Forum > ANTWERPEN - SKW

Schippersstraat 13/1, Anna Maria (gecomb. dag- en avond/nachtshift)

<< < (20/20)

sexmachine:

--- Citaat van: CrimsonGuard op 21 januari 2024, 12:51:51 ---Lol, wie wil dat betalen idd.

--- Einde van citaat ---
Willen heel erg graag sommigen, maar KUNNEN, dat is wat anders uiteraard.

Ach, die dames denken dag en per dag, morgen is niet belangrijk, behalve indien ze het gaan voelen aan hun klandizie.
Ze zullen snel naar hun oude tarieven gaan, en dat is nog vorstelijk betaald  ;D

Vanderbeffen:

--- Citaat van: sexmachine op 20 januari 2024, 17:43:26 ---na 20 minuten zegt ze doodleuk dat de tijd voor 100 € om is, en dat ze tegenwoordig 300 € per uur vraagt.


--- Einde van citaat ---
300 € per uur? Dan zal die klant toch meer kinky dingen gevraagd hebben. Gewone seks is nog altijd aan dezelfde prijs als vroeger. Wel is het al lang bekend dat Anna Maria zeer strict op de klok kijkt.

sexmachine:

--- Citaat van: Vanderbeffen op 24 januari 2024, 03:01:10 ---
--- Citaat van: sexmachine op 20 januari 2024, 17:43:26 ---na 20 minuten zegt ze doodleuk dat de tijd voor 100 € om is, en dat ze tegenwoordig 300 € per uur vraagt.


--- Einde van citaat ---
300 € per uur? Dan zal die klant toch meer kinky dingen gevraagd hebben. Gewone seks is nog altijd aan dezelfde prijs als vroeger. Wel is het al lang bekend dat Anna Maria zeer strict op de klok kijkt.

--- Einde van citaat ---
Schat, ik stond erbij, ze vraagt 300€ per uur, en anders liegt ze tegen die klant en mij, of meet ze met 2 maten en gewichten.
En in beide gevallen, daar is ze veel te mottig voor  ;D ;D ;D

Vanderbeffen:

--- Citaat van: sexmachine op 24 januari 2024, 19:02:48 ---
Schat, ik stond erbij, ze vraagt 300€ per uur, en anders liegt ze tegen die klant en mij, of meet ze met 2 maten en gewichten.
En in beide gevallen, daar is ze veel te mottig voor  ;D ;D ;D

--- Einde van citaat ---
Misschien vond ze die klant te mottig tenzij hij meer betaalde... ??  :)
Schoonheid is iets erg persoonlijks. Anna Maria is niet mijn ideaal, maar er zijn er toch die ik oneindig veel mottiger vind, ondanks dat die door anderen dan weer bejubeld worden.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie