Auteur Topic: Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...  (gelezen 1125173 keer)

0 leden en 10 gasten bekijken dit topic.

Offline man

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 8
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1350 Gepost op: 3 november 2019, 00:50:32 »
Donderdag 24/10/2019 was eindelijk een droge dag om na een langdurige regenperiode naar Babylon te rijden.
Ik ga niet opnieuw uitgebreid de ganse infrastructuur beschrijven omdat in onderstaande berichten dat door meerdere ijsberen reeds gedaan is. Geef enkel bondig mijn persoonlijke indrukken weer.

Kwam om 10u50 op de parking aan. Er waren reeds een aantal auto's (BE, NL, D,) geparkeerd terwijl samen met mij ook 2 dames aankwamen met een D-plaat die vriendelijk goedendag zegden.

Er waren verspreid over de club reeds een kleine twintigtal full FKK dames aanwezig. Tevens was er ook al 1 publieke aktie rechts voorbij de bar op de zetels.
Geregeld ging de bel en de dames kwamen alleen of met enkelen samen binnen. Volgens mij was de aanwezigheidslijst vrij volledig. De dames die ik zelf bij naam ken waren ook effectief aanwezig.
Het totale aantal kwam ook +/- overeen met de lijst.
Eerst gebruikt gemaakt van de wellness en terwijl je in de jacuzzi was hebben 2 dames zich komen aanbieden voor Spass. Ook tijdens het rondgaan door de vertrekken werd er naar een kamer gehengeld. Op een vriendelijke wijze niet op ingegaan want het was nog vroeg. Moest ook nog brunchen om na de lange rit geleidelijk in de mood te komen met al de leuke meiden rondom mij.
De volledige nieuwe overkapping met verwarming is een succes. De zetels die daar staan lenen zich uitstekend voor een kennismakingsgesprek met een dame. De oudgedienden Aylin en Emma maakten daar handig gebruik van om mannen kamerrijp te maken. Heb zelf alle zeilen moet bijzetten om met Aylin niet op de kamer te belanden.

In de loop van de late namiddag/vroege avond waren vele dames bezet en was er ook volop aktie in de kino. Op een gegeven moment waren 4 stellen te gelijker tijd bezig.
Het nieuwe uren systeem heeft volgens mij succes want ik heb een aantal mannen gezien die toekwamen en na een aantal tijd terug vertrokken.

Globaal was er een gemoedelijke sfeer en van de dronkenschap van Eddy heb ik niets gezien. Hij was aanwezig en functioneerde normaal.

Zelf ben ik met Emma naar de kamer getrokken. Met haar weet je wat je hebt want zij is een zekerheid. Zij heeft een goed geheugen en weet nog goed wat je lekker vindt.

S'avonds voor de eerste keer à la carte gegeten. Het is wel even wachten voor het klaar is maar je bord direct vanuit de keuken op je tafel heeft wel een meerwaarde.

Spijtig genoeg kon ik wegens een telefoontje dat ik in de dag kreeg niet tot sluitingsuur blijven. Ben om 20u30 vertrokken.

Besluit : Babylon is ondanks alle negatieve kritiek nog steeds een goed draaiende club met voldoende dames. Donderdag is mij beter bevallen dan een zaterdag (te druk). Er was voldoende aktiviteit en de sfeer was relaxed.
In de zomer zou het nog beter zijn want dan kan je ook genieten van het zwembad. De max zou zijn dat in de winter het zwembad ook overkapt zou zijn.

Offline HellaHolla

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 37
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1351 Gepost op: 3 november 2019, 13:23:48 »
Nadat de afgelopen weken bol stonden van werk en andere privé aangelegenheden was het gisteren eindelijk weer tijd voor een dagje “wel de lusten, niet de lasten”. Tijd om weer eens een bezoekje te brengen aan een club die mijn interesse blijft trekken, maar waar ik nog zoekende ben als jong ijsbeertje.

Babylon dus, daar aan de Oststrasse in wereldstad Elsdorf ergens tussen de gehuchten Aken en Keulen in. Op mijn gemakje tufte ik gisteren via Venlo en Mönchengladbach in ongeveer anderhalf uur naar de plaats delict. Ik was erg goed gemutst en hoopte vurig dat de club eindelijk weer eens leven en lust uit zou stralen, want dat was tijdens mijn vorige twee bezoekjes toch een stuk minder dan die wervelende eerste keer dit voorjaar. De pinokkiolijst bood vooraf hoop. Maar liefst 45 dames waren ingetekend voor de zaterdag. Op 31 augustus, toen ik er voor het laatst was, kwamen we met erg veel moeite aan 25 dames.

Even na 14u drukte ik op de bel en las ik op de voordeur dat ik mij geen zorgen moest maken om de toestand van de deur, de hemel achter de poort was gewoon geopend. De deur zal toch vervangen moeten worden vrees ik nadat de brandweer er met haastige spoed doorheen is geraasd om een in de fik gevlogen droger te blussen. Gelukkig bleef het bij een uitgefikte droger dankzij deze actie!

Het mooie aan het pand van Babylon is, in mijn optiek, dat de deuren bijzonder goed afdichten en je dus buiten totaal niet hoort wat er binnen gaande is. Zodra het slot ratelde en de voordeur voor de eerste keer opent maakt mijn hart toch altijd een klein sprongetje van enthousiasme!

Zo stapte ik het lustoord binnen en rekende ik, nadat ik een kortingskaartje had overhandigd, 40 euro af voor een dagkaart. Waarvoor mijn dank aan de sponsoren! Gewapend met twee handdoeken en een sloesol verdween ik in de kleedkamer, om daar even later weer met de handdoek rond mijn middel uit te komen. Het viel mij direct op dat er veel bedrijvigheid was in de tent. Een stuk meer dames dan de vorige keer, zoals verwacht/gehoopt en toch redelijk wat heren. Aantallen heb ik niet geteld.

Eerst even gegeten, ik rammelde van de honger. Ik denk dat ik qua dames ongeveer driekwart van de opkomst eerder heb gezien en de rest kende ik niet van gezicht. Wat erg prettig was is dat er niet extreem gejaagd werd en tijdens het eten zat ik zelf met twee dames aan tafel die geen geklapekster vertoonden. Hierna de wellness opgezocht welke tot de betere in SC-land behoort. Schoon, nieuw en goed functionerend. Sauna en jacuzzi top.

Het werd tijd om een plan te gaan maken voor de dag toen ik in de bar een bekend gezicht zag in de vorm van NLNU. Hem de hand geschud en wat meer gesproken dan de vorige keer, terwijl ik toen nota-bene op zijn eigen verjaardag te gast was. Als Babylon veteraan wist hij wel wat namen te noemen die de moeite waard zouden zijn. Terwijl we in gesprek waren werd er een a la carte maaltijd voor hem opgediend waarvan je spontaan trek krijgt, ook al heb je net gegeten. Zag er voortreffelijk uit en naar wat ik begreep bleek het ook goed te smaken.

Het personeel liep de poten van onder het lijf om alles tiptop te houden. Ik liep nog een rondje door de club en kwam tot de conclusie dat er op dat moment geen dame aanwezig was die ik eerder had gekamerd. Ergens, diep van binnen, hoopte ik vurig dat ik die ene dame vandaag zou treffen, die mij de vorige keer deed inzien dat goede service weldegelijk bestaat in Babylon. En toen ik daar zo over zat te dagdromen, terwijl ik met een schuin oog naar het voetbal keek, zag ik in mijn linkerooghoek iets opdoemen wat mij toch bekend voorkwam.

Daar was ze, ons aller Lana. De hele lounge die tussen ons in lag, leek niet te bestaan, toen zij mij opmerkte en direct die pretoogjes van haar opzette. Wat was het fijn de vorige keer met haar en ik wist, net als de vorige keer, wat mij te doen stond: er als een gek achteraan, voordat ze binnen 10 minuten weer met een andere beer naar de kamer zou verdwijnen.

Ik volgde haar naar buiten, waar ook NLNU even plaats had genomen in de fijne overkapte serre. Een andere beer leek zich te ontfermen over Lana maar kwam alleen maar vertellen dat je van water nat wordt ofzo want hij was zo weer weg. Ze wenkte zich bij me wat ik mij geen twee keer liet zeggen. Nadat ik eerst een preek te horen kreeg waar ik zo lang was gebleven en dat ze al gedacht had dat ik een vriendin buiten de club had gevonden stelde ik haar gerust. Want vandaag ben ik hier en ben ik met jou, zei ik zo blij als een ei.

Rustig zitten keuvelen over van alles en nog wat. Op een zeker moment werd het knusser en knusser, warmer en warmer, fijner en fijner. De kamervraag werd niet eens gesteld door een van ons beiden. Een wederzijds “zullen we?” was genoeg om naar de lijst te lopen en in te tekenen voor kamer 9 beneden.

Op die bewuste kamer #9 hebben we anderhalf uur vertoeft en genoten van alles wat het leven je te bieden heeft maar je in de essentie maar een ding nodig hebt: extreem goede seks. Ze legt de lat heel hoog voor haar collega’s als je eenmaal met haar bent geweest. Echt super!

Nadien vertelde ze me nog over haar mislukte uitstapje naar Lemiers. Ik zeg: blijf jij maar hier, want zo is het goed. Of ze daar naar zal luisteren is natuurlijk de vraag die ons allemaal bezighoudt.
Eenmaal terug boven de plichtpleging voldaan en zeer tevreden afscheid van haar genomen.

Ondertussen etenstijd en ik kon wel wat voeding gebruiken na een uitputtende work-out met mijn Roemeense leenbruid. De kippenvleugels en gebakken aardappelen smaakten echt prima. Eten van zowel het buffet als a la carte erg goed gisteren. Tijdens en na het eten viel me op dat er behoorlijk wat leven in de brouwerij zat, en dan bedoel ik niet enkel de glazen bier die Eddy naar binnen aan het tikken was. Overigens had niemand last van hem gisteren. De sfeer was echt goed en dat komt voor een groot deel door de aanwezige dames die veelal goed gehumeurd waren en volop met de klanten aan het dollen waren. Er werd ook goed gekamerd gisteren. Ik heb in ieder geval geen vervelend gedrag ervaren van dames die wanhopig werden omdat er nog geen euro in de portemonnee was verdwenen.

Ik werd ook nog in het complot getrokken door Georgina die mij een riedeltje opdreunde wat ik al kende te weten: ik ben Georgina en dit mijn zusje Mary, wil je een trio? Ben zelf geen triobeer dus hier vriendelijk voor bedankt, toen downgrade ze het aanbod naar een kamer met haarzelf maar ook dit ging me toch wat te vlug want we waren 30 seconden in gesprek op dat moment. Misschien komt het er een andere keer van, want lelijk is ze niet. Knettergek volgens mij wel.

Een aantal anderen gegadigden meldden zich nog maar konden mij niet echt bekoren. Ik ben toch meer van de rustige aanpak ondanks mijn leeftijd. Ik snap wel dat sommige dames mij als een quick win zien op het eerste gezicht. Antonia zei nog voor ze hoi zei: “you want sex?” wat ze daarna nog 3 keer herhaalde gedurende de avond. Elli bleek zowaar inmiddels 2 zinnen Engels te kunnen te weten: “where are you from?” en “do you want to go to the room?”. Ook Nee van Hee. Antonia probeerde het later nog eens door haar arie te promoten en mij een toch behoorlijke vibrator in de handen te duwen waarmee ik aan de slag moest. Ook dit afgewimpeld waarna ze bovenop me sprong en me begon te bereiden. Dat laat ik dan ook maar toe. Als ik 4x nee zeg en die chick gaat door laat ik het gerust gebeuren met mijn handjes netjes langs mij heen. Georgina deed nog een poging en klom ook bovenop me. Een Duitse beer riep nog: waar is HellaHolla nou gebleven, ik zie enkel vrouw op de bank!

Echt mijn complimenten over de dames hun animeerkunsten gisteren. Ze probeerden ons allen goed te vermaken en er werd veel gelachen en gedold. Dat heb ik hier nog niet eerder meegemaakt en is toch een pluspunt in mijn optiek.

Jullie begrijpen dat, wanneer ik onvrijwillig twee niet onaantrekkelijke naakte dames bovenop mij heb gehad, er wel zin in een kamer was gekomen. Om even aan het feestgedruis te ontsnappen maakte ik nog een rondje door de club en liep ik weer een vrouwelijk duo tegemoet. Natuurlijk weer een voorstel voor een trio, waar ik geen trek in had en dit beleefd zei. Tot mijn verrassing begonnen ze niet te mekkeren toen ik zei dat ik liever 1-op-1 kamers doe. Ze stelden zich beiden voor, van eentje is de naam mij ontschoten en de ander heette Adelina. We liepen met ons drieën naar buiten waar bleek dat ik schijnbaar op de een of andere manier een snaar had geraakt bij Adelina die bij mij kwam staan en een gesprekje begon over koetjes en kalfjes.

Wat een bijzondere dame is dit. We hebben wel 20 minuten staan praten aan een tafeltje en leerden elkaar een beetje kennen. Geen woord werd gerept over kamers, seks en ook werd er niet opzichtig gefrunnikt om de pula toch zo snel mogelijk in gereedheid te krijgen. Het was bijna alsof ik op kantoor aan de koffieautomaat stond te kletsen met iemand, met als verschil dat de doorsnee dames die ik daar tref het niet echt halen bij deze wonderschone Roemeense met schijnbaar wat Indische roots.

Het werd nog gekker toen ze me na het gesprek bedankte voor mijn (!!) tijd en me een fijne tijd toewenste. Ik stond er een beetje verloren bij. Was dit nu de ultieme verleidingstruc, een afwijzing of pure vriendelijkheid? Ik begreep er geen kloten meer van, maar iets in me zei dat ik dit echt niet kon laten lopen. Ontgoocheld liep ik een rondje door de club en zag haar daarna weer in de lounge zitten. Ik liep naar haar toe en zei haar dat het toch niet kon zijn dat wij nu klaar waren met elkaar voor de dag. Ze schoot in de lach en kroop tegen me aan waar de opwarming begon.

We kabbelden nog wat voort, keken elkaar eens diep in de ogen aan en paf, daar was het lot bezegeld. Na een goed partijtje tongzoenen op de bank stonden we op zonder elkaar iets te zeggen en liepen we samen naar de intekenlijst. Woorden zonder woorden was het. :redface:

Op de kamer, dit keer een deurtje eerder namelijk #8, gingen we door waar we boven gestopt waren. Wat was ook deze kamer super zeg. Zoals eerder over deze dame geschreven is is het een perfecte combinatie van GFE met een randje PSE. HHG gegarandeerd als ze er de volgende keer weer is. Bijzonder dat een dame die onze kennismaking opende met een vraag voor een trio zo omklapt naar die rustige, spontane en lieve dame die ik zo graag mag ontmoeten in de saunaclubs.

Anderhalf uur later waren we weer bij de kleedkamer en heb ik haar bedankt voor de diensten, waarbij ik ook benadrukte dat ik vurig hoopte op een wederzien! Topperdetop!
Na een douche mij nog even in de bar geparkeerd met een biertje die zakte tot mijn tenen en waar ik constateerde dat de dag wel ver voorbij was in de club. Het was rustig, veel gasten waren vertrokken en ook de dames hielden het langzaam maar zeker voor gezien. Eentje kwam zich nog beklagen bij mij dat ik er maar wat verzadigd bij zat en niet met haar gesproken had die dag. Tsja, ik kan maar moeilijk 45 dames doen op een dag, de 2 die ik vandaag heb gehad gaven mij wellicht meer plezier dan die 43 anderen bij elkaar!

Even na elven verdween ik voor een laatste maal in de kleedkamer om daar even later weer in burger uit te komen. Eddy stond bij de theke waardoor ik even moest wachten tot hij klaar was met zijn gebrabbel, want meer kon zowel ik als de theke er niet van maken. Ik overhandigde zeer tevreden mijn sleutel en bedankte iedereen voor een fantastische dag waarop Eddy scandeerde: maar met mij gaat het ook fantastisch!

Moe maar voldaan trok ik de halfbakken voordeur weer achter mij dicht en geniet ik nu nog steeds na van een geweldige dag in een club die steeds hoger op mijn lijstje komt te staan. Beetje bij beetje, stapje voor stapje: zo heb ik het graag!


Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1352 Gepost op: 6 november 2019, 16:24:59 »
Een gesponsord bezoekje aan Babylon, bedankt mannen, vraagt om een verslag. Ik kan melden dat de line up een stijgende lijn vertoont. Veel nieuwe dames, en ook een paar terug van weg geweest. Zo stond ik onverwacht oog in oog met Adelina. Lang niet gezien, we hadden dus wat in te halen. Na wat smalltalk een kamer opgezocht. Lekker zoenen voor de spiegel met de blik op die heerlijke billen waar mijn handen niet vanaf konden blijven. Het werd een mooie gfe/pse mix met een ontzettend ranzige climax.

Hier moest ik even van bijkomen. Een half uurtje wisselbaden genomen, uit de sauna regelrecht het zwembad in en dan weer terug. Word je hard van zeggen ze. Nu had ik gezien dat Alice op de lijst stond, kijk dat is een aanwinst voor de club. Ik vond haar, met een nieuwe eh, coupe. Meisje, wat ben je grijs geworden. Haha, vind je het mooi? Eh, ik moet er even aan wennen. Altijd diplomatiek blijven he. In ieder geval is ze het nog niet verleerd. Dit was seks zoals de schepper het bedoelde. Met een leuke meid waar je ook een normaal gesprek mee kunt hebben.

Tijdens de tweede pauze trof ik HellaHolla. Een medeforummer is altijd goed om een paar neuktips uit te wisselen. Ik begreep dat hij er wat aan gehad heeft. En Adelina ook. Intussen een rundersteak besteld, die toch vrij snel geleverd werd. Complimenten voor de chef, hij smaakte uitstekend. Emma zat al te hengelen naar een trio aan het eind van de dag, en meestal gaat het ook zo. Maar pech voor haar, deze keer liep het anders. In de rookruimte hangend, kwamen Alice en Klara gearmd binnen en kregen me in het vizier. Ze beloerden me als een roofdier dat een prooi ontdekt in de jungle. Hier was geen ontkomen aan. Aan weerskanten plofte een wulpse Roemeense naast me neer en drongen de tongen mijn mond binnen. Het werd een uitputtingsslag, maar er hing zoveel geilheid in de lucht, dat Klara het laatste schot er moeiteloos uit kreeg.

De laatste tijd was de entreeprijs nogal een hot item. Wat mij betreft hangt het af van de dames en de service die je van hun kunt verwachten. Ik houd het meestal bij dames die ik ken, en ga dan niet zeuren over dat tientje. Maar je vangt wel eens wat op, en het schijnt dat de selectie aan de poort soms te wensen overlaat. Tref je een nieuwkomer met een knap bekkie dan is het toch oppassen. Eerst even doorvragen, en bij twijfel laten lopen. Er zijn er genoeg die wel een goede act neerzetten. In Babylon ben ik dan ook noglangnietuitgewandeld.
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.

Offline brombeerzuid

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 366
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1353 Gepost op: 10 november 2019, 21:52:03 »
Een herstellend dagje in Babylon!

Had een van deze dagen een kortingskaartje van babylon in de bus!
Ach zag op de forums dat ze weer de opwaartse lijn hebben.
Dus rond een uur of 11.30 aangebeld en zo als op de parkeerplaats het al aangaf was het rustig.
Normaal op een zondag is dat wel.
Mijn kaartje ingeleverd en kreeg mijn handdoeken.
Douchen en een goed ontbijt, moet zeggen dat het eten over het algeheel een pluimpje verdient, stukken beter.
Ga mijn ontbijt nuttigen zie daar een bekende uit VV, daar een hele tijd mee gesproken.
Natuurlijk werd het tijd voor een rokertje en nu onder de volledig overkapte veranda bij het zwembad erg mooi.
Dat ook de theke dame die wat aan het opruimen was gezegd.

Wandelaar5 als het goed is was die gast uit VV.
Hele lijsten had hij goed minder en nogo.
Enkele met hem doorgesproken en het viel me op veel nieuwe dames.
Ging me nog een koffie halen en daar zat Emma, knipoogde naar haar en daar stond ze al naast mij,waar was jij al die tijd? ;D
Ik zeg meer naar het noorden,maar was blij haar te zien en kreeg al vele knuffels.
Geen Bella geen Tanja ,nou dat wordt dan Rose of…….

Maar natuurlijk zal Emma de spits afbijten.
Even later met haar naar de kamer, ze wordt steeds beter ,gewoon top! :o
Vandaag had ze schijnbaar zin in mijn duikvluchten, kon het goed zien en voelen. ;D
Vele tz etc gewoon top en ja zoals teddybeer het beschrijft moest het plafond gewit worden.
Dat ook voldaan!
Emma altijd een knipoog kusje contact als aftersales, top wijf!
Ze vroeg wie wordt de volgende ik zij weet het nog niet ze zei ga eens met Sascha.
Maar helaas Sascha zag het vandaag niet zitten met zo weinig beren en nam een dagje verlof. :-\

Dat was balen, kijkend die Carmen of Karla ik weet het niet en ga wat relaxen ,eten en genieten.
Hele gesprekken met een niet schrijvend Belgische beer, erg leuk heb mij goed geamuseerd!
Zie Mila echt mijn type,maar weet niet wat ze wilt, moeilijk moeilijk,wil ook niet mijn ander gezicht laten zien.
Zou ik meegaan in haar manier van kameren, kon het wel eens een veldslag worden. :040:
Dus maar er van afgezien, beter voor ons beide. ;)

Lekker wat gegeten en wie zou het worden Karla en Carmen niet meer gezien op dat moment, toch maar voor een zekere bank gekozen.
Rose werd het slachtoffer!
Met haar naar de kamer en er volgde een wild potje tongworstelen en ook geen smetvrees en warempel ze had het door!
Wat volgde was een wild partijtje seks en ja ook nu moest het plafond gewit worden.
Alleen het zat er te dik erop en het meeste viel eraf! :lol_hitting:
Zoow zegt ze waar komt dat vanaf, tsja meid uit de reserve pot! :dance2
Gewoon een vol half uur met haar, normaal moest ik het al eerder opgeven.
Rose laat er geen gras over groeien toppie!

Weer een fijn dagje babylon als vanouds, ze zijn goed bezig ook de staffel tarief vindt gretig aftrek.
Want toen ik mij omklede om 11.30/45 kwam al een man zich aantrekken, dacht nog das snel, maar toen wist ik het!
De staffeltarief waar vele gebruik van maken schijnbaar!
Zou het een trend worden?
Nu weer als de vliegende brandweer naar huis,maar zonder sirene, tering wat was het mistig.

Online mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 418
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1354 Gepost op: 16 november 2019, 04:31:15 »
MAXIMUM EFFORT

Mijn trip naar een favorietje elders werd nog es uitgesteld door een kortingskaartje van Relaxxxboard. Geen nood, want ik weet dat ze voorlopig nog niet met vakantie gaat.

Dus vol met goeie moed en zin op de 2e woensdag van de 11 maand richting Elsdorf vertrokken. Weer wat inkopen gedaan en in de voormiddag me bij de ingang gemeld. Was wel effe schikken met die deur, ondanks bericht hier. Het briefje gaf gelukkig aan dat ze open zijn. Het zou fijner zijn als het ook in het Engels zou staan, aangezien niet iedereen even goed Duits kan.

Enfin, bij entree kon ik mijn kortingskaartje inleveren, waarvoor dank aan club en forum. Ik vroeg aan de theke of ik een kluisje onder mocht hebben. Ik had namelijk die dag wat spullen mee en vind het dan makkelijker als het kluisje op vloerhoogte is. Bovendien had ik al wel es een mobieltje op de vloer laten vallen, waarbij 1x het glaasje barste. Gelukkkig was dat alleen zo een pantzer glass sticker plaat en niet het scherm van het toestel zelf.Ik met sleutel en m'n hele hebben en houwen naar de lockers. 226... De nummers lopen maar tot 100 en nog wat. Toen viel het kwartje pas waarom de theke zo verbaasd reageerde. Ze dacht dat ik een kluisje in de kelder wilde...
En wat denk je, heb ik alsnog een kluisje die hoog boven de vloer staat. Me er maar bij neergelegd en besloten voorzichtiger te zijn met het pakken van spullen.

Ditmaals voor het eerst volgens mij in de kelder staan douchen. Lekker rustig zo. Wel bleek dat er ook door heren gebruik van werd gemaakt die net van een kamer afkomen.

Na opfrisbeurtje eerst maar de innerlijke mens aansterken. Bij het buffet stonden de warmhoud bakken al rijkelijk gevuld. Een zware brunch zou het worden. Met een kipsoepje om het allemaal door te spoelen.
Antonia had me al gespot bij de entree en kon een knipoogje van me krijgen. Bij de buffetbakken sprak ze me aan om de 1e in de rij te zijn voor een massage. En misschien meer ;)Daar had ik wel oren naar, helemaal ze mijn beoogde dame van de dag was.Maar eerst dus even eten en m'n ogen de kost te geven. Wat een hoop, voor mij in ieder geval, nieuwe gezichten. Zo kwam ik bij de watertap in de bar een fraaie blondine tegen met d'r mooi golvende haren. Sasha bleek ze te heten. Oef, wat is zijn lekker!Later nog een blondine gespot, hele andere uitstraling met een iets van arrogants/hooghartige erin. Rete geil zag ze er uit. En nog zoveel anderen. En ik had in m'n stomme kop al voorgenomen met Antonia te gaan. Niks mis met mijn keuze, maar dat gevoel dat er nog zo veel ander lekkers in de snoepwinkel te proeven valt overweldigde me. Ik denk dat er wel tussen de 30 a 40 dames waren die dag. En kwa heren was het ook erg druk. Ik denk door de dag heen telkens wel 20 a 35 heren aanwezig.Na het eten liep ik langs de voederbakken toen ik aangesproken werd. Oh crap, wie kon dat nu weer zijn. Zn gezicht kwam me in de verste verte niet bekend voor (en ook nu kan ik het niet voor de geest halen...). Maar gelukkig kwam hij zelf al met de hint van een poosje geleden in H7 met Bolkedebeer en co. Het kwartje viel, behalve zijn naam... Gelukkig heb ik m'n club verslagjes nog, en kon zo herleiden dat die ouwe viespeuk Blauwe Beer is ;)Zijn partner in crime van de dag was Levitrus. Gezellige en relaxte beren om door de dag heen even praatje mee te maken.

Heel lang duurde het eerste praatje niet, want Antonia vloog als een gier al een paar keer langs nauwlettend haar prooi in de gaten te houden totdat die 2 hyenas me zouden laten gaan.Eenmaal vrij hebben we ons terug getrokken voor een geweldig kamertje.
Daarna even bijkomen in hun afgelegen wellness. Ver weg van de levendigheid in bar. Lekker rustig op temperatuur komen in hun heerlijk verwarmde whirlpool. Die ook wel es voor mij te fris meegemaakt.Daarna het chloor uit de poriën koken in de stoomcabine. En om het af te maken de sauna in tot de stoom uit m'n oren kwam. Het enige jammer was dat het waterteiltje lek was, waardoor opgieten beperkt was. Helemaal vergeten dat bij de theke aan te kaarten...

Zo rustig de dag doorgekomen. Beetje hangen in de lounge op een bankje, hapje eten, met de 2 ijsberen gebabbeld, rondjes wellness... Wat is het saunaclub/FKK concept toch een mooi iets. Wou dat we er meer hadden in Nederland...Het eten was allemaal tip top. Als diner een lekkere rundersteak besteld. Het duurde even, maar was het wachten waard.

In de kelder bij een kleedruimte van de dames zag ik nog een fraaie dame met donker haar. Ze lijkt iets Aziatisch te hebben en sprak haar even aan. We hadden een amicaal praatje, waarbij ze me er aan wist te herinneren dat we elkaar eerder eens hadden ontmoet. Aan de opsomming presentjes kon dat niet missen.
Later kon ik me iets meer van haar herinneren en vertelde dat ze destijds 2 vlechtjes had. Dollie, een leuke meid, die ook op het wenslijstje staat.

Blauwe Beer had een hele wenslijst aan dames. Namen als Denise, Vivian, Alexa en nog iets met een K dacht ik (Klea, Klara, Karla?) passerden de revu. En enkele van die dames die in het vizier kwamen wees ie even aan, zodat ik een gezicht bij de naam had. Had blijkt nu helaas.

Want later op de avond zat ik in de serre achter (die overigens lekte van het regenwater) bij een groep dames naast een fraaie girl next door blondine. Ik wist haar te verrassen met haar naam Alexa. We hadden een leuke klik. Ze zei dat ze wist wat ik dacht toen ik op mijn klokje keek, maar deelde mee dat ze helaas al een afspraakje zo had. En blijkbaar houdt ze zich daar aan. Maar wie weet, als we elkaar nog es tegen het lijf lopen. Tenminste, als ze me herkend, want ik kan geen gezicht meer bij haar naam plakken.

Enfin, terug de lounge ruimte was was tumult bij de dames. Gelukkig kwam er personeel bij die dat snel in de juiste banen leidde.Ik liep dan maar door en zag daar een dame waar Blauwe Beer de vruchten van wist te plukken eerder op de dag. En tijdens het nuttigen van mijn steak wist een Duitse beer me te vertellen dat ze zijn topper van de club is: Denisa. De dame in kwestie kon ik die dag in Babs makkelijk herkennen met haar vele plakplaatjes. Kort praatje mee gemaakt, en ik was eigenlijk al verkocht. Trok m'n joker kaart om nog es de kamer op te gaan.

En boy, wat werd ik omvergeblazen door dit servicekanon! Een geweldige sessie vond plaats en nu snap ik ook waarom ze van velen een favorietje is. Zoals de Merc with a Mouth zou zeggen, ze geeft MAXIMUM EFFORT.
Ik zou er graag op herharling op willen komen.

Het was daarna toch echt de hoogste tijd om de lange rit terug te ondernemen. Heb genoten van een fijne club met veel fraaie dames. De tent leeft weer meer dan de laatste keer in de zomer. En ook met voor mij veel nieuwe dvps. Zeker de moeite waard om er langs te gaan.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1355 Gepost op: 18 november 2019, 10:23:55 »
Nieuwe website Babylon:

https://www.temoon.com/
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1356 Gepost op: 18 november 2019, 11:45:41 »
Nieuwe website Babylon:

https://www.temoon.com/

De aanwezigheidslijst kan ik niet meteen terugvinden...

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1357 Gepost op: 18 november 2019, 12:07:36 »
Nieuwe website Babylon:

https://www.temoon.com/

De aanwezigheidslijst kan ik niet meteen terugvinden...

Klopt, ze zijn nog bezig met alles om te zetten
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1358 Gepost op: 18 november 2019, 12:38:50 »
Het was btw afgelopen zaterdag terug TOP zoals van oudsher! Veel ambiance in de keet, meer dan 40 dames, public action,... Zo heb ik het graag. :smiley:
Enig minpunt: veel morrende beren ivm met de 70 euro inkom, maar die toch blijven komen.

PS. Ze zijn momenteel duidelijk aan de code van de AWL aan het prutsen. Roberta is blijkbaar 1997 jaar oud.

Offline wolkske

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 35
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1359 Gepost op: 18 november 2019, 19:04:06 »
gewoon even nadenken, is hun geboortejaar en niet de leeftijd, vb Alexa is 29 jaar dus geboren in 1990 en dat klopt dus....

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1360 Gepost op: 18 november 2019, 23:26:34 »
Alsof ik dat niet doorhad...

Offline HellaHolla

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 37
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1361 Gepost op: 24 november 2019, 20:42:32 »
Gisteren ging in de buurt van Düsseldorf verder waar ik vrijdagavond geëindigd was. Het tweede deel van deze tweedaagse stond in het teken van Babylon. Drie weken geleden was het mij er uitstekend bevallen dat was eigenlijk de eerste keer in 4 bezoekjes dat het gewoon echt knettergoed was de hele dag door.

Vol hoop en vertrouwen parkeerde ik rond het middaguur mijn scheurijzer achter de club en stapte ik niet veel later door de nog steeds half gesloopte voordeur naar binnen. Met dank aan rokkenjager, alle beren die mijn verslagen nomineerden, Willem2 en de club zelf mocht ik in ruil voor 40 euro de handdoek ombinden.

Het was nog vroeg en de club kwam langzaam op gang. Er was nog volop ontbijt beschikbaar en samen met een kop koffie smaakte dat allemaal prima. Na het eten richting de wellness getogen om een lekker partijtje te gaan zweten in de sauna. Toen ik na een douche in de jacuzzi plaats had genomen had ik deze voor mij alleen en begon er iets wat ik op zich wel lachen en ludiek tegelijk vond. Een ware optocht van dames die een voor een langskwamen om te polsen of er wat te halen viel bij HellaHolla. Ik zat lekker veilig in het water en voelde me net Sinterklaas die alle verhaaltjes aan mocht horen van de kindertjes die toch wel heel braaf waren geweest de afgelopen periode en vurig hoopten op een beloning. Maar in het water er bij komen? HellaHoMaar. Althans, niet als ik de beurs moet trekken, wat alle deernes dan uiteindelijk toch niet zagen zitten. In volgorde van opkomst: Michelle, Angela, Carmen en Antonia. Ik moest tijdens dit gebeuren de hele tijd aan een nummer van Bizzey denken. Ik ben in de cluuub! Ze willen mee, mee, mee!



Carmen kende ik nog niet, de rest hadden me tijdens vorige bezoekjes al eens opgezocht. Maar ik was nog met geen een van deze dames op de kamer. Noem me gek maar Michelle kwam zo waar voor het eerst in tijden fatsoenlijk over en had bovendien een nieuw kapsel waar haar mooie bruine gestijlde haren er niet slecht uitzagen. Wie weet, ooit op een dag….

Na deze intocht van de Sint een douche genomen en weer de lounge ingelopen waar de eerder genoemde dames er allemaal nog eens mooi bij gingen zitten want oh daar was ie weer. Verder voor het moment geen aandacht aan geschonken en mij te goede gedaan aan een drankje.
Toch laat zo’n voorstelling van naakte dames ook mij niet onberoerd. Mocht dat het geval zijn geweest zou ik toch echt in de verkeerde club hebben gezeten. Dat dacht Ella vast ook, toen ze haar hoofdje om de muur stak en me in de smiezen kreeg. Ik ben er altijd met een bocht omheen gelopen waar mogelijk. Hoor alleen maar mindere verhalen over haar en bovendien kwam ze tijdens eerdere ontmoetingen in de lounge niet verder dan “Hey, my name Ella, go room?” De eerste keer dat ik haar destijds tegenkwam sprak ze helemaal geen Duits of Engels.
Ze kwam naar me toe en ik dacht nog: oh nee he, gaan we weer. Maar ik was met stomheid geslagen toen ze heel rustig naast me kwam zitten en in het Engels begon te kletsen. Engels wat uit hele zinnen bestaat en ik kan verstaan. Ik denk: wat krijgen we nu. Meisje ziet er, naar mijn smaak, erg goed uit en nu begint ze ook nog op de door mij zo geliefde manier aan een kennismaking.

Lekker zitten kletsen, ik nog steeds verbaasd, over van alles en nog wat. Ze vroeg me waarom ik in het verleden zo kortaf tegen haar was geweest waarop ik direct eerlijk toegaf dat ik niet warm loop voor directe kamervragen of geen mogelijkheid tot korte conversatie. Een beetje verlegen en ingetogen zei ze dat de taal inderdaad een probleempje was voor haar maar ze zich over die onzekere drempel heen had gezet en nu hard aan haar Engels aan het werken was wat ze ooit op een zekere dag toch op school had geleerd.

Nu werd het toch wel een heel bijzonder verhaal. Ze kwam tegen me aan gekropen en heb wel een kwartiertje zo met haar gezeten. Beetje kletsen, beetje gekken. Wat moest ik hier nu mee doen? Laten lopen zou ook weer zoiets zijn. Ik voelde me extreem op mijn gemak met deze, in mijn ogen tot voor kort, klapekster.

Het al oude gezegde “voor 50 euro heb je een antwoord op je vraag in de club” ging ook hier uiteindelijk op. We gingen het maar eens proberen. Nog altijd op mijn hoede trokken we naar kamer #10 beneden.

Het is uiteindelijk een paar euro duurder geworden dan 50 euro want ik kwam pas 2 uur later trillend op mijn poten weer naar boven gesukkeld met mevrouw. Mensen, kinders, boerenzonen dit houd je niet voor mogelijk. Het was gewoon perfect. Oh oh oh wat heb ik genoten van en met haar. Wat een verassing zeg, wat heb ik mij hier op zitten verkijken. Of misschien heb ik juist lang genoeg gewacht? Denk zelf dat deze dame “in opleiding” is gegaan bij een collega want ik geloof de eerdere berichten over haar voor de volle 100%. Maar iets in me zegt dat iemand een ruk aan het stuur heeft gegeven waardoor deze dame nu netjes binnen de lijntjes rijdt. Wat kun je haar ook verwijten bedenk ik me nu? Het is haar eerste saunaclub in een land wat ze niet kent. Een groeiertje is het en zeker ook een Tip voor de Top. 😊

Het “wat jammer dat Lana er niet is vandaag” had plaatsgemaakt voor “wat ben ik blij dat ik met Ella ben geweest vandaag”. Met die gedachte liep ik na een douche richting de whirlpool. Toen ik daar in ging zitten keek ik recht tegenover me in het gezicht van Patjax. Tijdje niet meer gezien en wat bracht hem dan hier? Bleek dat hij last minute een plan had bedacht om naar Babylon te komen samen met een andere beer die bij nu bekend staat als De Grote Onbekende.

Deze twee heren bleven voor de rest van de dag mijn gezelschap en ik dat van hun. Veel gekletst, veel gelachen en zo nu en dan werd er een dame in het complot getrokken. Van die GPL klopt trouwens echt geen kloten werd gisteren nog maar eens bevestigd. Ga daar a.u.b. niet op vertrouwen als je voor een bepaalde dame wilt gaan want soms staan ze op aanwezig terwijl ze toch echt vrij hebben en gisteren liepen er ook dames rond die helemaal niet op de lijst staan maar wel bij het meubilair horen zo ongeveer.

Personeel werkte ook weer hard om er wat van te maken vandaag wat aardig lukte in mijn optiek. Werd telkens snel en beleefd geholpen. Eddy ook geen last van gehad ondanks dat hij de hele dag van de partij was.

Uren later inmiddels kregen de boys toch ook jeuk en werd de hele lijst inclusief historie doorgenomen waardoor ik als luisterend ook weer een slootje informatie wijzer werd. Tijdens het lopen richting bubbelbad kwamen ze zo ook Monika tegen die na jaren afwezigheid weer is teruggekeerd in Elsdorf. Ik had haar nog niet gezien wat ook niet verwonderlijk is gezien haar lange afwezigheid en mijn korte aanwezigheid in de clubs. Nieuwsgierig als ik was braaf de verhaaltje aangehoord van de heren: louter positief.

Patjax werd meerdere malen benaderd door Tanja en uiteindelijk ging hij voor de bijl. Ik heb nooit echt een hoge pet opgehad van de houding van deze tante en het werd allemaal nogal hilarisch toen ze na niet heel lang met een gezicht op onweer alweer in de lounge verscheen waar ik met De Grote Onbekende zat te praten. Hoe dat nou toch zo kon komen zal Patjax zelf misschien nog opschrijven.

Tijdje later ging De Grote Onbekende naar huis en vertrok Patjax naar de kamer met Julia.bg , er is ook een Julia.ro in Babylon, die is blond. Julia.bg heeft voor nu rood haar maar schijnbaar is het een regenboog want het kan zo weer blauw zijn. Mooie meid wel!

Ik besloot zelf nog wat rond te kijken en mocht er niks leuks te vinden zijn zou ik hem ook aan gaan trappen. Het werd wat leger in de club zowel qua dames en heren. Volgens mij werd er toch weer goed gekamerd gisteren. Paar opties voor mij waren Alice, Julia.ro, de immer ongeïnteresseerde maar bloedmooie Kellie of de “oude nieuweling” Monika. Ergens baalde ik dat Adelina er niet was vandaag. Wat was dat een fijne ontmoeting 3 weken geleden.

Ik besloot voor optie 1 te gaan want die kwam ik in de serre tegen. Alice dus. Ze was in gesprek met een andere dame over naar wat leek een “vrouwenkwestie”. Dus dat gekabbel even voort laten gaan. Had ik niet moeten doen bleek later want er kwam een andere man binnen die een woord uit het gesprek herkende, er zich in mengde en zo zichzelf een trio voor elkaar bokste. Weg optie, stom stom stom maar het is niet anders.

Julia.ro was inmiddels pleitte en in Kellie heb ik door haar zakelijke profi schoonmaakhouding ook geen vertrouwen meer. Per toeval zag ik Monika op een bankje zitten en besloot dat ik toch op zijn minst wat beter kennis met haar wilde maken.

Dat kennismaken ging goed. Iets afstandelijker dan menig andere dame in het begin maar opwarmen moet iedereen. Ik durfde het er met haar zeker op te wagen dus op naar beneden weer kamer #10 gekregen. Garantie voor succes zou je bijna zeggen.

Succesvol was het dan ook zeker. Niet zo’n extreem als eerder die dag maar zeker heel goed en fijn. Wat een rustige, lieve en sympathieke dame zeg. Ze moest duidelijk even wennen aan mij en schijnbaar ook aan mijn rustige karakter zei ze. Maar toen dat eenmaal gebeurd was er een fijne GFE die ik zal onthouden. Heren, wees zuinig op dit enigszins breekbare, kwetsbare maar oh zo lieve meisje.

Uurtje later weer terug boven gekomen en haar de verdiende beloning gegeven. Wederzijds uitgesproken dat we elkaar graag weer zien in Babylon. For what’s worth it.

Hierna Patjax nog gezien en gesproken. Het was inmiddels al middernacht en ik bedacht me toen pas dat ik al 12 uur binnen was op dat moment. Tijd om hem aan te trappen naar huis. Patjax kon niet genoeg krijgen van zijn schatje, want hij ging voor een tweede ronde. Als die pannekoekert de volgende keer thuisblijft wil ik ook wel kennis maken met dit mooie meisje.

Bij de theke nog Ella gedag gezegd en nogmaals gezegd dat ik zwaar onder de indruk van haar ben. Ze doet haar best! Monika vertrok nog met een beer naar de kamer en zette haar ondeugende ogen nog even mijn kant op. Ik trok na iedereen gedag te hebben gezegd tevreden de deur achter mij dicht.

Babylon, het wordt er steeds leuker!

 :039:



Offline scrotum

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 177
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1362 Gepost op: 25 november 2019, 22:43:01 »
Babylon 22 november

Afgelopen vrijdag met Johan35 naar Babylon gereden. Om 13.30 aangekomen werd de kortingskaart vlot geaccepteerd (dank Forum!). Het was prima toeven, niet druk, niet stil met een veertigtal dames in de aanbieding. Waaronder veel schoons.

Eerst maar eens een paar verse broodjes verorberd en vervolgens in de club rondgekeken. Telkens weer lastig om in dit overaanbod een keuze te maken. Mede op advies van een Vlaamse rakker viel het oog op Daniella een Macedonische schone (voorheen YY) met een superlijf. Toen ze bij me kwam zitten was het snel bekeken. Hup naar de kamer. Daar een goede sessie gehad waarbij ook Daniella aan haar trekken kwam. Luidkeels kwam ze klaar. En even later ik. De rest van de dag had ze regelmatig nog even contact.

Even bijkomen in de whirlpool en daarna gestrekt op een ligstoel krachten verzamelen. Ondertussen bleven een aantal dames af en aan komen kijken of er belangstelling was in een kamer. Nee dus Aylin, Michelle, Tanja, Carmen, Ella etc.

Ik wilde namelijk met Klara. En dat deed ik ook door haar los te weken uit het kluitje Roemeentjes dat zich altijd op de eerste rij voor de tv verzameld (zonder overigens ook maar een blik op het toestel te werpen). Met Klara was ik nog niet geweest maar had er al genoeg goede verhalen over gehoord. Het is dame met een heerlijk lichaam en waarmee het leuk is om een gesprek te hebben, bleek al vlug. Daarna kussen waarbij het tongzoenen wat mij betreft nog wel wat dieper zou mogen. Maar misschien is dat bij herhaling beter. Ook met Klara beleefde ik een aangenaam uurtje en ook deze dame kwam aan haar trekken (net als ik).

Terwijl Johan35 nog een kamer wilde, dook ik de sauna in. Heerlijk om zo te ontspannen. De leffe blond smaakte ook weer goed. Toen ik Eddy aan het glas water zag, kon ik het niet laten om te vragen of alles goed met hem was. Ik heb Eddy geen druppel zien drinken :o Ben benieuwd of hij het vol houdt.

Het eten heb ik a la carte besteld. De ossenhaas was uitstekend. En ik hoefde niet lang te wachten.

Zeer tevreden vingen we om 21.30 weer de thuisreis aan.

Offline wolkske

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 35
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1363 Gepost op: 27 november 2019, 01:44:27 »
https://www.temoon.com/saunaclub-forum/awl/

De website voor de AWL lijst, je kunt je oude gegevens van het Babylon forum verder gebruiken.

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1364 Gepost op: 27 november 2019, 23:22:34 »
Het dynamische duo veranderd in Babylon in de drie musketiers

Na drie maanden weer eens aangemeerd in het Babylonische poel des verderfs. Mede aangespoord door een kortingskaartje van dit forum waarvoor mijn hartelijke dank. Hoewel Flyinglow geen echte fan van de club is en meer een voorkeur heeft voor de 2.0 versie in Hamminkeln besloot hij na 2 1/2 jaar toch weer eens een kijkje te nemen. Logistiek gezien was het makkelijker dat FL en ik afzonderlijk reden. Rond 14.00 uur kwam ik aan en FL was al ongemakkelijk aan het ronddolen geweest.

Eerst maar eens de eventueel nodige koolhydraten voor de mogelijke inspanningen tot ons genomen met een bord spaghetti. Vanaf de bar zwaaide er een dame mijn richting uit en iets in haar gezicht kwam me bekend voor maar verder deed ze me geen belletje rinkelen. Iets later zou ze voorbijlopen en gaf me een kus op mijn kale kop. FL vroeg wie het was maar ik moest het antwoord schuldig blijven. Na een sigaretje nam ik eerst een kijkje bij de voetbaltribunes en werd ik staande gehouden door Gabriella. Daarna de wellness opgezocht om te bubbelen. Na een tijdje kwam HellaHolla ook erbij. Hij moest duidelijk bijkomen van zijn erotische escapade met Ella. Het was al een poos geleden dat ik hem gezien had en we hadden het nodige bij te praten en zo kon het gebeuren dat het dynamisch duo dat de clubs de laatste weken (on)veilig had gemaakt deze dag met HH erbij de drie musketiers werden.

Tanja kwam goedendag zeggen met een kusje en zowaar voor een keer zonder een kamertje te claimen. Iets later bleek ik te vroeg te hebben gejuicht want ze wilde graag weten hoe laat ik van plan was om me met haar af te zonderen. Ik zei dat ik voorlopig nog niet in de kamermodus stond en weg was ze. Inmiddels zaten we al zolang in het bubbelbad dat we nog gerimpelder waren dan de oudste beer aanwezig. We zochten het terras bij de bar op. Slap ouwehoeren en tegelijk de potentiële dames om onze degens mee te kruisen bekeken. Dit tafereel binnen voortgezet totdat het happy birthday geschal begon en Eddie de volumeknop opendraaide. We kozen ervoor om de nieuwbouw aan een nadere inspectie te onderwerpen. Na het eten van wat frietjes die FL had gehaald maar weer eens richting wellness gegaan voor een tweede ronde. Onderweg kwamen we Monika tegen. Haar vriendelijk begroet en gezegd dat we elkaar later wel zouden zien.

De dame van de bar kwam binnen en vroeg of ik haar niet herkende. Ik zei haar dat ze me wel bekend voorkwam maar ik geen idee had waarvan. Ze antwoordde van hier en haar naam was Antonia. Voor het eerst had mijn geheugen me in de steek gelaten en herkende voor het eerst een voormalige bedpartner niet. Ze vroeg of ze een kus kreeg en nadat ik hieraan had voldaan verdween ze weer. Natuurlijk dook Tanja ook weer op en bleef ze vragen naar haar kamertje. Ik zei half hour en only BJ. Weg was ze. Toen we het chloor van onze lijven aan het afspoelen waren dook ze weer op. Ik zei dat ik eerst iets ging drinken en een sigaretje roken. Na een tijdje stak ze haar hoofdje om de hoek en keek met puppy ogen onze richting uit. Een aantal minuten later kwam ze terug, plantte zich op mijn schoot en stak een sigaretje op. Ze was not amused dat het zo lang duurde. Uiteindelijk haar een sleutel laten halen.

Ik zag de verbazing op haar gezicht dat ik geen ipad en olie bij me had maar ze zei niks. Terwijl ze het bed opmaakte zei ze dat ze vond dat we minimaal twee uur moesten blijven gezien de lange tijd sinds onze vorige sessie. Ze begon aan een slow BJ en dat kan je wel aan haar overlaten. Na een tijdje onderbrak ze om nog eens te benadrukken dat ik niet snel mocht klaarkomen en ze geen genoegen nam met minder dan twee uur. Ze hervatte haar mondelinge werkzaamheden en ik voelde dat mijn gun zich langzaam op scherp aan het stellen was. Net voor het half uurtje vuurde hij zijn losse klodders af. Ik kreeg een aantal stompen van haar en ik begon te lachen. Tsja het was haar keuze om als eerste van de dag te willen zijn en herinnerde haar eraan dat ik dit haar al had gezegd en maakte me klaar om de kamer te verlaten. Ze liep snel voor mij uit als een klein kind dat zijn zin niet krijgt en dit werkte op mijn lachspieren. Bij de kleedkamer wilde ze het geld niet aannemen en moest ik het maar in haar tasje stoppen en met pijn en moeite konden er nog twee kusjes op de wang af.

Nadat ik me opgefrist had voegde ik me bij FL en HH die zich een plekje op de voetbaltribune hadden verworven. Ze hadden Tanja al zien lopen met een gezicht dat op oorlog stond en waren benieuwd wat er gebeurd was. Ik zei dat ik me gewoon had gehouden aan wat ik van te voren had gezegd. De heren hadden al een hapje gegeten en ik besloot om de herstelfase te gebruiken voor de inwendige mens. Het smaakte meer dan behoorlijk en Antonis kwam ook even buurten. Ze had haar haren weer in het voor haar karakteristieke model en nu herkende ik haar zonder problemen. Ik wees haar erop dat ik het eerdere mooier vond en ze zei dat als we naar de kamer gingen ze het zou aanpassen.

Na het eten een sigaretje gaan roken in de nieuwe vogelvoliere met FL en HH. Monika kwam binnen gefladderd en er werd wat gedold. Ook Julia kwam erbij en ze nestelde zich naast mij. Ze speelde de vermoorde onschuld en deed alsof ze niks kon herinneren van onze vorige ontmoeting. Verbaal dolde ze volop mee. Opeens zei ze lachend dat ze zo'n behoefte had aan een massage en zich kon herinneren dat ik dat zo goed kon oftewel tijd voor de tweede akte in ons eigentijdse Romeo & Julia variant. Paint a perfect picture van hoe een sessie moet zijn en deze zou het kunnen zijn. De daarop volgende negentig minuten vlogen voorbij. Ik vroeg wat we deden en ze bleek nog een afspraak te hebben staan. Ik kreeg te horen dat ik niet naar huis mocht en op haar moest wachten. Als de dame die het meest het ideaal plaatje benaderd dit vraagt dan is dit geen opgave om hier gehoor aan te geven.

Ik besloot lekker na te gaan genieten in het bubbelbad en toen ik me aan het douchen was bleek HH er ook nog te zijn. Hij zat op het terras en we hebben nog een tijdje nagebabbeld. Julia kwam er weer bij en wederom werd er gedold. HH ging naar huis en Julia en ik wilden ondanks het feit dat het inmiddels al twaalf uur was geweest toch nog even wat one on one quality time en besloten een kamer op te zoeken. Grappig was dat haar tussentijdse beer haar had gezegd dat zijn maten hem hadden gezegd dat hij het wel kon vergeten omdat ze mij schijnbaar kenden uit SS en ze dan de dame waarmee ik verdween niet meer terugzagen. Ze had hem lachend gezegd dat ze na hun sessie weer terugging naar mij. Beiden hadden geen behoefte aan een quickie. Het werd een half uurtje kuscheln und küssen mit der süssesten schmusekatze. Net als de vorige keer waren we het laatste koppeltje dat van de kamer kwam. Nog een uitgebreid afscheid bij de kleedkamer en met een grote glimlach trok ik de deur achter me dicht.