Auteur Topic: Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...  (gelezen 1127342 keer)

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #330 Gepost op: 2 september 2014, 01:35:50 »
Ik las vandaag en gisteren al diverse berichten over deze geslaagde dag van andere beren of rakkers, zoals wij hier kennelijk genoemd worden.
RB is nog nieuw voor mij en de termen en forum indeling is nog even wennen.
Het zou zo maar kunnen dat de oprichter van RB vroeger een "Bommel" liefhebber is geweest: In één van de boeken kwam de term "Jekkers" voor als synoniem voor nozems. Rakker heeft een beetje dezelfde associatie

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #331 Gepost op: 2 september 2014, 01:39:25 »
Nou dat gaat lekker hier.
M'n eerste bericht wordt maar gedeeltelijk opgeslagen omdat de sessie verlopen was.
Dat deed mij bijna aan afgelopen vrijdag denken!
Nog een poging:

Ik las vandaag en gisteren al diverse berichten over deze geslaagde dag van andere beren of rakkers, zoals wij hier kennelijk genoemd worden.
RB is nog nieuw voor mij en de termen en forum indeling is nog even wennen.
Het zou zo maar kunnen dat de oprichter van RB vroeger een "Bommel" liefhebber is geweest: In één van de boeken kwam de term "Jekkers" voor als synoniem voor nozems. Rakker heeft een beetje dezelfde associatie
« Laatst bewerkt op: 2 september 2014, 08:12:45 door Eddy_V »

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #332 Gepost op: 2 september 2014, 08:15:45 »
Helaas lukt het mij niet om mijn tekst hierin te plakken.
Ik ga geen 4e poging wagen.
Gegroet.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #333 Gepost op: 2 september 2014, 09:36:12 »
Helaas lukt het mij niet om mijn tekst hierin te plakken.
Ik ga geen 4e poging wagen.
Gegroet.

 :o :017: Gij se Hollandse klungelaar!! :lol_hitting:
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #334 Gepost op: 2 september 2014, 14:43:32 »
En jawel hoor, na quasi een jaar afwezigheid of iets in dien aard werd door een gunstige actie van Sexmachine (waarvoor dank) en Eddy ( die nogmaals bewijst één der snuggerste clubeigenaars te zijn) me een vrijkaart ten deel die ik laatstleden zaterdag benutte. Aankomst omstreeks 20 uur, ontvangst was eentje met quasi het schaamrood op surferswangen want de goedgevulde club bevatte een groot aantal "clubbekannten" die me potdorie semicollectief de hand meenden te moeten schudden, menig mokkel bekeek me al behoorlijk bevreemdend, en Alice gaf me maar een klapzoentje op de neus ter verwijlen. Vrijkaart werd probleemloos ontvankelijk verklaard, en de vraag of 'k eerstbezoeker zou zijn leek ook de ietwat verbaasde ontvangstdame ongegrond. Na deze sociale plichtplegingen van onverwachten aard me toch gaan omkleden en douchen, en hopsafalderie de bar ingeschuifeld en aldaar nog meer bekende snuiters van Hollandsen, Belgischen (voornamelijk Franstalige), Fransen en Duitschen bloede, tering nog aan toe, quatschen was Pflicht en tussendoor trachtte ss toch een blik te werpen op de niet onmisselijk te noemen line-up met een heleboel unbekannte moppies en een tiental bekende snoetjes zo op het eerste zicht.

Redelijk exotisch in die zin dat er 3 donkere dames waren (bijna volcontinu bezet leek het wel) doch Aziatische of Latinawurzeln kon men met een verrekijker niet spotten. Voorts enkele ietwat gewichtigere damestypes voor de fans, doch vooral een riedel slanke leenliefdeproviders van vooral Roemeensen bloede, een Tsjechische blondine die werd opgeeist door een riedel FC-bekannten, voorts enkele Hongaarsen doch nou niet meteen een dame die me stante pede tot stengelen zou kunnen verleiden louter op looks gebaseerd waarvan akte. Een Bulgaarse kabouter ook weer da, leuk, voorts Kitty die voornamelijk de halfuursessies aanelkaarhaspelde en voorts was de somtijds "overbekritiseerde" Alexa gedurende m'n verblijf van zowat 3,5 uur welgeteld 14 seconden te spotten in de bar terwijl ze een drankje kwam ophalen (en keurig lachend overigens een kusje toewierp) voor haarzelve en één van haar vele langtijdboekers, dus die kritikasters kunnen zichzelf alvast niet vergnugen over een staat van bezetloosheid ditaangaande. Josephine ook wieder da, yup, line-up was ok, wachttijden voor sleutels dabei, weinig tot geen publieke actie, welgeteld  1 blowjob in de bar gespot, Alice blonk uit in vrolijkheid en gedoe, doch was geboekt door een bevriende Kollege, voorts wat dansende dames, leuk, doch daar kom 'k eerlijkgezegd niet voor, en een halfuurtje verderop kan men in Samya bijvoorbeeld tientallen schuddende konten waarnemen desgewenst, maar alla, het zal velen verblijdden ongetwijfeld, doch ss niet in het bijzonder.

Kameropties waren dus niet voordehandliggend om het maar eufemistisch uit te drukken, de talloze bekenden naar tips of "geheimtips" gevraagd, eerlijkheidshalve bleven "ogen dicht succes verzekerd-aanbevelingen" grotendeels uit, veel dames die wel "ok" zouden zijn, doch ook redelijk wat twijfelachtige relazen en bewertungen, dat schoot ook niet op. Enkele Nederlandse veelplegers konden niet op een uitmuntend dagje gewagen, Franstaligen ook niet, en redelijk wat teleurstellende kamergangen dienen te noteren, doch het meerendeel blijft in fora woordenloos ongetwijfeld, vreemd maar alla, een evolutie als een andere. Paula was doorgaans werkeloos aan het rondlummelen, een ex-PC Bochum dame voorts met weinig aantrekkingskracht, een ietwat forsere dame die werkeloos stond te staan, en was er uiteindelijk een dame die me was aanbevolen voorheen (dank aan de connectie die me haar aanwees) en dus kamergeschikt zou kunnen zijn, naja, dan had die de godganse dag 0 kamers gemaakt en dus rondom 22 uur niet meer zinnens te kameren, toll...Naja, eten dan maar...

Kan men zichzelve een menuutje samenstellen, keurig en vriendelijk bereidt, weinig te mopperen en een stap voorwaarts in vergelijking met voor een jaar dus, weinig op af te dingen. Barbediening door de Cheffe goed, de beste man keek me erg bevreemdend aan toen k tussen enkele Franstalige notoire bierfans een fantaatje bestelde  ;), doch het werd me aangereikt zonder meer verzet dan benodigd. Sfeer was wel ok te noemen, heb me an sich ook vermaakt met de uitgebreide herenposse van allerlei pluimage en taalriem, doch over naar de enige kamergang zo rondom 23 uur met de enige dame die publiekelijk "iets" had gedaan voorheen, Carina.

Carina, Roemeens; anfang 20 ofzo, 1m60, KF36, B/C-cups natuur, bruine middellange haren. Presales ok doch niets dolletjes, verkennende tongzoentjes enzo tijdens de wachttijd op een sleutel.

Service:

TZ: matigjes doch alla
PZC: boring, inspiratieloos en kundeloos eigenlijk, pro forma Eierlecken, veel handinzet, niet overmatig humide voorts, below wat me in Babylon bekend was bij het meerendeel.
Lecken/Fingern: als men van désinteresse bij de ontvangende partij houdt stellig een aanrader
NMC: solide

Halfuurtje zonder houdbaarheidsdatum en een sessie die niemals herhalingsbenodigd is, kan haar voorts weinig verwijten of aanwrijven behoudens beperkte kunde in sommige departementen der P6. Aftersales kan ik niet vermelden na deze sessie en afscheidnemen van de nog aanwezige heren (enkele FC-bekannten kachelden nog naar DVita voor het 10-jarig feesje aldaar, doch ss sloeg die uitnodiging af, doch toch dank) koos ss het hazenpad richting elders alwaar het beter toeven was.

Fazit: kort bezoek met één ontgoochelende 13 in een dozijnse servicekwaliteitsessie, een boel  bekenden en een numerieke grote line-up, doch niet bulkend van de kwaliteit voorts. Eten goed, sfeer ok, barbediening ok en nog maar eens blijk van Eddy's zakelijk vernuft door in an sich twijfelachtige clubdagen voor de meerwaardezoeker (teruglopende kwaliteit en een boel sores in andere clubs) uit te pakken met dit vrijkaartenoffensief en aldus dus weer een boel volk over de vloer (de dag ervoor quasi honderd bezoekers), de club momentan beukt tegen de "kamergrenzen", en de uitbreiding lijkt dus een benodigde stap voorwaarts. ss meent dat Babylon zich de komende tijd zal opwerpen tot alternatief voor veel bezoekers, doch deze kelk laat ie gaarne aan zichzelf passeren wegens ontoereikend damespotentieel momentan voor zichzelve, hiermee niets afdoend aan de beweegredenen der meer frequente bezoekers die daar best hun redenen voor zullen hebben, het is er immers nog aanmerkelijk beter gesteld dan in een boel andere toko's alwaar ze hun eigen problemen hebben, en voor de goede orde betaamt het Eddy daarvoor te complimenteren. Een volgend bezoek zal hoegenaamd niet voor binnenkort zijn, no suprises, ss zag z'n redenen der lange afwezigheid bestendigd en zo is het ook goed...

Peace out!

Offline VJ

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 200
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #335 Gepost op: 2 september 2014, 19:09:34 »
Net een lang stuk met veel fotos voor SM, maar deze is opgegeten...

Zaterdag in Baby:

Leffe en Pasta Arabiatta lekker!

Handdoekendragers van impressionant allooi.

Kitty na anderhalf jaar eigenlijk wat teleurstellend.
Laura nog heel nieuw en voorzichtig.
Bamby wel grappig, maar niet meer dan gemiddeld.

Wel een leuke sfeer en best gezellig. Kamers allen zo-zo.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #336 Gepost op: 2 september 2014, 20:26:11 »
Net een lang stuk met veel fotos voor SM, maar deze is opgegeten...



Een stuk met mooie foo's ja daar baal ik dan even hard met je mee. We hebben een save as draft mogelijkheid VJ en laat je niet verleiden om tijdens de recensieschrijverij rechts op de fotoselector te klikken om even naar een dame te kijken, want dan ben je hem ook kwijt. Dat is mij al VAAK overkomen.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #337 Gepost op: 2 september 2014, 20:36:22 »
Net een lang stuk met veel fotos voor SM, maar deze is opgegeten...
Hoe verklaar je dat een stuk met foto's opgegeten is? Ik ken die uitdrukking dus niet.[size=78%] [/size] :017:

"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #338 Gepost op: 2 september 2014, 21:18:58 »
Nou dat gaat lekker hier.
M'n eerste bericht wordt maar gedeeltelijk opgeslagen omdat de sessie verlopen was.
Dat deed mij bijna aan afgelopen vrijdag denken!
Nog een poging:

Ik las vandaag en gisteren al diverse berichten over deze geslaagde dag van andere beren of rakkers, zoals wij hier kennelijk genoemd worden.
RB is nog nieuw voor mij en de termen en forum indeling is nog even wennen.
Het zou zo maar kunnen dat de oprichter van RB vroeger een "Bommel" liefhebber is geweest: In één van de boeken kwam de term "Jekkers" voor als synoniem voor nozems. Rakker heeft een beetje dezelfde associatie
:welcome: [size=78%] [/size][/size]Eddy V,[size=78%]



Al veel over u gelezen haha. U bent hier al een legende.


Geen idee ik log altijd in voor altijd en niet voor 120 minuten wat de standaard is.


Leuk dat iemand de vraagt stelt hoe we aan rakkers komen. Nou "Bommel" ken ik niet als schrijver, ik ben een cultuurbarbaar. Jekkers ken ik ook niet, maar nozems die uitdrukking ken ik wel. Mijn moeder gebruikte die uitdrukking voor mensen die ruig met motoren reden en er op los leefden. Nozems had een wat slechte klnak.


Rakkers is mijns inziens dan ook een wat netter Brabants woord voor "mensen die vaak op pad waren", op rak zijn, op pad zijn, "rakken is niet noodzakelijkerwijs een slechte betekenis, maar dat is wandelaars zoals op hookers ook niet.


Onze hobby word helaas vaak in negatief daglicht gesteld, maar wij huren gewoon een dienst, zoals anderen een schilder inhuren of een stucadoor. En voor gehuwde mensen zie het als eten thuis of als eten in een restaurant, het is anders en vaak smaakt het elders weer lekkerder maar in ieder geval anders.


Ik geloof dat ikzelf deze term heb bedacht, maar helaas zou het ook zomaar grote vriend Sexmachine kunnen zijn geweest.



Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #339 Gepost op: 2 september 2014, 21:45:37 »
Ik geloof dat ikzelf deze term heb bedacht, maar helaas zou het ook zomaar grote vriend Sexmachine kunnen zijn geweest.
Als het van mij afhing, waren we nu allemaal "nozems", dus die uitdrukking rakkers mag je op jouw conto schrijven, foots  ;D


De uitdrukking nozem gebruikte mijn grootmoeder ook al voor 'tuig op een luidruchtige moto'  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #340 Gepost op: 3 september 2014, 00:56:25 »
Het mislukken van het plaatsen van mijn bericht en het plakken en knippen vanuit OneNote op m'n smartphone werkt misschien niet zo goed icm de hier gebruikte editor.
Ik ga mijn verslagje over Babylon 29 augustus niet opnieuw typen maar samengevat kwam het hier op neer:
Tussen 14 en 23 uur in dit kleine huis op de prairie geweest en mij weer uitstekend vermaakt met het gezelschap bekende heren en kennis gemaakt met oudebelg en bob0808.
Daarnaast uiteraard door een deel van de vaste kern van de dames verwelkomd. Leuke binnenkomer altijd, vandaag temeer omdat ik wist dat mijn favoriete dame iets later komen. Als die meiden mij binnen zien komen en Paulinchen is in de buurt, dan zijn ze allemaal meteen verdwenen  :mistress.
Anita was in een opperbeste bui en accepteerde het Relaxxxboard vrijkaartje gelijk.
Nog hartelijk dank hiervoor, dat is toch weer een half uur extra op de kamer!
Vandaag zou het anders lopen omdat na de eerste kamergang met mijn schatje er een soort van misverstand ontstond: Na het avond eten zouden we naar de jacuzzi gaan en vervolgens nog ergens rakkeren.... bab7
Het avond eten liep wat uit als gevolg van het aangename gezelschap van ons naaikransje!
Daarna met haar in de bar gestaan waar zij zich heerlijk om en tegen mij aan wist te manoeuvreren en na een minuut of 10 van haar prachtige ogen en heerlijke lippen genoten te hebben verdwenen wij naar de jacuzzi in de kelder.
Daar kwam zij dan een andere bekende tegen die al lang op haar had gewacht. Vond het wat vervelend om haar te claimen (dat doe ik nooit en laat het initiatief tot een langer samenzijn altijd aan de dames) maar echt leuk was anders.
Later in de kino lag ik met Aisha te kletsen en op het moment dat Aisha wat te drinken ging halen kwam Paula om de hoek en vroeg of ik boos was...nou ja..boos natuurlijk niet maar teleurgesteld wel. Maar nu lag ik gezellig met Aisha te kletsen en toen mijn schatje dat hoorde ging zij behoorlijk door het lint! Tja..wat moet je daar nou mee? Ook later op de avond was ze niet te genieten richting mij en ook het afscheid nemen was minder uitbundig en uitgebreid dan gewoonlijk.
Inmiddels is via rooksignalen, tamtam en sociale media de kou weer uit de lucht en is deze onverbeterlijke veelpleger van plan om op korte termijn terug te keren naar Babylon om voor haar welverdiende vakantie nog even uitgebreid de laatste hoofdstukken van de kamasutra door te nemen  :inlove
Zonder dalen, geen pieken zoals een medeliefhebber van dvp's mij net liet weten
« Laatst bewerkt op: 3 september 2014, 01:05:33 door Eddy_V »

Wijze grijze

  • Gast
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #341 Gepost op: 4 september 2014, 23:11:16 »
Kriebel, kriebel, klop, klop. Zo maakte Wijze Stijve zich kenbaar en duidelijk was dat ik weer een club diende te bezoeken. Babylon is dan een goede keus en niet al te ver weg. Slechts 60 KM.
Ik arriveerde om 13:30, parkeerde achterom en toevallig samen met mij arriveerden er nog 4 gasten. WTF?? Voor de balie was het een kleine chaos en er stonden tegelijk een stuk of 8 naakte girls te lonken. Och ik heb slechtere ontvangsten gekend, dus terwijl de andere heren hun financiële verplichtingen bij Theke Anita nakwamen, keuvelde ik alvast wat met de meiden. Nadat ik zelf mijn handdoek gekregen had, wachtte ik even en kletste nog wat verder met wat Roemeentjes, want bij de lockers zou het nu te druk zijn en de drie douches waren natuurlijk ook bezet. Tactisch inderdaad goed ingeschat.

Dus na 10 minuten op m’n gemekske omgekleed en gedoucht en daarna naar boven. Lekker ontbijtje samengesteld en afgerond met een toetje in de vorm van wat verse aardbeien met slagroom. Het zonnetje lonkte en ik had m’n laptop maar meegenomen, voor het geval dat het te rustig zou zijn. Nou dat was vandaag zeker niet het geval. Zelfs één katern van de krant ging ongelezen mee terug naar huis. Buiten kreeg ik meteen gezelschap van de enige Bulgaarse die er vandaag was: Aïsha. Gezellige meid, maar op dat moment geen kameroptie. Maar Aïsha gaf er de voorkeur aan om bij me te blijven en over “Gott und die Welt” en privézaken te kletsen. Waarom heb ik toch zo’n brede schouders waar meiden tegenaan willen leunen?

Het zal tegen 16:00 geweest zijn toen La Paula in de club arriveerde, terwijl ik buiten nog steeds in het zonnetje gezellig met Aïsha zat te keuvelen. La Paula kwam me meteen even met twee opzichtige kussen begroeten. Om haar bezit te claimen? Om haar territorium te markeren? Boeit niet. Altijd leuk om La Paula te zien. Vandaag met een nieuwe haarkleur (paarsig rood of noem je dat mauve?). Persoonlijk vond ik zwart beter bij haar ijzig groen/blauwe ogen passen. Maar ja, ik ben een man en die hebben daar toch geen verstand van.

Toch vond ik het geen goed plan om meteen als een gedresseerd hondje achter La Paula aan te huppelen. Na haar tweevoudige PremAtUre ejacuLAtion-actie van één maand geleden (zie 2 x La Paula), moest ik het initiatief toch wat meer aan mijn kant houden. Ik maakte wat rondjes door de club en belandde o.a. in de kino, waar de TV de hele dag uitgeschakeld stond (kapot?). Zo actief wordt daar echter ook niet meer gejaagd, ofschoon ik voor elke serieuze poging daartoe zeker opengestaan zou hebben. Pas nadat ik onder in de barruimte wat onzedelijk betast werd door een meid, meende ik wat onrust bij La Paula te bespeuren. Uiteindelijk ging ik dan toch maar weer naast haar liggen op de eerste ronde bank, waar La Paula altijd ongenaakbaar op ligt te lonken. Vandaag droeg La Paula een breed corsetachtig elastisch rood gevalletje om haar taille. Met reden, want ze vertelde me dat ze vandaag een navelpiercing had laten zetten, getuige een groot pleister over een gaasje en een verbandje met desinfectans. Het was natuurlijk nog extreem gevoelig, maar ze was er wel trots op. Uiteraard had ik La Paula weer gevraagd om de sleutel te regelen van een kamer die volledig gesloten was. Dat werd de kamer achter de gokkasten. Daar was ik nog nooit op geweest. Ik herkende het bed van de Babylon-website. Hier worden de foto’s van de meiden genomen. Daarvoor staan ook 4 professionele belichtingslampen op de kamer. En een fijne canapé.

Na een heftige start op het bed, liet ik me uitvoerig door La Paula op de canapé verwennen, voordat we weer terug op het bed belandden. Ernaast is een grote spiegelwand en dan is het oh zo erotisch om La Paula doggy te nemen en het schouwspel live te aanschouwen in combinatie met het gevoel dat je hersenen bombardeert. Zij probeert dan het initiatief over te nemen door hevig met haar heupen mee te bewegen en extra hard naar achter te stoten zodat je helemaal in haar poesje verdwijnt op die momenten dat je even gas terug wilt nemen. “La histoire se repète”. Tenminste dat dacht La Paula. Zij legde het er weer op aan om er wederom een “PremAtUre ejacuLAtion-actie” van te maken. “Aber diesmal nicht mit mir Lady”. Natuurlijk diende e.e.a. enigszins voorzichtig te gebeuren, omdat haar verse navelpiercing natuurlijk tot wat lichamelijk ongemak leidde. Desalniettemin heb ik er een vol half uurtje weer ten zeerste van genoten en geef haar daarom een Wijze Grijze sexapproval™: 8,5/10

Bij 2de Theke Renata kon ik m’n hart ophalen. Als Rheinisches Mädchen kon zij Limburgs uitstekend verstaan en gedurende de hele dag werd ik persoonlijk door haar in de watten gelegd. Het had niet veel gescheeld of we hadden elkaar met slagroom ingespoten. Het bestelde eten mocht niet door de kok aan mij gegeven worden, maar moest eerst naar haar. Daarom had ik blijkbaar ook 2 steaks op m’n bord. Zij had er ook voor gezorgd dat er geen zout op mijn Bratkartoffeln zat. Top gastvrouw.

Hierna moest ik toch wel even uitbuiken en dat deed ik in de jacuzzi. Daar sprak ik bijvoorbeeld met een wat oudere heer uit het Franse Biarritz (bijna aan de Spaanse grens) die diverse clubs uittestte. Hij vroeg me naar mijn ervaringen met en mening over YinYang. Mijn advies om eerst een levensverzekering af te sluiten, te informeren wat een kunstheup kost en van tevoren een ingevulde wilsbeschikking mee te nemen ivm de verraderlijke vloer deed hem besluiten deze club dus niet te bezoeken. Mag iemand best aan de medewerkers van YinYang vertellen dat, het beleid om dit vloerprobleem op z’n beloop te laten, hun dit dus uiteindelijk klanten kost.

Ik kwam weer terug naar boven en Theke Anita dwong me op de ronde bank plaats te nemen en instrueerde La Paula en nog een meid zich om mij te bekommeren. Ondertussen kwam Theke Renate me met drinken verzorgen. Tegenspraak werd niet geaccepteerd. Nu is uitgebreid publiek gefrummel niet zo aan La Paula besteed en het andere Roemeentje was er ook niet zo van gecharmeerd. Niemand moet van mij iets doen waar zij niet volledig achter staat, dus ik verlegde mijn aandacht naar een derde meid die rechts naast me lag. Roemeense Gabriella

Naam : Gabriella
Nationaliteit/Taal : Roemeens/ Duits
Leeftijd : 30
Haarkleur/-lengte : Zwart, sluik lang, tot halverwege de rug
Lengte dame : 1,75 mtr
Postuur/Cupmaat : Slank, 55 Kg, maat 32/34, kleine A-cup
Service: PZC/ 69/ TZ
Voordelen:
Nadelen:
Tijdsduur : 30 min. .
Prijs : EUR 50,=
Extra’s bij het bezoek:
Wijze Grijze sexapproval™: 9,0/10

[attachimg=1]

Een spijkerfiguur: heel lang, slank en kleine borstjes. Echter ook een geweldige persoonlijkheid en ook nog eens een goede mentaliteit, zoals al snel bleek. Gabriella begon al snel heftig te tongzoenen en had een opvallend frisse pepermuntadem. Haar handjes en lange nagels deden hele lekkere dingen met Wijze Stijve onder de handdoek. Zo lekker dat La Paula zich tactisch terugtrok en alles van een afstandje bekeek. Vaag, maar dan ook heel vaag, meende ik Gabriella te kennen. Wat bleek? Ze had een verleden in de oude Freude39 in Bochum. De kenners weten dat daar kwaliteit vandaan komt. Een perfecte leerschool waar ik graag een schoolmeestersrol op me genomen zou hebben. Dus ik vertelde met weemoed over de geile activiteiten die daar onder de normale presales vielen. Gabriella wist duidelijk dat ik op de couchaction met de standaard publieke blowjob doelde en lachte schalks. Haar TZ-kwaliteiten en vaardige friemelkunsten hadden me al lang overtuigd, maar zij hield me aan het lijntje. Pijpen zou pas op de kamer gebeuren. Shit. Ik vroeg haar een sleutel van een gesloten kamer te halen, maar dat duurde toch een beetje. Ik was intussen naar de smaakvolle pornofilms aan het kijken (18OnlyGirls, WowGirls, AllFineGirls) toen opeens mijn handdoek werd opengetrokken en, surprise, surprise, Gabriella’s tong zich over Wijze Stijve heen stulpte. Een geslaagde verrassing en oh zo geil, want de hele tent kijkt dan natuurlijk mee. Een gesloten kamer was niet beschikbaar dus de extra wachttijd was geen straf.

Uiteindelijk werd het dan ook weer de fotostudiokamer met canapé. De eerste 10 minuten verbrachten we alleen maar op die bank en werd doorgebracht met pijpgenot van de bovenste plank. Gabriella beheerst het pijpen en een man daarbij behagen tot in de finesses en je merkt dat ze er ook plezier aan beleeft als je navenante feedback geeft. Daarna op het bed in 69 het feestje door laten duren en omdat er een duidelijk zichtbare klok op de kamer hing dit weten te rekken tot iets over het half uur. Het orgasme was ook dienaangaand heftig hetgeen me weer complimenten opleverde. Wat een geluk dat ik weer bij zo’n pareltje was beland. Wijze Grijze sexapproval™: 9,0/10

 Wat was er verder nog vermeldenswaardig? Josephina uit Oeganda was er. Voor de liefhebbers van Afrikaanse vrouwen i s dit wellicht een aanrader? Josephina is niet gewoon donkerbruin, maar echt zwart. De eerder vermelde oudere Fransoos had met haar gekamerd en was over haar service zeer te spreken.

Ook waren er 3 Belgen die voor het eerst een club bezochten en er de verjaardag van een van hun vierden. Eentje had ook naar volle tevredenheid met Josephina gerollebold.

Wijze Grijze sexapproval™ voor Babylon vandaag: 7,5/10

Adieë tsezame
Wijze Grijze

Offline Lustman

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 386
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #342 Gepost op: 5 september 2014, 19:05:00 »
Dag van bezoek : donderdag

Aankomst : 14u30

Aanwezigheidslijst : voor 1/3 niet aanwezig

Bezetting : ok met enkele toppers

Mannen : 15-tal

Bekende : enkel L74

Eten : a-la-carte : ok

Sessies : drie ( 1x Sascha en 2x Marina )

Vliegen : een 7-tal

Gebroken voorwerpen : de bril van Eddy

Alcohol gehalte cheffe : op de rand van...

Muziek : goed tot 20u ( en dan was het carnaval )

Sfeer : gezellig

Vertrek : 21u
My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

Offline Maikel

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 7
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #343 Gepost op: 7 september 2014, 14:10:08 »
Na mijn eerste bezoek ooit aan een Saunaclub, wilde ik graag mijn tweede bezoek even zo memorabel maken als de eerste. Mijn eerste bezoek was aan Freude 39 in Herne, het liefste ging ik eigenlijk terug, zeker met die twee laatste dames, en dan gewoon goed lang neuken. Beide om de beurt. Maar er zijn meer clubs en ik moest een keuze maken, en graag op dat zelfde service niveau. Ik heb me ingelezen en heb besloten om mijn tweede ervaring in Elsdorf te laten plaatsvinden.

De weg ernaar toe werd ik steeds meer zenuwachtiger, opgewonden en kinderlijk ongeduldig om de dames daar te treffen. Helaas werd ik ook nog geflitst op de weg ernaar toe, belachelijk dat je steeds van 100 km/h naar 70 km/h moest en dat hield ik niet vol. Maar snel de auto aan de straat gezegd en op de grote bel gedrukt.
De buzzer gaat en ik kijk ineens in een ruimte met 6 naakte lichamen en 6 paar ogen op mijn lul gericht. Een enkele joel en ik sta een beetje verlegen aan de receptie en betaal de entree. De vraag of het de eerste keer was, was gelukkig een reden om me door een dame rond te laten leiden.

Haar naam was ik op dat moment snel vergeten, want ik had alleen oog voor haar prachtige gezicht met stralende blauwe ogen en grote borsten. Maar haar naam is Kitty en is Hongaars. Het maakte me helemaal niet uit waar ze me heen leidde, ik zag alleen maar haar mooie rode mond om mijn dikke harde lul. Ze zegt dat ik me na het omkleden de rest van de club laat zien en ik kan niet wachten. Ik douche me snel met een uitzicht van een 80-jarige man die openlijk gepijpt wordt in de jacuzzi, waar duidelijk staat dat seks in het bad verboden is.

Ik ren naar boven op zoek naar mijn Babylon gids, die redelijk relaxed in een gigantische witte bank zit. Ik had al veel gelezen en weet wel een beetje wat er allemaal kan in het openbaar. Maar ik hield me graag voor de domme en vroeg aan Kitty hoe het daar een beetje werkt. Openbare seks was voor haar ook geen probleem en ik vraag haar voorzichtig wat ze allemaal doet. En de totale trigger was, ANAAL! Nog nooit gedaan en wat zou er mooier zijn om zoiets met een prachtige dame als Kitty te doen. Als ik aangeef dat ik wel interesse heb ik haar diensten, ontvang ik per omgaande een diepe natte tongzoen en haar hand onder mijn handdoek. Daar hoefde niks meer aan gebeuren want stokstijf stond die gewoon ten aanschouw van ieder die het wilde zien.
Ik heb alleen oog voor Kitty en laat me gewillig pijpen en kijk op dat moment pas rond naar de andere dames. Die proberen niet echt gericht te kijken, en een enkeling glimlacht en probeert me al voor de volgende ronde te strikken.
De sleutel gaat gehaald worden en ik sta naast de receptie met een stijve lul die net uit mijn handdoek steekt. We lopen naar onder waar een nette kamer is naast een washok. Mijn eerste gedachten was: NEUKEN, NEUKEN en NEUKEN, daar zijn we voor hier. Niet vergeten! Ze maakt het bed in orde en ik laat me daar lekker weer pijpen. Mooie blauwe ogen die je aankijken en dan je lul helemaal opslokken. Ze voelt dat ik geniet en wilt blijkbaar niet langer dan een half uur blijven, want ze vraagt of ik in haar mond wil komen.

Ik zeg; meisje ga jij lekker verder pijpen, want ik ga al je extra's benutten vandaag. Ze glimlacht en pijpt verder, tot ik haar op het bed laat liggen en haar mooie witte kut lik. Ze wordt nat en steek uiteindelijk 2 vingers in haar kut om te kijken of ze klaarkomt. Na enige tijd trilt en kreunt ze en geeft ze me de indruk dat ze klaarkomt. Maar laten we eerlijk zijn, ze is een echte professional en dat maakt niet uit. Want dat condoom gaat erom en komt ze bovenop me zitten en draait eerst om me heen om daarna me wat steviger te neuken. Ik draai haar om en met de benen in de lucht neuk ik haar zo hard mogelijk en kus haar tussendoor op de mond. Die fucking blauwe ogen doen me bijna laten klaarkomen, maar ik wil meer. ANAAL!

Ik laat haar op haar knieën zitten en neem haar van achter, kijkend naar haar licht getinte kontgat raak ik steeds meer opgewonden. Ik steek een vinger erin en ze gaat al op zoek naar haar handtasje, geeft me wat glijmiddel aan. Met twee vingers erin denk ik dat het tijd wordt voor mijn lul erin te stoppen.
Ik krijg nog wat glijmiddel voor mijn lul in te smeren en duw mijn eikel tegen haar sterretje. Hij gaat erin maar niet van harte, ook Kitty heeft er wat moeite mee. Ik vraag haar of ik verder kan of dat we moeten stoppen. Dan draait ze zich om en zegt dat die toch te dik is voor haar. Verdorie, dat is een kleine domper op deze kamer. Ze vraagt me om op het bed te liggen en zegt dat ze het nu probeert goed te maken. Ze doet een handdoek over mijn ogen en begint mijn hele lichaam van top tot teen te likken, zuigen en strelen. Als ze mijn ballen likt voel ik haar spuug naar mijn kontgat te druppelen. Een vingertje wrijft over mijn eigen kontgat en het duurt niet lang of haar vingertje duwt tegen mijn sterretje en glijdt naar binnen. Dan wordt mijn lul tegen haar huig geduwd en het gaat helemaal los in mijn hoofd, waar moet ik heen met mijn concentratie, het pijpen of dat vingertje in mijn aars.
Ik kan niet komen, mijn hersenen weten niet wat er gebeurd en ik laat toch maar alleen pijpen. Ik wil het allemaal zien, ballen likken, diep pijpen en dan mijn zaad in haar mond. Wat een explosie die in dat mooie mondje terecht is gekomen. en die blauwe kijkers maken het helemaal compleet.
Met geld in mijn zak vraag ik aan haar wat de schade is, want ik was benieuwd of ze dat anaal ook deed factureren. Maar blijkbaar komt de betaling achteraf als je naar huis gaat, ze schrijft op een klein kaartje wat we hebben gedaan en de tijd. Geeft gelijk aan dat het anaal niet betaald hoeft te worden. Leuke bijkomstigheid, en met een heerlijk maar moe gevoel ga ik naar de douches.
Geen schouwspel in het bad, wel een Duitser van formaat naast me. Die al tientallen jaren zijn eigen lul ooit heeft gezien, voel ik me ook eens slank.

Boven nu eens goed rond gekeken, en ik mag wel zeggen dat er enkele dames zijn die ik graag beter wilde leren kennen. Maar eerst eten, a la cart dus niets te klagen. Het is al drukker en er wordt een beetje gedanst op de iets te luide muziek. Er slingert een getinte dame aan de paal en dat doet me wel wat, slank, kleine tieten maar een leuk guitig koppie. Ze heet  Ariana en is Roemens, ze komt op mijn vraag naast me zitten en we krijgen een leuk gesprek. Van haar kant geen aanstalten om me aan te raken of andere seksueel getinte handelingen. Als ik haar probeer te kussen geeft ze aan dat het alleen op de kamer gebeurd.
Dus ga de sleutel maar halen want ik wil heel erg graag meer. Ze heeft me nieuwsgierig gemaakt en we lopen naar de bios voor daar een klein kamertje te betreden voor stomende seks.
Op het bed komt er eigenlijk niets van dat kussen, vingeren is niet mogelijk en het pijpen is veel te zacht. Ik probeer haar een beetje bij te sturen, maar ze vervalt iedere keer in haar eigen programma, zuinige seks. Ze doet haar best op haar manier, maar Ariana en de kamer bevallen me voor geen meter en ik denk alleen maar hoelang deze ellende gaat duren. Als bezoeker van Saunaclubs moet je alles meemaken, dus slechte kamers dus ook. Aangezien ik me toch klant voel en deze meid niet beter kan, zeg ik tegen haar dat het goed is, ik sta op en doe mijn handdoek om. Verbijsterd zit Ariana nog op het bed en ben al weg, ze vraagt mijn naam nog en ik roep die in de bios dat ze hem nog kan verstaan.
Ik neem me de moeite nu even niet om me te douchen en teleurgesteld loop ik naar de bar.
Ik ben nog gewoon geil, mijn lul is halfstijf en een vollere dame naast me ziet het. Geen schoonheid, maar net als Kitty, mooie blauwe ogen. Dan word ik soft en raak aan de praat met deze jonge meid met Teeny looks, haar naam is Svenja (even opgezocht voor de juiste letters). Direct tongzoenen aan de bar, zonder enige schaamte speel ik met haar dikke tieten en gaat mijn hand tussen haar benen. Ik heb er de pest in en deze arme Svenja is mijn oplossing voor af te koelen. Ik draai haar om en mijn harde lul gaat tussen haar benen en neem haar beide borsten in mijn handen en kus haar in de nek. Ongegeneerd vinger ik haar en ze draait zich om, gaat door de knieën, neemt mijn lul in haar mond en pijpt me aan de bar. Terwijl het toch druk is maakt het me allemaal niets uit. Alleen als het komt weet ik niet hoe ze dit allemaal wilt afhandelen, maar als ze me aftrekt en haar mond open heeft geeft ze toch de indruk voor eentje in haar mond. Helaas gaat het niet helemaal als ze in gedachten heeft en ik spuit in haar mond, over haar gezicht en zelfs wat in haar haar.
Het levert me wel applaus op van mijn mede hoeren lopers, Svenja krijgt doekjes aangereikt van een collega en veegt het zover mogelijk schoon. Ze vraagt mijn naam en loopt naar de kaartenbak.
Nu ga ik toch wel even douchen, want het kostte wel wat inspanning. Fris gewassen loop ik naar boven en kom Ariana tegen, die me nog erop attendeert dat ik wel moet betalen. ik geef aan dat ik dat graag doe, want het was een wijze les. Ze kijkt me vragend aan  en ik zeg dat ik heb geleerd dat ook de slechtste prestaties betaald moeten worden en dat ik hiervoor moet oppassen voor de volgende keer. Raak nu wel een goede vriendin kwijt, maar helaas.

Boven is het feest, de eigenaar is behoorlijk aangeschoten, maar naar aanleiding van mijn gesprekken met andere bezoekers is dit nog netjes. Niet best vind ik, maar die man verdient goud daar, dus laat hem lekker zijn ding doen.
Ik eet nog wat en besluit om toch maar te vertrekken, als ik afreken staan de drie dames waarmee ik naar de kamer ben geweest op me te wachten en krijg van ieder een klein kusje. Alleen Kitty doet nog wat aftersales en kust me diep en lang. Achteraf denk ik dan hoeveel mannen ze nu net op de bank heeft gekust, maar die wijsheid komt pas als je ballen leeg zijn.

Alles bij elkaar een superdag gehad, 1 slechte kamer, maar dat hoort erbij. Kom ik terug? Zeker weten van wel. Hoewel alleen die handdoek me gigantisch stoort.

Offline bob0808

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 14
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #344 Gepost op: 9 september 2014, 16:01:49 »
Dan toch vandaag eens de tijd gevonden om mijn verslag te schrijven van mijn laatste bezoek aan Babylon vrijdag 29 augustus. Ben al niet zo’n schrijver dus ff al mijn inspiratie bij mekaar gezocht.

Ik was eerst van plan om dat weekend naar HP te gaan, maar werd er door Licky Luke er op gewezen dat er vrijkaarten weggeven waren door Eddy (Babylon) op RB, snel ingeschreven en het geluk leek aan mijn zijde, van Foots een PB en het ticket was binnen (thx Foots, RB en Eddy). Dus plannen wijzigen en op naar Elsdorf… :bud

1,5 uur rijden waarvan 0,5 uur Stau kwam ik dan eindelijk aan op de plek der vertier, bij binnenkomst huppelen er traditie getrouw een boel mooie dames richting de theke waarvan ik maar weinig bekende dames zag, was tenslotte al weer een maandje of 6 geleden dat ik er geweest was, hoog tijd dus… mijn vrijkaartje werd door de Theke met een zucht aangenomen kreeg mijn uitrusting en op naar de kleedruimte. Onderweg ff naar binnen loeren en zag Monica lachend kusjes naar mijn kant toe blazen, had haar destijds wel ff gesproken maar wegens omstandigheden geen kamer mee gehad dus… :seks

Na mijn omkleed partij naar boven en eens kijken of de Licky Luke al aanwezig was, zover kwam het echter niet liep gelijk Monica tegen het lijf de kusjes en liefkozingen  bab7 zorgde ervoor dat ik niet verder kwam dan de sofa ;). Ze verzag me gelijk van een lekker Kölisch biertje en een leuk gesprek, zo’n 20 minuutjes knuffelen met Monica afgesproken dat ik wel met haar zou kameren maar eerst nog even ging rondkijken of er niet al bekenden waren gearriveerd. Op naar buiten daar zat rechts om de hoek Licky Luke met nog een aantal rakkers, me ff voorgesteld aan Amuu, Oude Belg, Eddy_V en Mr. Pussy, maar met Monica in mijn gedachte weer snel naar binnen en kijken of ze haar sensuele aspiraties waar kon maken.

Nog een drankje samen met Monica haar voor een sleutel gestuurd, over Monica meer dan lof, wat een tease op de kamer heerlijk. Inhoudelijk ga ik er niet op in, maar een van de betere sessies van de laatste tijd, had er achteraf gezien spijt van dat ik niet in mijn eerdere bezoeken in Babylon Monica had gekozen. Een uurtje stoeien op de kamer was als eerste sessie wel genoeg en werd het eens tijd om beter kennis te maken met de mede levensgenieters, ze zaten nog buiten op het terras te genieten van het zonnetje, ze waren al briefjes door aan het geven om onze dinner wensen op te schrijven, ondertussen eens gesproken met Amuu en Oude Belg hoe de sfeer was vandaag in Babylon en de grijns ;D was van hun gezicht of te lezen.

Het keukenpersoneel kwam met het eten  :koch naar buiten zodat we allen wat energie konden bij tanken, onder het eten kwam Hasta la Pasta zich ook bij het gezelschap aansluiten, zag eruit dat een mooie club dag zou worden. Na het eten werd er nog wat na gekeuveld maar langzaam begon iedereen toch wat naar binnen te trekken, direct naast de bar verzamelde we ons allen rond een tafeltje om het vrouwelijk schoon  :ladyinred  eens te bekijken en eventuele namen en ervaringen uit te wisselen. Ondertussen was mijn oog gevallen op de mooie Isabelle  :-\ die verleidelijk onze kant op aan het staren was, Amuu gaf me gelijk een tip mee dat ze onervaren was maar met een beetje bijsturen het toch een leuke sessie kon worden  :017:.

Eens naast haar op de bank bleek dat ze idd snel op een kamergang af wou sturen, maar liet me niet gelijk verleiden, zeker nu de heren aan de tafel plaats moesten gaan maken voor de paaldans acts. Dit schouwspel wou ik niet missen en gaf ook aan dat ze nog maar ff moest wachten, achtereenvolgens kwamen er een aantal dames hun kunsten tonen, Paaldans acts van Paula, Samantha , Sonja en Ariana (Ariana was helaas de hele dag bezet, maar staat wel op de ToDo list) wat een genot  :shakekontje. Na afloop ging Isabelle de sleutel halen, sessie was niet slecht maar ze was erg gehaast en na een half uurtje  :bonken hield ik het dan ook voor gezien.

Onder aangekomen was het erg rustig, Licky Luke was nog altijd niet verleidt tot een stoeipartij met een van de dames, maar zag dat Samantha erg haar best deed om hem toch in beweging te krijgen. Om weer een beetje tot rust te komen naar beneden om een uurtje van de wellness te genieten bad26, dat moet Hasta la Pasta ook gedacht hebben want deze trof ik in de jacuzzi, waar hij in gesprek was met Eddy_V.

Na de welverdiende rustperiode weer op de sofa beland met een drankje en genieten van al het vrouwelijk schoon dat zijn best deed om de gasten te plezieren :blonde. Recht tegenover zat Ilona me lief aan te kijken dus werd het tijd voor een eerste kennismakingsgesprek, dat beviel zo goed dat een uurtje stoeien het gevolg was, leuke en goede sessie, wel vermoeiend want ze nam stoeien wel erg letterlijk :040:. Na het verlaten van de kamer zat tot mijn verassing Alice aan de tafel (ondanks dat ze pas zaterdag op de planning stond), ze ontving me met open armen en de nodige liefkozingen. Na het douchen even bijkomen op de Sofa waar Ilona weer gelijk bij me kwam zitten en het stoeien ging verder zonder opnieuw op een kamergang af te sturen de aftersales waren prima. Ook viel me op dat er nog maar weinig rakkers van het gezelschap aanwezig waren, zou het Samantha toch gelukt zijn om Licky Luke te verleiden?

Mijn gedachte dwaalde af naar de laatste sessie met Alice (alweer 7 maanden geleden ) en het bloed kroop weer naar de welbekende plaats. :17:., Ilona ging naar huis dus nam ik me voor om eens een praatje met Alice te gaan maken. Plaatsgenomen aan de tafel naast haar vertelde ze dat ze een maandje op vakantie was geweest, vanavond alvast hier gekomen was omdat ze in Babylon bleef slapen. De klok gaf al 1.00 uur aan en vroeg aan haar gezien het toch al zaterdag was of ze nu al begonnen was met werken :sex, ze gaf aan dat ze eigenlijk niet aan het werk was, ik sip kijkende naar haar ging ze een sleutel  halen wat resulteerde een korte maar heftige sessie :pompe. Ze verontschuldigde zich later tegenover me,  dat het helaas maar een korte sessie was en wist nog van vorige keer dat GFE meer mijn stijl was.

Onder aangekomen stonden Hasta la Pasta en Amuu ook aan de tafel, wachtende op Licky Luke die al 3 uurtjes nergens meer te bekennen was, ik me alvast douchen en omkleden met de gedachte eens richting huis te gaan. Boven aangekomen vroeg Alice of ik nog een drankje met haar wou nuttigen, opeens kwam daar toch Licky Luke met een Big Smile de trap af samen met zijn schatje van die avond Samantha, Samantha had hem zo bleek getrakteerd op een geweldige 3 uur  :clap: durende sessie.

Aan de bar was het ondertussen een feest van jewelste, Eddy met een vaste stamgast en nog een aantal mensen lieten de champagne en witte wijn rijkelijk vloeien. Er liepen nog een 3 tal dames te dansen en mee te genieten van dit feestgedruis. Licky Luke was ondertussen zijn aandacht te verdelen tussen Samantha en Alice die zijn favoriete dame is in Babylon. De sfeer werd naarmate de nacht vorderde steeds beter :dance2, Marina die al behoorlijk diep in het glaasje had gekeken trok voor het gemak maar weer haar kleren uit en begon in mij oor te fluisteren en wulps tegen mijn knie aan te rijden ;D. Na nog wat dansen en drankjes besloot Anita tegen 4.00 uur dat het wel genoeg was geweest en verzocht ons dan ook vriendelijk om naar huis te gaan. Licky Luke besloot om dat het verstandiger was na al die Jack Daniels bij Amuu op de hotelkamer te blijven, Hasta la Pasta afgezet bij het hotel en vermoeid  richting huis  :steeringwheel: na een geweldige (voor herhaling vatbare) club dag.
« Laatst bewerkt op: 9 september 2014, 16:18:36 door bob0808 »