Forum > FREUDE 39 - Bochum

YASMIN (Bulgaarse)

<< < (2/4) > >>

KanariePiet:
Alle meiden zetten het klokje van 30 minuten op kamer. De meesten maken de 30 minuten vol. Ik ben nog geen enkele keer een minuut te vroeg van kamer af gemoeten. Ligt uiteraard ook een beetje aan je eigen assertiviteit.

Wat er voor de kamergang gebeurt, telt niet mee in de 30 minuten. Zo heb ik gisteren eens een kwartier gezellig met Yasmin gezoend en geknuffeld, vervolgens met haar geneukt in een zeteltje en ben ik daarna met haar op kamer getrokken. De 30 te betalen minuten gingen pas op kamer in 8).

KanariePiet:
Vandaag weer 3 keer met Yasmin gekamerd, wat betekent dat ik ondertussen toch al weer aan zo'n 20 kamergangen met haar zit...

Ik was eigenlijk van plan vandaag niet met haar te kameren, maar... ze speelde het zooooo goed. En ze heeft weer bewezen waarom ze mijn (voorlopige?) nummertje 1 van 2015 is. Wat is die meid toch natuurgeil en wat kan ze verdomd goed neuken... 1 woord: wow :-\ ;D.

davedv:

--- Citaat van: KanariePiet op  8 oktober 2015, 16:01:49 ---Jaja. Geduld... Komt allemaal in orde ;). En: ga je zondag naar LR? :-P
--- Einde van citaat ---

Ik ben er nog altijd niet over uit   ;D
Het leven is niet eenvoudig :017:

davedv:



--- Citaat van: KanariePiet op  8 oktober 2015, 16:25:58 ---Ik zit zondag in Sixsens. Een paar saunaclub novieten de weg wijzen 8). Kom dus gerust af! ;D [emoji14]ica

--- Einde van citaat ---

Ooowww
Ok...ik hou het in mn achterhoofd [emoji16]

Toetebel:
Gisteren kennis gemaakt met de 'lieve' kant van deze Bulgaarse furie. Beval ze mij vorige week nog dringend om op te zouten (ivm bankzaken met KP), nu lokte ze mij met haar mooie ogen en geile tongetje.

Hoewel ik geen fan van haar lichaamsbouw ben, heb ik toch van haar genoten. Wat kan ze heerlijk en langdurig tongzoenen, waarbij ze haar hoofd alle kanten op laat gaan.

Op de kamer moest! ik haar naar een orgasme toe likken en dat kwam na zo'n 20 minuten. Hier geniet ze volop van.
Als dank kreeg ik een overheerlijke blowjob waarbij ik FT ben geƫindigd.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie