Forum > ANTWERPEN - SKW

Schippersstraat 35/1, Laura (nachtshift)

<< < (2/3) > >>

Ronny Bovenaars:
Amaaai wat een poepeke :-\! Ik kom bijna nooit in de nacht maar is haar poepeke ook "beschikbaar"? Dan wil ik wel eens een uitzondering maken....

Mocata:
Wow ! Wat een prachtige kont heeft deze Laura. Ik heb ze nog nooit in het echt gezien. Werkt ze al lang in het SKW? Haar borsten zien er ook de perfecte maat uit voor mij. Naturelle tietjes waar je eens lekker in kan knijpen. Een handje vol is meer dan genoeg (en ik heb kleine handjes ;D)). Ook heeft ze een leuk alledaags gezichtje. Het zou zomaar een boerenmeisje kunnen zijn die op het veld aan het werken is. En als ik als toevallige passant met mijn vlo'ke dan even naar die billen/kont zou kijken zou ik ze al snel mee naar de hooizolder sleuren !  :bud

Ik heb een weekje verlof dus ik zal dan de avond/nachtshift eens moeten gaan verkennen.



Op mijn knietjes erachter en aanbidden maar !

sexmachine:

KING69:
Vandaag nog is een rondje gedaan met BOY21,, na paar ronden ben ik bij Laura binnen gewandeld, direct een klik. Wat is zei toch echt een GFE. Heb ik nog nooit meegemaakt. 7 standjes en nog niet genoeg voor haar, volgende keer beloofd voor een trio met haar beste vriendin en ook een toppertje Maya.
Ik ben zo benieuwd wat dat gaat geven 😉😋
2 lieve toppertjes die ik zo graag heb, ze zouden mijn vriendinnen kunnen zijn 😍

KING69

bule:
Vorige week stond ze lekker uitdagend met haar sexy kont doodleuk haar ramen te kuisen om wat volk te lokken :-\ En maar dieper en dieper zakken met de spons in de hand :shakekontje
Haar blonde overbuurvrouw moest er zowaar even van glimlachen (ben haar naam even kwijt)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie