet ook echt haar best) en kan ontzettend goed masseren. En dan bedoel ik ECHT goed.

Op de kamer aangekomen, ging Marilena zich nog even oppoetsen en douchen.....of weet ik veel. Maar ze rook heerlijk toen ze na 5 minuten terugkwam. Vanaf het begin begon ze hevig te tongzoenen. Ik vind dat toch extra opwindend als een dame dat doet. Na dat ze alle gevoelige plekjes had geïnspecteerd, zijn we over gegaan op 69. Ze liet zich gewillig beffen en het had er de schijn van dat ze het wel waardeerde. Maar je weet het nooit met de DVP's. Ze hebben allemaal de toneelschool gedaan
Aansluitend heeft ze nog een stevige en deepthroat pijpbeurt gegeven. Ik had al een sessie achter de rug en de tussenliggende tijd was wat kort. Meestal is het dan het handigst als ik zelf energie steek in de afwerking. Maar ze ging bovenop in cowgirl. Dan merk je toch dat er heel veel verschil zit tussen de dames. Marilena had er geen moeite mee om in deze style het CD te vullen met mijn kleine professortjes in ontwikkeling!
En dan die massage....!
Er zijn veel dames die je willen masseren. Vaak zeg ik doe maar niet, want op een beetje aaien zit ik niet te wachten. Ze wilde zo graag.....dus oké doe maar. Nou die massage vergeet je echt niet. Vaak tot tegen de pijngrens aan. En ze heeft er volgens mij ook nog verstand van, want ze wist precies een spier in mijn bovenbeen aan te wijzen die pijn deed en niet goed zat. Kortom......een aanrader als je van een goede massage houdt!
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke