Auteur Topic: Sjeufke  (gelezen 8479 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Gina23

  • Gast
Sjeufke
« Gepost op: 13 februari 2016, 12:14:14 »
Gister maar eens een dagje sixsens geweest, na wat rondjes door de welness naar het restaurant gegaan om een hapje te eten. Daar zat sjeufje gezellig een hapje te eten. We groeten elkaar en onze wegen scheiden weer. De hele dag loopt sjeufke ongeintesseerd Door de bar en geeft me maar weinig aandacht. In de avond maar aangeschoven aan zijn tafel om een hapje te eten, waar we toch even in gesprek raakten. Al iets geïnteresseerder besloten toch maar een kamertje te maken...met bad. Dit gaat iets goeds beloven dacht ik...

Eenmaal in de kamer gaat sjeufke gelijk liggen.... Niks aan de hand denk je dan... Dat dacht ik ook... Maar dat was dan ook alles wat hij deed!!!

Geen vinger steekt die uit én ja dat letterlijk!, als een zak aardappelen ligt dat maar, het eerste half uur is dat nog wel te doen.,. Heb me in allerlei bochten gewringd om wat voor elkaar te krijgen 😉 maar sjeufke werkte niet mee...

Helaas geen herhalingsgevaar.... Jammer want je zou toch aan een seksgod denken als je ziet hoe al die dames om hem heen hangen!

X gina....

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Sjeufke
« Reactie #1 Gepost op: 13 februari 2016, 12:37:41 »
Gister maar eens een dagje sixsens geweest, na wat rondjes door de welness naar het restaurant gegaan om een hapje te eten. Daar zat sjeufje gezellig een hapje te eten. We groeten elkaar en onze wegen scheiden weer. De hele dag loopt sjeufke ongeintesseerd Door de bar en geeft me maar weinig aandacht. In de avond maar aangeschoven aan zijn tafel om een hapje te eten, waar we toch even in gesprek raakten. Al iets geïnteresseerder besloten toch maar een kamertje te maken...met bad. Dit gaat iets goeds beloven dacht ik...

Eenmaal in de kamer gaat sjeufke gelijk liggen.... Niks aan de hand denk je dan... Dat dacht ik ook... Maar dat was dan ook alles wat hij deed!!!

Geen vinger steekt die uit én ja dat letterlijk!, als een zak aardappelen ligt dat maar, het eerste half uur is dat nog wel te doen.,. Heb me in allerlei bochten gewringd om wat voor elkaar te krijgen 😉 maar sjeufke werkte niet mee...

Helaas geen herhalingsgevaar.... Jammer want je zou toch aan een seksgod denken als je ziet hoe al die dames om hem heen hangen!

X gina....

 ;D ;D ;) :amazone :happy bad2 :whipbeer  billenklets :sleepy: :lekker :-* :-* :-*
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Sjeufke
« Reactie #2 Gepost op: 13 februari 2016, 13:25:32 »
Prachtrecensie van Gina over "dode vis" sjeufke .... ik dacht al dat die te mijden was .... gelukkig heb ik niet toegehapt en heb ik zo 50 euro uitgespaard .....  :lol_hitting: ;D


Nu nog een recensie van Juliana over haar Pietje, mag in het Bulgaars   :-\


En wat heeft Gina te zeggen over de Vulkaanspesjalist?  :king:




Ik kijk er al naar uit om ooit eens Gina te bekampen op kamer, ik ben namelijk een slet in bed en een echte bitch .... en mijn nageltjes worden niet rood van opwinding .... ik reageer enkel op bijten en krabben en vieze vuile vunzige praat, dan word ik helamaal rood van opwinding .... rode nagels ... rode haren .... allebei fake?  ;D :happy ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Sjeufke
« Reactie #3 Gepost op: 13 februari 2016, 15:27:46 »
En wat heeft Gina te zeggen over de Vulkaanspesjalist?  :king:

Dat moesten meer dames doen!
Ja die VS......wie is daar nou niet nieuwsgierig naar: 2x :ecomcity:
lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Sjeufke
« Reactie #4 Gepost op: 13 februari 2016, 17:35:21 »
En wat heeft Gina te zeggen over de Vulkaanspesjalist?  :king:

Dat moesten meer dames doen!
Ja die VS......wie is daar nou niet nieuwsgierig naar: 2x :ecomcity:
lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:
Ik denk dat gina het best voor zich zelf kan spreken ze is niet op haar mondje gevallen en is alleen maar stil als er wat in zit  ;)

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Sjeufke
« Reactie #5 Gepost op: 13 februari 2016, 17:39:29 »
En wat heeft Gina te zeggen over de Vulkaanspesjalist?  :king:

Dat moesten meer dames doen!
Ja die VS......wie is daar nou niet nieuwsgierig naar: 2x :ecomcity:
lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:
Ik denk dat gina het best voor zich zelf kan spreken ze is niet op haar mondje gevallen en is alleen maar stil als er wat in zit  ;)
Met jou er bij...dubbel zoveel herrie  ;D
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline davedv

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 68
    • Bekijk profiel
Sjeufke
« Reactie #6 Gepost op: 13 februari 2016, 20:17:07 »
Prachtrecensie van Gina over "dode vis" sjeufke .... ik dacht al dat die te mijden was .... gelukkig heb ik niet toegehapt en heb ik zo 50 euro uitgespaard .....  :lol_hitting: ;D


Nu nog een recensie van Juliana over haar Pietje, mag in het Bulgaars   :-\


En wat heeft Gina te zeggen over de Vulkaanspesjalist?  :king:




Ik kijk er al naar uit om ooit eens Gina te bekampen op kamer, ik ben namelijk een slet in bed en een echte bitch .... en mijn nageltjes worden niet rood van opwinding .... ik reageer enkel op bijten en krabben en vieze vuile vunzige praat, dan word ik helamaal rood van opwinding .... rode nagels ... rode haren .... allebei fake?  ;D :happy ;)
Ik zou wel een recensie van Veronica over kp willen lezen.

Gina23

  • Gast
Sjeufke
« Reactie #7 Gepost op: 13 februari 2016, 20:54:36 »
Jullie willen dat ik wat over vulkaanspecjlist schrijf,
Wat zijn we weer nieuwschierig😉

En hoe graag ik ook iets zou vertellen er zijn gewoon geen woorden voor😌
X gina

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Sjeufke
« Reactie #8 Gepost op: 14 februari 2016, 12:29:05 »
Hmmm... voor in de toekomst... psst.  Ik zal niets over jou schrijven, als jij niets over mij schrijft  :lol_hitting:  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Sjeufke
« Reactie #9 Gepost op: 14 februari 2016, 12:34:02 »
Prachtrecensie van Gina over "dode vis" sjeufke .... ik dacht al dat die te mijden was .... gelukkig heb ik niet toegehapt en heb ik zo 50 euro uitgespaard .....  :lol_hitting: ;D


Nu nog een recensie van Juliana over haar Pietje, mag in het Bulgaars   :-\


En wat heeft Gina te zeggen over de Vulkaanspesjalist?  :king:




Ik kijk er al naar uit om ooit eens Gina te bekampen op kamer, ik ben namelijk een slet in bed en een echte bitch .... en mijn nageltjes worden niet rood van opwinding .... ik reageer enkel op bijten en krabben en vieze vuile vunzige praat, dan word ik helamaal rood van opwinding .... rode nagels ... rode haren .... allebei fake?  ;D :happy ;)
Ik zou wel een recensie van Veronica over kp willen lezen.

Euh. Het is momenteel waarschijnlijk niet de beste moment om haar iets over mij te laten schrijven :o ;) :lol_hitting:
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Sjeufke
« Reactie #10 Gepost op: 14 februari 2016, 13:05:22 »
Prachtrecensie van Gina over "dode vis" sjeufke .... ik dacht al dat die te mijden was .... gelukkig heb ik niet toegehapt en heb ik zo 50 euro uitgespaard .....  :lol_hitting: ;D


Nu nog een recensie van Juliana over haar Pietje, mag in het Bulgaars   :-\


En wat heeft Gina te zeggen over de Vulkaanspesjalist?  :king:




Ik kijk er al naar uit om ooit eens Gina te bekampen op kamer, ik ben namelijk een slet in bed en een echte bitch .... en mijn nageltjes worden niet rood van opwinding .... ik reageer enkel op bijten en krabben en vieze vuile vunzige praat, dan word ik helamaal rood van opwinding .... rode nagels ... rode haren .... allebei fake?  ;D :happy ;)
Ik zou wel een recensie van Veronica over kp willen lezen.

Euh. Het is momenteel waarschijnlijk niet de beste moment om haar iets over mij te laten schrijven :o ;) :lol_hitting:

Er is nooit een goed moment bij jou  :lol_hitting:
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Sjeufke
« Reactie #11 Gepost op: 14 februari 2016, 16:18:51 »
Prachtrecensie van Gina over "dode vis" sjeufke .... ik dacht al dat die te mijden was .... gelukkig heb ik niet toegehapt en heb ik zo 50 euro uitgespaard .....  :lol_hitting: ;D


Nu nog een recensie van Juliana over haar Pietje, mag in het Bulgaars   :-\


En wat heeft Gina te zeggen over de Vulkaanspesjalist?  :king:




Ik kijk er al naar uit om ooit eens Gina te bekampen op kamer, ik ben namelijk een slet in bed en een echte bitch .... en mijn nageltjes worden niet rood van opwinding .... ik reageer enkel op bijten en krabben en vieze vuile vunzige praat, dan word ik helamaal rood van opwinding .... rode nagels ... rode haren .... allebei fake?  ;D :happy ;)
Ik zou wel een recensie van Veronica over kp willen lezen.

Euh. Het is momenteel waarschijnlijk niet de beste moment om haar iets over mij te laten schrijven :o ;) :lol_hitting:

Er is nooit een goed moment bij jou  :lol_hitting:

Natuurlijk wel 8). Ik zal kleine Julia morgen eens vragen iets over me te schrijven. Ik denk dat na die recensie plots iedereen met me zal willen kameren :-\: zowel mannen als vrouwen :o :-P ;) :lol_hitting:
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum