Auteur Topic: Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...  (gelezen 1127324 keer)

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #285 Gepost op: 31 maart 2014, 00:31:17 »
Babylon, dinsdag 25 maart
Mentor klusje…

Een tijdje terug met Eddy_V afgesproken om naar Babylon te gaan. Beiden gewapend met een vrijkaart (waarvoor mijn dank aan het desbetreffende forum!). Eddy_V had zich al enigszins ingelezen en had er duidelijk zin in. Ik had op verzoek van Eddy_V de mentorsjas aangetrokken want Eddy_V moet worden geïntroduceerd.

Jammer genoeg had hij vertraging en moest ik hoog nodig de sanitaire voorzieningen van Babylon begroeten, dus we zijn apart binnen getreden in dit paradijsje… Leuk om elke keer weer te zien hoe first-timers opkijken van het warme (en vooral blote) welkomst comité!  Ik hoorde het als eerste van Eddy_V toen ik hem bij de lockers trof en hij was duidelijk aangenaam verrast geworden. Overigens was hij (eveneens als first-timer) in gezelschap van een Babylonische schone, genaamd Sonja, om het in dit lustoord rond te leiden en de weg te wijzen. Vond ie ook niet verkeerd…

Na zijn rondleiding troffen we elkaar boven en hebben eerst even geluncht en bijgekletst. Uiteraard ook onze ogen goed de kost gegeven... maar dat deden de dames ook want die hebben gauw in de gaten dat er een nieuwe vis in de vijver zwemt… 

Eddy_V keek zijn ogen uit, hij wist vooraf niet helemaal zeker of dit een fkk club was... nu dus wel!
Bij ons aan de tafel stond ook Sonja, die hem had rondgeleid, en hij kon zijn ogen er niet van af houden. Het was dan ook erg moeilijk om een gesprek op gang te houden want zijn ogen en daarmee ook zijn aandacht dwaalden telkens weer af… Dus verstandig als hij is vroeg hij na onze lunch aan haar of ze hem de kino wilde laten zien. .. de gluiperd... en weg was ie…

inmiddels was ik uiterst warm begroet door Bianca, die weer terug was na een weekje of drie afwezigheid. Ze vertelde me dat ze ziek was geweest en in Roemenië zelfs in het ziekenhuis had gelegen. Ze was in ieder geval weer blij om me te zien en dat was geheel wederzijds. ..

Alice had me ook gespot en gaf me bij het langslopen nog een sluikse streel, meer zat er even niet in want ze liep naar een afspraak. . Even later verdween ze met hem naar een kamer maar bij het langslopen kreeg ik wel een vette knipoog...

Aangezien ik Eddy_V voorlopig niet uit de kino terug verwachte, ging ik zelf ook maar eens een rondje doen. De bezetting van dames, inclusief veel nieuwe exemplaren, was behoorlijk goed te noemen. Terugkomend bij de bar kwam Bianca al gauw bij me zitten en begon me wat op te vrijen. Grappig om te weten dat ze eigenlijk niet mogen animeren, maar dat ze helemaal los mogen gaan als blijkt dat ze je al kennen en je op die manier komen begroeten…

De presales van Bianca was weer eens heel doeltreffend en ik wilde wel wat verder presalen in de kino. Aldus gaf ik aan dat ik al zoooo lang niet meer in Babylon was geweest dat ik niet meer wist of ze hier een kino hadden en zo ja, waar die lag. Eerst begreep ze de hint niet, maar toen begon ze ondeugend te lachen en stelde voor dat ze mij wel even naar de kino kon brengen om die aldaar te laten zien… Tja, sorry Eddy_V, het was natuurlijk een geleende truc, maar hij was wel effectief! Aldaar begon een heerlijke knuffelsessie die steeds intenser werd… en steeds meer aandacht trok. Echter, om nou naar een kamer te verhuizen zou zonde zijn, we waren net lekker bezig… dus gewoon in de kino doorgaan. Zoenen, pijpen, likken, neuken, het hele repertoire, onder toeziende ogen van de nodige nieuwsgierige dames en heren.

Toen we er een tijdje waren liep de kino plots vol met dames. Moe en dus tijd om te relaxen? Of gevlucht voor een of meer gasten? Bij het noteren van onze kinogang bleek dat geen van beide klopte. Er bleken op dat moment slecht 10 mannen aanwezig dus de dames waren zich aan het vervelen... Ik dacht nog: doe dan lekker (gratis) met Bianca en mij en Erika was daar bijna ingetrapt, maar helaas... Wel hadden Bianca en ik een behoorlijk publiek wat haar dan weer tot wat gekke capriolen aanzette... tot grote hilariteit van enkele dames... en zo vloog anderhalf uur snel om...


Na deze sessie eerst even gedoucht en wat gaan drinken, terwijl ik wachtte tot Eddy_V terug was van zijn kamergang met Paula. We hadden afgesproken om dan eerst wat te eten van de a la carte kaart die ze tegenwoordig bij Babylon hebben. Prima eten, vers gemaakt en smaakvol.  Eddy_V nam toast met gesmolten cheddar cheese en ik ging voor de kip met jagersaus, broccoli en frietjes. Eddy_V had echter niet alleen zijn mond vol van het eten maar ook van Paula… hij was danig onder de indruk van zijn kamergang met haar, hij was (in zijn eigen woorden) “ruim een uur door Paula misbruikt”… En alsof dat nog niet genoeg was, bekende hij onder het eten dat deze fkk club toch wel zeer geschikt was om “ongegeneerd tieten en gleuven te kijken”.

Na het eten ben ik richting Alice gegaan, altijd even vriendelijk en lief. Ik had Eddy_V er al een paar keer op gewezen maar die had zijn hoofd zo vol van andere dingen dat ie haar naam maar niet wilde onthouden.  Ook de presales van Alice hadden de juiste uitwerking dus op naar een kamer! Ik had haar gevraag dom wel een mooie kamer uit te zoeken dus koos ze voor de kamer beneden tegenover de lockers. Lekker groot, groot bed en de nodige spiegels. Heerlijke sessie gehad welke (voor mij) eindigde met een heerlijke FT. Dat doet ze wat mij betreft erg goed, met name omdat ze niet stopt als je klaarkomt maar gewoon doorgaat totdat je leeg bent. Klinkt een beetje plat, kweetut, maar het was gewoon heel erg lekker… Na mijn hoogtepunt vroeg ze of ik nog interesse had in een massage en dat vond ik prima. Toen ze met de olie terug kwam gaf ze aan dat het natuurlijk ook de bedoeling was dat ik haar masseerde, maar ik mocht eerst natuurijk…  Toen ik iets later haar rug had gemasseerd wilde ze nog meer, maar omdat we er al anderhalf uur op hadden zitten hield ik dat af. Ze keek beteuterd en vroeg of ik haar benen en vooral haar muschi niet wilde masseren? Ik gaf aan dat anderhalf uur voor nu even genoeg was maar dat ik haar muschi heel graag een volgende keer wilde masseren. Een muschage zeg maar…

Na mijn terugkeer in de bar bleek Eddy_V voor een tweede keer met Paula op kamer te zijn gegaan! Dat beviel dus duidelijk wel… Later vertelde hij dat hij in eerste instantie en publique wat actie had willen beleven met Paula, maar dat ze hem op een gegeven moment toch maar had gevraagd om de rest op een kamer te doen… haha!

Na zijn tweede sessie kwam voor Eddy_V helaas het moment om huiswaarts te keren en dus afscheid te nemen. Hij vertelde Paula dat hij zich ging omkleden maar die had andere plannen. Ze gaf hem een innige omhelzing en nadat hij de trap af liep richting de lockers keek ze mij aan, hield triomfantelijk de lockersleutel van Eddy_V omhoog en legde een vinger op haar mond met de veelbeduidende “sssttt!”… Haha! Ze had hem ongemerkt zijn sleutel ontnomen en wist dus dat ie zo niet weg kon… en ja hoor, daar kwam Eddy_V weer naar boven. Ik moest me goed inhouden om niets te verraden terwijl hij op de bank zocht naar zijn verloren sleutel… totdat hij zag dat die op de bar bij Paula lag! Hij kon de grap wel waarderen en kon zich dan na nog enkele tongzoenen van Paula alsnog beneden gaan omkleden. Even later kon hij bij Anita afrekenen en afscheid nemen, waarbij ik het moest doen met een korte groet omdat Paula nog steeds al zijn aandacht opeiste en zelfs met hem mee naar buiten liep!

Inmiddels werd er al wat gedanst en kwam de manele muziek op, inmiddels al weer gevolgd door meer disco-achtige muziek.. Roxy kon al een paar keer haar handen niet thuishouden en hier en daar stonden wat dames met elkaar te tongzoenen. .. hoezo gezellige boel? Bianca zat haar vriendinnetje (Ariana) achterna die haar op haar wel zeer mooie achterste had geslagen, onder luid gegiechel renden er dan wat dames in het rond met op en neer gaande lichaamsdelen... het is maar dat jullie de sfeer een beetje kunnen proeven...

Nog van een lekkere Jack Daniels genoten (kost hier slechts € 6,00!) en “Live from Babylon” weer bijgewerkt (het thuisfront moest immers op de hoogte worden gehouden, nietwaar?). Daarna weer naar de bar om “in het feestgedruis te duiken”. Dat het met iets meer dan 10 mannen en ongeveer 20-25 vrouwen toch gezellig kan zijn bleek dus wel... hoewel de dames wellicht iets meer heren hadden gezien om mee te kameren…

Na een tweede Jack Daniels op de bank gaan zitten bij Bianca, die daar lag te dollen met haar vriendinnetje Erika. Die laatste wilde al meteen opstaan om plaats te maken, maar zowel Bianca als ik gaven aan dat ze er bij moest blijven zitten. Nog met z’n drieën wat pret gemaakt en gedold, totdat Bianca het idee kreeg om met z’n drieën op kamer te gaan… en hoewel ik me niks meer had voorgenomen dacht ik: Waarom eigenlijk niet? Uiteraard dacht ik ook aan de pinautomaat die bij Babylon in de entreehal staat, waardoor je nooit meer geld tekort komt bij het afrekenen… ik weet het , erg fout, maar daarom staat die pinautomaat daar nu eenmaal… Aldus de daad letterlijk bij het woord gevoegd en met z’n drieën op kamer gegaan, waarbij ik wel vooraf duidelijk had gemaakt dat dat maximaal een half uur mocht duren. Heerlijk om door twee dames tegelijkertijd verwend te worden…

Uiteindelijk rond 01:00 uur Babylon zeer tevreden verlaten na afscheid te hebben genomen van de dames waarmee ik gekamerd had... uiteraard gepaard gaande met de nodige afscheidszoentjes!
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline vice-leroy

  • forever king
  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 29
  • I am the Vice le Roy of the kingdom of s.e.x.
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #286 Gepost op: 31 maart 2014, 19:51:29 »
Saturday 29, birthday time
That was the birthday of some colleagues,
so, what else than to go check the sun of Elsdorf  :039:

I was more in a relax(xx) mood,
so i took time to eat (very good idea the new system), to take some sauna and whirlpool time

I checked on with the colleagues, it's always a cool part of a sauna-club holliday
(big up Kamikaze and knaktuut Knut666 and Raze and Laurent and others ...)

And, of course, the girls :
most of the current line-up, without a few ladies (and some, like Tina, who are definitevely out);
a few new girls

Like i said to my friend Why not me, i planed to go with a girl i never did.

Could that be Marina, a super pretty/sexy new brunette ... but, i did her!  ;D she was in Arabella less than two months ago, and i had a real good room with her there (mit kondom, i'm not an ao afficionados)

Perhaps Ewa, but she was always busy - i just put an option for the next time i come.

So i took a long approach with a new Czech girl, the blond Ilona.
It was a long approach, step by step : short distance discussion (err, kind of a discussion as she speak very little english, and me no german nor czech - but if people wanna communicate, they can communicate), then she invited me to come closer, then she carressed my leg and i did the same, then, then ... It took one hour, one hour and a half before we decided to go to some private room...

In fact, she can be seen as distant, but it's more a kind of shyness, and the fact that she is not fully intagretd there. But she can open up a bit when you take time, and she's got a very sweet smile, and gorgeous eyes (not to mention her quasi perfect body)

It was some sex sport session, i was quite happy and she was quite ouut of breath (but i told her before going to the bedroom what she could expect from me, and was ok with that)

I stayed with her some more before my departure,
and i can say that you have to give her her chance,
because she is a very sweet girl when you go to know her...

(but i'm not sure she'll stay in Babylon, as she seem quite lonely)

Thanks to everybody for this lovely saturday
and happy birthday again!!! :king:
« Laatst bewerkt op: 31 maart 2014, 23:29:17 door Laurent74 »
"come to my kingdom, thou who are free of mind"

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #287 Gepost op: 31 maart 2014, 20:02:16 »
I checked on with the colleagues, it's always a cool part of a sauna-club holliday
(big up Kamikaze and knaktuut, and Raze and Laurent and others ...)

Not Knaktuut, but me, myself and I: Licky Luke...

No offense taken (maybe Knaktuut, but he doen't know until he reads this... haha!)

Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline vice-leroy

  • forever king
  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 29
  • I am the Vice le Roy of the kingdom of s.e.x.
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #288 Gepost op: 31 maart 2014, 23:20:26 »

Not Knaktuut, but me, myself and I: Licky Luke...

No offense taken (maybe Knaktuut, but he doen't know until he reads this... haha!)

ahahah  ;D

too much tits around me to keep thinkin' straight  :-[
"come to my kingdom, thou who are free of mind"

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #289 Gepost op: 31 maart 2014, 23:33:18 »

Not Knaktuut, but me, myself and I: Licky Luke...

No offense taken (maybe Knaktuut, but he doen't know until he reads this... haha!)

ahahah  ;D

too much tits around me to keep thinkin' straight  :-[

I was a little mouse that day  :017:
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Lustman

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 386
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #290 Gepost op: 1 april 2014, 13:47:38 »
Headlines lustparty

Aanwezig : Sphinx , Mechelen , Laurent74 , Razé , Why not me , .357magnun , Mynach , Kwant , Scoobert , Knut666 , The Saint , Jeank , Vice-leroy en Licky luke.

Bezetting : voor ieder wat wils en rond de dertig dames.

Mechelen gaat voor Hongaarse kwaliteit genaamd : Kitty.

.357magnum speelt gans de dag verstoppertje met de dames en vind als eerste Ingrid.

Lustman krijgt er weer een nieuwe nick-name bij : den tipgever.

Verdwenen : de verjaardagstaart.

Mynasch : one's you go black , you go ...Sara.

Kwant beleefde zijn eerste FT met Dana. Erg geil , dat doen we nog vaker.

Laurent74 vind z'n tweede buitenverblijf in de kino.

Knut666 ontdekt nu ook de after-sales in Babylon.

Licky luke net op tijd voor champagne toost.

Scoobert schreeuwde het van de daken : wow wow black Betty. Ik wil nog een tweede keer. Wow wow black Betty...

Jeank levend bewijs dat mensen op leeftijd nog actief zijn en een leuke hobby kunnen hebben.

Syndroom : veel gasten last van het rode hoofd syndroom toen ze terug van de kamer kwamen.

Eddy nam een crash pauze op het bureau. ( of er onder ? )

Eten : a-la-carte laat zich nog steeds goed smaken.

Muziek : Cd-player stond ingesteld op repeat. Sphinx en The Saint passen even de playlist aan : Dance versus Rock.

Duikt later nog op
: een nieuwe verjaardagstaart , nadat blijkt dat de originele stiekem opgegeten was daar de dames.


Besluit

Bij deze wil ik iedereen bedanken voor de geschenken en om langs te komen. Het deed me veel plezier dat iedereen het naar hun zin had en voor sommigen is hun eerste bezoek aan Babylon goed bevallen. Ook weer fijn dat zitten ouwehoeren en ervaringen uitwisselen van vroeger en nu met de nodige humor. De muziek was iets minder goed en soms wat meer ambiance had ook gemogen. Verder kijk ik tevreden terug op deze party. En niet te vergeten een extra dank voor Eddy en Anita.

Wordt vervolgd... :039:
My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

Offline raze495

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 228
    • Bekijk profiel
Smart tour 031/2014 Babylon
« Reactie #291 Gepost op: 14 april 2014, 15:50:39 »
Ce Mardi 18/03/2014
La journée commence bien, jacqueline me dit que ce sera gratuit pour ma prochaine venue.
Arrivée 12H départ 23H

3 sessions avec:


VIKTORIA.PO :kissass   Enfin, enfin j’ai pu lui mettre la main dessus.
Qu’elle bonheur cette fille, nous sommes tombés directement
sous le charme l’un de l’autre.
Moi de son savoir-faire, elle de mes euro lol.
En chambre ce fut la fusion parfaite,
elle est clairement là pour prendre son pied et te le montre.
 A la fin de notre heure elle me dira: you’re brilliant,
i know baby i know.


KRISTINE.RO :mistress   Petite perle de 28 ans, nous avons fait connaissance lors de la soirée du 15,
c’est donc comme promis avec elle que je ferais ma deuxième session.

Je lui avoue que je l’ai reconnue grâce à ses tétons
que l’on voyais sur une photo  du forum du babylon
et que je les trouves splendides.
En chambre ce fut une partie toute en douceur,
du bon gfe sans chichi.


EVA.RO :bud   Jolie petit blonde très sympa, un peu fofolle
quand on prend la peine de l’approchè de prés.
J’ai vraiment aimé être à ses côtés,
la sessions sex n’était pas des plus extraordinaire.
Mais elle dégage une fraicheur de par son jeune âge et son inexpérience.
Elle pourrais devenir top
si elle n’essayait pas de jouer un role-play en chambre.
à refaire sans problème mais sans ses dents sur mon gland.
:wtf:

Offline raze495

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 228
    • Bekijk profiel
Smart tour 032/2014 Babylon
« Reactie #292 Gepost op: 14 april 2014, 16:09:02 »
Ce Mercredi 19/03/2014
Puisque l’entrée est gratuite, on reprend les mêmes et on recommence

Arrivée 12H départ 19H
2 sessions avec:


VIKTORIA.PO :censored Deuxième session de folie avec cette jolie polonaise GND.
Nous reprendrons les mêmes ingrédient
pour passer une heure consacré au préliminaire

et juste un quart d’heure pour l’explosion de nos sens, un vrai régale
EVA.RO :pica22
C’est repartis pour une courte sessions toujours aussi fofolle

et malheureusement fellation toujours aussi laborieuse,
vraiment dommage car elle est super sympa et fraiche.

Il lui faudra encore quelques semaine d’apprentissage.

Offline raze495

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 228
    • Bekijk profiel
Smart tour 035/2014 Babylon
« Reactie #293 Gepost op: 14 april 2014, 19:10:47 »
Ce Samedi 29/03/2014
Arrivée 11H pour l’anniversaire de LUTSMAN
départ 21H pour le panthera sur un coup de bite.


2 sessions avec:

KRISTINE.RO :inlove Nous nous sommes isolé dans une des chambres du kino
pour un moment très tendre.
Fille au combien sensuel, il ne lui manque plus qu’un petit quelques chose
pour être une de mes favorite. Mais ce label est très difficile a obtenir.
j’aurais aussi besoin de plus de temps pour l’apprivoisè mais le bab est décidément trop cher pour faire de longue session.


AMELIE.RO :showtits Petit teste de la journée,
fille drôle mais rien de spécial en chambre,
elle fait un peu de tout mais rien d’extraordinaire.
Un peu gfe mais sans plus dommage elle est cool,
mais déjà trop pro pour son jeune âge


Offline raze495

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 228
    • Bekijk profiel
Smart tour 045/2014 Babylon
« Reactie #294 Gepost op: 8 mei 2014, 22:04:23 »
Ce Samedi 26/04/2014
En provenance du living room quitté la veille à 5H du mat, j’ai dormis sur le parking histoire d’être d’attaque à 11H.
Arrivée 11H, départ 17H
2 session avec:


ERIKA.HU :bud Je voulais commencer par une que je n’avais pas encore pratiqué,
mais c’est finalement Erika qui m’attiras dans ces griffes.
Une petite demi-heure tranquille
juste pour re-gouter a sa fellation qui est très douce.
Fille très douce mais qui n’arrive pas à ce lâché complétement,
mais son physique et sa fellation me mettrons d’attaque
 pour le reste de la journée


BETTY.RO :shakekontje Enfin la voilà, j’étais là lors de son arrivée au club l’année passée
et je n’avais jamais arrivé à lui décoché un simple sourire.
Ce qui pour moi est un minimum
pour commencer une approche
et comme par hasard dès mon arrivée,
elle est rayonnante et souriante à mon égard.
Après ma session avec Erika, je me reposais au kino,
lorsqu’elle est venue s’allonger sur moi .
Nous sommes resté au kino une bonne heure à faire connaissance.
Ce qui arriva, arriva nous sommes donc passé en chambre pour une heure de folie. Elle se laissera aller au rythme de mes coups de langue
jusqu'à avoir des spasmes et elle en redemandais encore.
Sa fellations est superbe et n’oublie rien au passage.
A refaire sans hésitation


Offline Lustman

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 386
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #295 Gepost op: 12 mei 2014, 00:46:51 »
De Headlines...


Wanneer : Vrijdag 9 mei.

Aankomst : 19u30.

Publiek : stamgasten , Hollandse SM'r , Sphinx , Lustman , dansend midlife crisis groepje , Nederlandse trucker en een Turk.

Dames : een 15-tal.

Vaste waarden en toppers : Roxy , Alice , Alexa , Maya , Tina , Betty , Lori , Kesha , Monica , Erika.

Op de lijst maar niet aanwezig : Elli.

Paaldans act : Betty.

Uit de bol op : Sak Noel & Ram Jam.

Degustatie : Chardonnay blanc. ( goedgekeurd )

Etenstijd : 17 tot 19 uur.

Feesttijd : vanaf 21 uur.

Ambiance moment : met z'n allen luchtgitaar spelen.

Op de kamer : Betty & Svenja.

Mystery : wie was de kamer sloper ?

Vodka shot's : meer dan één...

Sfeer : gezellig goed.

Verhouding handdoek dragers / FKK-dames : 50/50

Wachttijden / kamers bezet : tussen 20 en 22u , 5 min wachten.

Bizar : Hollandse SM'r drink natur sekt van dame uit een bord en dit terwijl hij een hondenhalsband om de nek heeft.

Niet mee beginnen op Relaxxxboard : live from Babylon.

Vertrek : 01u30.
My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

Offline raze495

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 228
    • Bekijk profiel
Smart tour 049/2014 Babylon
« Reactie #296 Gepost op: 20 mei 2014, 00:10:31 »
Ce Vendredi 09/05/2014
Profitant d’une entrée gratuite offerte par Eddy,
Je me présente donc au babylon 
dans l’espoir de trouvé quelques victimes consentante.

Malheureusement a part Viktoria,
les autres filles ne m’attire pas, soit elles font une moue patibulaire
ou sont indifférentes.
Mais où sont passé les filles qui mettais de la joie dans le babylon !!


après 17H je partirais vers le samya
histoire d’avoir un peu d’ambiance , il n’y a pas que sex bordel.


Arrivée 12H, départ 17H

1 session avec:


VIKTORIA.PO :017a Nous sommes partis directement en chambre dès mon arrivée.
La session fut encore phénoménal,
cette fille adore le cul c’est certain.
Toute y est passé dfk, doigtage, anal, cob, cim.

Une vraie all in


LUCKY LUKE, sorry but i left the club too early before your arrival

Offline foefel

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 98
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #297 Gepost op: 22 mei 2014, 17:00:20 »
Woensdag met mijn vrijkaartje en Henk [ bedankt Foots ] naar Elsdorf gereden.
Bij aankomst was er geen parkeerplaats achterom omdat ze er aan het verbouwen zijn.
Maar je kunt makkelijk in de straten parkeren. Bij de intree werd mijn ticket meteen
geaccepteerd en de regels zijn dat de meisjes die vrij zijn zich allemaal even laten zien.
Om 13 uur was het nog rustig met de mannen en er waren 10 meisjes aanwezig.
De kleedlokalen en douches zien er schoon uit en de lunch stond al uitgebreid op tafel.
Na even buiten te hebben gezeten kwam Aida een slank meisje met lang zwart haar op mijn schoot zitten. Ze kwam uit Bulgarije en begon meteen te tongzoenen,de taal was een probleem maar op de kamer heb ik me niet verveeld want ze gaf een goede service.
Het diner kun je op de menukaart bestellen en was uitstekend.In de middag nog gekammerd met Nico uit Roemenie een meisje met lang zwart haar en een latina uiterlijk.
Ook zij was een dikke voldoende.Na een pilsje te hebben gedronken het was een stuk drukker geworden met een goed gevoel naar huis gereden,en ze zullen me zeker nog terugzien.

Offline raze495

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 228
    • Bekijk profiel
Smart tour 051/2014 Babylon
« Reactie #298 Gepost op: 25 mei 2014, 02:06:07 »
Ce Mercredi 14/05/2014
De retour grâce a une entrée gratuite offerte sur le forum du babylon,
je retrouve PPM et SB……. Il fait très calme
Arrivée 14H, départ 20H
1 session avec:


CORINA.RO :lekker GND dans tous les sens du terme, je l’avais déjà vue la semaine passée.
Elle travaillais en 2013 au PHG.
Nous avons commencé les hostilités dans le kino
par une mise en bouche.

Nous finirons le tout dans la chambre, session correct.
Juste une petite CIM quasi forcée par la belle qui au moment « M »
alors que je lui disait que cela venais,
elle a pris tout en bouche sans que l’on en parle avant.

Mais CIM bien réussie donc pas trop rallant


Offline victor

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 155
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #299 Gepost op: 25 mei 2014, 15:09:04 »
Gisteren na 4 maanden en dankzij een vrijkaart, verkregen door dit forum, Babylon nog eens bezocht. Aangekomen kort na 1400 u en in tegenstelling met vroegere bezoeken was er nu al een redelijke bezetting van zowel beren als dames.Vrijkaart werd zonder problemen aangenomen, theke vroeg wel naar mijn naam waaronder ik de vrijkaart had verkregen maar ze  zag op mijn print staan "beste rakkers" en ze dacht dat rakkers mijn nickname was, heb haar maar in haar wijsheid gelaten en niets gezegd ;)
Damesbezetting vond ik gisteren zeer goed, schat dat er zo'n 30 dames aanwezig waren en reeds vroeg in de namiddag was er een wachttijd voor een kamer wat in Babylon toch zelden voorkomt in de namiddag. Gezien de drukte in de barruimte me enkele keren afgezonderd in de kino Al snel kreeg ik het gezelschap van Aisha, die zich naast mij legde maar met haar hoofd in de andere richting want zij kwam wat regelen op haar gsm. Een tiental minuten bleef ze liggen en af en toe lachte ze me toe maar zeker niet opdringerig. Ik ging nog een rondje lopen en wat drinken. Gezien het stilaan tijd werd om een eerste kamer te doen terug naar de kino gegaan waar ik alweer snel het gezelschap kreeg van Aisha en dit keer liet ik er geen gras over groeien en kon het voorspel beginnen. Ik begon rustig en voorzichtig maar voelde al snel dat het goed zat met deze meid en tongzoenen deed ze met veel overtuiging zodat ik een sleutel liet halen. Na een vijftal minuten kwam ze terug en zei me dat het nog wel een kwartier kon duren alvorens er een kamer zou vrijkomen en ze kwam terug naast mij liggen waarna het voorspel verdergezet werd. Ze maakte geen aanstalten om het snel af te maken in de kino maar ging terug naar beneden voor de sleutel. Ze kwam terug met de sleutel van de grote kamer naast de badkamer boven, dus het was het wachten wel waard geweest. Op de kamer zijn we dan een uur gebleven en dit tot tevredenheid van beide.
Gezien het de eerst keer was dat ik met Aisha ging ben ik er even bijgebleven als ze de tijd ging invullen en er was geen discussie, ze deed dit correct. Na het douchen terug naar de bar waar ik wat dronk en wat bijkwam van mijn sessie met Aisha. Aisha kwam nog enkele keren langs om me te bedanken en telkens een tongzoen te geven. Gezien de drukte waren de meeste meiden doorlopend bezet en zag zelfs op een moment dat er 2 beren tegelijk afstapten op Betty. Betty was dan ook de ganse namiddag en avond doorlopend geboekt.
Tussendoor met enkele meiden kort gesproken maar Aisha zat nog steeds in mijn hoofd wat me dan extra voorzichtig maakte om met een andere meid te gaan. Ilona en Angelina konden me niet echt overtuigen tot een kamergang. De ene, Ilona, deed weinig initiatief, de andere, Angelina leek me dan veel te profi.
Uiteindelijk een tweede kamergang met Aisha welke net als de eerste zeer goed was.
Mijn indruk over Babylon in vergelijking met mijn laatste bezoek
- line up meiden positief
- alhoewel ik niet gegeten heb, zag het eten er zeer verzorgd uit en moest men ook niet
   al te lang wachten op het eten
- sfeer in het algemeen ook positief
- nog altijd wordt er door sommige meiden veel op de automaten gespeeld
   ik zag een meid tot ca 1700 u achter de automaten zitten (en die meid is een topper in
   Babylon)
- bediening aan de bar ook goed
- ik zag enkele camera's hangen, worden wij hiermede constant in het oog gehouden ?
  oa in de kino en naast de sauna
- sanitair wordt eindelijk opgeknapt, toilet boven (tussen kino en kamer 1) is reeds klaar
  toilet beneden was gisteren gesloten, denk dat men daaraan werkt
- negatief : ik zag overal volle vuilbakjes.....een poetsjongen à la GT zou hier zeker niet
   misstaan

Ga ik Babylon in de toekomst nog bezoeken ?
Ja, misschien wel alhoewel Panthera mijn voorkeur blijft wegdragen. Panthera heeft toch net ietsje meer dat mij aantrekt.
« Laatst bewerkt op: 25 mei 2014, 16:34:01 door victor »