Auteur Topic: Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...  (gelezen 1127368 keer)

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Offline Lustman

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 386
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #315 Gepost op: 20 juli 2014, 11:32:51 »
Een bloedhete zaterdag in Elsdorf

Zaterdag 19 juli omstreeks 15u aangekomen in het bloedhete Elsdorf met 34°c op de temperatuur meter. Anita was aardig bruin gebakken na haar verlof. Bij binnenkomst zat een klein groepje dames binnen en wat heren hingen aan de toog om zo snel de dorst te lessen. Het kleine tuintje zat gezellig vol. De grote tafel werd ingenomen door de Waalse stamgasten : Lou Lou en z'n bende vergezeld van Eddy le cheffe. De bankjes en ligbedden door dames en gasten.

De menu kaart was niet beschikbaar. Het was bbq-time , niet men ding. Als groenten ben je dan toegewezen op wat sla en tomaten + dat er enkel wit brood ter beschikking was. Dit ligt binnen niet afgeschermd en wordt bemand door een hoop vliegen. Vind ik toch een zwaar minpunt , dat eigenlijk simpel op te lossen is door van die neon vliegenvangers. De leiding kreeg hierover een tip , dus afwachten of ze wat mee gaan doen...

De line-up was dik in orde. Veel vaste waarden die beschikken over het Babylon standaard label. De aanwezigheidslijst was zo goed als correct , enkel Maya en Bamby waren er niet. Verder voor ieder wat wils. Enkele nieuwe gezichten en een slank Roemeens lolita ratje waar Pistol Pete zou van gaan kwijlen. Ook een zeer slanke blonde actieve Russische dame was van de partij. De sfeermakers van dienst waren Paula , Alice en Ariana. Deze toverde allerlei waterspelletjes ten toneel. Paula beschikt nu over een mega waterpistool. Ook de cheffe moest er aan geloven en ontving de nodige waterstralen.

Gezellig druk met gasten : Duitsers , Belgen , Nederlanders en twee Italianen die op drie daagse sextrip waren in Duitsland. Het was de eerste maal dat ze in Babylon waren. Aardige kerels die het erg naar hun zin hadden. Ik trok even het service register open over de voor mij bekende dames en ze konden er aan beginnen , ha ,ha... Ook opvallend weer enkele gasten die één wip maakten en vertrokken. Een aangename gezellige drukte met even een piek van wachttijden rond de 10 min. Later op de avond ging de muziek wat luider en kwam er meer ambiance in de tent.

Even met Andreas een kijkje gaan nemen op de bouwwerf. De binnenmuren staan en zijn volledig voorzien van vloer / plafond. Het geheel ligt dicht dus.

Ik deelde de kamer met Isabelle - Betty - Carmen. Om 21u30 afscheid genomen en tevreden huiswaarts vertrokken.
My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #316 Gepost op: 27 juli 2014, 06:49:38 »
Vrijdag 25/07 voor de 2de keer naar Babylon getrokken.

Aangezien ik de ganse dag vrij had, en ik Babylon een club vind om max 6,7 uren door te brengen, ben ik eerst van 11u tot 19u naar PSR geweest, om vervolgens van 19u45 tot 1u30 in Babylon te vertoeven.

Ik had ter plaatse afgesproken met 007. Deze zou een kwartiertje na mij aankomen. Babylon lag hem echter niet (naar zijn zeggen: te klein en onvoldoende aanwezigen) en hij zou na een half uurtje dan ook verdwijnen richting GT.

Terug naar 19u45 en mijn aankomst. Mijn vrijkaart werd vlot geaccepteerd door een vriendelijke dame, ik ontving mijn sleutel en mijn 2 handdoeken en ik kon mij gaan omkleden. Al heeft een DVP mij een tijd geleden een goeie truc geleerd, om mijn handdoek vast te maken, waardoor hij niet meer afvalt, toch zal dit nooit mijn favoriete klederdracht worden. Geef mij toch maar een badjas.

Enfin, een verfrissende douche genomen, waarop mijn handdoek en ik ons al snel naar de bar begaven, waar het eerder rustig was. Er waren niet zoveel mannen en vrouwen aanwezig en de aanwezigen zagen of lagen er maar lusteloos bij. Echt veel volk zou er afgelopen vrijdagavond nooit aanwezig zijn, maar naarmate het later werd, werd de ambiance wel beter, met oa goede muziek, eigenaar Eddy die de sfeer er in bracht en een paar leuke paaldansacts.

Ik heb vrijdagavond gekamerd met Samira en met Bianca (voor verdere details, zie hun respectievelijke topics). 2 uitstekende kamergangen, waarbij vooral die met Bianca een topervaring was. Naast deze 2 meiden heb ik er nog zeker 10 gezien waarmee ik wel eens in bed wil duiken. Dat is uiteraard hét grote voordeel vooral aan FKK: je ziet onmiddellijk welk vlees je in de kuip hebt en eergisteren bleek er dus veel lekker vlees tussen de aanwezige meiden te zitten.

Het aanwezige personeel, met Eddy op kop was eergisteren heel vriendelijk en behulpzaam. Eddy werd, naarmate de avond vorderde, weliswaar meer en meer dronken, maar hij bracht wel ambiance in de keet en ik heb een paar leuke gesprekken met hem gehad, oa over de toekomstige uitbreiding van FKK Babylon.

Aangezien ik in PSR al uitgebreid had getafeld en gewellnest, heb ik in Babylon niet gegeten en geen gebruik gemaakt van de sauna/whirlpool. Ik weet echter nog van mijn vorige bezoek aan Babylon dat de welness absoluut voldoet en het buffet zag er eergisteren heel lekker uit.

Na een bezoek van een kleine 6u verliet ik de club om 1u30 als 1 van de laatsten, en kon in terugkijken op een geslaagde avond, gekruid met 2 uitstekende kamergangen.

1 negatief puntje dus: de ganse avond was er te weinig volk aanwezig. Uiteindelijk hing er, naarmate de avond vorderde, wel een leuke sfeer in de club, maar het was toch niet de party-sfeer die je normaal gezien op een vrijdagavond mag verwachten in Babylon. Het is uiteraard de zomervakantie en dan zijn er in bijna alle clubs minder vrouwen en mannen aanwezig. Afgelopen vrijdagavond was qua sfeer maw owaarschijnlijk niet representatief voor een normale vrijdagavond.

Babylon: je zal me snel terug zien! 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline koosje12

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 327
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #317 Gepost op: 27 juli 2014, 21:30:04 »
Nog een achterstallig verslag van een paar weekjes geleden

Op een zaterdagochtend besloot ik eens naar Elsdorf te trekken. Een periode tussen het voetbal en het wielrennen in: Immers Nederland was uitgeschakeld en moest alleen nog een wedstrijd om "niets" spelen en de Tour de France begint pas echt als de Alpen of de Pyreneeën bereikt worden (al naar gelang welke kant ze oprijden), dat gespeel in Engeland en België is enkel een opwarmertje....

Iets na twaalven kwam ik in de club binnen en werd ontvangen door de Thekendame en een groep schone jonge dames die op het signaal van de bel afkwamen om de nieuwe gast te verwelkomen. Overigens valt het op dat de het belritueel aan het begin van de dag goed wordt opgevolgd, maar in de loop van de dag wordt het minder enthousiast en soms moet de Thekendame de dames echt roepen.

Maargoed, op het vroege tijdstip stond er nog veel jong schoons, daar zou vast wat tussen zitten. Daarna verwisselde ik mijn entreebijdrage voor een sleutelje, grote handdoek en kleine handdoek. Beneden nog even aanvullen met een paar badslippers om vervolgens mijn kleren in het kluisje te deponeren en een eerste douche te nemen.

Boven aan de bar als eens even rondgekeken wat er zo allemaal rondliep, maar meestal wil ik eerst even de kat uit de boom kijken om ook de dames te zien die dan net op de kamer zijn met een andere gast. Daarom eerst maar eens even een rondje sauna en whirlpool.

Vantevoren had ik in de aanwezigheidslijst onder andere Josephine gezien waar ik in het verleden een goed geslaagde sessie mee gehad. Helaas was ze niet aanwezig. Iets wat de laatste weken al wat vaker was gebeurd: De hele week had ze ook voor het weekend in de planning gestaan, maar op het laatst was ze dan toch verdwenen. Helaas nu ook.

Nu betekende dat natuurlijk niet dat ik onverrichter zake terug naar huis moest keren. Onder andere de blonde Duitse Svenja interesseerde me wel of Iman. Uiteindelijk werd ik echter aangesproken door een andere donkere dame nadat ze me een drankje had gebracht. Ze stelde zich voor als Shana. In tegenstelling tot de foto's op de website waar ze bruin stijl haar (in een staartje) heeft, had ze nu een oranje/rood gekleurde kroesharige coupe. Toen ze meekreeg dat ik Nederlands was vertelde ze dat de haarkleur had gekozen vanwege het Nederlands elftal op het WK. Ook sprak ze een enkel woordje Nederlands, aangezien ze daar nog wel regelmatig komt. De verdere communicatie ging echter in het Engels. Zelf gaf ze aan dat ze nog niet zo goed Engels sprak, maar ik moet zeggen dat het behoorlijk goed was. Duits spreekt ze niet of nauwelijks, wel Frans, maar dat spreek ik dan weer niet.

Na een kort gesprek nodigde ze me uit op de bank. Daar kwam van praten niet zoveel meer omdat ze al snel begon met een uitgebreide zoensessie. Tegelijkertijd zocht ze ook al kleine Koosje op met haar handjes. Na zo geruime tijd gezeten te hebben kwam de vraag of we niet op een kamer verder zouden gaan en dat leek me ook wel wat. We kregen de kamer achter de gokautomaten. Zonder hakken was ze toch wel een stukje kleiner, zodat we na elkaar staand even afgetast te hebben besloten op het bed verder te gaan, daar is het lengteverschil niet zo'n issue.

Op het bed eerst verder gegaan met het verkennen van elkaars lichaam, waarna ze naar beneden afdaalde om kleine Koosje en zijn twee kompanen mondeling te verwennen. Na een tijdje wisselden we van rol en nam ik de mondelinge activiteit over. Na nog wat meer tijd draaiden we weer terug en niet veel later werd er een rubbertje gemonteerd om het vervolgens al zoenend in missio af te maken.

Hierna bood ze aan me nog een massage te geven, wat ze zeker niet onverdienstelijk deed.

Na afloop hebben we beneden nog samen gedoucht waarna we afscheid van elkaar namen.

Shana
Herkomst: Rwanda
Taal: Engels, Frans en een enkel woordje Nederlands
Leeftijd: 25 jaar
Postuur: Normaal
Lengte: ca 1,60m
Borsten: B (natuur)
Haar: Oranje/rood kroeshaar
Piercing? Ja (tong)
Tattoo? Ja (diverse kleinere tattoo's)
Vriendelijkheid: Uitstekend
Uiterlijk: Zeer goed
Service: Zeer goed
Genoten diensten: Tongzoenen, aftrekken (zc), Frans (zc), neuken (mc), massage, samen douchen
http://www.saunaclub-babylon.com/saunaclub-koeln/318.php

Na deze sessie nog een hapje gegeten. Het buffet was wat kariger dan tijdens eerdere bezoeken aan deze club, maar daar staat dan het a la carte eten tegenover. Zelf had ik gekozen voor een "Schweinesteak" mit Pommes und Jägersose. Dit smaakte goed. Lekkere Franse frietjes a la McDonalds (maar dan met veel vriendelijker personeel in de zaak dan het chagerijnige en output-gefocuste personeel in de gemiddelde Mc) en ook het stukje vlees was goed te eten.

Hierna nog een rondje sauna en whirlpool waarna ik besloot weer terug naar huis te keren.

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #318 Gepost op: 28 juli 2014, 23:55:21 »
Net vernomen : zusjes Lori en Alexa zijn weer van de partij!

Wijze grijze

  • Gast
Babylon en La Paula 1.8
« Reactie #319 Gepost op: 1 augustus 2014, 22:30:52 »
Babylon en La Paula 1.8
 
Lange tijd was ik niet meer in Babylon geweest. Te lang. Enkele weken geleden had het er al van moeten komen, want Licky Luke had begin Juli een berenreünie georganiseerd. Dat was een strak plan, waar ik helaas kortstondig voor moest afzeggen. Babylon bleef echter in m’n achterhoofd knagen. Again and Again had zich vast voorgenomen een zomerstop in te lassen en toonde zoveel karakter en onthoudingsvermogen dat zelfs een bijna verlopend vrijkaartje hem niet tot een clubbezoek kon verleiden. Uiteraard was ik graag bereid als plaatsvervanger in te vallen en hem van dat dilemma af te helpen. Voor zoiets offer ik me altijd graag op. Bedankt Again and Again.
 
 Ondanks dat de weersvoorspellingen er voor Dinsdag 29.07 niet zo rooskleurig uitzagen, zette ik door en maakte me toch op weg. Ik arriveerde om 13:00 en op de parkeerplaats aan de achterkant zag ik al de ruwbouw van de aanbouw in de steigers staan. Slechts 4 auto’s, waarvan 2 met Pools kenteken, die dus waarschijnlijk van de bouwvakkers waren. Je moet even een kleine omtrekkende beweging maken en niet struikelen over bouwmaterialen, maar dan kom je aan de voorkant van de club uit. Het magische DING-DONG weerklinkt en binnen hoor je al het getrappel van meisjesbeentjes op hakkenschoenen. Het bekende ontvangstritueel. De theke baselt links wat in je oor, terwijl je rechts helemaal afgeleid wordt door al het naakte schoon dat je op staat te wachten. Dus ik antwoordde beleefd naar de Theke: “Ja, danke, ja, ja, ja danke, bitte”. Blijkbaar waren alle antwoorden correct, want ik kreeg twee rode handdoeken in de hand gedrukt. Een grote om om te slaan als Hessendress en een kleine om je af te drogen.
 
 Ik was benieuwd naar de eetfaciliteiten, want de a la carte mogelijkheid had ik hier nog niet eerder meegemaakt. Het was duidelijk dat ik veel te vroeg gearriveerd was, de club moest nog ontwaken op zo’n doordeweekse dag. In eerste instantie zag ik 4 meiden en 2 andere gasten. . Eerst maar eens lunchen. Daarvoor liggen reeds vooraf belegde broodjes op een schaal klef te worden. Gelukkig lagen ze er nog niet zolang zodat ze nog enigszins eetbaar waren. Daarnaast staat een schaal met gebakken chicken wings, koude kip nuggets, olijfhapjes en komkommerschijfjes. Ik kreeg meteen gezelschap van een blond Öcher Mädschen (Duitse meid uit Aken)en een Roemeense en we kletsten een end weg. Aangezien het de dag van tevoren overvloedig had geregend was het best benauwd in de club. Dus maar buiten gaan zitten onder het zonnescherm met m’n krantje en maar eens afwachten. Daar kwam ik in gesprek met twee Roemeense collegaatjes. Alexa en Christina? De krant bleef ongelezen liggen, terwijl ik zag dat af en toe weer de een of andere meid arriveerde. Klantenbezoek was eerder minder. Ik denk dat er maximaal 10 gasten gelijktijdig waren.
 
 Dus ik besloot maar eens een rondje te maken om de aanwezige dames te scannen. En wie lag daar pontificaal op de ronde bank vooraan? La Paula.
 
[attachimg=1]
 
 Wat zag ze er weer ongenaakbaar uit. Vandaag niet Paula 2.0 zoals ik haar eerder doopte, maar Paula 1.8. Want vandaag droeg ze geen spoortje make-up. En dat heeft ze ook niet nodig. Haar naturelle uitstraling maakt het extra geil om met haar te kletsen. En haar koele blik met die mooie ijsogen komt zo perfect tot z’n gading. Toen ik haar dat vertelde, moest ze warempel een beetje blozen. Ze heeft zich verbaal best wel ontwikkeld sinds ik haar 8 maanden geleden voor het laatst heb ontmoet. Ik heb vooral Engels met haar gesproken, hoewel ze zich ook in het Duits wel weet te redden. Ofschoon het alweer zo lang geleden was, wist ze zich nog exact aan mij te herinneren. Zelfs onze activiteiten uit haar Heaven 7 periode, kon ze nog benoemen. Ik dacht dat ze blufte, maar ze wist details die inderdaad nog klopten. Weer een bewijs dat (Roemeense?) vrouwen een akelig goed geheugen hebben. Op het griezelige af. Bedenk: “Everything you say and do, can and will be used against you”.
 
We lagen binnen in de barruimte op die bank wat te kletsen en te frunniken, toen de Theke opeens Paula riep. Dringend telefoontje. Shit, wat was dat nu? Paula 1.8 kwam terug en verontschuldigde zich. Ze moest acuut even weg om wat geld over te maken naar een collega die ook naar Babylon wilde komen. Het zou maar een kwartiertje duren. Of ik aub op haar wilde wachten? Als ze terug kwam, zou ze zich revancheren. Geen probleem, dan eet ik in de tussentijd toch wat. Ik bestelde een kipfiletje dat bijzonder goed smaakte. Niet supergroot, maar je mag zo vaak nabestellen als je wilt.
 
 Terwijl ik op m’n eten wachtte, zag ik Paula uit de kleedruimte komen, gekleed in een heerlijk simpel zwarte joggingbroek. Echt zo’n onschuldig lekker buurmeisje dat je stiekem wel eens zou willen pakken. En daar zou ik zo dadelijk de lakens mee gaan delen? Rustig Wijze Stijve, nog even geduld, gedraag je. Terwijl ik m’n eten at, amuseerde ik me weer prima met dezelfde Duitse en de Roemeense meid. Ik had m’n eten op en de meiden attendeerden me erop dat ik helemaal rood was in m’n gezicht. Hoe kwam dat? Wist ik ook niet, maar de oplossing van het raadsel bleken de rode servetten hier te zijn waarmee ik m’n mond had afgeveegd. Ik besloot net te gaan douchen, toen Paula weer terug binnenkwam. Dat trof uitstekend, want ik kwam na het douchen naar boven en Paula stond me al in haar blootje op te wachten aan de etenstafel. Leuke ontvangst!
 
 Ik vroeg Paula specifiek om een sleutel van een van de helemaal gesloten kamers ivm de betere intimiteit die je daar hebt. Dat ik daar een voorkeur voor heb, wist ze nog van de vorige keer en we belandden in de kelderkamer, met wand en plafondspiegel. De perfecte kamer om met zo’n meid op te gaan . Paula is zich zeer bewust van de schoonheid van haar eigen lichaam en showt dit voortdurend en graag. Geeft de sessie net dat beetje extra jus. Maar dat beetje extra jus had wel consequenties. Die kleine oesjefoeksde prie (Dit kan ik alleen in het APK (Algemeen Plat Kerkraads) uitdrukken: sluw, uitgekookt bitchje is een aardige benadering) lukte wat me eigenlijk al jaren niet meer gebeurd is. Ze liet me, eerder dan bedoeld, klaarkomen. Wijze Stijve liet me prematuur in de steek. Paula was me duidelijk de baas.
 
 Paula is duidelijk niet meer het onschuldje van vroeger, maar inmiddels zeer geraffineerd geworden. Terwijl ik haar van achter doggy nam, ging ze voorover liggen en stak haar kontje omhoog. Ze bewoog ontzettend lekker mee en draaide met haar bekken actief om Wijze Stijve heen. Toen ze merkte dat ik van standje wilde wisselen, gooide ze haar hoofd achterover en begon nog meer met haar heupen tegen me aan te stoten. “Oh baby, fick mich” zei ze er nog bij en haar handje begon m’n ballen erbij te masseren. Just killing, irresistible en met het eerder beschreven resultaat. We waren misschien in totaal nog geen 20 minuten op de kamer geweest. Maar wat een vuurwerk. Het uitzicht op dat lekkere kontje dat actief over Wijze Stijve schoof en haar simultaan kriebelende nageltjes deden me uiteindelijk de das om. Een triomfantelijk lachje verscheen op dat lieve duivelsgezichtje. Maar wat was dat lekker zeg. Wijze Grijze sexapproval™: 9,5/10
 
 Ik had uit voorzorg m’n laptop meegenomen en zat ’s avonds in de tuin wat te typen. Helemaal tegen de muur met royaal zicht op de openstaande schuifdeur, zodat ik alles, zowel binnen als buiten, in het oog kon houden. Ik schat dat er zo’n 15 meiden waren en een stuk of 6 gasten. Rustig dagje. Eddy was er ook, maar was weinig te zien. Eind van de maand, dus ook hij zal z’n administratie moeten bijwerken. Ik kreeg van hem het password voor z’n WiFi. Dit mag niet gedeeld worden met de meiden. De meiden waren natuurlijk nieuwsgierig, dus ik heb niet laten blijken dat ik internettoegang had. Voor je het weet, ben je de Facebook-hotspot en daar had ik helemaal geen zin.
 
 Paula zag dat ook en kwam in haar nakende nakie naar buiten en was helemaal glanzend nat. “Waar kom jij vandaan?”. Ze was onder de zonnebank geweest en had zich aansluitend met olie ingesmeerd, zei ze, terwijl ze voorover bukte om te laten zien dat ze de olie overal op gedaan heeft. Toen ze terug naar binnen ging, ging ze nogmaals voorover gebukt staan en spreidde haar beentjes. Zo moet de slang Eva in het paradijs verleid hebben. Hoe kon ik hier nu in godsnaam weerstand aan bieden of tegelijk nog geconcentreerd bezig zijn?
 
 En heel plotseling begon het te regenen, dus ik ging onder het uitschuifbare zonnescherm zitten om m’n klus af te maken. Een serieuze zomerse stortbui trok over. Het teken voor Paula om weer naar buiten te komen en zich helemaal glanzend nat te laten regenen. Dat was teveel. Dus, laptop opgeruimd en naast Paula plaats genomen. Ik had haar ter plekke wel op de bank willen nemen. Maar wat deed Paula? Ze vroeg me weer even te wachten. Ze wilde eerst de olie van zich afwassen en fris gedoucht verschijnen. Dus na 5 minuten kwam Paula 1.6 terug. Nog frisser dan eerst en met nog lichtelijk natte haartjes. Met een licht hoofdknikje maakte ze me duidelijk dat er gekamerd diende te worden. Ik kon alleen maar met glazige ogen schaapachtig blijven kijken en er liep waarschijnlijk speeksel uit m’n openstaande mond. Paula had de sleutel bezorgd van de kamer tegenover de kino met de 45⁰ spiegel tegen de muur. En het ritueel herhaalde zich. Paula gaf me maximaal zicht op het hele gebeuren en dirigeerde zich steeds zo op het bed dat ik van alles optimaal getuige kon zijn. Een privé pornovoorstelling met mezelf in een van de hoofdrollen. Wat een optisch genot. En weer maakte ik het half uur niet vol. Wat had Paula een lol om de hoeveelheid en de kracht van het sperma te zien dat ik produceerde. Toch ervoer ik die tweede sessie als iets minder. Waarom? Het speelse en spontane van de oude Paula 2.0 is enigszins verdwenen. Ze heeft danig bijgeleerd en dat is enigszins ten koste van haar spontaniteit gegaan. Paula verstaat de kunst om een man om haar kleine vinger te wikkelen en hem dan met huid en haar op te vreten. Eigenlijk zou ze constant een gevarendriehoek bij zich moeten dragen. Maar oh, wat ziet ze er toch nog steeds lekker uit. En dan die ijsogen hè. Wijze Grijze sexapproval™: 8,5/10
 
 Na deze laatste sessie met Paula 1.6 besloot ze er voor vandaag tegen 22:30 een eind aan te breien en naar huis te gaan. Ik vond het nog wat vroeg en ging douchen. Zit me daar een choco-toffee in de jacuzzi. “Hallo, ik ben Wijze Grijze, ben jij niet Iman uit Mali?” Ik herinnerde me haar van een sessie van bijna een jaar geleden. Van een herhaling zou het vandaag echter niet meer komen, maar wel van een gezellig lang gesprek waarmee we beiden de dag beëindigden. Ik ging daarna nog naar boven, waar ik inmiddels de voorlaatste gast was. Er was nog tijd om met Eddy bij te praten over de clubontwikkelingen en de toekomstplannen. Voor dit forum is het interessant te kunnen melden, dat, volgens de huidige planning, het de bedoeling is dat de aanbouw vanaf eind Februari 2015 in gebruik genomen kan worden.
 
 Wijze Grijze sexapproval™ voor Babylon vandaag: 7,0/10
 
 Adieë tsezame
 Wijze Grijze

Offline deket

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 490
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #320 Gepost op: 4 augustus 2014, 22:20:23 »
de normale routine op zondag doorbroken en dus op naar Babylon met Dupke,die door zijn trip,een maandlang in Angelcity,Azie wel is terug door oost-Europese babes wilde vervangen.
nu de hele polemiek van line-up in de Babylon,vind ik een non-discussie. Voor mij blijft de prioriteit;de geschikte harmonie tussen service en schoonheid dus concreet ; een babe die weet hoe ze mij moet verwennen.
voor line-up moet je in de Samya zijn(de LR is in deze context achteruit gegaan,maar ik veronderstel dat dit slechts tijdelijk is aangezein LR meer een winterclub is)en ivm service in de HP,beweren de clubinsiders.
nu in Babylon lopen er ook schoonheden rond die uitstekende sex bieden hoor.
Iman bv,man,man,man,deze schoonheid heeft benen tot aan haar oren en een prachtige kont,lekkere naturell borsten,goed voorzien,perfekt lichaam kortom.
iemand uit Luik beweerde mij dat de nog meer donkere Sarah een betere service zou bieden(lijkt le sterker)maar ook hij vind Iman veel mooier van gezicht.
aan alles merk je dat deze,half Franse,half Mali,vroeger als luxeescort in Brussel werkzaam was.
ze besteedt veel tijd aan pré en aftersales en op de kamer geen taboes. kortom in mijn top 5 van alle clubmeiden.
dan nog Geo,voor de borstenliefhebbers ; een D of zelfs een E en naturell,ook nog maar 21jaar
begint al wat elementair Engels en Duits te kennen,maar nog veel te weinig en is idd ook wat van haar spontanitiet kwijt maar wat geil en dit niet alleen op de kamer. dus ze verdiende ook wel een FT.
Babylon,buffet zoals alltijd,kippeboutjes,gehaktballen,twee soorten soep en Hemaworsten samen met veel groenten.
Je kon kiezen tussen de BBQ en de menu a la carte,lekkere steak,en pasta.
maar wat ik zeker zo essentieel vond;jaren 80 muziek met vaak Bruce Springsteen en dat mis ik in andere clubs.
andere kant ; Bab is geen club voor zeer lang,te weinig randanimatie en dat handdoekengedoe;tja ik ga er niet over blijven zeuren,maar heb er de baas Eddy nog over aangesproken.
maandag,vandaag terug vroeg op dus op een raelatief vroeg uur tussen 22H en 23h vertrokken,hoewel ik moeite had,immers Iman was me weer aan het verleiden,,maar vond een uur met deze topper voldoende,ik had immers al veel kruit de vorige dag in LR verschoten,zie mijn verslag aldaar.   Bericht bewerken    Reageren    Met citaat reageren     Thanks        .
« Laatst bewerkt op: 4 augustus 2014, 23:30:55 door deket »

Offline Lustman

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 386
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #321 Gepost op: 7 augustus 2014, 23:57:33 »
Woensdag 6 augustus noodlanding Elsdorf.

Rustig en geslaagd dagje Babylon achter de rug , zonder hoogvliegers qua sfeer en ambiance. Tja , het was dan ook een avond in de week en het kan niet altijd feest zijn. Het zal wel stilte voor de storm zijn want de Mallorca party komt er vrijdag aan !

De meeste toppers waren constant bezet : Betty , Carmen , Marina , Tina , Iman ,...

Enkele anderen lieten zich weer van hun beste kant zien. Alexa speelde weer wat mindgames en ook haar zus Lori krijgt deze streken. Elli zat gans de tijd aan de gokautomaat. Maar men kan deze gelukkig links laten liggen. Babylon heeft ondertussen beter materiaal beschikbaar.

Niet te druk met mannen. Geen wachttijden. Men beste Frans bovengehaald tussen pot en pint met een Waalse collega en de cheffe.

Eten a-la-carte was dik in orde.

Na drie sessies Isabel - Tina - Felicia de tent verlaten.
My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

Offline iamnaughty

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 115
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #322 Gepost op: 8 augustus 2014, 20:22:27 »
Zoals elders al vermeld, vorig weekend ook in Babylon terecht gekomen.  Uiteindelijk na maar voor het huis van vertrouwen gekozen en ik moet zeggen.. qua line-up zijn ze er duidelijk op vooruit gegaan.  Ik herinnerde me nog hoe idioot ik me voelde en wat een gemakkelijk slachtoffer ik vorige keer was... door op mijn alleen rond te hangen.. dus vanaf het moment dat ik een taal hoorde die ik sprak.. maar wat contacten met mede-wandelaars gezocht.

Dat is de ideale manier om je .. beter te amuseren... inside information te verkrijgen.. en vooral.. geen bende havikken rond je heen te hebben.  En tenslotte ben ik wel een sociale mens en had mijn Frans was oefening nodig.

Soit door me al te zeer te laten afleiden door het sociale aspect ben ik maar twee keer gaan kameren... nu ja kameren.  Aan de andere kant wel positief voor het budget natuurlijk.

Ik werd tot een eerste kamergang verleid door Kristin.  Nu ja... ik ging op wandel en kwam in de kino bij haar terecht.  Qua pre-sales kan ze er wel wat van.  Eerst gezellig wat praten om dan je verder op te hitsen tot je aan een kamergang niet meer kan weerstaan.  En op de kamer kan ze er wat van.  Ze zou het wit van tussen je ogen pijpen.. dolenthousiast.  Ik moest haar wat inhouden of ik verschoot mijn kruit al te vlug.  Uiteindelijk heeft ze het zaad uit mijn ballen gestuwd door gehurkt op en neer mijn sabel te glijden... man wat een explosie. 

Ook de after-sales .. knuffel.. kusjes blahblah was best aangenaam.  Een griet die je moet trouwen .. MOCHT ze niet in deze business zitten natuurlijk en je ze ergens anders opscharrelde...

Daarna.. verliep de tijd en plots was het bijna sluitingsuur.  Ik heb me dan vlug nog terug getrokken met Isabel in de kino... maar heb me door haar wat in de luren laten leggen.  Ze begon me te pijpen (toch minder dan Kristin)... en vroeg of ik aufname wou.  Had ik wel zin in maar ze vergat het neuken tussendoor en pijpte me zo klaar.  Misschien was het de druk van het sluitingsuur.. maar voor haar is er toch absoluut geen herhalingsgevaar.  Kristin was overigens ontgoocheld dat ik hoor nog even vlug koos.. want ze wou mij opwarmen voor het pre sluitingsuur wipje.  Maar jah.. een deel van de reden dat men ter club gaat is de variëteit nietwaar?

Overigens ook wat zitten praten met een donkere hinde maar die verkoos te gaan slapen ;).  Tevens voor de eerste keer Herr Eddy ontmoet. 

Eén nadeel die ik nu wel ervaarde en vorige keren niet is dat je als nieuwkomer (die ze niet elke maand zien) behoorlijk minder aandacht krijgt.  Ze jagen liever op het bekende vlees.. de poepemiekes.

Al bij al toch een geslaagde uitstap. 



Offline Laurent74

  • Held
  • *****
  • Berichten: 550
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #323 Gepost op: 9 augustus 2014, 10:38:33 »
Dat is de ideale manier om je .. beter te amuseren... inside information te verkrijgen.. en vooral.. geen bende havikken rond je heen te hebben.  En tenslotte ben ik wel een sociale mens en had mijn Frans was oefening nodig.
Content d'avoir fait ta connaissance  :olaaaa

Offline iamnaughty

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 115
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #324 Gepost op: 9 augustus 2014, 17:27:41 »
Et pour le flamand le même chose :)

Offline koosje12

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 327
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #325 Gepost op: 10 augustus 2014, 11:48:37 »
Met een vrijkaartje in mijn bezit en zin een rondje sauna toog ik gisterochtend weer naar Elsdorf om daar Babylon met een bezoekje te vereren. De entree verliep zonder problemen en ik mocht dan ook snel een tweetal handdoeken en een sleuteltje in ontvangst nemen. Bij het omkleden kwam ik erachter dat ik een stapeltje met twee linker slippers meegegrist had, goed ander paar in de zelfde maat gepakt en weer twee dezelfde. Nu had je dan twee rechter slippers verwacht, maar wederom twee linker , wederom terug naar het kastje en paar numero 3 maar meteen bij het kastje gecontroleerd en zowaar twee verschillende .

Eenmaal boven maar eens rustig rond gegekeken. De grill stond al vroeg aan en nodig pikte zo nu en dan een worstje weg, voor mij nog wat te vroeg. Voor mij eerst maar een rondje sauna gevolgd door een rondje whirlpool (met tussendoor uiteraard een douche). Eenmaal gesetteld in de badkuip en de stralen goed afgesteld kwam er een oudere Duitser bij zitten. Zonder überhaupt naar de knoppen te kijken begon hij blind op de knoppen op het bedieningspaneel te drukken om wat andere stralen aan te krijgen. Dit wilde niet echt lukken (wat aardig kon kloppen aangezien hij ook een van de draaiknoppen op de badrand om had moeten zetten die stond immers dicht), dus bleef hij maar blind drukken. Met als gevolg dat mijn stralen tenminste 10 keer uitgingen en één keertje minder aan.

Toen de Rabobank alle klanten bij de balie weg wilde hebben (dat kostte immers geld) werden er op veel ondertussen gesloten vestigingen knoppencursussen gegeven om de lokale bejaarden ook aan de geldautomaat en de ondertussen weer bijna verdwenen chipknip te krijgen. Veel lokale computerclubs organiseren knoppencursussen om ouderen aan het internet te krijgen (skypen met de kleinkinderen) en in het kader van de sociale stage overvielen veel middelbare scholieren het lokale rusthuis om ouderen te leren hoe met een GSM om te kunnen laten gaan ("Maar jongen, vertel je opa eerst eens waar dan toch die draaischijf zit op dat kastje?"). Blijkbaar is er echter nog niemand in het gat van knoppencursussen voor jaccuzzi's in FKK-clubs gesprongen......

Boven kon ik nog niet echt mijn draai vinden in het vinden van een dame voor een kamergang. Josephine was er in tegenstelling tot aankondiging in de agenda op de site niet, hetzelfde gold voor Lena (die er overigens eerder de week in tegenstelling tot Minime's commentaar wel 2 dagen was geweest). Iman was dauerbesetzt, Sahra heeft inderdaad wel een wat ouder gezicht dan je zou hopen en het was sowieso redelijk druk, voor met Frans sprekenden.

Uiteindelijk besloot ik dan plaatst te nemen naast Tina, een strakke blonde dame met een eveneens strak brilletje en na een tijdje kwam het ook tot een kamergang. Er was op dat moment een wachtlijst en ook in de kino waren alle bedden bezet met paartjes, dus we moesten nog even wachten, maar al snel konden we dan toch naar een kamer boven.

Op de kamer na het plaatsnemen op het bed wat licht zoenen en verkennen van elkaars lichaam, waarna ze met haar mondje afdaalde naar kleine Koosje om die te verwennen wat ze niet onverdienstelijk deed. Na een tijdje draaiden we de rollen om en mocht ik haar met mijn mondje verwennen. Na ook dit een tijdje gedaan te hebben werd er een rubbertje om gedaan en nam zij bovenop plaats in Reiterstellung. Zo heb ik het haar ook laten afmaken. Na afloop nog een tijdje naast elkaar gelegen op het bed met nog wat voorzichtig zoenen waarna weer beiden naar beneden gingen.

Al met al geen verkeerde sessie, maar de click was er op de een of andere manier net niet, het contact verliep een beetje stroef en iets te professioneel.

Tina
Herkomst: Roemenië
Taal: Engels, Duits en ongetwijfeld Roemeens
Leeftijd: 23 jaar
Postuur: Normaal
Lengte: ca 1,65m
Borsten: B (natuur)
Haar: Blond, schouderlang
Tattoo? Ja (Tinkerbell)
Vriendelijkheid: Ruim voldoende
Uiterlijk: Zeer goed
Service: Goed
Genoten diensten: Zoenen, aftrekken (zc), Frans (zc), neuken (mc),



Overigens is Tina vanaf vandaag op vakantie in haar thuisland. Ze zal dus voorlopig niet te bewonderen zijn in deze club.

Omdat ik al moeite had om een dame voor mijn eerste sessie te vinden besloot ik ook maar om na deze eerste sessie weer terug huiswaarts te keren.

Relaxxxboard en Babylon, hartelijk dank voor het verkregen vrijkaartje!

Offline victor

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 155
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #326 Gepost op: 29 augustus 2014, 13:31:44 »
Gisteren mijn vrijkaartje van het Babylon forum (forum van Babylon website) gaan verzilveren. Was lang geleden dat ik er op een doordeweekse dag was geweest. Parking achteraan opgezocht omdat de straat redelijk vol stond en gemakkelijk gevonden. Aankomst omstreeks 1230 u en enkel wat Duitse ijsberen aanwezig die voor een korte periode aanwezig waren. Dames kwamen met mondjesmaat in de barruimte en gingen eerst uitgebreid eten en met elkaar wat praten. Enkele nieuwe, voor mij alleszins, dames gespot en qua looks zeker een verbetering. Voor mij nieuw...Samamtha,Mia,Sascha,Daniela,Cleo.  Cleo en Sascha zien er heel goed uit maar de reacties over deze zijn verdeelt. Zelf een sessie met Aischa, dit keer maar een half uur en achteraf met Kristin. Deze laatste had ik reeds een tijdje in het oog en heb er nu wel spijt van dat ik zo lang gewacht heb. Kristin mag je zeker bij de toppers in Babylon kwalificeren. Sympathieke meid en zeer goede service.

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #327 Gepost op: 31 augustus 2014, 13:46:03 »
Babylon 29-08-2014
Een toffe avond vol verrassingen...


First things first: Dank aan Chef Eddy en RB voor een vrijkaartje uit de grote nazomer-actie...!!!

Vandaag (vrijdag 28 augustus) dus Babylon, reeds gepland op 28 juli met instemming van KanariePiet (die ik inmiddels de onofficiële titel Chef Annuleringen heb meegegeven, waarover later meer). De nodige ijsberen(*)  hoerenlopers hebben zich gedurende de afgelopen maand aangesloten tot een gezelschap van ongeveer 8-9 personen dus het zou vast en zeker gezellig worden.

Ik was door onverwachte werkzaamheden weer eens later aangekomen dan gepland, maar no problem (misschien moet ik gewoon vroeger plannen en kom ik dan wel op tijd aan?). Er zat weinig goesting voor een kamertje in het vat, dus de prioriteit ging sowieso naar de gezelligheid en alles wat een club nog buiten de dames en kamertjes te bieden heeft. Mijn favoriet Alice zou nog net niet terug van vakantie zijn (ze kwam helaas zaterdags pas terug) en mijn andere favorietje Bianca zit al enkele weken te vissen in de vijver van FKK Oase, waarvan het er naar uit ziet dat het daar dusdanig goed bevalt dat ze waarschijnlijk niet terug komt.

De parkeerplaats achter de nieuwbouw stond bijna vol, dus er zijn inmiddels gelukkig genoeg gasten die de weg daarheen gevonden hebben. Binnen was het ook al behoorlijk druk, viel me op.  Anita in de stress omdat ze al weer iemand binnen liet die met A4-tjes in plaats van eurootjes wilde betalen, terwijl ze van Chef Eddy nog geen lijst had met codes die recentelijk bij RB waren uitgedeeld. Die laatste gaf echter aan dat als het van RB kwam, het wel goed zou zijn...

De schaarse bedrijfskleding in ontvangst genomen, even snel de zaak gescand (nu kan dat nog makkelijk en snel, ben benieuwd hoe ik dat na de verbouwing moet doen) en ik zal oudebelg en Eddy_V al aan de bar zitten. Zij vielen natuurlijk in het niet bij de grote hoeveelheid vrouwelijk schoon maar daarvan herkende ik dan weer een hoop gezichten niet omdat ik het huidige verloop nauwelijks nog kan bijhouden... Gelukkig komt Eddy_V er tegenwoordig dusdanig vaak dat hij me daarmee dan wel weer op weg kan helpen, en (zo bleek later) was oudebelg ook zeer goed geïnformeerd over naam en toenaam van het vrouwelijk schoon.

Na omkleden snel deze mannen opgezocht en omdat het zonnetje nog heel even haar schone gezichtje liet zien snel gezellig buiten plaats genomen met een pilsje uit de tap als begeleiding. Het scheen dat aamu er ook al was, maar die kon weer niet wachten om zijn medewandelaars fatsoenlijk te begroeten en zat (of lag, stond, hing, knielde etc.) dus al op een kamertje. Dat ie gisteren ook al in Samya was gaan clubben en morgen ook al weer Acapulco op het programma had staan scheen hem daarbij niet te deren... dat geheim moet ik hem nog ooit eens zien te ontfrutselen...

Natuurlijk werd er weer gezellig gekletst als een naaikransje, zoals Anita het later betitelde, maar het kon mij niet zo veel schelen want het was gewoon erg
gezellig. Als je weinig goesting op een kamertje hebt kun je je dag toch prima doorbrengen in een club, zo is mijn mening. En ik liet het initiatief dan maar
aan de dames over om me alsnog van goesting te voorzien en tot een kamergang te verleiden... dat is ook wel weer eens leuk.

Het gezelschap werd stap voor stap aangevuld tot een steeds gezelliger groep, waarbij we ook Mr. Pussy mochten begroeten, aamu eindelijk van kamer terug kwam, bob0808 zich vrolijk (en al heel erg geil) meldde en als laatste ook Hasta la Pasta zijn presentie gaf. KanariePiet speelde weer eens "de afvallige deserteur" want die had zich op het laatste moment afgemeld om met twee bijna vergeten vrienden naar Living Room te gaan. Daar werd ie voor zijn afvalligheid door een hogere entiteit bestraft die er voor zorgde dat er weinig te beleven viel in LR... Vendezz gaf later aan dat zijn bijnaam "haas" was en hij niks afwist van een vergadering van het schrijversgilde met een neukprobleem in Babylon. Tja, dat heeft dan ook maar een dikke maand op de forum aangekondigd gestaan, daar kun je dan ook best makkelijk overheen kijken... Hij had in ieder geval besloten om KanariePiet te vergezellen in Living Room, waar hij dezelfde straf van hogerhand onderging als KanariePiet. Op de een of andere manier hebben ze dan toch nog de goden gunstig kunnen stemmen (misschien iets geofferd of zo?) en zijn ze richting Samya geleid waar ze alsnog hun pret hebben gehad... Verder nog met wat Duitse gasten gesproken die me uithoorden over wat clubs in de omgeving van Köln en Düsseldorf en met name ook geïnteresseerd waren in Sixsens.

Toen het buiten iets teveel begon af te koelen besloten we ons naar binnen te begeven om wat op te warmen. De een in de jacuzzi, de ander in de sauna en weer anderen hoopten op een warme dame, waarvan er meer dan genoeg rondliepen (de aanwezigheidsteller op de Babylon site stond op 36 toen ik er aan kwam!). Ik ben toen maar overgestapt van tapbier op Jack Daniels, wetende dat die in Babylon voordelig geprijsd zijn en dat er ook ruim geschonken wordt van dit gouden vocht. En zie daar, dit bleek nog een bron te zijn waarvan ik het weer wat warmer kreeg...

Opeens moesten we met ons tafeltje schuiven richting de bar om plaats te maken voor de danspaal, waar Samantha (naar eigen zeggen 4 dagen in Babylon) een paaldansact zou verzorgen. Ook Paula beklom later dit podium, niet voor een paaldans act maar voor een Roemeens dansje "om de paal" waarbij ze traditiegetrouw weer flink met de hakken op de vloer stampte en zo de nodige aandacht van het hele gezelschap kreeg. De dansjes werden onder luid applaus ontvangen en de sfeer zat er goed in! Later gaf Sonja met een sexy jurkje aan nog een leuke dansact weg en weer wat later volgde een wel zeer erotische en professionele danspaalact van Ariana (die helaas de hele avond door een breedgebouwde Südlander bezet werd gehouden).

Toen we nog buiten zaten was Mr. Pussy enigszins bedroefd over het gebrek aan Afrikaanse dames maar toen bleek dat Sara dan toch gearriveerd was, vrolijkte hij helemaal op en bleek dat er toch waarheid zit in de wetenschap dat zwarte gaten een onstuitbare aantrekkingskracht hebben op alles wat zich (te kort) in hun buurt begeeft... en zo waren we Mr. Pussy weer een hele tijd kwijt... twee keer zelfs! Intussen zag ik allemaal blije gezichtjes van de mannen die ik zag gaan en terugkomen van een kamertje, telkens met de nodige verslagen die waarschijnlijk lang niet allemaal door onze notulist aamu in het vergaderverslag verwerkt zullen gaan worden, temeer omdat hij wederom als een mak lammetje door Karina geschaakt werd... Ik zag oudebelg nog tweemaal met Isabelle gaan, hoewel hij eerder al had aangegeven dat hij vond dat ze nog erg jong en nieuw was en nog veel moest leren op de kamer... later bleken zijn inspanningen op gebied van lesgeven volgens hem zelf weinig uitgehaald te hebben en gaf hij dan ook triest aan "dat dit 'm niet ging worden..."...

Op een gegeven moment werden hier en daar door ons wat cocktails aan dames uitgedeeld en zo kwam het dat Samantha op het dansvloertje kwam zitten en daar genoot van een Wodka-lemon die haar door aamu was aangeboden. Het was nog even moeilijk om dit drankje samen te stellen omdat de dame(s) achter de bar normaal Wodka-Orange schonken en hier even bij moesten nadenken, maar uiteindelijk leek het wel gelukt te zijn om dit drankje op de juiste manier te mixen. Ik  kreeg door aamu een Jack Daniels aangeboden (die ik natuurlijk niet afsloeg) en omdat ik het wel zielig vond dat Samantha daar alleen zat ging ik gezellig naar haar zitten. We raakten wat aan de praat en toen ik hier en daar eens naar boven keek zag ik goedkeurende blikken gewisseld worden tussen aamu en Hasta la Pasta, die (zo bleek naderhand) hadden geconcludeerd dat dit 'm voor mij wel eens kon gaan worden... en ja hoor, deze mannen blijken over een prima mensenkennis te beschikken want de sfeer tussen Samantha en mij werd steeds inniger, de afstand kleiner en het vochtgehalte hoger... totdat ik dan maar gevraagd heb om een sleutel te gaan halen om elkaar nog wat beter te leren kennen in een meer private omgeving...

Wat er op die kamer gebeurde kan met een heel lang verhaal worden beschreven maar dat doe ik normaal gesproken uit privacy overwegingen niet (en daar heeft ook verder niemand iets mee te maken). Het mag echter tot ieders verbeelding spreken als ik aangeef dat we pas drie uur later van die kamer af kwamen, en ook nog eens met tegenzin... dusdanig close en intiem was deze onverwachte sessie geworden... iets wat ik nog maar zelden meegemaakt heb, zeker bij een eerste kennismaking met een dame in een club... De klok stond op 02:00 uur toen we besloten er een einde aan te breien, temeer ook omdat er hier en daar kreten als "feierabend!" hoorbaar waren en er dus duidelijk dames waren die hun zuurverdiende slaapje wilden gaan doen. Toen we van onze kamer afkwamen (we hadden de rechterkamer in de kino) lag er al één dame met dekbed op een van de kinobedden te slapen, dus we liepen muisstil naar de trap en de bar beneden. Daar was het feestje echter nog in volle gang, waarbij de muziek niet minder luid was gezet en Chef Eddy lustig bleef doorschenken en wat danspasjes maakte. Iedereen die Chef Eddy wat langer kent kan zich hierbij makkelijk een beeld vormen...

Ik kreeg bij het afdalen van de trap mijn tweede mooie verrassing van die dag (die toch al niet meer kapot kon) want wie zat er aan de tafel? Juist, mijn
favorietje Alice! Die was blijkbaar net aangekomen vanuit het thuisland en had zich meteen bij Babylon vervoegd. Een heerlijke ontmoeting volgde, waarbij ik oprecht aangaf dat ik haar gemist had en daarbij de nodige knuffels en zoenen in ontvangst mocht nemen. We hebben met de nog aanwezige mannen en vrouwen nog lekker liggen dollen, waarbij ik mijn aandacht dan wel moest verdelen tussen het bijkletsen met Alice en de aftersales van Samantha. Deze gaf weliswaar meermaals aan dat ze maar eens een slaapplaatsje moest gaan zoeken maar bleef intussen toch gezellig er bij zitten en klampte zich telkens weer knuffelend aan me vast, op die manier aangevende dat ze eigenlijk nog geen afscheid wilde nemen... de schat...

Echter, aan alles komt een einde en op een gegeven moment nam Anita dan maar het initiatief om ons er uit te gaan gooien. Het was inmiddels al 3:50 uur en
hoewel we het wel met haar eens waren gingen we toch enigszins mokkend naar beneden om ons alledaagse kloffie weer aan te trekken en ons richting de "normale wereld" te gaan begeven. Nog even grote hilariteit toen we weer terug van de entree kwamen en Anita ons verbaasd aankeek, maar toen we aangaven dat de buitendeur op slot zat en we dus, al zouden we willen, niet konden vertrekken herinnerde zij zich dat er bij de theke een knopje moest worden ingedrukt om ons buiten te laten...

Ik had inmiddels besloten dat ik na 6 (of was het 7?) Jack Daniels maar beter niet naar huis kon gaan rijden. Mijn geluk was dat aamu een eenpersoonskamer in de Arnoldusstube had geboekt maar een tweepersoonskamer had gekregen en ik daar dus mocht "crashen" om de nacht veilig door te kunnen dromen...

Fazit: Weer een prachtige dag en avond in een supertoffe club doorgebracht met uiterst gezellige beren en een mooi aanbod van dames. Prima bediening en super sfeer, hetgeen enkel en alleen kan uitnodigen voor een herhalingsbezoek!



(*) Voor degenen die de term "ijsberen" niet begrijpen kan deze term desgewenst worden vervangen door "beren", "wandelaars", "rakkers", "hoerenlopers", en wat er dies meer aan synoniemen beschikbaar is... dit om onnodige discussies te voorkomen


note sm: makkelijk zat, noem jezelf beter hoerenloper, dat ben ik ook en zo noem ik mezelf ook
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline aamu

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 57
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #328 Gepost op: 31 augustus 2014, 17:23:22 »
Ik liep om even kwart voor 11 de ontbijtzaal in. Het plakkaat op de deur van mijn kamer stond tot 11:00 ontbijten, maar het was er donker en al afgeruimd. De immer nerveuze Barney Rumble lookalike, aka de man van de hotel uitbaatster kwam ik in de gang tegen. Ik drukte de beste man direct 33 euro in de hand, opdat hij gerustgesteld werd dat de overnachting betaald is. Hij keek direct een stuk vrolijker. Ik vroeg terloops of het ontbijt al afgelopen is. Hij mompelt iets en ik moet op de op de gang wachten. Hij heeft nog wat broodjes voor me gefixed. Er was zelfs nog wat gebakken ei wat al een paar uur koud is. Ach maakt het uit, kan zo nog in Babylon wat eten. Ik at de 2 broodjes met wat beleg. Nam wat behoorlijk sterkte koffie en maakte mij op om een half uurtje verder weer het volgende hotel binnen te lopen.

Het 2e hotel gaat om 2 uur ’s middags dicht voor siesta, dus het is goed dat ik nu vroeg ben. Ik weet niet of ik zo vroeg al een sleutel kan vragen, maar als ik de oudere theke om een sleutel vraag is dit geen probleem. Ze heeft kamer 3 voor mij. Het is aan de bar al druk met stammi’s die hun gerstenat tanken. Voor het geld dat zij hier besteden drink ik straks ook ten midden geile internationale luders in een goed gezelschap. Toch meer mijn ding. De sleutel van kamer 3 blijkt zoek en krijg een gratis upgrade naar kamer 5. Daar is de sleutel ook van zoek en krijg nu de penthouse kamer.  Kamer 6. Een iets ruimere kamer voor een tent als dit met 2 fauteuils die vast ooit nieuw waren. Uitzicht over een grasveld. Twee eenpersoonsbedden en gedeelde badkamer met douche. Wat een weelde. Uiteindelijk bleek het 2e bed ook nog een verstekeling te kunnen herbergen die nacht.

Vanuit het hotel is Babylon immer gerade aus zo drukte ik om even 1en op de klingel om daarna in de ogen te mogen kijken van een toom mooie eendjes. Drie jaar terug zou dat met schaamrood op de kaken gepaard gaan, maar heden te dagen verpest door de gewoonte. Ik keek het mooiste hertje zwoel aan en ik dacht even dat ik haar had bij “Hallo”. Waarschijnlijk dacht zij dan weer “Show me the bani!”. Het was nog rustig op een handvol gasten en twee handen vol dames. Ik kleedde mij beneden om en ik liep boven recht in de armen van Karina. Knuffel, kusjes, meer kusjes en ge-ce-faci’ed even aan de bar gaan zitten. Ik bestelde meteen wat eten wat de lieve meid voor me doorgaf bij de kok en ook bij de keuken ophaalde. Ik zie je straks, zei ze mij en ik nam mijn bord mee om buiten te zitten. Zat wat onhandig en zo belandde het bord al snel tussen de tafel en mijn knieën.  Gelukkig wist ik driekwart van de inhoud wel op het bord te houden. Een jonge Duitse kerel lachte amicaal om het gebeuren.

Beter gaan zitten en komt daar weer de goedlachse belg ouder het buitenplaatsje op. De beste man ontmoet ik nu al voor het 3e weekend op rij. Gisteren bleek hij ook nog eens in Heaven 7 met de mooie Irina te hebben gekamerd. We delen dus niet alleen de clubs maar ook de meisjes. Hij had zijn zinnen gezet op de mooie Isabel waar ondergetekende ook al een keer een kamer mee maakte.  Karina kwam even vragen of het eten gesmaakt had en dat ze zich even speciaal voor mij, dat wilde ze me doen geloven, gingen douchen en opfrissen en verliet ons met de woorden “I wait for you”.  Met vooruitzicht op een gezellige dag ondanks de nodige stoom afgeblazen in Samya een vroege kamer zou geen verkeerd idee zijn. Ik rookte nog een sigaret en ging mij ook douchen. Ook Eddy_V was zich al aan het omkleden. We dronken nog wat boven en al rap kwam Karina me halen en overtuigen met haar naar Listerine smakende kusjes.

Ze had een sleutel van dezelfde kamer als onze vorige keer. “That very small room near the Kino?”, vraag ik. “No the nice big room where we ended”.  Dus zeg ik even na 2en de heren tot straks, niet wetende straks toch best een tijd later zou worden.

Ik omschreef de kamer als lief en dit haalde Licky Luke dan ook naar haar aan in de vele keren dat ze weer even op schoot kroop of bij ons kwam staan. Een beetje oogcontact en ze stond weer naast me voor een innig kusje. Eigenlijk is lief niet het goede woord. Niet dat ze niet lief is, zeker wel. Het dekt haar niet goed op kamer. Karina kan de magische knop omzetten, waardoor ze zich kan laten gaan. Ze is intiem en innig op de kamer. Zoent voluit, laat zich tot (bijna) hoogtepunt uiteten, pijpt met overgave en gaat in cowgirl voluit tot ze buiten adem is. Standjes zijn er niet omdat in elke mogelijk houding de stop in de lekkende flamoes past. Beide hebben we een voorkeur voor houdingen wanneer er ook nog gezoend kan worden. Dan staat de teller al snel op 1,5 uur.

Beneden aangekomen me bij ouder en Licky Luke gevoegd. De laatste nog even gereprimeerd dat hij zo laat was, er geen vlaaien waren en dat ik dus maar al op kamer was geweest.  Stilletjes zat er een wat stevige Duister bij. Waarbij het niet helemaal duidelijk was of hij ons kon verstaan of niet. Maar het Duits sluipt er steeds meer in. Het moet iets geklonken als “ bla zimmer bla bla bla kino bla bla bla blasen bla bla Yin Yang bla bla geil”.

Gezellig gesprek aan het onderhouden verscheen de befaamde gangbanger en klittenlikker Mr. Pussy ten tonele; de Brusselmans van boven de rivieren. Zoals ik hem reeds voorspeld had per IM zat ik met een Leffe Blond en een pakje peuken met Nederlands opschrift in gezelschap van andere beren. Het zonnetje scheen en ook Eddy_V, Bob0808 maakten het Hollandse hoekje compleet met goedkeuring van Eddy_B(abylon). Net toen iedereen eten besteld had, waar we voor extra service nog terras opgeschreven hadden, kwam ook een nog Hasta la pasta binnen zetten. Helemaal vergeten dat er nog een verrassing op hem wachtte bij de theke. Het doet wat al die blote dames bij de ingang.

De middag in het zonnetje op het terras werd omgeruild voor een gezellig druk Babylon. Echt heel anders dan mijn eerste keer eerder dit jaar toen er een handje vol gasten en dames waren. Monica nog aangesproken en gevraagd of ik haar Selena mocht noemen. Dat mocht. Ze gaf me een goede zoen en voor ik verder kon vragen zei ze “Ich gehe ins Zimmer”. Wij maar denken dat de dames zich gaan opfrissen als we daar op het bed liggen, nee dan gaan ze gewoon even andere heren zoenen voordat ze aan slokslobber rondje beginnen.

Een Duits mokkeltje die ik eerder die dag al afgetroefd had toen ze de voorschriften van mijn pak peuken voorlas. “Roken is dodelijk”. Ik wees naar een Duits pakje waar dan op stond “Rauchen kann tödlich sein” en zei haar dat het Duitse volk te goed gelovig is. Als straf moest ik mevrouw nu masseren. Een minuut of 10 en ik stopte. Ze keek om. “ Warum stoppt du?“. Hasta la pasta nam gelukkig het vuile werk van me over. Wie nou de beste van ons was, wilde ze niet zeggen en koos voor een politiek correct antwoord.

Staarwedstrijdje met Isabel gehouden, wat ik dit keer won. Ze komt bij me staan en vraagt of ik met haar wil zitten. Ze is een leuke meid, maar vond de kamer toch niet helemaal. Niet slecht, maar te weinig illusie voor mij. Bob0808 heeft zijn zinnen op haar gezet en neemt haar van mij over. We geven hem nog de tip mee dat hij een beetje bij moet sturen op kamer en dat het dan wel goed komt.

Paaldans acts van Paula, Samantha , Sonja en Ariana. Waarbij zeker de laatstgenoemde ik wel beter had willen leren kennen, mits ze niet de hele avond platgedrukt werd door een grote klerenkast. Hem te vragen om haar te delen durfde ik ondanks de vele glazen Leffe niet aan.

Nog net op tijd voor de keuken dicht ging bestelde ik nog wat eten. Mr. Pussy was dan echt de allerlaatste en deelde zijn bord met frietjes met de rest van de clan. Ik ging een grote tube mayo halen en kreeg nog oogcontact met een lekker mokkel. Ik laat haar de tube zien en zeg kom we gaan er op kamer iets van maken. “That is too big!!”, schreeuwt ze. “Hahah. No! I squirt this on you and then lick it off”. Ze pakt mijn hand en trekt me mee naar de theke. Moet haar tegen houden en uitleggen dat ik maar wat grapte. We staan nog gezellig te babbelen en ik vraag me af of ik nog een kamer maak.

Het is weer zo’n gezellige avond dat ik de grootste lol heb met dames die af en toe even hallo komen zeggen. Me kussen en dan weer verdwijnen. Ik voel me bijna misbruikt. Ik troost me door de koelkast met Leffe samen met Hasta la pasta leeg te drinken. Eddy_B vind dat geen probleem en laat gewoon een nieuwe voorraad aanrukken. We staan op een moment 2 Leffe’s ieder aan het tafeltje. Ik vraag me af of ik dan toch misschien een klein drank probleem heb, tenminste als de volgende voorraad straks ook op is.

Op het podium zit Samatha. Ze neemt een slik bier en trekt er een vies gezicht bij. Ik kniel naar haar en vraagt of ze iets anders wil drinken. Een vodka lemon/lime is bij ons toch wat anders dan in Italië blijkt. Dan kan ik Licky Luke natuurlijk ook niet met een half glas Jack Daniels laten staan. Karina komt op het juiste moment aan en wilt een Baileys. “You pay?” “Sure, I would not offer it otherwise” en zo heb ik mijn goede daad weer verricht door anderen wat drinken in te gieten. Ik had al in de groep gezegd dat Samantha mijn toppertjes-radar had doen pieken. Dus toen ze met chef gebak/pannenkoek wat privacy ging opzoeken wist ik dat het wel uit de klauwen zou lopen. “Wacht je wel op mij straks?”, waren zijn laatste woorden. Ik heb het geweten tot lang nu feierabend nog geen spoor van die twee. Een half uurtje nadat ze op kamer waren kwam daar Alice binnen. Best humor.

Ik nestelde me een dame en voordat ik boe had gezegd was Hasta la pasta ervan door met een Roemeense op mijn badslippers. Ik heb me de rest van de avond maar op blote voeten door de club begeven. Het intake gesprekje wat ik met de desbetreffende dame had verliep erg moeilijk. Ze zou naar huis gaan, maar toch niet. En ze was om de 2 minuten weer even weg en wilde graag gezellig wat drinken, voornamelijk Jack’s. Aan het eind van de avond als ik reeds aangekleed boven sta,  schaakt ze me nog bij de wc. Geeft me een flinke kus en vraagt mijn telefoon. Ze zet daar “snel snel”  haar nummer in en geeft aan dat ze wel een keer wil shoppen, lol!

Inmiddels is het feierabend, de meeste dames al in pyjama en de heren gekleed. De muziek staat nog veel aan. De bar is nog open en als we er toch nog staan, kunnen we nog een drankje nemen. Een dronken Duitse kust de tafel rond en ook ik krijg de tong die al vele tongen gezien geeft in mijn bakkes geduwd. Mocht je daar niet van gediend zijn, moet je niet naar een hoerenkot gaan. Even voor 04:00 is het dan toch echt fertig en taaien we af.
« Laatst bewerkt op: 31 augustus 2014, 17:31:24 door aamu »

Offline oudebelg

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 314
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #329 Gepost op: 1 september 2014, 16:04:14 »
Tweede van 3-daagse,niet moeten kiezen door de vrijkaart,thx Foots en RB.Als ge van
H7 naar Babylon gaat,komt ge van het vagevuur in de hemel.Er was een drukte,mede
door het aantal rakkers,die al uitvoerig beschreven staan door de specialisten schrijvers.
Het was een gezellige boel en het eten smaakte heerlijk.Het aantal meiden mocht ook
gezien worden,allen in Eva-kostuum,what you see is what you have.Wie er allemaal met
wie en waar ging,kan en wil ik niet bijhouden,ben al blij dat ik mijn kamers niet vergeet.
Deze keer was het niet zo moeilijk,telkens Isabelle,volgende keer toch maar eens een paar
andere proeven.Niet dat het zo slecht was,maar toch al bij al een "goed"cijfer,sans plus. :17:
Toch weer een 5-tal nieuwe meiden gespot,uit een bus uit Roemenië gegooid,denk ik zo
maar.Er werd gepaaldanst,gedronken,gegeten en gekamerd,wat tot een beperkte wachttijd
leidde,gelukkig zonder nummers,zoals in YY.Na nog wat kletsen en services beoordelen achtte
ik het beter wat slaap in te halen,Eddy nog ff bedankt voor de vrijkaarten,het beste gewenst
aan de heren en enkele dames en op naar de theke.Daar bleek mijn kamerkaart verdwenen,
na lang zoeken met o.a.Paula werd mijn openstaande boete teruggevonden.Dank aan de
bende en de vrouwen voor een heerlijke dag in Babylon. :035:Tot binnenkort. :039:
grt oudebelg ;D
you only live once