Forum > FREUDE 39 - Bochum

Live from Bochum

<< < (3/3)

KanariePiet:

--- Citaat van: noglangnietuitgewandeld op 25 april 2017, 12:49:09 ---Geniet er van. En je weet, als je het waagt om erover te schrijven, dan is het je laatste keer.......... ;D ;D

--- Einde van citaat ---

Dat hangt hier inderdaad in het groot en het breed uit ja :-\. Ach ja, ik ben altijd wat een rebel geweest, dus... ;) :lol_hitting:

KanariePiet:
Korte update vanuit Freude:

20 meiden aanwezig, allen FKK, 5 ervan zeer zeker neukbaar.
Weinig mannen, de sfeer is dan ook heel rustig.
Qua eten momenteel: belegde broodjes, soep met boterhammen en de mogelijkheid om bij pizzeria Rustica te bestellen (betalend uiteraard).
Kamertje gemaakt met mijn Bulgaarse furie (Yasmin): uitstekend als vanouds. Ongelofelijk dat het al meer dan een jaar geleden was, dat ik haar nog geneukt had :o.
Ff de kat uit de boom kijken nu. Straks volgt Villa Vertigo ook nog he 8)

KanariePiet:
Tijd om Freude te verlaten. Het is er nog steeds heel rustig. 20 meiden, 10 mannen, weinig animo.

Ik heb een broodje gegeten, even gebruik gemaakt van de sauna en nog een half uurtje geneukt met Yasmin. Dat laatste was weer top ;D.

Ik heb, dankzij mijn Bulgaarse furie, 4 leuke uurtjes Freude achter de rug. Of ik snel terugkom? Daar moet ik nog even over nadenken. Dat zal dan btw toch enkel omwille van Yasmin zijn.

En nu: op naar Grefrath! 8)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie