Forum > ANTWERPEN - SKW

Schippersstraat 40/1, Jozefa (Tjechische)

<< < (2/12) > >>

guest13:

--- Citaat van: roberto1989 op 29 november 2011, 10:29:42 ---
--- Citaat van: jabberwalkie op 29 november 2011, 10:20:05 ---
--- Citaat van: roberto1989 op 29 november 2011, 08:51:33 ---Hey mechelen, welkom. :)

Inderdaad Jozefa is een van de toppers. Nu Stella is gaan uitchecken vanavond of morgenavond...

--- Einde van citaat ---

Hmmm van haar naam raak ik alvast niet opgewonden ! Jozefa klinkt ietwat oubollig

--- Einde van citaat ---

Haha kameraad Jabber! Nooit spreek ik een dame die werkt aan met haar naam! Nooit! De naam wordt door mij vervangen door een van volgende woorden: baby, honey, schoonheid, mooi meisje, schatje en in sommige gevallen slet ... Mocht ik ze, meeste kans in de zomer, tegenkomen in de omliggende cafés of terwijl ze op de Brouwersvliet op hun bus wachten dan zou ik wel hun naam gebruiken als er niemand anders in de buurt is...

Dus bij binnenkomst zeg ik niet: "Jozefa, everything ok?" Ik zeg: "Dag schoonheid, everything ok?"

Meestal wordt dit beantwoord met een lekkere kus (hangt ervan af hoe goed je de dame kent) en overvloedig "gebaby" en "gehoney" aan mijn adres.

Het gaat helemaal niet om de naam... De naam vraag ik in veel gevallen pas na de sessie.

--- Einde van citaat ---

Dan zal ik mijne Jos ook eens efa in haar doos moeten steken !  Persoonlijk hou ik niet zo van die ophitstende taal. 
 
Liever in stilte en af en toe het geluid van een zweetparel die op haar rug uiteenspat, terwijl we doggy gaaaaas geve  ;D ;D ;D
 
Grapje, zelfs ik zweet niet binnen de 3 minuten  :-[
 
 

roberto:

--- Citaat van: jabberwalkie op 29 november 2011, 11:19:09 ---Dan zal ik mijne Jos ook eens efa in haar doos moeten steken ! 
--- Einde van citaat ---


Voor een "schamele" 50 euro en een erectie van jouw kant is dat al mogelijk! Jouw Jos en Efa vind ik humor! Goed zo!

 
--- Citaat van: jabberwalkie op 29 november 2011, 11:19:09 ---
Grapje, zelfs ik zweet niet binnen de 3 minuten  :-[

--- Einde van citaat ---

Bedoel je met bovenstaande, dat je het niet langer trekt dan 3 minuten? ;D

Er mag wel wat gezweet worden, door beide partijen, dit toont aan dat er flink gewerkt is. Van praten alleen worden ze alleen van onder nat. ;D

guest13:

--- Citaat van: roberto1989 op 29 november 2011, 12:32:33 ---Bedoel je met bovenstaande, dat je het niet langer trekt dan 3 minuten? ;D

--- Einde van citaat ---

Hangt ervan af !  De eerste keer met een zware zak gebeurt dit al wel eens.  Maar dit is intussen al sterk verbeterd !!! Als ik terug denk aan die eerste GT ervaring ... toen was ik op 3 minuten uit- en aangekleed en gedoucht, en tussendoor nog gekamerd  :P 
 
De duurtijd is exponentieel evenredig met het aantal malen dat ik die ((na)mid-)dag ben uitgemolken  ;D ;D ;D
 
Als het pijn begint te doen, dan stop ik meestal !
 
Ook steek ik watjes in neus en oren :
- in de oren omdat ik niet tegen het gekrijs kan wanneer ze doen alsof ze klaar gaan komen !
- in de neus omdat ik niet hou van de geur van verbrande rubber als dat stuk "binnenband" warm loopt !  ;D O0 :D

guest13:

--- Citaat van: jabberwalkie op 29 november 2011, 16:01:20 ---
--- Citaat van: roberto1989 op 29 november 2011, 12:32:33 ---Bedoel je met bovenstaande, dat je het niet langer trekt dan 3 minuten? ;D

--- Einde van citaat ---

Hangt ervan af !  De eerste keer met een zware zak gebeurt dit al wel eens.  Maar dit is intussen al sterk verbeterd !!! Als ik terug denk aan die eerste GT ervaring ... toen was ik op 3 minuten uit- en aangekleed en gedoucht, en tussendoor nog gekamerd  :P 
 
De duurtijd is exponentieel evenredig met het aantal malen dat ik die ((na)mid-)dag ben uitgemolken  ;D ;D ;D
 
Als het pijn begint te doen, dan stop ik meestal !
 
Ook steek ik watjes in neus en oren :
- in de oren omdat ik niet tegen het gekrijs kan wanneer ze doen alsof ze klaar gaan komen !
- in de neus omdat ik niet hou van de geur van verbrande rubber als dat stuk "binnenband" warm loopt !  ;D O0 :D

--- Einde van citaat ---

Het ergste wat je mijns inziens kan meemaken, is als men thuis vraagt "dat duurt nu zo lang eer je klaarkomt ?!!!"
 
Leg dat maar eens uit !!!  :o :o :o

mechelen:
Amai hier wordt nogal zever verkocht...

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie