Auteur Topic: DAAR KOMT DE BRUID ... VERLIEFDHEID VAN DAMES OP RAKKERS  (gelezen 13532 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
DAAR KOMT DE BRUID ... VERLIEFDHEID VAN DAMES OP RAKKERS
« Gepost op: 1 december 2014, 16:43:14 »
Rakkers (en dames),


Er heerst een nieuwe epidemie in saunaclubland.
Nadat jarenlang ijsberen diverse fora volkladden met liefdesverhaaltjes, liefdesverklaringen allerhande ......
... waait er een nieuwe wind door de door ons bevolkte hoerententen.


Ik verklaar me nader.
Het fenomeen noemt ..... meiden die hun liefde verklaren aan rakkers, en rakkers dat ook nog echt geloven.


Mogen anderen nog met die verliefde meiden op kamer?
Geld de ongeschreven regel dat je niet met het clublief van je vriend op kamer mag?
Geloven we die onzin dat meiden verliefd zijn op ons?
Mag je andere rakkers bedreigen als ze nog maar naar je vriendinnetje kijken?
[attachimg=2]


Barst maar lekker los, we horen het graag ....


[attachimg=1]



"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
DAAR KOMT DE BRUID ... VERLIEFDHEID VAN DAMES OP RAKKERS
« Reactie #1 Gepost op: 1 december 2014, 17:19:05 »
de dames die werkzaam zijn in de p6 zijn gewoon om te delen daar moeten we allemaal op  :happy verliefd worden op een dvp het zal ons allemaal kunnen gebeuren en dvp is ook een mens ma zolang je betaal af een zakelijke afspraak heb met een dvp zie ik het niet als verliefdheid er is ma 1 ding dat telt bij mijn  :sex in een club of op de vulkaan . voor een goed gesprek ga ik wel na de kroeg  :mistress

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
DAAR KOMT DE BRUID ... VERLIEFDHEID VAN DAMES OP RAKKERS
« Reactie #2 Gepost op: 1 december 2014, 19:06:05 »
Hoe leuk en spannend het ook allemaal is.....als ik deur van de club achter mij dicht trek is het:

ILLUSION PLOPP
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
DAAR KOMT DE BRUID ... VERLIEFDHEID VAN DAMES OP RAKKERS
« Reactie #3 Gepost op: 1 december 2014, 19:51:59 »
Hoe leuk en spannend het ook allemaal is.....als ik deur van de club achter mij dicht trek is het:

ILLUSION PLOPP

Klopt, maar dan heb je het over NADAT JE DE CLUB HEBT VERLATEN...

Wat gebeurt er als je nog in de club bent?

Ik heb het al vaker gemerkt dat (laat ik het voorzichtig stellen) "bevriende rakkers" niet met elkaars favorietje op kamer gaan. Enerzijds als een soort van gentleman's agreement, veelal onuitgesproken, maar ook wel eens uitgaand vanuit degene met het favorietje, die aangeeft daar moeite mee te hebben...

Wat mij betreft mag ik best een favoriete dame hebben, zelfs meer en ook zelfs in meerdere clubs, maar zal ik nooit en te nimmer aan mijn bevriende collega-rakkers vragen om dan maar niet met "mijn" favorietje te kameren. Sterker nog, ik sta te popelen om mijn favorietje zelfs aan hen voor te stellen! Dat zorgt er namelijk voor dat mijn favorietje zich ook bewust wordt van het feit dat ze niet alleen van mij is en zeker ik ook niet alleen van haar... Ofwel dat mijn bevriende collega's plezier met haar mogen maken en dat ik plezier mag maken met haar bevriende collega's...  ;D

Ik had ook kunnen zeggen: "vrijheid blijheid" maar ik had gewoon zin om iets langers te typen...  ;) :-P

En verder heb ik natuurlijk alle begrip voor een ieder die hier anders over denkt, en zal ik de wensen van mijn collega rakkers ten alle tijden respecteren als zij er moeite mee hebben als ik met hun favorietje op kamer wil gaan...


Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
DAAR KOMT DE BRUID ... VERLIEFDHEID VAN DAMES OP RAKKERS
« Reactie #4 Gepost op: 1 december 2014, 20:14:38 »

Je schrijft hier dus dat die gentlemen's agreement bullshit is, tenzij het vrienden van jou zijn die die gentlemen's agreement in hun hoofd hebben zitten  :017:
Dus sommige rakkers hebben gewoon zichzelf een ongeschreven regel in hun gestoorde kop geprent dat dat hoertje van hen is (want ze heeft hem de eeuwige liefde verklaard) en dus hun vrienden daar moeten af blijven.
MAAR
Van zodra het jouw vrienden zijn ga je dat respecteren en ga je hen aanmoedigen om met hun te-idiote-voor-woorden-clubgedrag verder te gaan.


Ik zou eerder denken dat je je vrienden helpt met hun vriendinnetje voor hun ogen af te boenken, zodat ze eens zien dat ze in een hoerentent zitten en niet op een onbewoond eiland met hun toekomstige ex  ;D ;)  Of kortweg dat je hen de ogen probeert te openen  :dance2


Ikzelf heb er geen last van, door mijn nuchtere visie (we gaan naar een hoerentent en daar zitten hoeren (die niet verser zijn als je vroeger gaat, enkel ongepoept die dag) openbaar kenbaar te maken maak ik weinig vrienden en mag ik dus alles neuken in de club dat neukbaar is.
Als ze in een club zit, is het een hoer, en dan kan ik ermee de kamer op, het lief van een (zogenaamde) vriend of niet  :035:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
DAAR KOMT DE BRUID ... VERLIEFDHEID VAN DAMES OP RAKKERS
« Reactie #5 Gepost op: 1 december 2014, 20:50:34 »
O jee, ik heb me in een discussie gemengd ...

Terwijl foots me eerder als familie van Moszkowicz zag wordt door sm nu alles wat ik schrijf tegen me gebruikt... haha!

Nee sm, ik lees nergens dat ik zeg (of schrijf) dat een gentleman's agreement bullshit is... maar dat wil nog niet zeggen dat dat niet als zodanig gelezen kan worden...

Wat ik wil zeggen is dat ik dit gentleman's gedrag wel vaker zie en dat eenieder die daar iets mee wil doen dat ook maar lekker doet. Van mij hoeft het echter niet, tenminste wat het kameren met "mijn" favoriete dames betreft. Die zijn vrij om met een ieder te kameren die dat wil, bevriende rakker of niet...

Ik besef dat dat inderdaad eenzijdig is, want zelf hou ik dan weer wel rekening met de "gevoelens" van mijn bevriende rakkers. Overigens ook weer niet altijd, maar meestal wel, zo ben ik nu eenmaal opgevoed... Dat kan inderdaad nogal dubbel overkomen, maar het is wel degelijk mogelijk, niemand hoeft te denken zoals ik..

Overigens, het feit dat ik mijn bevriende rakkers respecteer betekent niet dat ik hen aanmoedig om met het "te-idiote-voor-woorden-clubgedrag" verder te gaan, integendeel zelfs...

En wat je advies betreft om de vriendinnetjes voor de ogen van deze rakkers af te boenken, goed mogelijk dat dat de beste manier is om hen weer met beide voeten op aarde te zetten,
maar ik ben nu eenmaal niet altijd in de mood om de spreekwoordelijke knuppel in het evenzo spreekwoordelijke hoenderhok te gooien... . (Overigens best wel een leuke beeldspraak in deze context...).

Ik laat dus ieder maar gewoon zijn ding doen, en geef af en toe (net als jij) een goedbedoeld advies, waarmee ze dan zelf mogen doen wat hen goed dunkt...





Je schrijft hier dus dat die gentlemen's agreement bullshit is, tenzij het vrienden van jou zijn die die gentlemen's agreement in hun hoofd hebben zitten  :017:
Dus sommige rakkers hebben gewoon zichzelf een ongeschreven regel in hun gestoorde kop geprent dat dat hoertje van hen is (want ze heeft hem de eeuwige liefde verklaard) en dus hun vrienden daar moeten af blijven.
MAAR
Van zodra het jouw vrienden zijn ga je dat respecteren en ga je hen aanmoedigen om met hun te-idiote-voor-woorden-clubgedrag verder te gaan.


Ik zou eerder denken dat je je vrienden helpt met hun vriendinnetje voor hun ogen af te boenken, zodat ze eens zien dat ze in een hoerentent zitten en niet op een onbewoond eiland met hun toekomstige ex  ;D ;)  Of kortweg dat je hen de ogen probeert te openen  :dance2


Ikzelf heb er geen last van, door mijn nuchtere visie (we gaan naar een hoerentent en daar zitten hoeren (die niet verser zijn als je vroeger gaat, enkel ongepoept die dag) openbaar kenbaar te maken maak ik weinig vrienden en mag ik dus alles neuken in de club dat neukbaar is.
Als ze in een club zit, is het een hoer, en dan kan ik ermee de kamer op, het lief van een (zogenaamde) vriend of niet  :035:
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
DAAR KOMT DE BRUID ... VERLIEFDHEID VAN DAMES OP RAKKERS
« Reactie #6 Gepost op: 1 december 2014, 20:53:25 »
Oh ja, bijna vergeten...

Om een vormfout te voorkomen wil ik nog even vermelden dat er wat mij betreft een groot verschil is tussen een "vriend" en een "bevriende rakker"...

Maar ook hier kan verschil van mening over bestaan...  ::)



O jee, ik heb me in een discussie gemengd ...

Terwijl foots me eerder als familie van Moszkowicz zag wordt door sm nu alles wat ik schrijf tegen me gebruikt... haha!

Nee sm, ik lees nergens dat ik zeg (of schrijf) dat een gentleman's agreement bullshit is... maar dat wil nog niet zeggen dat dat niet als zodanig gelezen kan worden...

Wat ik wil zeggen is dat ik dit gentleman's gedrag wel vaker zie en dat eenieder die daar iets mee wil doen dat ook maar lekker doet. Van mij hoeft het echter niet, tenminste wat het kameren met "mijn" favoriete dames betreft. Die zijn vrij om met een ieder te kameren die dat wil, bevriende rakker of niet...

Ik besef dat dat inderdaad eenzijdig is, want zelf hou ik dan weer wel rekening met de "gevoelens" van mijn bevriende rakkers. Overigens ook weer niet altijd, maar meestal wel, zo ben ik nu eenmaal opgevoed... Dat kan inderdaad nogal dubbel overkomen, maar het is wel degelijk mogelijk, niemand hoeft te denken zoals ik..

Overigens, het feit dat ik mijn bevriende rakkers respecteer betekent niet dat ik hen aanmoedig om met het "te-idiote-voor-woorden-clubgedrag" verder te gaan, integendeel zelfs...

En wat je advies betreft om de vriendinnetjes voor de ogen van deze rakkers af te boenken, goed mogelijk dat dat de beste manier is om hen weer met beide voeten op aarde te zetten,
maar ik ben nu eenmaal niet altijd in de mood om de spreekwoordelijke knuppel in het evenzo spreekwoordelijke hoenderhok te gooien... . (Overigens best wel een leuke beeldspraak in deze context...).

Ik laat dus ieder maar gewoon zijn ding doen, en geef af en toe (net als jij) een goedbedoeld advies, waarmee ze dan zelf mogen doen wat hen goed dunkt...





Je schrijft hier dus dat die gentlemen's agreement bullshit is, tenzij het vrienden van jou zijn die die gentlemen's agreement in hun hoofd hebben zitten  :017:
Dus sommige rakkers hebben gewoon zichzelf een ongeschreven regel in hun gestoorde kop geprent dat dat hoertje van hen is (want ze heeft hem de eeuwige liefde verklaard) en dus hun vrienden daar moeten af blijven.
MAAR
Van zodra het jouw vrienden zijn ga je dat respecteren en ga je hen aanmoedigen om met hun te-idiote-voor-woorden-clubgedrag verder te gaan.


Ik zou eerder denken dat je je vrienden helpt met hun vriendinnetje voor hun ogen af te boenken, zodat ze eens zien dat ze in een hoerentent zitten en niet op een onbewoond eiland met hun toekomstige ex  ;D ;)  Of kortweg dat je hen de ogen probeert te openen  :dance2


Ikzelf heb er geen last van, door mijn nuchtere visie (we gaan naar een hoerentent en daar zitten hoeren (die niet verser zijn als je vroeger gaat, enkel ongepoept die dag) openbaar kenbaar te maken maak ik weinig vrienden en mag ik dus alles neuken in de club dat neukbaar is.
Als ze in een club zit, is het een hoer, en dan kan ik ermee de kamer op, het lief van een (zogenaamde) vriend of niet  :035:
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
DAAR KOMT DE BRUID ... VERLIEFDHEID VAN DAMES OP RAKKERS
« Reactie #7 Gepost op: 1 december 2014, 21:01:36 »
We "pakken" niemand op vormfouten hier, LL, wij pakken de stoten in de club  ;D
Dit topic is eigenlijk bedoeld om te weten te komen wat anderen ervan vinden, mijn mening en vortig gedrag is al langer gekend   ;)
Moszkowicz? Ik ken dat beest niet, ik ken wel wat MocowBitches uit verhaaltjes van een ontspoorde ijsbeer Super Fantasie Leugenaar  :017: :lol_hitting:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline LittleJoe

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 75
    • Bekijk profiel
DAAR KOMT DE BRUID ... VERLIEFDHEID VAN DAMES OP RAKKERS
« Reactie #8 Gepost op: 1 december 2014, 22:07:37 »
Hahaha sm, je bent me toch een deugnietje  :clap:
Moet even snel tellen hoeveel kusjes ik weer toegezonden kreeg, hahaha
Ik ben al vlijtig Roemeens aan het leren, hihihi



Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
DAAR KOMT DE BRUID ... VERLIEFDHEID VAN DAMES OP RAKKERS
« Reactie #9 Gepost op: 1 december 2014, 22:14:28 »
Hahaha sm, je bent me toch een deugnietje  :clap:
Moet even snel tellen hoeveel kusjes ik weer toegezonden kreeg, hahaha
Ik ben al vlijtig Roemeens aan het leren, hihihi
't Is maar dat je weet dat ik kruipend ongedierte ben, dus pas goed op je "nieuw" lief, er zijn meerdere kapers op de kust  ;D :lol_hitting:
Draai je rug en ik sla de motten van haar af na middernacht  :dance2
[attachimg=1]
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
DAAR KOMT DE BRUID ... VERLIEFDHEID VAN DAMES OP RAKKERS
« Reactie #10 Gepost op: 1 december 2014, 22:27:02 »
Ik voel met niet aangesproken na mijn citaat: 'illusion plopp'
Moest het toch even kwijt mocht er in een bepaalde richting worden gewezen  ::)
Sterker nog.....ik kan goed voor mij zelf zorgen  ;D
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
DAAR KOMT DE BRUID ... VERLIEFDHEID VAN DAMES OP RAKKERS
« Reactie #11 Gepost op: 1 december 2014, 22:51:21 »
Klopt, Knaktuut...

Goed dat je dit effe duidelijk maakt, want ik heb het algemeen bedoeld en niet persoonlijk...

Voor de goede orde: elke overeenkomst met bestaande personen, gebeurtenissen, plaatsen of entiteiten berust op louter toeval. Alle personages, gebeurtenissen, plaatsen en entiteiten zijn fictief en verhouden zich op geen enkele manier tot een werkelijkheid van bestaande personen, gebeurtenissen, plaatsen of entiteiten.

Er had moeten staan: "Klopt, maar dan heb je het over NADAT MEN DE CLUB HEEFT VERLATEN...

Wat gebeurt er als men nog in de club is?"

Hopelijk rechtgezet...




Ik voel met niet aangesproken na mijn citaat: 'illusion plopp'
Moest het toch even kwijt mocht er in een bepaalde richting worden gewezen  ::)
Sterker nog.....ik kan goed voor mij zelf zorgen  ;D
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline GW

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
DAAR KOMT DE BRUID ... VERLIEFDHEID VAN DAMES OP RAKKERS
« Reactie #12 Gepost op: 1 december 2014, 23:02:49 »
Zou beter niet in dit potje bullshit roeren .
Maar een beetje meer respekt voor de dames is wel op zijn plaats .

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
DAAR KOMT DE BRUID ... VERLIEFDHEID VAN DAMES OP RAKKERS
« Reactie #13 Gepost op: 1 december 2014, 23:21:36 »
Zou beter niet in dit potje bullshit roeren .
Maar een beetje meer respekt voor de dames is wel op zijn plaats .
Verklaar je nader, ik begrijp je namelijk niet zo goed  :017:
Wat heeft dit nu weer met disrespect voor de dames te maken?


Ik ga toch naar een tent om plezier te maken en van bil te gaan, of begrijp ik het verkeerd?
En ik ga echt geen database bijhouden wie nu wel of niet mag gekamerd worden vooraleer er iemand in de "ze-is-ze-is-van-mij-modus" schiet en moord en brand schreeuwt over respect.


Ze is ze is van niemand namelijk...




"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
DAAR KOMT DE BRUID ... VERLIEFDHEID VAN DAMES OP RAKKERS
« Reactie #14 Gepost op: 1 december 2014, 23:34:02 »
Vervang gewoon de "L" door de "R" en ik kon zo niet snel een filmpje vinden van een Loemeense die met haar liefje(sponsor-the one she loves) belt  ;)


Bij mij is het anders, nietwaar?  :censored
http://www.youtube.com/watch?v=sQ5GI7-FG7E#t=97
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal