Auteur Topic: Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...  (gelezen 1127325 keer)

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Offline bob0808

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 14
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #345 Gepost op: 10 september 2014, 23:53:42 »
Gister met mn duffe kop dit verhaal nog een keer gepost   :lol_hitting:  :017:

Dan toch vandaag eens de tijd gevonden om mijn verslag te schrijven van mijn laatste bezoek aan Babylon vrijdag 29 augustus. Ben al niet zo’n schrijver dus ff al mijn inspiratie bij mekaar gezocht.

Ik was eerst van plan om dat weekend naar HP te gaan, maar werd er door Licky Luke er op gewezen dat er vrijkaarten weggeven waren door Eddy (Babylon) op RB, snel ingeschreven en het geluk leek aan mijn zijde, van Foots een PB en het ticket was binnen (thx Foots, RB en Eddy). Dus plannen wijzigen en op naar Elsdorf… :bud

1,5 uur rijden waarvan 0,5 uur Stau kwam ik dan eindelijk aan op de plek der vertier, bij binnenkomst huppelen er traditie getrouw een boel mooie dames richting de theke waarvan ik maar weinig bekende dames zag, was tenslotte al weer een maandje of 6 geleden dat ik er geweest was, hoog tijd dus… mijn vrijkaartje werd door de Theke met een zucht aangenomen kreeg mijn uitrusting en op naar de kleedruimte. Onderweg ff naar binnen loeren en zag Monica lachend kusjes naar mijn kant toe blazen, had haar destijds wel ff gesproken maar wegens omstandigheden geen kamer mee gehad dus… :seks:

Na mijn omkleed partij naar boven en eens kijken of de Licky Luke al aanwezig was, zover kwam het echter niet liep gelijk Monica tegen het lijf de kusjes en liefkozingen  bab7 zorgde ervoor dat ik niet verder kwam dan de sofa ;). Ze verzag me gelijk van een lekker Kölisch biertje en een leuk gesprek, zo’n 20 minuutjes knuffelen met Monica afgesproken dat ik wel met haar zou kameren maar eerst nog even ging rondkijken of er niet al bekenden waren gearriveerd. Op naar buiten daar zat rechts om de hoek Licky Luke met nog een aantal rakkers, me ff voorgesteld aan Amuu, Oude Belg, Eddy_V en Mr. Pussy, maar met Monica in mijn gedachte weer snel naar binnen en kijken of ze haar sensuele aspiraties waar kon maken.

Nog een drankje samen met Monica haar voor een sleutel gestuurd, over Monica meer dan lof, wat een tease op de kamer heerlijk. Inhoudelijk ga ik er niet op in, maar een van de betere sessies van de laatste tijd, had er achteraf gezien spijt van dat ik niet in mijn eerdere bezoeken in Babylon Monica had gekozen. Een uurtje stoeien op de kamer was als eerste sessie wel genoeg en werd het eens tijd om beter kennis te maken met de mede levensgenieters, ze zaten nog buiten op het terras te genieten van het zonnetje, ze waren al briefjes door aan het geven om onze dinner wensen op te schrijven, ondertussen eens gesproken met Amuu en Oude Belg hoe de sfeer was vandaag in Babylon en de grijns ;D was van hun gezicht of te lezen.

Het keukenpersoneel kwam met het eten  :koch naar buiten zodat we allen wat energie konden bij tanken, onder het eten kwam Hasta la Pasta zich ook bij het gezelschap aansluiten, zag eruit dat een mooie club dag zou worden. Na het eten werd er nog wat na gekeuveld maar langzaam begon iedereen toch wat naar binnen te trekken, direct naast de bar verzamelde we ons allen rond een tafeltje om het vrouwelijk schoon  :ladyinred  eens te bekijken en eventuele namen en ervaringen uit te wisselen. Ondertussen was mijn oog gevallen op de mooie Isabelle  :-\ die verleidelijk onze kant op aan het staren was, Amuu gaf me gelijk een tip mee dat ze onervaren was maar met een beetje bijsturen het toch een leuke sessie kon worden  :017:.

Eens naast haar op de bank bleek dat ze idd snel op een kamergang af wou sturen, maar liet me niet gelijk verleiden, zeker nu de heren aan de tafel plaats moesten gaan maken voor de paaldans acts. Dit schouwspel wou ik niet missen en gaf ook aan dat ze nog maar ff moest wachten, achtereenvolgens kwamen er een aantal dames hun kunsten tonen, Paaldans acts van Paula, Samantha , Sonja en Ariana (Ariana was helaas de hele dag bezet, maar staat wel op de ToDo list) wat een genot  :shakekontje. Na afloop ging Isabelle de sleutel halen, sessie was niet slecht maar ze was erg gehaast en na een half uurtje  :bonken hield ik het dan ook voor gezien.

Onder aangekomen was het erg rustig, Licky Luke was nog altijd niet verleidt tot een stoeipartij met een van de dames, maar zag dat Samantha erg haar best deed om hem toch in beweging te krijgen. Om weer een beetje tot rust te komen naar beneden om een uurtje van de wellness te genieten bad26, dat moet Hasta la Pasta ook gedacht hebben want deze trof ik in de jacuzzi, waar hij in gesprek was met Eddy_V.

Na de welverdiende rustperiode weer op de sofa beland met een drankje en genieten van al het vrouwelijk schoon dat zijn best deed om de gasten te plezieren :blonde. Recht tegenover zat Ilona me lief aan te kijken dus werd het tijd voor een eerste kennismakingsgesprek, dat beviel zo goed dat een uurtje stoeien het gevolg was, leuke en goede sessie, wel vermoeiend want ze nam stoeien wel erg letterlijk :040:. Na het verlaten van de kamer zat tot mijn verassing Alice aan de tafel (ondanks dat ze pas zaterdag op de planning stond), ze ontving me met open armen en de nodige liefkozingen. Na het douchen even bijkomen op de Sofa waar Ilona weer gelijk bij me kwam zitten en het stoeien ging verder zonder opnieuw op een kamergang af te sturen de aftersales waren prima. Ook viel me op dat er nog maar weinig rakkers van het gezelschap aanwezig waren, zou het Samantha toch gelukt zijn om Licky Luke te verleiden?

Mijn gedachte dwaalde af naar de laatste sessie met Alice (alweer 7 maanden geleden ) en het bloed kroop weer naar de welbekende plaats. :17:., Ilona ging naar huis dus nam ik me voor om eens een praatje met Alice te gaan maken. Plaatsgenomen aan de tafel naast haar vertelde ze dat ze een maandje op vakantie was geweest, vanavond alvast hier gekomen was omdat ze in Babylon bleef slapen. De klok gaf al 1.00 uur aan en vroeg aan haar gezien het toch al zaterdag was of ze nu al begonnen was met werken :sex, ze gaf aan dat ze eigenlijk niet aan het werk was, ik sip kijkende naar haar ging ze een sleutel  halen wat resulteerde een korte maar heftige sessie :pompe. Ze verontschuldigde zich later tegenover me,  dat het helaas maar een korte sessie was en wist nog van vorige keer dat GFE meer mijn stijl was.

Onder aangekomen stonden Hasta la Pasta en Amuu ook aan de tafel, wachtende op Licky Luke die al 3 uurtjes nergens meer te bekennen was, ik me alvast douchen en omkleden met de gedachte eens richting huis te gaan. Boven aangekomen vroeg Alice of ik nog een drankje met haar wou nuttigen, opeens kwam daar toch Licky Luke met een Big Smile de trap af samen met zijn schatje van die avond Samantha, Samantha had hem zo bleek getrakteerd op een geweldige 3 uur  :clap: durende sessie.

Aan de bar was het ondertussen een feest van jewelste, Eddy met een vaste stamgast en nog een aantal mensen lieten de champagne en witte wijn rijkelijk vloeien. Er liepen nog een 3 tal dames te dansen en mee te genieten van dit feestgedruis. Licky Luke was ondertussen zijn aandacht te verdelen tussen Samantha en Alice die zijn favoriete dame is in Babylon. De sfeer werd naarmate de nacht vorderde steeds beter :dance2, Marina die al behoorlijk diep in het glaasje had gekeken trok voor het gemak maar weer haar kleren uit en begon in mij oor te fluisteren en wulps tegen mijn knie aan te rijden ;D. Na nog wat dansen en drankjes besloot Anita tegen 4.00 uur dat het wel genoeg was geweest en verzocht ons dan ook vriendelijk om naar huis te gaan. Licky Luke besloot om dat het verstandiger was na al die Jack Daniels bij Amuu op de hotelkamer te blijven, Hasta la Pasta afgezet bij het hotel en vermoeid  richting huis  :steeringwheel: na een geweldige (voor herhaling vatbare) club dag.
« Laatst bewerkt op: 11 september 2014, 21:06:39 door bob0808 »

Offline iamnaughty

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 115
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #346 Gepost op: 11 september 2014, 21:20:02 »
Damn ik blijf over kristin fantaseren.

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #347 Gepost op: 18 september 2014, 21:08:01 »
zaterdag 6 september aankomst babylon 15.30 . ik dag ik zal de auto is op de plek parkeren waar ik zo rond de kerst ook stond . ;D .helaas was dit niet mogelijk of helaas babylon denk na over de toekomst in vergelijking met andere clubs is babylon aan het uitbreiden. daar waar andere clubs stoppen gaat babylon veder door middel van een uitbreiding . erger nog andere clubs verminderen de kamers waar onder LR ik heb er nog geen verzoenlijke uitbreiding gezien  . het eten in babylon is alle kart en dat tot tegenstelling tot bijvoorbeeld pantera en magnum zo vaak als je wil  :017: met een menu kaart in verschillende tallen zelfs in het Nederlands :bud 

ik wet met mijn auto weg zetten al warm onthaald door de sjef zelf. babylon gaat vink uitbreiden als ik het goed begrepen heb in 3 etages kelder begaande grond en de eerste verdieping babylon krijg er dus na mijn verwachting het dubbele aantal kamers bij .

bij binnen komst kon ik zonder moeite mijn vrijkaart inleveren die edy heeft mooie acties zo nu en dan geeft hij verschillende forums wat vrijkaarten weg die ze mogen uitdelen  ;) op dit forum was ik er gelukkig op tijd bij ik was bij de eerste 30 :ladyred

de kamer heb ik 2 keer gedeelte met alice een topper wel profie ma op een goede manier de eerste keer wou ze in het open baar waar ik voor paste deze dvp heeft een pijp techniek waar je u tegen zeg ze had mijn zo klaar kunnen pijpen ma ja het vulkaantje wil altijd vaginaal  ;D ik vond deze dvp zo goed dat ik er nog een keer van genoten heb ze had alles voor me de looks Engels sprak ze vloeiend .

babylon heeft ook nadelen die verwekte kut handdoek om je heen . waar laat je toch je peuken en je moet er oppassen de dames stoppen zo ongevraagd een dildo in je kond gelukkig had ik een vork ingeslikt in tegensteling tot mijn eerste bezoek was ik tevreden en ik zal er zeker nog een keer zijn  :steeringwheel:

   

Offline JPtoo

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 64
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #348 Gepost op: 19 september 2014, 07:11:22 »
Nu ik dit bericht lees van collega de vulkaan spesjalist herrinner ik me dat niet alleen adel  verplicht maar dat vrijkaartjes dat ook doen. :king: Mijn dank aan Babylon en Rb hiervoor. Hierbij dan ook mijn indruk / relaas van mijn tweede bezoek aan Babylon op 6 september
Dit onverwachte sc bezoek was niet ingepland aangezien ik druk bezig was met de voorbereidingen van mijn vakantie. Vlucht was in de avond van 12 september naar Singapore en kaartje kwam op de laatste dag van augustus :-\   en geldigheids termijn zou tijdens mijn vakantie aflopen. Resultaat was een zeer strak schema die erg goed zou uitpakken.
Plan was om vroeg te arriveren en ook vroeg weg te gaan. 50% succes is niet slecht,  kwam voor 1300 binnen en pas na middernacht weg. :17:
Het vlees is zwak. Na een kleine pit stop om de tank te vullen auto netjes achter geparkeerd en mijn kaartje verzilverd. Werd door een klein aantal dametjes begroet maar de meeste waren nog niet wakker of half aan het slapen. Er stond 1 auto met nederlands kenteken pontificaal voor de deur en de eigenaar zou ik gedurende de dag nog spreken / horen.  ;). Na de nodige reinigings procedures even wat eten en kijken wie er zo een beetje aanwezig waren. Ik moet zeggen dat mij indruk van de correctheid van de aanwezigheids lijst goed is. Te goed aangezien Marina inderdaad niet aanwezig was. Maar goed, genoeg andere candidates die 1 voor 1 kwamen binnendruppelen. Eerst een sauna en massage die door "Malenka" oudere dame werd uitgevoerd. Had doorgekregen dat ze goed was en voor een niet thai kon ze er absoluut mee door. 50 € voor een uur waarbij ik ook nog een facial kreeg  :lol_hitting:
Uiteindelijk drie gekamerd, Paula,Gabriella en Sasha. Individuele recensies volgen.

Na twee bezoeken binnen een korte periode, hierbij mijn persoonlijke mening.
Club: goed maar klein, al komt daar vanaf volgend jaar verandering in ivm de verbouwing.
Sfeer: in het algemeen goed, zag dat een aantal dames beide keren dat ik er was aangesproken werd op hun gedrag. Kleine details maar het geeft aan dat het management let op de "kwaliteit"
Eten-drank: meer dan goed, onbeperkt van de kaart tot 21.00 en daarna is er een buffet die aangevuld wordt.
Dames: het allerbelangrijkste. Voor mij persoonlijk meer dan voldoende aangezien ik val op brunettes / zwartharigen. Ja dit  is voor mij net als Panthera een goede club voor service.

Kom ik terug? Niet zo moeilijk te raden gezien mijn verslag

Groeten uit Pattay  :dance2,

P.s.: kijk uit als je chocola bij je hebt, voordat je weet ben je er doorheen. Al is het natuurlijk nooi vervelend om meerdere naakte jongedames naar je toe te zien komen. ;D
 
« Laatst bewerkt op: 19 september 2014, 07:19:37 door JPtoo »

Offline Lustman

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 386
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #349 Gepost op: 21 september 2014, 11:49:12 »
Dag van bezoek : zaterdag

Aankomst : 14u30

Aanwezigheidslijst : in orde ( update om 11u30 )

Afwezig last minute : Elli , Rose , Erika , Bianca , Anni

Bezetting : een 30-tal zeer goed

Wieder da... : Roxy , Tina en Monica

Coming soon back : Ani ( Roemeense )

Mannen : minstens een 30-tal

Bekende : The Saint , Vrije Jongen , Buttinsky , Lou Lou en de Luikse bende , Ricky , Exi ,....

Eten : a-la-carte : ok

Sessies : drie maal TOP ( Tina , Gabriella , Monika )

Vliegen : een 4-tal

Herpes lip alarm : voorbij en in orde

Wachttijden : max 5 min tijdens een kort piekmoment

Alcohol blender cheffe : Kölsch , Wijn , Wodka , Whiskey...

Muziek : goed tot 22u ( en dan was het carnaval )

Public Action : Exi en Sascha in het tuintje / Alice verkrachte een collega met een vibrator op het ronde bed

Vetlap van de dag : een Duitser dat de whirlpool onder kotste

Dans act : Polski en Dolski ( twee zatte Polen die op een uur tijd 2 flessen Wodka soldaat maakten )

Paal dans act's : Alice en Ariana ( wow wow )

Wie dronk z'n inkom eruit : de Duitse bad kotser , Polski en Dolski en één Waal

Sfeer : gezellig druk

Het liep wat uit de hand : vanaf 23u

Vertrek : 23u30

Laatste woorden : Eddy c'est sont toutes des putes

Besluit : zeer geslaagde dag
My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #350 Gepost op: 24 september 2014, 08:12:40 »
Een super gezellige avond beleefd in Babylon met de harde kern van het schrijversgilde met een neukprobleem, aangevuld met pure liefhebbers van functioneel naakt ('t zijn allemaal kunstwerkjes die plaatjes van dames).
 De vaste notulist en vieze-voorzitter (aamu) ontbrak deze keer en het was dan ook een rommeltje tijdens de vergadering.
 Aanvangstijd van 13 uur werd slechts door enkelen gerespecteerd (zelf maakte ik het nog het bontste door als laatste om 16 uur aan te schuiven!).
 Agendapunten werden telkens door elkaar gegooid.
 De banaan en Vendezz wisten beiden nog agendapunten om de danspaal te versieren. Bij Marina en Alice wisten zij zelfs de verborgen agenda aan te stippen!
 Mededelingen werden als losse flodders de lucht ingeschoten zodanig dat het diverse dames de keel uithing: Knaktuut debuteerde en het hoge woord kwam er al snel uit bij Karina. Ook Golfpik debuteerde, maar zoals van een fanatieke medespeler cq gentleman verwacht mocht worden, wist hij zich keurig te gedragen en trok zich discreet terug op de momenten dat het hem te heet onder de handdoek werd.
 Actiepunten werden al uitgevoerd nog voor de datum van de volgende vergadering was vastgelegd, waarbij Licky Luke het niet na kon laten om Alice deelgenoot te maken van zijn fysieke gesteldheid op deze dag (in slaap vallen tijdens de vergadering kan echt niet hoor!!).
 Bob0808 had dan nog een onderonsje met zijn secretaresses Sascha en Gabriëlla gepland, die beiden duidelijk uit waren op de inhoud van zijn goedgevulde portemonnee, maar met wat hulp van Licky Luke werd hij gered uit de klauwen van dit duo en kon hij alsnog het functioneringsgesprek met Sascha vervolgen tot volle tevredenheid van beiden (en mee luisteraars!).
 Wat Again and Again de hele tijd heeft gedaan...het zal het daglicht waarschijnlijk niet hebben kunnen verdragen, want tijdens de vergadering heb ik hem alleen tijdens de bierpauze en in de buurt van de douche waargenomen!
 Dan was er nog een beer wiens naam met M begon, maar door het rommelige verloop en de bijzondere achtergrond geluiden, weet ik niet zeker of dat ook zijn berennaam was: Een HP en Babylon liefhebber en die zien we graag tijdens onze vergadering, want dan wordt er in ieder geval ook nog kwalitatieve informatie ingebracht en gedeeld.
 De cavediver debuteerde eveneens vandaag in Babylon en was uiteraard regelmatig in de jacuzzi te vinden, waarvan nu alle hoeken, gaten, spelonken en krochten door hem ontdekt zijn..vanzelfsprekend heeft hij de gaatjes van Karina ook niet gemist onder water!
 KanariePiet ging al na enkele pintjes over op de cola om zich (en kleine Piet) staande te houden tussen het dames geweld. Toch vreemd dat hij desondanks al vroeg in de avond langdurig op het ronde matras lag. In allerlei kamasutra-waardige houdingen lag hij te spartelen met een rondborstige schone dame. En ja..die was beslist slank te noemen met rondingen op de juiste plaatsen, we vernemen graag nog even haar naam in uw verslag geachte KP.

 Eveneens debuteerden vandaag twee dames: Een verlegen Roemeens schatje die ik wegens tijdgebrek niet heb kunnen inwijden in de gebruikelijke procedures en een mokka chocolade toetje, genaamd Maria, waar Mr Pussy zijn vingers bij zou aflikken.
 Zo verliep deze dag chaotisch, gezellig en geil als altijd en heb ik als parttime-lid van het schrijversgilde de honeurs waargenomen om de vergadering kort samen te vatten in de hoop alle deelnemers en hun inbreng vermeld te hebben.
 Aanvullingen, actie punten en rondvraag voor de volgende vergadering graag plaatsen op het daarvoor gereserveerde deel van het intranet.

 Viel er dan helemaal niets tegen?
 Kan het zijn dat ik een prominent lid van de Babylon crew miste?
 Kan Mercedes zonder Benz?
 Kan Alfa zonder Romeo?
 Kan Coca zonder Cola?
 Kan Fanta zonder Light?
 Kan Eddy_V zonder Paula?!?!

 Ik heb mij prima vermaakt met bekende en nieuwe bekende berenvrienden, maar ik moet toegeven dat ik op een gegeven moment, onderuit gezakt op de bank mijn lieve schatje toch wel miste...
 (gelukkig hebben we de foto's nog  :showtits !

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #351 Gepost op: 24 september 2014, 11:06:30 »
Ook ik was gisteren in Babylon aanwezig. Wegens tijdsgebrek en voldoende andere rakkers die hun verhaal nog wel zullen doen, ga ik mijn verslag dit keer wel wat korter houden dan anders:

Gisteren dus afgesproken met een hele bende ijsberen om nog eens naar Babylon te trekken. Thuis om 11u vertrokken en een dik anderhalf uur later reed ik de grindparking achteraan Babylon op. Er stonden op dat moment al 8 wagens op de parking.

Licky Luke was net voor me aangekomen, dus ik begaf me samen met hem naar binnen, waar we traditiegetrouw ontvangen werden door een handvol mooie, naakte vrouwen. :movingtits :pica
 
Vrijkaartje (waarvoor dank!!!) ingeruild voor een sleutel en 2 handdoeken, me omgetoverd tot ijsbeer en richting bar getrokken, waar ik Ricardo Banana en Cavediver aantrof. In de loop van de vroege namiddag zouden we verder nog het gezelschap krijgen van onder andere Knaktuut, Golfpik, Bob0808, Vendezz, Again and Again en Eddy_V.

Een gezellige bende en dus werden de eerste uren in Babylon gisteren voornamelijk ingevuld met pintjes drinken en straffe oorlogsverhalen uitwisselen 8).

Pas in de latere avond zou ik 2 keer op kamer belanden: eerst ben ik een uurtje op herhaling geweest met Bianca en vervolgens ben ik 45 minuten (ik heb slechts een half uur moeten betalen) gaan rollebollen met Kristin. 2 uitstekende ervaringen ;D. Voor meer info: zie hun respectievelijke topics.

Ik heb gisteren 3 keer gegeten in Babylon: ik heb 1 keer van het buffet genoten en ik heb 2 keer de rundsteak met gebakken aardappelen en jagersaus besteld. Het was eten 3 keer heel lekker!

De biertjes van het vat en op fles gingen vlot binnen als altijd. Het is toch wel een meerwaarde dat Babylon naast Duits bier ook blonde en bruine Leffe schenkt!

Ergens in de namiddag ben ik een 3 kwartier gaan welnessen. Eerst heb ik een kwartiertje gepuft in de sauna en na een verfrissende douche ben ik vervolgens een half uurtje gaan bubbelen in de whirlpool. Wat me opviel, was dat er weinig gebruik werd gemaakt van de welness. In de 3 kwartier dat ik er was, heeft slechts 1 andere ijsbeer ook gebruik gemaakt van de whirlpool. De sauna bleef onbenut.

Het personeel, met Eddy op kop, was gisteren weer super vriendelijk en gedienstig als altijd. We werden voortdurend op onze wenken bediend: onze pinten waren meestal nog niet eens leeg als we al de vraag kregen of we er een nieuwe wensten. Deze nieuwe pinten werden ons telkens met een grote glimlach gebracht. Top!

De sfeer in de club was gisteren eerder relaxt. Er hing niet echt een partysfeer. Hoefde voor mij ook niet. Op het einde van de avond kwam er wel meer leven in de keet met paaldans acts van oa Bianca en Kristin.

Er viel gisteren meermaals openbare actie te bewonderen: niet lang na onze aankomst haspelde Bianca op de 'ronde matras' in de bar een volledige kamergang af met een ons onbekende ijsbeer en op meerdere latere tijdstippen werden ijsberen verblijd met openbare pijpbeurten.

Ik zou de deur van Babylon uiteindelijk om 23u30 achter me dichttrekken, na (uiteraard) eerst nog uitgebreide knuffel- en zoensessies met Bianca en Kristin. Op dat moment waren, als ik me niet vergis, Licky Luke, Bob0808 en Vendezz de enige andere overgebleven ijsberen uit ons illustere gezelschap.

Het bezoek aan Babylon was weer top geweest: veel kunnen zeveren met toffe kameraden, 3 keer heel lekker gegeten, veel pintjes gedronken, goed gewelnesst, 2 keer uitstekend gekamerd en me heel de dag heel relaxt gevoeld. Super!

1 kanttekening: zonder de aanwezigheid van mijn vele kameraden had ik het gisteren nooit 11u volgehouden in Babylon. Daarvoor waren er te weinig andere ijsberen aanwezig, was er gisteren te weinig een partysfeer en is de club momenteel nog te klein (aan de uitbreiding van de club wordt mometeel uiteraard wel hard gewerkt).

Hoe dan ook. Babylon het was weer top! Tot snel!! 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline voxpopuli

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 8
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #352 Gepost op: 24 september 2014, 11:26:37 »
Bezoek 19/9

Vorige week vrijdag een langverwacht bezoek aan Babylon gebracht. In de dagen vooraf kon ik met genoegen vaststellen dan de aangekondigde line-up steeds indrukwekkender werd en in mijn mentale optielijst had ik o.m. Alice, Claudia, Bamby (met wie ik tijdens mijn vorige bezoek in de maand juni uitstekend had vermaakt), Roxy (net terug van een lange vakantie), Sacha,... aangevinkt. Zoals steeds laat ik alles wat op me afkomen om te zien welke opties concreet worden.

Bij mijn aankomst rond de middag werd mijn RB-vrijkaart (waarvoor dank!) zonder problemen aanvaard, werd ik hartstochtelijk begroet door o.m. Alice en Roxy en hop, de kelder in! In mijn tarzankostuum en met een espresso in de hand ging in onmiddellijk Roxy, die er werkelijk ravissant uitzag na haar vakantie, wat uitgebreider ontmoeten. Ze gaf me echter aan dat ze een afspraak met een klant die zich aan het om/uitkleden was en dat die afspraak maximum 2 uur zou duren; bummer! Vergeleken met Roxy verbleekten de andere opties op de shortlist (met uitzondering van Bamby, die er nog niet was) en dus besloot dat ik dat geduld een mooie deugd is en ging wat welnessen, chillen in de tuin (wat de voorbereidingen werden getroffen voor een Exi-fest) en at een hapje (pasta arrabiata of iets wat in de buurt moet komen). Rond 14 uur komt Roxy van de kamer en ik geef aan op haar te hebben gewacht. Ze belooft me buiten te vervoegen na zich te hebben opgefrist. Uitkijkend naar een heerlijke tijd installeer ik me in de tuin met een drankje en wacht op haar.Ik merk ook dat Bamby binnenkomt en maak al voor mezelf uit dat zij de tweede van de dag zal worden. Nog geen tien minuten later paradeert ze langs de terrasdeur met een andere klant om richting kamer te vertrekken; dubbele bummer! Ondanks verschillende heerlijke sessies samen denk ik dat ze heel overtuigend zal moeten zijn om me een volgende keer nog tot een kamergang te verleiden...

Redelijk gefrustreerd installeer ik me aan de toog om wat actiever op de dames te gaan jagen en nog geen twee minuten later komt Bamby de meiden vervoegen. Mensen lief, wat een prachtige vrouw is dit toch. De frustratie ebde zeer snel weg toen ze onder begeleiding van een tiental zeer begerige blikken van de aanwezige mannen, recht op me afkwam, me meteen kuste en zich naast me nestelde. Ondanks het feit dat ze een niet zo goede reputatie heeft bij de Babylonbezoekers, heb ik echt wel een klik met deze meid, wat al tot enkele sessies van een half uur heeft geleid in het verleden. Na een tiental minuten zijn we rihting kamer vertrokken, waarbij ik haar meteen aangaf dat ik vandaag (veel) meer tijd wou doorbrengen dan een half uur. En dat is een uitstekend idee gebleken...

Op de kamer hebben we innig gekust (oppervlakkige kussen op de mond van de eerste sessie behoren al lang tot her verleden!), heb ik haar oraal verwend waarbij ze naar goede gewoonte sidderend klaarkwam (haar buik en lichaam beginnen echt te trillen in de minuten voordat ze komt, als vulkaan die zijn uitbarsting aankondigt) en daarna heeft ze bij mij hetzelfde gedaan. Een prachtige dame die tussen je benen je lid in haar mond neemt, met zeer veer variatie hem bespeelt, haar tongetje je meest erogene zones prikkelt en daarbij je nog de ganse tijd recht in de ogen kijkt (voor zo ver je kan weerstaan aan de drang om je hoofd af te wenden om haar prachtige curves in de spiegel naast je te bewonderen), het is de hemel op aarde en de uitbarsting in haar mond was navenant.

Tijd om even te bekomen met een sigaret en een drankje dat Bamby ging halen en een diepgaand gesprek te hebben. In dat gesprek (over haar frustraties bij Babylon, waarom ze in de prostitutie zit, haar jeugd, haar familie, haar toekomstplannen) was Bamby zeer eerlijk en open en gaf ze zich zo (figuurlijk) bloot dat ik oprecht aangedaan was en me eigenlijk schuldig voelde als klant van haar. Ik zei haar dit ook en probeerde haar ondertussen wat op te monteren en gaf haar ook wat advies i.v.m. haar toekomstplannen. Hoewel ik voor mezelf had uitgemaakt om het kamerbezoek (na een uur ondertussen) te beëindigen begon ze me opeens opnieuw te kussen, maar met meer passie, meer hartstocht dan ervoren. Ze liet ondertussen ook haar handen mijn lichaam verkennen, waarop ik aangaf dat een tweede ronde gelet op ons gesprek vreemd aanvoelde. Daarop zei ze dat ze me zeer begripvol vond en anders dan de gebruikelijke klanten en dat ze deze keer echt met me wou vrijen. Wat volgde was een klein uur passie, pure verwennerij waarbij Bamby voortdurend het initiatief nam (wat ook niet van haar gewoonte was voordien). Na afloop nog wat gebabbeld en ze gaf me aan dat ze dit echt wou en dat ik voor het tweede uur niets hoefde te betalen. Innig kussend namen we afscheid...

Na deze zeer heftige sessie hoefde het voor mij zo niet meer in Babylon. Toen ik naar huis ging stelde ik inderdaad vast dat Bamby voor twee uur kamerbezoek inderdaad slechts 125 € had aangerekend, heb spontaan naar boven afgerond tot 200 €...

Wat heb ik nu geleerd voor de toekomst?

- Ik ga het vanaf nu veel moeilijker hebben om zo maar om het even wie te kameren (in babylon en elders ) omdat in mijn achterhoofd de achterliggende situatie van de dame in kwestie zal blijven spoken;
- Roxy (die contradictorisch genoeg, samen met o.m. Alice, geen muizenissen zou creëren in mijn hoofd) zal een tijdje van mijn radar verdwijnen;
- Met Bamby zal ik waarschijnlijk nooit meer kameren omdat ze waarschijnlijk niet zo lang meer in Babylon zal werken én omdat ik weet dat wat we vorige week vrijdag hebben gedeeld, nooit meer zal terugkomen. De herinnnering aan die uren samen daarentegen, neem ik mee in mijn graf...

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Babylon in de rapte.
« Reactie #353 Gepost op: 24 september 2014, 18:33:04 »
Afgelopen maandag was ook ik in Babylon. Wegens omstandigheden kon ik alleen op maandag, en omdat ik in de voormiddag toch om privé-redenen in het oosten des lands moest zijn heb ik dan maar ineens een sprongetje over de grens gemaakt. Als de term grensclub bestaat dan is Bab dat zeer zeker.

Op een maandag is het er natuurlijk erg kalm, met een 15 tal dames en slechts een handvol klanten. Het is er dan ook erg relaxxxt, zeer integenstelling tot bijvoorbeeld de drukke weekenddagen.

Het vrijkaartje werd zonder probleem aanvaard, dank u Eddy, en ik vleide mij neer in de ronde zetel in de club waar enkele dames wat verveeld zaten te gapen naar de porno tv. Een van hen was Kitty, die nog steeds een knappe verschijning is maar wel een air gekregen heeft van 'ik ben hier de madam'... In het tijdsbestek dat ik er was heeft ze geeneen klant gehad en ik heb haar dan ook links laten liggen; wellicht zal ze binnenkort wel ophoepelen. Eveneens niet meer (definitief?) aanwezig : de zussen Lori en Alexa. Ook zij hadden wel eens een attitude probleem.

Gelukkig zijn er regelmatig nieuwe meisjes, en niet de minste. Een van hen was Laura, pas 18, jawel. Echt nog een piepjong kuiken, ze spreekt zelfs geen Duits of Engels. Ze is wat verlegen maar als je een beetje lief bent komt ze wel los.
Met Laura ben ik naar boven geweest en in de kamer bleek dat ze wel van wanten wist; ik vermoed dat seks een belangrijk vak op de Roemeense middelbare scholen is... Pijpen was perfect, dus Frans kan ze wel  C:-)... Condoom erover en rrrrijden maar. Ze hééft ervaring, dat is wel duidelijk. Verwisseld van standjes : op z'n hondjes, missio en dan weer amazone... ze doet het zonder morren. Ik wou eerst haar een 'extraatje' geven maar ik kon mij niet meer inhouden en heb me maar laten gaan toen zij in amazone op me zat. Het was geweldig, en ik kan deze jongedame dan ook aan iedereen aanbevelen. In de club lijkt ze wat bedeesd maar dat is omdat ze nog maar net begonnen is en ze nauwelijks een andere taal spreekt, maar dit kan een topper worden.

Nadien heb ik mij tegoed gedaan aan een uitstekende maaltijd; ook op dat vlak in Babylon echt een topclub aan het worden. Helaas omwille van andere activiteiten later op de dag kon ik geen alkohol nuttigen; een andere keer dan maar. Ik heb nog wat saunakes gedaan, effe nog met Eddy staan praten over de nakende uitbreiding en toen was het tijd om te vertrekken.

Het was maar kort, ik kon niet langer blijven, maar toch is Babylon zeker de moeite om een namiddaguitstap te doen, ook op een maandag. Nogmaals dank aan Babylon voor de vrijkaart en binnenkort kom ik nog eens langs, wat langer dan.


Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Babylon in de rapte.
« Reactie #354 Gepost op: 24 september 2014, 19:06:19 »
Gelukkig zijn er regelmatig nieuwe meisjes, en niet de minste. Een van hen was Laura, pas 18, jawel.

18 jaar en 4 maanden, om precies te zijn ...

Dinsdag niet aan toe gekomen om beter kennis te maken, op wat knipoogjes en glimlachjes na... misschien zaterdag als agendapuntje inbouwen...  ;D
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline deket

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 490
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #355 Gepost op: 24 september 2014, 23:32:14 »
@Mechelen,7k was tevrefen over Kitty hoor, die ik na Shasha nam.
Afkomstig uit een Hongaarse enclave in Roemenië en misschien ook dzardoor een speciaal karakter maar mooi, voor veel te vinden en ruime pre en aftersales. Meer moet dat niet zijn. Btw, die uitgebreide pre en aftersales gelden ook voo de anderen

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #356 Gepost op: 25 september 2014, 12:26:41 »
Op 23 september voor de eerste keer naar Babylon. Ter voorkoming van te veel dezelfde verhalen, beperk ik me (deels) tot een beschrijving van club, zoals ik Babylon heb ervaren.
Relaxxxboard en Babylon heel veel dank voor de vrijkaart!

Lang heb ik het kunnen uitstellen vanwege het gebrek aan ijsberenvellen in Babylon, noem het maar een 'handdoekenfobie'. Bij de laatste vergadering van ‘het schrijversgilde met een neukprobleem’ in Panthera was ik al afwezig. Ter voorkoming van een royement moest ik wel gaan.
Enfin, klokslag 13 uur geparkeerd op de parkeerplaats achter het pand van Babylon. Aan de voorzijde geen parkeerplaats mee vrij. Een half uur eerder was Chef rondleidingen mij met 180 km/u voorbij gereden bij Nuth. Ik hoop dat het geen duur bezoekje aan Babylon wordt voor Licky Luke.

Na binnenkomst, zonder zenuwen, trof ik GolfPik die ook net was gearriveerd. Een uitgebreide uitleg gekregen van de Thekefrau, hoe een en ander qua prijzen in Babylon is geregeld. Er werd een dame aangewezen die ons zou rondleiden door de club, ware het niet dat Chef Rondleidingen deze taak zich toe-eigende en ons mee op sleeptouw nam. Hij lulde als Brugman, maar heb er maar weinig van meegekregen. De ene mooie deerne na de andere leidde mijn aandacht af. Meerdere malen zei Licky Luke: “hallo ik ben hier!”.  :lol_hitting:
Na de rondleiding de omkleedruimte opgezocht, waar ik voor het eerst mijn lang uitgestelde transformatie moest ondergaan van ‘normaal mens’ naar rakker met een handdoek. Gelukkig ik kreeg ik wat tips van GolfPik, zodat mijn ‘rok’ niet van mijn r**t viel. Goed, dat probleem wat getackeld.
In de barruimte trof ik al een aantal maten van het ‘Gilde', waar ik al meteen struikelde over een ‘blasend’ koppel. Uiteindelijk waren, behoudens grote afwezige amuu alle leden aanwezig: Vendezz, KanariePiet, Cavediver, Licky Luke, GolfPik, Ricardo Banana, Eddy_V, Bob0808 en Again and Again. Again and Again overhandigde mij CD die hij had meegenomen (en heeft beloofd) voor Michelle. De gastspreker was deze keer MiniMe. Een gastspreker met wel heel veel nuttige informatie. Ongelooflijk, wat een dossierkast! Bedankt voor de tips!

Een ‘korte' beschrijving van de club, gezien uit het perpectief van Knaktuut. Kleine club, kleiner dan Panthera. Grootte vergelijkbaar met Heaven Seven, maar met een andere en sfeervoller indeling. De receptie bevindt zich in de barruimte. Pin- en sigarettenautomaat aanwezig. In de kelder bevinden zich de lockers en de douches. In de kelder zijn eveneens aanwezig een Jacuzzi (4 persoons) en een tweetal sauna’s (infrarood en Finse 90º). Toiletten op de begane grond en eerste etage. Gokautomaten op de eerste etage. Kamers in de kelder en de eerste etage. De kamers zijn megagroot en sfeervol ingericht, althans de twee kamers die ik van binnen heb gezien. De (bar)dames doen hun uiterste best om de gasten een zo aangenaam mogelijk verblijf te geven. Opnemen van de bestelling (eten en drinken), ontvangst en natuurlijk op de kamer ;) Er kan doorlopend een maaltijd worden besteld. Uit een aantal maaltijden kan worden gekozen. De menukaart is in meerdere talen opgesteld, waaronder Nederlands. De gehele dag en avond is er een bar met voldoende eten beschikbaar buiten de menukaart om (lekkere hapjes!). Formeel mag er niet worden geanimeerd, maar dat is betrekkelijk. Stapmaten die er vaker zijn geweest worden hartelijk ‘lastig gevallen’ door de dames. Er geldt een handyverbod, maar daar wordt niet strikt op gehandhaafd voor de klanten. Mijns inziens ligt het er aan, hoe je er mee omgaat (dus niet openlijk in de bar). Entree kost €50. Er is geen happy hour tarief! Er is wel een zogenaamd 60 minuten tarief van €30 voor een ‘privatzimmer’, meerdere keren gezien tijdens mijn bezoek. Alcoholvrije drankjes en bier zijn gratis. Er zijn zelfs enkele Belgische bieren gratis verkrijgbaar waaronder Leffe!. Voor stamgasten is draadloos internet beschikbaar! Parkeerplaatsen aan de voorkant beperkt. Aan de achterzijde van Babylon, te bereiken via afslag tankstation van Shell en vervolgens eerste weg links, zijn er voldoende parkeerplaatsen beschikbaar.
Dames worden niet rechtstreeks betaald. Je betaalt bij het vertrek. Na elke kamer schrijft de dame haar naam op een klant-gebonden kaart. Per 30 minuten schrijft de dame haar naam op dat kaartje plus eventuele extra’s. In concreto: bij een kamergang van 1 uur wordt 2x haar naam genoteerd, bij een extra FT: +25.

Hoewel gezelligheid ten top met de maten…..ik kom er ook om Spaß te hebben. De waardevolle tips van MiniMe leidde me naar Karina, die in de barruimte aan een tafeltje zat bij GolfPik. Een dame wat langer ‘in het vak’. Ik stond op scherp, dus heb ik de presales kort gehouden.

Naam/Name: KARINA (26)
Nationaliteit/Nationalität: Roemeense
Taal/Sprache: Duits/Engels/Spaans
Figuur/Figur: Zwart haar, lengte 169 cm, 55 kg, 75C, girlfriend next door
PZC/FO: Gevarieerd; GOSP 0,5 M
EL: Ja, geen zuigen of ploppen
Oogcontact/Augenkontact: Af en toe
TK/ZK: Uitgebreid en zeer goed
Lekken/Lecken: zeer goed en doet gewillig mee
Vingeren/Fingern: Ja, geen probleem
NMC/GV: Nvt
GVE/GF6-Faktor: Hoog
PSE/Porno-Faktor: Nvt
Tijd/Zeitdauer: 60 min
Prijs/Preis: €125
Extra’s/Extras: FT; stopte te vroeg

Na de eerste kamergang met GolfPik gebruik gemaakt van de whirlpool in de kelder. Zeer aangenaam, zou in elke club verplicht aanwezig moeten zijn. Aansluitend met Bob0808 een kwartiertje in de Finse sauna gehangen.
Terug in bar heb ik mij een gerecht besteld met kip en Hollandse saus. Karina zag dat ik de menukaart voor mij had en kwam de bestelling opnemen en zorgde voor bestek en een servet. Ze vroeg wat ik wilde drinken en zo ook verzorgde ze mij een heerlijk Leffe Blond. Ik schaar dit allemaal onder het kopje aftersales, die in Babylon standaard zijn. Het eten was van uitstekende kwaliteit en smaakte prima. Regelmatig kwam Karina nog een zoen bezorgen. Perfect.
De temperatuur was zodanig dat het goed toeven was op het terras. De zon brandde stevig. Risico was dat het sleutelnummer op je huid inbrandde. Hoe leg je thuis zoiets uit?! Tijd om wat ‘Live from’ berichten te plaatsen en te appen met een welbekende dame. De groetjes vlogen over en weer.
De stemming steeg en het niveau daalde zoals gebruikelijk. De vergadering van het Gilde was nog nooit zo chaotisch! De tijd vloog! Kennis gemaakt met Eddy, de gastheer. Komt over als een gezellig mens die het zowel de klanten als de dames naar hun zin maakt.
Tijd voor een volgende kamer. Er was zoveel moois te zien op die paar vierkante meter, dat het moeilijk kiezen was. Alice was een van de dames die zeker een kamer verdiende, zoveel positiefs over gehoord….. . Echter een kamergang zat er niet, want Alice zat vast getapet aan Licky Luke. Aan de Stammtisch stond een dame met de naam Bianca. Bianca, zag er speels uit, mooi gezicht en met een Pippi-achtige staartjes. KanariePiet had al een kamer met Bianca achter de rug en werd mij ten zeerste aanbevolen.

Naam/Name: BIANCA (24)
Nationaliteit/Nationalität: Roemeense
Taal/Sprache: Duits/Engels
Figuur/Figur: blond, lengte155 cm, 49 kg, 75B, mooie uitstraling
PZC/FO: Gevarieerd; GOSP 0,6 M
EL: Ja, zuigen en ploppen
Oogcontact/Augenkontact: Ja
TK/ZK: Uitgebreid en zeer goed
Lekken/Lecken: 69, zeer goed en doet gewillig mee
Vingeren/Fingern: Ja, geen probleem
NMC/GV: Nvt
GVE/GF6-Faktor: Hoog
PSE/Porno-Faktor: Nvt
Tijd/Zeitdauer: 60 min
Prijs/Preis: €125
Extra’s/Extras: FT tot het bittere eind

Het alibi liep af. Het was tijd om het hazenpad te kiezen. Afrekenen bij de Thekefrau. Er wordt divers geschreven over het ‘betaalsysteem’ van Babylon. Ikzelf vind het een prima systeem. Voordeel is dat je maar 1x de beurs hoeft te trekken. Na een kamergang wel even meekijken wat er wordt genoteerd door de dame. Nadat ik de nog aanwezige leden van het Gilde een hand heb gegeven, ben ik met een prima ervaring rijker naar huis gereden. Even voor 23 uur thuis!

Illusion Plopp!
« Laatst bewerkt op: 25 september 2014, 12:33:50 door knaktuut »
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #357 Gepost op: 25 september 2014, 18:07:37 »
Voor de mensen die niet graag in een handdoek in Bab rondlopen : je mag je eigen badjas van thuis meebrengen. Al val je dan natuurlijk extra op...

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #358 Gepost op: 25 september 2014, 19:12:48 »
Voor de mensen die niet graag in een handdoek in Bab rondlopen : je mag je eigen badjas van thuis meebrengen. Al val je dan natuurlijk extra op...

hoe krijg ik dat weer thuis recht gebreid ik ga zogenaamd al jaren na de sauna ma neem nooit een badjas mee omdat ze die in de sauna hebben hoe ga ik dat weer verklaren  :cheer:[/b]

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #359 Gepost op: 25 september 2014, 19:26:25 »
Voor de mensen die niet graag in een handdoek in Bab rondlopen : je mag je eigen badjas van thuis meebrengen. Al val je dan natuurlijk extra op...

hoe krijg ik dat weer thuis recht gebreid ik ga zogenaamd al jaren na de sauna ma neem nooit een badjas mee omdat ze die in de sauna hebben hoe ga ik dat weer verklaren  :cheer:
Ach, die hoer heeft al 18.000 euro van je, een badjas zal er dan wel af kunnen  :035: :cheer: ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal