Auteur Topic: DAAR KOMT DE BRUID ... VERLIEFDHEID VAN DAMES OP RAKKERS  (gelezen 13533 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
DAAR KOMT DE BRUID ... VERLIEFDHEID VAN DAMES OP RAKKERS
« Reactie #15 Gepost op: 2 december 2014, 10:12:29 »
Lang getwijfeld of ik zou reageren, maar kom: ik ben er niet de kerel voor om mijne kop in het zand te steken 8).

Ik zal een meid nooit opeisen of ik zal bevriende rakkers nooit verbieden met een bepaalde DVP te kameren. Recent heb ik echter een geval van Hannasitis gehad en eerlijk is eerlijk: in die periode heb ik aan de rakkers waar ik het best mee bevriend ben, meegegeven dat ik het zou appreciëren, moesten zij toen niet met Hannah kameren. Moesten zij dat toch gedaan hebben, had ik er btw geen probleem van gemaakt.

Ik ga er volledig mee akkoord dat meiden in een club zijn om te werken en dat éénieder hen mag vragen mee op kamer te gaan. Daar wringt echter misschien net het schoentje. Zolang alles goed zat tussen Hannah en mij weigerde zij zelf pertinent om met kennissen (ging zelfs verder dan vrienden) van mij te kameren. Toen het echter voorbij was tussen ons, kon ze niet snel genoeg met mijn vrienden tussen de lakens duiken. Ik kon uiteraard ook niet wachten om met haar beste vriendin te neuken ;D ;).

Recent heb ik iets vergelijkbaars voor gehad: ik had een redelijke klik met een meid en kamerde regelmatig met haar. Ik zei zowel haar als mijn kameraden, dat ik er geen probleem mee had als zij ook met mijn vrienden zou kameren. Integendeel: ik prees haar goede service aan bij mijn vrienden. Uit 'respect' voor mij weigerde zij echter met mijn vrienden te kameren, ook op dagen dat ik niet in de club aanwezig was. Belangrijk detail: noch vanwege de DVP, noch vanwege mij was/is er enige sprake van verliefdheid.

Maw: ik mag met een meid willen kameren, SM mag met een meid willen kameren, Tjeppah mag met een meid willen kameren... maar als die meid 'uit respect' voor een bevriende rakker de kamergang weigert, zullen we ons daar toch bij moeten neerleggen. Moeten we die meid daar vies op aanzien? Nope. Elke meid kiest nog altijd zelf met wie zij al dan niet wil kameren. Moeten we daar die rakker vies op aanzien? Uiteraard niet. Ik redeneer dan gewoon: genoeg andere vrouwen in een club om mee te neuken. 

Een beetje samenvattend:
-Ik zal nooit een meid opeisen of kameraden verbieden met een meid op kamer te gaan. Ik begrijp, gezien mijn recente ervaringen echter wel dat mannen zo verknocht zijn aan een meid dat zij het moeilijk kunnen verdragen dat 1 van hun kameraden die meid eens lekker stengelt.
Zelf zal ik nooit met een meid kameren, waar een bevriende rakker een goede klik mee heeft. Enerzijds uit respect voor deze rakker (zo ben ik nu eenmaal opgevoed), anderzijds en vooral omdat ik mijn piemel niet graag steek in een gat waar kameraden hun lansje ook in gestoken hebben. Vraag me niet waarom, maar die gedachte stoort mij nu eenmaal veel meer dan de gedachte dat duizenden onbekende lullen mij in dat gat vooraf gegaan zijn 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
DAAR KOMT DE BRUID ... VERLIEFDHEID VAN DAMES OP RAKKERS
« Reactie #16 Gepost op: 2 december 2014, 10:41:53 »
-Ik zal nooit een meid opeisen of kameraden verbieden met een meid op kamer te gaan. Ik begrijp, gezien mijn recente ervaringen echter wel dat mannen zo verknocht zijn aan een meid dat zij het moeilijk kunnen verdragen dat 1 van hun kameraden die meid eens lekker stengelt.

Meestal is het een beeld bij collega rakkers dat niet overeenkomt met de werkelijkheid. Ik heb er geen moeite mee!

Zelf zal ik nooit met een meid kameren, waar een bevriende rakker een goede klik mee heeft. Enerzijds uit respect voor deze rakker (zo ben ik nu eenmaal opgevoed), anderzijds en vooral omdat ik mijn piemel niet graag steek in een gat waar kameraden hun lansje ook in gestoken hebben. Vraag me niet waarom, maar die gedachte stoort mij nu eenmaal veel meer dan de gedachte dat duizenden onbekende lullen mij in dat gat vooraf gegaan zijn 8).

Zelf doe ik dat ook niet! Het zal wel onderhuids respect zijn, een verklaring heb ik niet. Als voorbeeld zal ik nooit kameren met Nicole uit HP en Crystal in SS
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
DAAR KOMT DE BRUID ... VERLIEFDHEID VAN DAMES OP RAKKERS
« Reactie #17 Gepost op: 2 december 2014, 13:22:19 »
Rakkers (en dames),

Er heerst een nieuwe epidemie in saunaclubland.
Nadat jarenlang ijsberen diverse fora volkladden met liefdesverhaaltjes, liefdesverklaringen allerhande ......
... waait er een nieuwe wind door de door ons bevolkte hoerententen.

Ik verklaar me nader.
Het fenomeen noemt ..... meiden die hun liefde verklaren aan rakkers, en rakkers dat ook nog echt geloven.

Mogen anderen nog met die verliefde meiden op kamer?
Geld de ongeschreven regel dat je niet met het clublief van je vriend op kamer mag?
Geloven we die onzin dat meiden verliefd zijn op ons?
Mag je andere rakkers bedreigen als ze nog maar naar je vriendinnetje kijken?

Barst maar lekker los, we horen het graag ....



Ik zal ook eens losbarsten, op de originele post, want dat was de vraag en ieder mag daar het zijne van denken en doen.


Allereerst het is geen nieuw fenomeen, het is een fenomeen wat al heel veel jaren heerst en wat ook na deze post zal door blijven gaan, maar het is nog veel erger dan hier staat gesteld.


Verliefde dames op rakkers ?
Ehh dat is een zelfingebeelde illusie daar geloof ik niets van. Het is ook niet waar, het bestaat niet, een fata morgana een droombeeld van de rakker (meestal een ijsbeer) zelf. Kortom het bestaat niet, ook niet een uitzondering, nooit gezien. Niet in Duitsland, niet in Filipijnen en ook niet in Thailand.
Een hoer verliest zodra je haar huurt het respect en is alleen geinteresseerd in je geld, hetzij op korte of langere termijn (let vooral daarop in Azie, kan jaren later zijn na trouwen en kindtjes krijgen, want hun kennen de alimentatiewetten in Europa beter dan jij, geloof je me niet dan ondervind je het vanzelf.


Maar Foots jij hebt toch een Filipijnse vriendin ?
Klopt maar we hebben geen overdreven emoties in onze zakelijke relatie. Zij wil een huis en goed zorgen voor onze zoon en ik heb een huishoudhulp en ze is grappig en laat me verder gewoon mijn werk doen en Relaxxxboard is een deel van mijn werk. Ik ben niet getrouwd, niet plukbaar en ze is net zo vrij als ik om een andere relatie te beginnen. Als zij een betere kan vinden dan is mijn advies "doen meid", zo simpel is het niet anders. Vrij en blij voor allebei.
Heb je een Aziatische vriendin doe het zoals mij en er kan je niets gebeuren, maak je 1 fout dan hang je voor de rest van je leven. Herinner de post over de krokodillenvijver.


Het probleem is niet de verliefdheid van de dame op de rakker, nee andersom het is de altijd maar weer wederkerende fenomeen dat de rakker overdreven emoties kweekt bij de dame en zelf verliefd word. Zoals gezegt is dat nooit nooit of nooit mogelijk dat de dame dat is kom me daar niet over zeuren, het bestaat echt niet.


Het probleem van verliefde rakkers of ijsberen vooral dat ze de emoties niet meer kunnen scheiden van de werkelijkheid. Ik zeg vaak dat die niet meer bereikbaar zijn, die leven in een droom in een fata morgana van ingebeelde illusies. Kortom het probleem is verliefde rakkers. Een blijvend terugkerend iets, er zijn fora die vol staan van de huilverhalen, uiteraard met grosso modo bijna altijd hetzelfde verloop. Bij hun is het anders, nee het draait de dame niet om geld, en jawel op het einde van het verhaal, tja niet moeilijk raden. Maar goed op Thaise en Filipijnse fora niet anders.


Ok dan terugkomen op de vraag van van wie met wie mag gaan in een hoerentent. Ah voor mij is het zo ontzettend eenvoudig dat ik denk dat ieder kind mij begrijpt. Ik ga naar een hoerentent en daar zitten publieke vrouwen DVP of hoeren, ik ben daar dol op, want ik betaal en ik krijg hopelijk een goede dienst ervoor terug.


Ik heb in die tenten al wel ooit dames tegen gekomen die heel uitdrukkelijk een naam van de vriend op de arm hebben of op een been, maar dat is blijkbaar geen probleem voor deze meneer dat de dame daar werkt. Let op ik kom nooit namen van Belgische of Nederlandse of Duitse namen tegen bijna altijd exotische of Arabische of oosteuropese wel vreemd als ze verliefd zouden zijn op een NL of Vlaamse of Duitse meneer dan zou ik denken.


Goed ik kamer met de dame die ik wil, ik stoor me totaal niet aan zelfingebeelde emoties of illusies van een ander, ofwel ik kamr met wie ik denk van lekker. Het zijn publieke dames niet tobehorend aan een vriend of rakker of beer. Ik doe niets fout, ik volg simpel en volgens de dikke van dale ondersteund de definitie "de publieke vrouw" en die is van iedereen en daar is niets mis mee.


Heb ik respect voor een verliefde meneer ? Nou ja vroeger dacht ik die mensen moet ik het laten inzien dat ze zelf verkeerd bezig zijn. Jaren heb ik heren op fora proberen te overtuigen van hun zelfingebeelde illusie, niets werkt, want alle luiken, oren of wat dan ook staan bij verliefde heren dicht. Over alle aangehaalde dingen hebben ze antwoorden, het is anders, zo is ze niet, bij mij is het anders ik heb het allemaal al zo vaak gehoord.


Bijna altijd is het ook zo dat als je er iets van zegt dan ben je, jaloers of wil jij dat ook of noem moet ik hun dame of hun "respecteren". Vaak willen ze dan nog monogaam zijn aan hun lief in de hoerentent, afijn dan weet ik het al. Ik zeg er niets meer van, ik doe geen moeite meer om een heer ook maar iets uit te leggen, tenzij ze mij iets vragen. Het is namelijk zo dat je alleen verwacht wordt dat je zegt dat de dame op hun verliefd is en dat het bij hun anders is, JA, ik zeg allen nog vaak ja en ik denk ik zeg niets want anders heb ik het weer gedaan.


Ik ga dus gewoon met wie ik wil en ik raad ook aan aan iedereen om te realiseren dat je dat in een hoerentent ook altijd gewoon komt doen. Dat heeft mijns inziens ook niets met respect of vrienden van doen. Het is een zelfingebeelde illusie die vooral door de westerse kerk is ingeprent dat monogamie het je van het is. In mijn wereld is geen religie, ik heb geen beperking van vriendinlief en ik heb ook geen beperking van het kameren met een dvp.


Ik heb niet omdat ik hier admin ben de taak om alle verliefde heren hier te vertellen dat het allemaal een illusie is. Dat wordt toch niet gewaardeerd. Ik maak in mijn recensies soms wel een overduidelijke grap die iedereen begrijpt behalve de verliefde rakker of als die het wel begrijpt is hij wellicht boos op mij. Jammer later begrijpt hij dan wel dat ik het allang door had, maar ik hoef geen gelijk. Ik wil slecht plezier in een club met publieke vrouwen en vrienden en als de vrienden verliefd worden is dat een obstakel geworden, met allerlei geestelijke beperkingen die daarbij horen.


Ook als de rakker na een korte op langere tijd bij zijn positieven is gekomen en het is "uit" awel het is dan eenzijdig "uit" want er is geen "aan" geweest dan komen ze ook nooit nog even bij je praten als je ze helpt proberen te helpen. Nee je bent en blijft de gebeten hond die hun niet begrijpt. Mijn advies is dan ook het volgende:


Het enige wat ik in mijn gedrag heb aangepast is dat verliefde rakkers een beetje met een omtrekkende beweging ontwijk. Ik stuur ze echt geen im meer met waarschuwingen of goede raad, nee echt niet.  Want voor je het weet zijn ze beledigt of kwaad, want ze hebben hun emoties niet meer onder controle. Ja tot bedreigingen toe, het is en blijft blijkbaar een erg moeilijk te begrijpen iets voor een hoerenloper.


Een hoerenlopersbewijs net als een rijbewijs zou optie zijn. Uitgegeven door een Relaxxxboard, waarin je theorie en praktijkexamen zou moeten doen. Tja het schijnt voor sommige erg moeilijk te zijn, voor mij echter is het klip en klaar en als je uitleg wil dan vraagt u maar.


Groet, Foots  O0










Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline iamnaughty

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 115
    • Bekijk profiel
DAAR KOMT DE BRUID ... VERLIEFDHEID VAN DAMES OP RAKKERS
« Reactie #18 Gepost op: 2 december 2014, 13:42:51 »
A ho is a ho... ze is uit op je centen... daarmee uit.
Klinkt misschien cru.. maar zo is het.

Het is een zakelijke transactie... en als je het ook maar een beetje anders ziet.. dan ben je een rund and ripe for the picking.


Offline frogger

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 89
    • Bekijk profiel
DAAR KOMT DE BRUID ... VERLIEFDHEID VAN DAMES OP RAKKERS
« Reactie #19 Gepost op: 2 december 2014, 13:51:09 »
Vervang gewoon de "L" door de "R" en ik kon zo niet snel een filmpje vinden van een Loemeense die met haar liefje(sponsor-the one she loves) belt  ;)


Bij mij is het anders, nietwaar?  :censored
http://www.youtube.com/watch?v=sQ5GI7-FG7E#t=97

En tegen mij maar zeggen dat ze geen celphone heeft  :017:

Offline oudebelg

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 314
    • Bekijk profiel
DAAR KOMT DE BRUID ... VERLIEFDHEID VAN DAMES OP RAKKERS
« Reactie #20 Gepost op: 2 december 2014, 19:14:27 »
Ik heb maar een paar favo's in de clubs,zeg maar waarmee het perfekt klikt.
Zelf heb ik er geen probleem mee als er een andere rakker of andere klant
met haar gaat kameren.Als ze te lang bij mij blijft stuur ik ze zelf weg,ga maar
zien of er niets te verdienen valt.De dames zijn er om te werken,niet om een
oude man te verzorgen,al kan het wel gezellig zijn,dat wel,ff samen eten,roken
of drinken.Als uw favo op kamer is,kan het zomaar gebeuren dat ge geschaakt
wordt door een andere dame,iets wat ze niet zullen proberen als ge in gezelschap
zijt.Een heel goede klik ja,verliefd nee,keep on dreaming. :kissass
you only live once

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
DAAR KOMT DE BRUID ... VERLIEFDHEID VAN DAMES OP RAKKERS
« Reactie #21 Gepost op: 2 december 2014, 21:12:00 »
A ho is a ho... ze is uit op je centen... daarmee uit.
Klinkt misschien cru.. maar zo is het.

Het is een zakelijke transactie... en als je het ook maar een beetje anders ziet.. dan ben je een rund and ripe for the picking.


Duidelijke taal iamnaughty, ik heb een welgemeende thank you van mij bijgevoegd.
Maar wat als je bro boos word omdat je met zijn ho wil gaan rampetampen ?
Leg je het hem zo uit ? of kijk je niet eens meer om op weg naar de kamer ?


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline iamnaughty

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 115
    • Bekijk profiel
DAAR KOMT DE BRUID ... VERLIEFDHEID VAN DAMES OP RAKKERS
« Reactie #22 Gepost op: 2 december 2014, 21:13:44 »
Als ie je bro is.. dan probeer je het hem uit te leggen en hem te beschermen natuurlijk.  That is what bro's do...