Forum > ANTWERPEN - SKW

Schippersstraat 13/1, Anna Maria (gecomb. dag- en avond/nachtshift)

<< < (2/20) > >>

sexmachine:

--- Citaat van: bet(d)weter op 21 maart 2018, 21:20:27 ---Sorry hoor, sexmachine en Vanderbeffen: ofwel hebben jullie een heel slecht geheugen, ofwel waren jullie "onder invloed", ofwel was het een combinatie van beide  !!!!!!!!!f
Zoiets zal mij nooit  :lol_hitting: :lol _overkomen ....

--- Einde van citaat ---
Omdat je je bij jouw soort vrouwen nooit kan vergissen .....        ;D ;D ;D ;D


(even erbij vermelden dat het een grapje is)

Vanderbeffen:

--- Citaat van: bet(d)weter op 21 maart 2018, 21:20:27 ---Sorry hoor, sexmachine en Vanderbeffen: ofwel hebben jullie een heel slecht geheugen, ofwel waren jullie "onder invloed", ofwel was het een combinatie van beide  !!!!!!!!!f
Zoiets zal mij nooit  :lol_hitting: :lol_overkomen ....

--- Einde van citaat ---
Laten we maar zeggen: onder invloed. Ieder SKW wandelaar zal dat wel kennen zeker. Aan de deur nog vanalles vragen, net alsof haar antwoorden jouw keuze gaan beïnvloeden, terwijl je eigenlijk al beslist hebt dat je haar gaat pakken. Op dat moment denk je niet meer zo hard na he :-)

bet(d)weter:

--- Citaat van: sexmachine op 21 maart 2018, 22:41:10 ---
--- Citaat van: bet(d)weter op 21 maart 2018, 21:20:27 ---Sorry hoor, sexmachine en Vanderbeffen: ofwel hebben jullie een heel slecht geheugen, ofwel waren jullie "onder invloed", ofwel was het een combinatie van beide  !!!!!!!!!f
Zoiets zal mij nooit  :lol_hitting: :lol _overkomen ....

--- Einde van citaat ---
Omdat je je bij jouw soort vrouwen nooit kan vergissen .....        ;D ;D ;D ;D


(even erbij vermelden dat het een grapje is)

--- Einde van citaat ---
Kan kloppen: ik val immers niet op vrouwen waarvan je er dertien in een dozijn tegenkomt :lol_hitting: :lol_hitting:
Begrijp me echter niet verkeerd: Anna Maria en Rushi horen wat mij betreft niet thuis in die categorie ...

bet(d)weter:

--- Citaat van: Vanderbeffen op 22 maart 2018, 02:37:46 ---
--- Citaat van: bet(d)weter op 21 maart 2018, 21:20:27 ---Sorry hoor, sexmachine en Vanderbeffen: ofwel hebben jullie een heel slecht geheugen, ofwel waren jullie "onder invloed", ofwel was het een combinatie van beide  !!!!!!!!!f
Zoiets zal mij nooit  :lol_hitting: :lol_overkomen ....

--- Einde van citaat ---
Laten we maar zeggen: onder invloed. Ieder SKW wandelaar zal dat wel kennen zeker. Aan de deur nog vanalles vragen, net alsof haar antwoorden jouw keuze gaan beïnvloeden, terwijl je eigenlijk al beslist hebt dat je haar gaat pakken. Op dat moment denk je niet meer zo hard na he :-)

--- Einde van citaat ---
Dat begrijp ik wel, Vanderbeffen, maar je hebt het over een ander soort "invloed" dan degene die ik bedoelde...
Maat ja, soit, we worden allemaal wel eens beïnvloed zeker, met of zonder "roesmiddelen" :party0036:  :movingtits
A propos, aan jouw naam te zien, hou je- net als ik- 100 % zeker van beffen, iets wat niet van ons aller sexmachine kan gezegd worden: hij hangt nl. niet graag aan- ik citeer- "de pisbak".... :lol_hitting: :lol_hitting:

Vanderbeffen:

--- Citaat van: bet(d)weter op 22 maart 2018, 03:03:05 ---...aan jouw naam te zien, hou je- net als ik- 100 % zeker van beffen, iets wat niet van ons aller sexmachine kan gezegd worden: hij hangt nl. niet graag aan- ik citeer- "de pisbak".... :lol_hitting: :lol_hitting:

--- Einde van citaat ---
Zo heeft ieder van ons zijn voorkeuren he, Gelukkig zijn we allemaal verschillend, vallen we op verschillende meisjes enz. Wat mezelf betreft op dat vlak, welja, je kan het in mijn verschillende recensies lezen he. Beffen is voor mij een must, en eigenlijk speelt bij mijn keuze ook wel mee of het meisje open staat voor plasseks. Ik stel de vraag altijd, en als het antwoord 'neen' is, dan is de kans groot dat ik verder ga.

Ik begrijp dat sommigen 'de pisbak' niet aantrekkelijk vinden, maar eigenlijk, als je logisch nadenkt is orale seks en plasseks niet viezer dan al de rest. Het is ons in de opvoeding misschien wel aangeleerd dat plas vies is, maar als we als man ons laten pijpen en we komen klaar in haar mond, of we komen klaar op haar lichaam enz, dan is de smurrie die het meisje daarbij over zich (of in zich) krijgt volgens mij 'viezer' dan een leuk plasje. En toch vinden we pijpen en klaarkomen op het lichaam een redelijk normaal onderdeel van seks, dus waarom dan beffen en plasseks ook niet he.

Je moet gewoon doen wat je fijn vindt. En ik vind dit fijn, geil, en intiem. De smaak van kutjes vergelijken, is een boeiend onderdeel van meisjes pakken. En de smaak van de plas van een mooi meisje is vaak veel lekkerder dan bier van den Aldi. :lol_hitting: :lol :dance2

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie