Forum > GALLARDO - Hamminkeln

Villa Marisol = Gallardo

<< < (14/14)

mentholbear:
NIEUW BEGIN

Op de 1e dag van de 7e maand was het even twijfelen. Zou een afspraakje met een DVP hebben. Helaas melde die zich last minute af.
Dus nieuwe plannen. Ik wou even relaxen met ietsjes meer wellness dan alleen de sauna, dus schoten een  aantal clubs met een jacuzzi door m'n hoofd. Sixsens en Babylon waren nu wat verder weg
Ik was al iets dichterbij Emmerich dan normaal. Helaas was SC Venus gesloten. Zou daar graag hun nieuwe tuin en nieuwe aanwinsten willen uitproberen.
Daar in de buurt zou Golden Day zitten, maar zonder eten daar een dagje doorbrengen zou ik niet volhouden. En zodoende kwam ik op Gallardo. Herinner me dat ze er ook een jacuzzi hebben en bleek dat die het weer deed. Doch, mijn laatste bezoek aan de tent die destijds nog Villa Marisol heette, werd vervroegd afgebroken door een flinke afknapper.
Maar de club schijnt overgenomen en verbouwd te zijn. Bovendien hanteren ze ook weer een Happy Hour die ik zou kunnen halen. Dus zo besloten een NIEUW BEGIN te maken met deze tent.

Bij aankomst kon in voor de club parkeren. Weet namelijk niet of er ook op de grote ruimte aan de overkant van de straat geparkeerd mag worden. Maar stond ik zeker goed.
Even aanbellen en tot mijn verbazing werd er in het Nederlands geroepen "Even wachten!". Niet veel later werd er door een bekend gezicht open gedaan. Het bleek de gezellige Jeanette (Janet, Janette, Jenette?) te zijn die ik nog van Lekker Ding ken. Dat was gelijk een leuke verrassing. Even met haar bijgepraat, en vervolgens met m'n spulletjes de catacomben ingedoken om me op te frissen en om te kleden. Ik weet niet meer hoe het vroeger er precies meer uitzag, maar er leek iets een beetje verbouwd te zijn geweest. Wellicht het douchegedeelte? Ik weet het niet meer. Het was ook wel een hele lange tijd geleden sinds mijn laatste bezoek.

Eenmaal opgefrist via de andere trap weer naar boven en even op verkenning gegaan. De bar blijkt inderdaad verplaatst te zijn en staat nu naast het restaurant. De oude bar is volgens mij een soort lounge ruimte geworden met een TV en wat bankjes.
Langs de bar lopend spotte ik al de wellness waar ook een masseuse te vinden is. Vervolgens de oude kino ingelopen. Die blijkt nu inderdaad een heel stuk ingekrompen te zijn met een soort verhoogd bedje voor het oude scherm. De ruimte tussen de kino en de wellness in was opgevuld met grote bedden voorzien van afsluitbare doeken en diverse ligbankjes. Die laatsten lijken me ook best handig om dames er een massage op te geven. Hoewel die oude grote banken misschien nog wel beter zouden zijn. Die afsluitbare bedden lijken me alleen toegestaan om mee te kameren.
Om de kino en ligbankjes heen zijn er de kamers en kleedruimte voor de dames. Eigenlijk zoals vroeger. Dacht dat er wat anders met de ruimte gedaan zou zijn.

Enfin, eerst maar even een hapje na een vroege afspraak in de ochtend en een lange rit, had ik op een koekje na nog niet gegeten. Het ontbijt buffet was simpel, maar het vult de maag.
De keuken was intussen echter geopend voor a la carte bestellingen. En zodoende van een rijkelijk belegde pizza kunnen genieten, die de kok ter plaatste voor je klaar maakt.

Drankje aan de bar gehaald bij de vriendelijke theke, Die was geregeld bij de bar te vinden, dus hoefde de ganse tijd niet lang te wachten voor een glaasje prik. Dit in tegenstelling tot sommige clubs waar de theke buiten zelf zit te relaxen en je de hele tent door moet lopen om iemand te vinden. Het is dat soms een DVP je even met een glaasje helpt. Afijn, dat hebben ze bij Gallardo prima voor elkaar.
Gewapend met glas en smartphone buiten gaan zitten. Daar had je naast elkaar een paar blokhutjes, een beschut stukje waar je buiten kon bv kon roken als het regent, een terrasje met tafeltjes en stoeltjes waar je de club via het lounge gedeelte weer binnen kan komen, verder tegenover het terras een zwembad met ligstoeltjes er omheen, en nog een buiten sauna. Die was me nog niet eerder opgevallen.
Nu moet ik ook bekennen dat ik voorheen alleen maar oog had voor het vrouwelijke schoon en nu ook meer voor de rest van de faciliteiten van een club. En dat hebben ze bij Gallardo vrij compleet, met binnen bij het wellness gedeelte een binnen sauna, stoomkamer, jacuzzi en de eerder genoemde masseuse.

Tijdens mijn ontdekkingstocht door verscheidene dames aangesproken, waarbij ene Konstantina haar French skills gelijk ten tonele bracht. Hmmm, dat liet wel een goeie indruk achter...
Op een maandag waren er niet veel dames aanwezig. Een stuk of 6. Kwa heren fluctueerde dat tussen de 5 a 8 op enig moment. Niet druk, maar begrijpelijk op een maandag en zo rond de zomer(vakantie).

Zelf ging ik een beetje relaxen in de jacuzzi. Die vond ik te koud staan om rustig in op te warmen. Dus dan maar de sauna in. Op advies van de masseuse pakte ik de buitensauna, aangezien de binnensauna niet warm was. En vervolgens lekker in de tuin rustig afkoelen. Een fris briesje hielp daar goed bij. En het zonnetje zorgde erna voor dat deze koukleum nog lekker lang buiten kon blijven zitten.

De tijd gleed langzaam voorbij en het werd onder hande tijd om een kamertje te maken. Een jonge dame die ietsjes voller was dan ik normaal prefeer was was hoesterig, dus die viel in de ochtend al af, een vol slanke dame zou het em ook niet gaan worden en ik twijfelde tussen een andere goed gebekte Roemeense en Konstantina. Ik meen me daar goeie verhalen over gelezen te hebben. En dat voorproefje van wat er te verwachten valt, gaf de doorslag.
Een geweldige kamer met deze Grieks/Kazachstaanse brunette gehad, die er zelf ook van kan genieten.

Intussen kon ik wel een stevige maal gebruiken na een bedworstelen. De voeder bakken waren voldoende gevuld. Maar er was ook de a la carte optie, dus daarvoor uitgekozen en aangevuld met het buffet. Eten was prima op orde wat mij betreft.

En zo kwam er een einde aan een aangenaam verblijf in Gallardo. Mijn nare zure nasmaak van mijn laatste bezoek aan Marisol was hiermee weggespoeld. Dat alles wat de club te bieden had voor hun 30 euro happy hour was zeer concurrerend, en stelde de Dagobear in me meer dan tevreden. En dit was nog op een dooie maandag. Op andere dagen zouden er nog meer dames kunnen zijn. Dat zou meer bezoekjes rechtvaardigen.

EPILOOG

Na een onverwachte business trip, had ik nog een bezoekje aan Gallardo geplanned.
Door de drukte de fora niet goed in de gaten gehouden. Had alleen op hun site gezien dat de Happy Hour nog geldt en er zelfs een feestje op de planning stond. Gelukkig in het weekend wanneer ik de clubs mijd.
En zodoende stond ik 3 weken later verbouwereerd voor de club. Een paar slippers stond als stille getuige van wat er de week ervoor was voorgevallen. Teleurgesteld droop ik af.
Na uitgeweken te zijn naar een andere club online gezocht naar meer info. Daar kwam ik tot het droevige nieuws dat de brand bij Gallardo zelfs een mensenleven heeft gekost. Zeer triest.

Ik lees dat er plannen zijn om de club weer op te bouwen, wellicht in een wat kleinere vorm. Gezien hoe de club er wat mij betreft op voorruit was gegaan ten opzichte van mijn voorlaatste bezoek, hoop ik dat de club als een phoenix uit de as mag herrijzen met een NIEUW BEGIN.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie