Forum > FREUDE 39 - Bochum

Live from Bochum

(1/3) > >>

KanariePiet:
Iemand moet er mee starten he ;).

KanariePiet:
Momenteel aanwezig in Bochum. Rustig sfeertje als altijd. Mijn furie is bezig, dus ik ga eerst even een broodje eten en me in een zeteltje zetten.

Op naar een leuke avond! 8)

sexmachine:

--- Citaat van: KanariePiet op 23 maart 2016, 19:58:09 ---Momenteel aanwezig in Bochum. Rustig sfeertje als altijd. Mijn furie is bezig, dus ik ga eerst even een broodje eten en me in een zeteltje zetten.

Op naar een leuke avond! 8)

--- Einde van citaat ---
Je gaat ook naar Freude als de club leeggelopen is .... a ... dat is bewust .... om je furie te pakken te krijgen  ::) :o   ;D

KanariePiet:

--- Citaat van: sexmachine op 23 maart 2016, 20:02:43 ---
--- Citaat van: KanariePiet op 23 maart 2016, 19:58:09 ---Momenteel aanwezig in Bochum. Rustig sfeertje als altijd. Mijn furie is bezig, dus ik ga eerst even een broodje eten en me in een zeteltje zetten.

Op naar een leuke avond! 8)

--- Einde van citaat ---
Je gaat ook naar Freude als de club leeggelopen is .... a ... dat is bewust .... om je furie te pakken te krijgen  ::) :o   ;D

--- Einde van citaat ---

De club is idd leeggelopen. Daarnet in de bar: 26 vrouwen en... ik :o. De enige vrouw die momenteel bezet is, is net diegene waar ik voor kom...

Enfin. Ik doe rustig aan. Ik heb tijd. Straks op hotel, dus ik kan rustig tot feierabend blijven 8).

KanariePiet:
Om 21u (happy hour, 10€ inkom) liep de club naar goede gewoonte terug vol met mannen. Veel heb ik van die 'drukte' wel niet meegekregen, want niet veel later is mijn furie me gezelschap komen houden en ze heeft me pas daarnet terug verlaten.

Ondertussen is het feierabend. Tijd om naar hotel te gaan 8).

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie