Forum > ANDERE (SAUNA)CLUBS

BY NIGHT - Oedt

<< < (12/12)

sexmachine:
Was erg duidelijk uit je mooi verslag ... dank

mentholbear:
SCHOENSELS

Op de 2e woensdag van de laatste maand me richting Oedt begeven om bij enkele favorietjes langs te gaan in de blije tuin.
Maar daarmee kon ik mooi 2 vliegen in 1 klap slaan, en hoefde de arrenslee niet nog es apart voor terug te komen.

En zo iets na openingstijd me eerst maar es gemeld bij de buren. Ik werd als een VIP ontvangen met een witte loper, die ik om m'n middel mocht doen. Voor 5 euro bovenop de 10€ entree kon ik er een badjas bij krijgen.
Ben je mal, dat is 1/5 kamergang of een halve entree voor de volgende keer. Deze Dagobear is er op voorbereid en trok z'n eigen berenvel aan.

Een paar dames kwamen al gedag zeggen, maar first things first: eerst de voederbakken plunderen na zo een lange rit. Het ontbijt was simpel, doch werd goed goed gecomplementeerd door roerbak en spiegel eieren. Ik liet het me goed smaken.
Het eten even laten zakken, sauna pakken, en erna me laten kneden door de massagestoel. De bekleding van de massage stoel is intussen behoorlijk versleten, maar het ding doet het nog wel. Kan ik niet van de mijne zeggen...
Simpele oplossing zou een stoel hoes zijn. Ik heb er maar een handdoek op gedaan en even een kwartiertje wat spiertjes losmaken. Want straks moet ik waarschijnlijk zelf aan de slag bij de dames van de buren...

Daarna terug de bar in. In de ochtend waren er 6 dames, waaronder slanke Alina en Melanie, en iets later kwamen er nog een paar bij. Heren zo tussen de 6 a 9.
Al snel kwam ik een bekend gezicht tegen. Na een paar keer begint het eindelijk een beetje te hangen. Blauw beer was in Da House. En even later bleek brombeerzuid ook aanwezig. Gezellige kerels en even praatje mee gemaakt.

Intussen had ik al een DVP op het oog en wilde met haar naar de kamer. Helaas waren alle kamers bezet. Aangezien zij een peukie rookte bleef ik wat uit de buurt. Tussendoor mijn grote vriend Santa Claus met z'n zak rond laten gaan.

En toen zag ik dat er een kamer vrij kwam. Ik koekoeloeren of de slanke Roemense Aida (ofzo?) al met hun sleutel me kwam ophalen. Maar nee, mevrouw was nergens te bekennen.
Blauwe beer wist te vertellen dat er een andere pakjesman langs es geweest. Nee, niet die andere in rooie gewaad. Die was al lang met z'n Pieten terug naar Spanje.
Maar ik bedoel het type met een scanner in z'n hand. Die kwam de bestelde schoenen voor Aida bezorgen.

En DVPs zijn net als elke andere vrouw. SCHOENSELS staan boven de mannen op hun prioriteiten lijst ;)
En leuke kerst klompen waren het ook, maar ik zat met mijn timing. Dus besloten om met haar een hok hok te nemen. Tot mijn verbazing werd het, ondanks alle waarschuwingen, een heerlijke sessie. Dat smaakte naar meer zal ik maar zeggen.

De warme lunch was intussen geserveerd. En als een ware Dagobear pakte ik nog een stukje pizza en schepte wat van de pasta op. Pasta smaakte okay, maar de pizza was wat lauw. Ik zou zo een lange gourmet plaat voor 2 tientjes halen. Hou je de pizza's op een makkelijke manier warm en de bodem crispy.

Daarna gauw afscheid genomen van de heren en hop hop naar de buren.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie