Auteur Topic: ACAPULCO GOLD ... EVERYTHING ELSE BELONGS TO THE PAST  (gelezen 432964 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
ACAPULCO GOLD ... EVERYTHING ELSE BELONGS TO THE PAST
« Reactie #90 Gepost op: 11 november 2015, 00:14:59 »
Vrijdag 6 november Acapulco Gold
De vorige keer maakte Ilaria me wijs dat ze was getrouwd. Nu vertelde ze dat ze pas over een jaar gaat trouwen. Ze is pas in ondertrouw gegaan. Ik ben al weer benieuwd hoe de vlag er bij hangt bij mijn volgend bezoek.

 Kortom, iedereen maakt nog kans  ;D

Illusion Plopp

"iedereen" maakt nog kans???
Die illusie had ik al lang geleden opgegeven, maar ga jij mij nu weer (valse) hoop geven???
Ilaria... :58: Zucht...

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
ACAPULCO GOLD ... EVERYTHING ELSE BELONGS TO THE PAST
« Reactie #91 Gepost op: 11 november 2015, 10:55:35 »
Vrijdag 6 november Acapulco Gold
De vorige keer maakte Ilaria me wijs dat ze was getrouwd. Nu vertelde ze dat ze pas over een jaar gaat trouwen. Ze is pas in ondertrouw gegaan. Ik ben al weer benieuwd hoe de vlag er bij hangt bij mijn volgend bezoek.

 Kortom, iedereen maakt nog kans  ;D

Illusion Plopp

"iedereen" maakt nog kans???
Die illusie had ik al lang geleden opgegeven, maar ga jij mij nu weer (valse) hoop geven???
Ilaria... :58: Zucht...

Ooooo...

ik dacht dat hij bedoelde dat iedereen nog kans bij HEM maakt, dus ook Ilaria...  ;) ;D

 :lol_hitting:
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
ACAPULCO GOLD ... EVERYTHING ELSE BELONGS TO THE PAST
« Reactie #92 Gepost op: 21 november 2015, 13:10:12 »
Vrijdag 20 november geheel volgens planning Acapulco Gold aangedaan. Met enige vertraging gearriveerd en dus bij een onbekende theke mijn inkom betaald ter waarde van €30.
Het berenvel zat krapper dan de vorige keer.....kleinere badjas?

Enfin, eerst maar op verkenning.
Het Duitse trio Lena, Sandra en Joel had gezamenlijk de 'kwaffeur' bezocht. Allemaal hetzelfde kapsel en pikzwart. Lena dauergebucht al op voorhand. Bekend verhaal.
Klatergoud ontmoet, die mij herkende aan mijn bel wijn. Gezellig mee gekletst.
Zo ook met ene Armina die haar kamer in Eros 26 tijdelijk heeft ingeruild voor AG. Hoe lang? Ik vrees erg kort. Ik vroeg haar: "ken je de Vulkaan Spesjalist?" of onder de naam "Xxxxx"? "Wie kent hem niet!" zei ze! En zo werd het een heeeel lang gesprek. :017:

De beide masseuses waren actief aan het ronselen en dachten Klatergoud en ondergetekende sofort op de massagetafel te krijgen. NOT!
Nicole had een ondeugende bui met 'losse handjes', iets wat ik wel kan kon waarderen.
Altijd wel een aantal dames die ff gedag komen zeggen, ieder op geheel eigen wijze  ;). Keus te over! Doch de eerste kamer werd met een (on)bekende dame. Werkt al lang (met pauzes) in Panthera/AG, doch nog nooit mee tussen de lakens beland: Celine! Weer een toppertje er bij op mijn AG lijstje. Qua service genau so wie Nicole. 100% GFE.
Celine wilde het terras verlaten, doch kwam mij even welkom heten.....en is meteen maar blijven plakken. Best een tijdje mee geklets alvorens het tot een Zimmer kwam. Blijkt ook nog een dame met brains te zijn.
Op de kamer een knuffelbeest met uitstekend tongzoenen. Gevaarlijk voor ondergetekende, want de klok wordt dan snel uit het oog verloren. Veel gelachen en voor mij de perfecte kamer!

Celine: half lang zwart haar, 75A, lengte 1,65m, 31 jaar, Bulgaarse, spreekt goed (club)Duits
PZC: Uitstekend; GOSP = 0,8M
EL: een tong als een vibrator
TZ: Niets mis mee
Vingeren: geen probleem
Beffen: ja, doet goed mee
NMC: Cowboy
GFE: 100%
PSE: 0%;
Optiek: normaal postuur, GND
Extra's: geen
Herhalingsgevaar 100%
Aftersales: Veelvuldig!
Kamertijd: 90 minuten

Na de kamer samen met Celine de maag gevuld van de BBQ. Behoudens het BBQ'en zelf, stonden de gerechten deze keer binnen opgesteld. Ik sluit niet uit dat dat voor de winterperiode zo zal blijven. Alhoewel er twee extra kachels zijn bijgeplaatst op het terras en het er goed is uit te houden qua temperatuur.

Op het terras kwam het onderwerp 'trio' aan de orde met Aida, Nicole en Celine. "Ik doe geen trio's, dan kan ik mij niet concentreren". De dames namen daar geen genoegen mee. Ik werd horizontaal geduwd en liggend op de sofa faketen de dames in beeld en geluid -uiteraard met de nodige hilariteit- hoe die trio's er dan uit zouden moeten zien. :o Wat een stelletje geile ........... ! Ik sluit niets meer uit bij mij volgend bezoek  :trio

Kort geslapen afgelopen nacht en deed me te goed aan een saunaatje. Ik lag na de sauna lekker in te dommelen in de relaxruimte toen ik werd 'gestoord' door Bianca. Ze kwam boven op mij zitten en begon gevoelige locaties te activeren. Dat was zeker niet verkeerd. Met moeite kon ik de verleiding weerstaan. Uiteindelijk vertrok ze weer. Ik had andere kamers in gedachten na de trio-werbung (Nicole of Aida). En weer viel ik langzaam in slaap. Niet voor lange tijd. Aida was met een klant op het bed beland in de relaxruimte en begon haar kunstjes te vertonen. De relaxruimte is niet meer de ruimte waarvoor het is bedoeld. Kort daarna maakte de Jamaicaanse Sylvia haar opwachting. Hetzelfde verhaal als met Bianca, maar nog subtieler. Ook nu lang geprobeerd het vrouwelijk goed van mij af te schudden en de verleiding te weerstaan.  Doch.........ik ging voor de bijl. Kleine Sjeuf kon de spanning niet meer aan en zo ploften we op een of ander bed.

Niets mis met de zoen- en blaaskwaliteiten van Sylvia. De dame is meer PSE gericht en allerlei voorstellen 'mit aufpreis' passeerden de revue. Daar had ik geen interesse in. Het werd een standaard, maar zeker geen slechte kamer van een half uur. Doch geen klik met Sylvia en derhalve is het herhalingsgevaar praktisch nihil.

Sylvia: Zwart haar, 75B, lengte 1,60m, Jamaicaanse, voertaal Engels
PZC: Goed; GOSP = 0,8M
EL: uitstekende met eierploppen
TZ: Goed
Vingeren: yep
Beffen: n.v.t.
NMC: Cowboy en missio!
GFE: 10%
PSE: 90%;
Optiek: Een beetje gezet
Extra's: geen
Herhalingsgevaar 10%
Aftersales: nope
Kamertijd: 25 minuten

Op het terras opnieuw kennis gemaakt met Maya die nu als Kim door het clubleven gaat. Ik herinnerde mij haar nog vaag uit de HP tijd, maar is mij toen niet echt opgevallen. Een vlot sprekende dame waar ik wél een klik mee zou kunnen hebben. En haar service gelezen hebbende sluit ik een kamer in de toekomst zeker niet uit.
Aida heeft haar clubleven gedeeld. Ze noemde zo maar 12 clubs op waar ze in het verleden heeft gewerkt. Plus een aantal raambuurten. Haar geboden service kan ik nu beter plaatsen....... :017:
Getwijfeld of ik nog een kamer met Aida zou doen. Zin wel, maar geen fut!

Rond 22 uur vertrokken richting Sjengencity!

Illusion Plopp!
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Teiresas

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 121
    • Bekijk profiel
ACAPULCO GOLD ... EVERYTHING ELSE BELONGS TO THE PAST
« Reactie #93 Gepost op: 23 november 2015, 18:51:02 »
Vrijdag 6 november: Bulgaarse dag!

Beter laat dan nooit. Onder dat motto alsnog een verslag van mijn debuut in Acapulco Gold. De langgeplande samenkomst van een aantal notoire GT-mijders op de volgende dinsdag kon door diverse afzeggingen helaas geen plaats vinden, wat voor mij als gunstig bijeffect had, dat dat de poorten opende om eens een grensverleggend bezoekje aan een voor mij nieuwe club in te plannen. Het vrijkaartje van Relaxxxboard (waarvoor uiteraard mijn welgemeende dank) bepaalde de koers en bestemming. Het zou AcaGold gaan worden. Volgens een aantal doorgewinterde verslaggevers zou het serviceniveau hier (gemiddeld) aanzienlijk hoger liggen dan in mijn stamclub, dus met hoge verwachtingen en een gezonde nieuwsgierigheid startte ik die vrijdagochtend mijn bolide om de reis in zuidoostelijke richting aan te vangen. Een reis die naar verwachting 2 uur en 45 minuten in beslag zou gaan nemen. Enkele reis. Omdat ik ook uit diverse hoeken had gehoord dat een bezoek aan AcaGold met kameraden een beter plan is dan solitair en allenig te vertoeven, had ik  afgesproken Sjeufke daar te treffen. Sjeufke is aldaar geen onbekende, dus hij zou me ook mooi het klappen van de AG-zweep kunnen bijbrengen. We hadden om circa 14:00 aldaar afgesproken en toen ik rond die tijd  monter de lockerroom binnenstapte liep ik hem dan ook direct tegen het lijf. Stiptheid, kijk, daar hou ik van!

2 uur en 45 minuten. Dat is godvergeten lang om naar een hoerenkot te rijden. Zeker als er ook nog 2 uur en 45 minuten teruggereden moet gaan worden. Gelukkig deed de navigatieassistente haar werk naar behoren en leverde mij zonder problemen af voor de deur van het kot in kwestie. ‘Bestemming bereikt’ baste de emotieloze padvindster en tot mijn vreugd ontwaarde ik pal naast de ingang een semi-overdekte parking. Krappe plekkies, dat wel, maar er was op dit tijdstip ruimte zat. Zag al wel een chique witte Mercedes die zodanig onhandig geparkeerd stond, dat dit later, wanneer de parking vol zou zijn, wel haast tot problemen moest gaan leiden waar het manoeuvreerruimte betreft. Niet zozeer bij mij, als wel bij andere voitures die de binnenplaats reeds bevolkten.  De entreeruimte met ontvangstbalie was uiterst representatief, met een zeer vriendelijk dame achter de toog die mijn vrijkaartje zonder enig probleem omwisselde voor een armbandje en badjas. Ze heette me hartelijk welkom en wenste mij veel vergnügen. Ik had er alle vertrouwen in. De papegaai (in kooi gelukkig, ik heb het niet zo op gevogelte, tenzij het zich in gebraden toestand op mijn bord bevindt) leek nog te slapen. Er kwam in ieder geval geen geluid uit, laat staan een stom woord. Er werd mij een dame toegewezen voor een rondleiding, maar nadat die mij in de lockerroom had afgezet heb ik die niet meer teruggezien. “Graag of niet”, dacht ik. Bovendien had ik Sjeufke, die wellicht een wat objectievere en informatievere tour-de-la-puff zou kunnen verzorgen dan de sloerie in kwestie, waarvan ik de naam toch al niet had verstaan.

De eerste indrukken waren positief. Een moderne, schone club, niet te groot, niet te klein, goede douches. Sofar, so good. Eerst wat drinken en roken op het overdekte verwarmde terras. Allemaal uitstekend. Het gemiddelde optik van de dames was overduidelijk beneden het niveau dat ik doorgaans gewend ben in mijn stamclub, maar er viel toch wel een en ander te spotten dat de tand der toetsing zou kunnen doorstaan. Er viel ook veel te spotten dat de ballotagecommissie in Brüggen niet zou passeren, maar ik kwam hier voor het vermeende hoge serviceniveau tenslotte en niet voor de Miss Universe verkiezingen.

Daags van te voren tot mijn genoegen een schrijfsel van de surferdude mogen ontvangen, met daarin allerhande tips om mijn keuzeproblematiek te verlichten en wellicht ook wat te sturen, zodat ik niet van een koude kermis zou thuiskomen en – wanneer zulks zou gebeuren – zijn doorgaans positieve verslaggevingen van dit etablissement met de grond gelijk zou maken en hem weer eens zou betichten van vooringenomenheid en partijdigheid. De surferdude dacht allicht ook dat hij dit maar beter kon voorkomen, om zodoende - mocht het op een deceptie uitlopen - mij terecht te kunnen betichten van eigengereidheid en het willens en wetens niet willen aanvaarden van welgemeende tips en tricks aangaande de selectie van bedgenoten. Welnu, het buitengewoon sympathieke gebaar van de surfert werd door mij met graagte geaccepteerd en de waarde ervan bleek achteraf (of eigenlijk al tijdens) in volle glorie.

Eerst nog een rondleiding door Sjeuf. Alles prima. Ik ben niet zo veeleisend dat ik alleen met welness a la YY of een vijfsterren a la carte restaurant genoegen neem. Helaas geen bubbelbad, dat vond ik dan wel weer jammer, maar ook zonder zou ik me wel vermaken.  We kletsten wat bij op het terras en dronken en rookten wat en nog wat meer en onderwijl kwamen er al wat dames zich melden bij stammie Sjeuf, dan wel zich voorstellen. Een van de dames die duidelijk al tot de kenniskring van onze Mestreechter behoorde was de Bulgaarse Melody. Bij het horen van haar naam gingen de alarmbellen direct bij mij af, want deze dame stond met stip bovenaan in de tipparade van SS. Toen ook mijn metgezel van de dag de loftrompet over haar afstak, was het wel duidelijk welke kant het op zou gaan. Melody verdween even van het toneel maar was een veertigtal minuten later (en naar waarschijnlijkheid een halfuurgage rijker) weer present, waarna ik maar eens een – naar bleek onderhoudend – gesprekje met mijn target aanbond.  De eerlijkheid dient mij te zeggen dat normalerwijze Melody niet direct op mijn aandacht zou kunnen rekenen. Ik wil niet zeggen dat ze er uitziet als een halve junk, maar toch, waren we in GT geweest dan zou ik haar aanzien voor een lid van de schoonmaakcrew, haar outfit daargelaten. Nou valt er over de schoonmaakploeg van GT werkelijk niets negatiefs te melden, maar het is toch maar zelden dat ik op basis van uiterlijk een lid ervan tot kamertarget verkies. Edoch, uiterlijkheden zeggen niet alles, zo zou blijken.
Het gesprek met Melody was uitermate plezant. Een zeer lief en aardig meiske, waarmee het uiterst prettig converseren bleek. Ze toonde zich ook al wat knuffelig zonder opdringerig te zijn en toen ik bij wijze van kleine test haar een zoen ontfutselde was het pleit beslecht. Schlüssel bitte!

Op de kamer aanbeland ontspon zich iets dat ik niet dikwijls heb meegemaakt. Nog staande raakten we al direct in een zeer innig potje tongworstelen verstrikt, dat zijn weerga nauwelijks kent. Ik denk niet dat er eerder een tong zodanig diep mijn keel is binnengedrongen. Zeker vijf a tien minuten stonden we zo te bekken, voordat we ons op het bed begaven, waar we deze activiteit nog geruime tijd voortzetten. Een kusser van even absolute als zeldzame buitencategorie, deze Melody. Een goed potje zoenen doet in mij een onvermoede bestialiteit ontwaken en dat werd nog aanzienlijk aangewakkerd toen bleek dat Melody een regelrechte orale fixatie heeft. Werkelijk van top tot teen werd ik afgelebberd. Wat een genot! Geen plekje werd overgeslagen en zou ik ter plekke sterven en mijn restanten door de lokale overheden aan een DNA test onderworpen worden, dan zou dit tot niet alledaagse vragen leiden. Het kon natuurlijk niet anders dan dat dit de opmaat was tot een fabuleuze pijppartij en dat was precies wat het was. Subliem dekt de lading ternauwernood en het begrip Deepthroat werd door haar vol overgave geherdefinieerd. Ik verloor elke bewustwording van tijd en ruimte. Ik ben de beroerdste niet en weinig zelfzuchtig, dus werd het langzaamaan tijd dat ik haar malse muschi eens goed ging uitlebberen. De respons was zeer tevredenstellend en deed me geloven dat ik over uitzonderlijke kwaliteiten moet beschikken. Ze ging helemaal los. Kleddernat en hevig met zichzelf spelend begaf ze zich in hoger sferen. Ze kneedde haar eigen borstjes, stak vingers in haar muschi en kontje tegelijk en Jezus wat al niet meer. Geil in het kwadraad. Woorden schieten tekort om dit op de lezer dezes over te brengen.

69 volgde met Melody on top, met mij boven, naast elkaar. Ze belandde met haar hoofd achterover op de rand van het bed zodat ik haar weinig zachtzinnig kon (moest) keelneuken, alles passeerde de revue. Onvermoeibaar bleek ze en ikzelf niet minder. Na anderhalf uur wederzijds lik- en zuigwerk had ik grote behoefte haar stevig te nemen om zodoende richting afsluiting toe te werken. Ook dit gedeelte grensde aan perfectie. Wat is dit een buitengewoon opwindende bedgenote! Na diverse standjes met echt stevig gooi- en smijtwerk eindigden we in cowgirl, alwaar mijn offspring een weg naar buiten vond en het rubber vulde. Een sessie uit honderden en een welverdiende all time top 10 plaats voor deze deerne! Ik was volledig aan het eind van mijn fysieke Latijn en zéér, zéér voldaan. Daarna nog wat gekletst en geknuffeld, waarbij ze zelf de onderwerpen  serviceniveau en klik ter sprake bracht. Volgens Melody kwam bij een goede klik vanzelf een goede service en een grote overgave om de hoek kijken. Mooie gedachte! Afgaande op de recensies heeft ze met veel mannen een klik…  Na twee uur strompelde ik van de kamer en overhandigde ik dit Bulgaarse wondertje beneden in de kleedkamer haar welverdiende euri.  Een kleine dankbetuiging aan SS voor zijn collegiale aanbevelingen en aan Sjeufke voor de bevestiging ervan is wel op zijn plaats me dunkt, dus bij deze.

Na zoveel activiteit werd het hoog tijd de innerlijke mens te versterken. BBQ stond op het menu, frietjes en salade. Het smaakte prima want het was goed bereid en ik had honger als een (ijs)beer. Tijdens het eten kwamen er weer diverse dienstverleensters vriendelijk polsen of er mogelijk wat te verdienen viel, waaronder wat Russinnen, Roemeensen en Duitsen van divers pluimage. De meest interessante optie voor na het eten leek mij toch weer een andere Bulgaarse. Type milf ditmaal en luiterend naar het alias Natasha. Blonde, halflange haren, ik schat ongeveer 1m70 lang, lekkere siliborsten, waarvan ik in eerste instantie dacht dat ze naturel waren en mooie donkere ogen (twee stuks!) die me deden vermoeden dat ik er geen spijt van zou hebben mocht ik er een Bulgaarse dag van maken. Ik vroeg haar hoe oud ze was (36, loog ze) en ik complimenteerde haar met haar strakke lijfje. Ik was echter nog niet zover na mijn intensieve stoeierij met die ander Bulgaarse, dus zond haar nog even heen met de boodschap dat ik haar later wellicht zou opzoeken.

Na een tweede bordje geroosterd vlees was ik zover. Het liep al tegen half negen en gezien de nog lange terugreis in het verschiet hoog tijd voor ronde 2. Ik twijfelde nog even of ik moest gaan voor een van de Russinnen Aida of Anastacia, maar het werd toch de Bulgaarse milf. Ik ontvoerde haar naar de kino, waar na een wederom prettig inleidingsgesprekje al snel volop gezoend werd. Dit beloofde weer dusdanig veel dat ik al rap wist dat het goed zo komen. Natasha vroeg me met wie ik al gekamerd had en toen ik antwoordde dat Melody haar voor was geweest, vertelde ze beteuterd dat haar kunsten die vergelijking niet gingen doorstaan. Maar ze zou haar best doen, bezwoer ze me.  Voldoende geruststellingen voor een sleutelvoorstel en vijf minuten later belandden we op een kamer op de eerste verdieping. De schoonmaakploeg had deze kamer blijkbaar overgeslagen want er waren nog wel wat sporen voor een voorgaand bezoek te vinden. Niet van dienmate dat ik er op stond een ander heenkomen te zoeken, maar toch niet zoals het hoort. Natasha stoorde er zich blijkbaar niet aan en viel aan met een grote gretigheid. Zoenen was met veel passie en ze deed me vermoeden dat orale fixatie in de Bulgaarse genen zit. Niet de bijna-bezetenheid die Melody eerder ten toon spreidde, maar er was weinig te klagen. Bij nadere inspectie bleken haar mooie borsten toch niet zo naturel als ik eerst dacht, maar de dokter had puik werk verricht, want lekker zacht en kneedbaar en fijn meebouncend op het ritme van de paringsdans zou blijken. Een goede investering dus, want borstjes gekocht in de uitverkoop hebben doorgaans een averechts, zelfs schrikaanjagend effect op de schrijver dezes. 
Met de bedprestaties van Natasha was niets mis. Ook hier een fijne orale inleiding die veel oefening verraadde. Ze heeft iets te veel de neiging je tong bij haar naar binnen te zuigen en dit niet al te subtiel te doen, maar een beetje bijsturing voorkomt blijvende blessures. Haar lijf is gezien haar leeftijd van grote klasse (SS meldde me later dat haar veertigste verjaardag toch alweer van enige tijd terug is) en ze liet zich mijn complimenten dienaangaande wel gevallen. Chapeau dus, petje af, Hut ab. Ik verkoos de nadruk bij deze sessie meer op het betere neukwerk te leggen dan op de pijperij en dat beviel me bij Natasha erg goed. Ik kon me lekker uitleven en ze doet erg goed mee. Het werd dan ook een samenzijn die het predicaat ‘dik voldoende’ ruimschoots verdient.  Na een uur voldaan de trap afgedaald richting portemonnee. Welbestede centjes mag ik zeggen.

Het was kwart voor tien inmiddels en ik had me voorgenomen uiterlijk om tien uur de terugreis te beginnen, want twee-uur-en-drie-kwartier is best een eind. Ik wilde uiteraard nog even afscheid nemen van Sjeufke, die me van aangenaam gezelschap had voorzien deze dag, maar meneer was in geen velden of wegen te bekennen. Ook na een kwartier wachten geen spoor. Later bleek ook hij verstrikt geraakt in de netten van Melody en tsja, dan ben je niet in een half uurtje terug weet ik nu uit ervaring. Het zij dus hem vergeven.  Zonder afscheid te nemen dus huiswaarts gekeerd.

Fazit: prima dag gehad, in de serviceniveauopinie van (oa) SS lijkt een kern van waarheid te schuilen, optisch wat mindere line up, maar al met al zeker voor herhaling vatbaar, ondanks de lange reis.  Ik kom terug!

Offline Klatergoud

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 147
    • Bekijk profiel
ACAPULCO GOLD ... EVERYTHING ELSE BELONGS TO THE PAST
« Reactie #94 Gepost op: 24 november 2015, 21:11:28 »
Soms kruipt het bloed waar het niet gaan kan…….
Moest plots in de buurt zijn en dacht direct AcaG maar weer aan te doen. de ervaring van een week of drie geleden nog in gedachten. Eenmaal aangekomen mij snel getransformeerd en de zaal opgelopen. Het was nog rustig en de line up zo zo. Maar dat werd snel beter aangezien wat oudgedienden de vloer op kwam enerzijds, maar anderzijds ik nieuw fris talent gewaar werd. Dat maakte de keus wat lastig, dus maar ff de tijd genomen.

Bovendien had ik daardoor de mogelijkheid om op terras een welbekende, heel bekend zelfs, wandelaar te ontmoeten en kennis te maken. Dat was Sjeufke. Die kende werkelijk alles en iedereen, en overal. Hij vertelde dat hij in januari zijn verjaardag mss viert op een leuke locatie<mogelijk Babylon (op mijn  to do lijst!!) en ik heb hem laten weten er dan graag bij te zijn. Bovendien vond hij het raadzaam om ook eens op deze site te gaan kijken en dat heb ik dus maar snel gedaan. Moet nog wel ff wennen aan de navigatie. Wel een erg leuk gesprek gehad met hem, en met een paar leuke dames die door hem aangetrokken waren……..!

Vervolgens mij maar eens om de dames bekommert. Begroet door Celine; mijn hemel, wat is het toch een lieve heerlijke vrouw, toen Maja/Kim geknuffeld, altijd superrrrr, en Melody nog uitgebreid gedag gezegd. Heerlijk, een walhalla is het somtijds!!
Na wat rondgewandeld, wat gegeten moest ik toch maar op zoek. En had ik de mazzel dat Maja net langs liep en (natuurlijk voor mij) was de klik er direct weer. TOP sessie weer gehad met haar en ik denk dat we elkaar inmiddels dusdanig 'kennen' dat het niet meer fout kan gaan. Een heerlijke, voldane douche genoten. Ben blij dat ze terug is uit H7.

En toen werd het lastig. Had twee dames op het oog maar kon geen keus maken. Nee, echt niet. Uiteindelijk gekozen voor een andere dame die luistert naar de naam Joanna. Als ik het goed heb. Niet echt de mooiste van de tent, maar wel een die topless rondliep, al ze tenminste niet op de bank hing, met werkelijk een geweldig stel jopen!! Mijn hemel zeg, lekker stevig, vol recht vooruit en mooi rond. Zo zie je ze niet zo veel. En helemaal origineel, hé. En een heerlijke room witte huid ….!! Dus wie doet je wat.
Na de kennismaking maar eens naar de kino. Bleek dat ze pas drie weken in de business zat. Ow prima, kan zo verkeren. Maar dat heb ik wel geweten. Deze dame is werkelijk heerlijk, maar ze moet echt nog wat km's maken alvorens het een GFE gaat worden. Het kamertje was dus wat plichtmatig, niet verkeerd, maar een herhaling zit er op korte termijn voor mij niet echt in.

Vervolgens kennis gemaakt met een Madiwodovr, komt van verre, en nog wat dames besproken. Erg leuk, maar ik was inmiddels een beetje gaar en ben maar huiswaarts gekeerd.
Moet zeggen dat ik het echt leuk vond om met deze twee wandelaars ervaringen te wisselen en mede daardoor, en de dames natuurlijk, heb ik weer een hele leuke middag/avond gehad in AcaG. Wat ik al eerder schreef gaat uitkomen; deze club gaat zeer wss weer af op het nivo van HP. Hoop ook dat het zo zal zijn. Dus ik kom er op zeker weer!
Alhoewel ik een groot liefhebber ben van variatie ….. :dance2

Grtz,
K

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
ACAPULCO GOLD ... EVERYTHING ELSE BELONGS TO THE PAST
« Reactie #95 Gepost op: 24 november 2015, 21:24:11 »
Klatergoud,

Welkom op Relaxxxboard!
Mocht je met navigeren ergens vast lopen, laat het weten!
Dank voor je eerste verslag over AcaGold.

Veel lees én schrijfplezier!

Gr
Sjeufke  :039:

 :welcome:
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
ACAPULCO GOLD ... EVERYTHING ELSE BELONGS TO THE PAST
« Reactie #96 Gepost op: 24 november 2015, 21:33:43 »
Klatergoud,

Welkom op Relaxxxboard!
Mocht je met navigeren ergens vast lopen, laat het weten!
Dank voor je eerste verslag over AcaGold.

Veel lees én schrijfplezier!

Gr
Sjeufke  :039:

 :welcome:

+1! ;D 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Tikinui

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 432
    • Bekijk profiel
ACAPULCO GOLD ... EVERYTHING ELSE BELONGS TO THE PAST
« Reactie #97 Gepost op: 29 november 2015, 12:37:19 »
Visit here on Friday, and thanks a lot for the free entry i won for this club 2 months ago :dance2

I arrived late, around 9 pm, it is better to drive by night because it is now awful to cross the border on rush hour ! After 8 pm it is fluid  8)

As usual, friendly welcome at the desk, quickly washed and dressed, many people but not full, so it is a pleasant atmosphere for a friday night, i would say around 30/35 girls

After the barbecue meal, Alexa sat next to me in a couch, she was friendly, short hair, blue eyes, she told me that she decided to come in Aca Gold for the first time after a break of 1 year ! she used to work in Mondial, she looked good so i decided to go with her in the room

Nice french kisses, good blowjob but not long enough for me, less than 5 minutes, nice tits but she had a baby because she has a scar on her belly, i understood quickly why she weared a body  8)
Except that, i was happy with her service, she is always smiling and she likes talking so it is very pleasant to be on her company, nice girl, but she told me that she has a regular job, not sure to see her very often in club ...

In the evening, i would have been interested to go for a second round because there were another good options  :-P but i over estimated my capacities because i had a very long day  :-P, morning regular swimming at 7 am before i go for work and restaurant with many drinks with colleagues in the afternoon until the evening, so i was a little bit tired around midnight and i decided to leave because i almost felt asleep in a couch even with the loud music  ;D
And i  could count on a visit of Aca on Saturday  :))

Offline grauerwolf

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 181
    • Bekijk profiel
ACAPULCO GOLD ... EVERYTHING ELSE BELONGS TO THE PAST
« Reactie #98 Gepost op: 3 december 2015, 18:15:50 »
Oh Schreck der November ist ja schon vorbei und ich habe fast vergessen meine Eindrücke zu Papier zu bringen.

Aktuell habe ich kaum Zeit für ausgedehnte Clubbesuche. Es reicht immer nur für Spontanbesuche.
Das Gold ist aktuell mein Lieblingsclub. Bei einem Eintrittspreis von 20 Euro in der HH habe ich einige Kurzbesuche dort absolviert. Kurz ficken und dann wieder auf die Autobahn.

LineUp: Aktuell bietet das ACAGold eine prächtige Besetzung. Meistens um die 40 Frauen anwesend. Allerdings auch eine recht hohe Fluktuation. Frauen verschwinden von Woche zu Woche und der Nachwuchs kommt nach. Zu meinem Bedauern ist Caroline wohl unbekannt verzogen.  Die schwarze Praline fehlt mir sehr. Obwohl es nicht an geeigneten Alternativen mangelt. Darunter die Blue Note Damen Lena, Melody und Natascha. Shila und Denisa ebenfalls sehr empfehlenswert.
Optisch kommen noch einige andere in Frage.
Aber in meinem Alter kann ich auch nicht mehr alles weghobeln.
Die Mördergraupe Sophia hat wohl das Weite gesucht. Karin(Z)a habe ich ebenfalls nicht mehr gesehen. Ebenso Vanessa. Die hübsche Puppe mit überschaubarme Talent.

Gäste: Zum Abend hin überwiegt mittlerweile das südländische Publikum. Das hat sich gegenüber früher gewandelt. Zudem begegnen mir aktuell häufiger einige persönlich bekannte Stammgäste aus Velbert.
Insgesamt geht es recht locker zu.

Besonders freue ich mich immer Leila zu sehen. Eine der nettesten Empfangsdamen überhaupt. Sabine steht dem nicht wesentlich nach. Das Team hat Verstärkung bekommen. Ich glaube, die Gute heißt Angelika. Aylin pendelt weiter zwischen Essen, Ratingen und Velbert. Sie ist immer total darauf fixiert meinen Hurennotfallkoffer zu kontrollieren. Nur wenn ich Alkohol reinschmuggeln möchte, würde ich es sicherlich anders machen.
Man sieht abends dafür gute Beispiele, wenn die Schnapspulle in der Umkleide dezent kreist.  Da läuft so mancher Hörnerschaps durch die durstigen Kehlen.

Neben einigen Kurzbesuchen war ich auch einem Samstag da und konnte den Grillteller kosten. Da gibt es nichts zu meckern, auch wenn man außerhalb der HH dort aufschlägt. Bei meinem letzten Besuch hatten Alina und Nicole um Mitternacht ihr Wiegenfest und wurden gefeiert, Wobei ich es strange und auch traurig finde, seinen Geburtstag im Club zu verbringen.

Gepoppt habe ich auch recht fleißig. Allerdings auch ziemlich einseitig. Ich bevorzuge mittlerweile Stammfrauen in diversen Clubs. Svet in der LuderLounge, Liana in der VM usw. Der Name der Dame im AcaGold ist aktuell Lena.

Mir ihr kann man sich nach Herzenslust austoben. Von zart bis hart ist alles in ihrem umfangreichem Programm. Sie ist in der Lage sich auf jeden Gast einzustellen. Was will man einer Hure vorwerfen, die einen tollen Job macht? Für sie ist der Gast König. Schlechte Zimmer gibt es nicht bei ihr. Da wird der 90 jährige Opi geküsst als sei es das Größte vergnügen der Welt.
Und sie ist schließlich zum Geld verdienen im Club.

Gegenüber dem letztem Jahr deutlich schlanker, ohne Extensions. Ich finde es gut.
Ihr BJ ist wirklich der Hammer. Sie hat auch reichlich Extras im Programm. Anal, FT, Schlucken etc. Einfach mal freundlich fragen und natürlich auch bezahlen.

Kurzübersicht Lena:

ZK: toll
EL: ja
FO: DT sehr viel Spucke
ZA: möglich
Lecken: genießt es
Fingern: ja genießt es auch
GV: diverseste Stellungen von zart bis hart
Wiederholung; auf jeden Fall

Das AcaGold ist auf einem gutem Weg. Ich hoffe, der geht weiter so.

Offline Klatergoud

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 147
    • Bekijk profiel
ACAPULCO GOLD ... EVERYTHING ELSE BELONGS TO THE PAST
« Reactie #99 Gepost op: 7 december 2015, 22:47:02 »
Vrijdag had ik me voor genomen om weer eens gezellig te gaan clubben na een drukke week. Kon echter geen keus maken welke club te bezoeken en besloot om weer terug te gaan naar de club waar ik me de afgelopen keren erg thuis voelde. AcaG dus. Er zou de Nicolaus party plaats vinden. Mooi, nog niet eerder meegemaakt!

Eenmaal aangekomen bleek er nog voldoende parkeer gelegenheid te zijn. Niet druk dus…?! Na de entree, omgekleed en de arena betreden. Zat de heerlijke, lieve Celine rustig op een barstoel voor zich uit te kijken. Knuffel gegeven en praatje gemaakt. Ze vertelde dat het de dag ervoor al erg rustig was geweest en dat ze hoopte dat het snel drukker zou worden. Haar wens zou uitkomen en weer kreeg ik de overtuiging dat het een heel lieve leuke meid is.

Meeste dames bleken in kerstsfeer aangekleed. Veel rode topjes en jurkjes e.d.. Todat Melody haar intrede maakte. Mijn hemel wat zag ze er leuk uit. Ze had echt haar best gedaan om er zo'n beetje uit te zien als een soort kerstvrouw, met een leuk sexy wit jurkje, sexy kousjes en pumps, handschoenen en een erg grappig klein hoedje. Gewoon TOP!! Om op te vreten! En die uitwerking had ze op velen, want (te) weinig gezien verder ….!! Helaas.

Een vorig keer was ze mij al opgevallen. Een leuke lolita dame met een paar prachtige ogen. Alicia heet ze en met haar een prima eerste sessie gehad. Ze doet heel erg haar best om het je naar de zin te maken en na enige tijd stond ik tevreden gesteld onder de douche. Nadien was er regelmatig oogcontact, vriendelijke knikjes en knipoogjes e.d. dus de after sales waren zeker in orde. Een aanrader op zeker!
De tweede sessie die dag was met de sexy, jonge Maya. Een prachtig figuur en een heerlijk koppie. Voor mij iets te weinig hout voor de deur, maar dat kon de pret niet drukken. Met Maya een uiterst prettige, zeer actieve sessie gehad en zij staat op zeker de volgende keer weer op mijn to do lijstje. Haar after sales waren zelfs erg goed want toen er gedanst werd en ik rustig op een kruk zat te keuvelen kwam ze enkele keren langs om me nog ff te verwennen met een overheerlijke (natte tong-) zoen. Een geweldige dame die hopelijk een blijvertje zal zijn hier.

Tussendoor lekker gegeten van het buffet. Alles zeer verzorgd en zelfs de DJ's hielden een fatsoenlijk geluidsniveau aan waardoor het heel goed mogelijk bleek om een normale conversatie te hebben. En die heb ik met enkele collega's ook gehad, niet in de laatste plaats met Satanic Surfer die een geheel eigen kijk heeft op deze hele scène. Niet verkeerd om hier gedachten mee te wisselen en nog eens te overdenken.

Alles bij elkaar een zeer geslaagd verblijf gehad weer in AcaG en ik ga snel mijn volgende bezoek plannen. Nog dit jaar ….??? Ff afwachten maar.

Groet,

Offline manureva

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 330
    • Bekijk profiel
ACAPULCO GOLD ... EVERYTHING ELSE BELONGS TO THE PAST
« Reactie #100 Gepost op: 8 december 2015, 17:59:24 »
Visit of December 7th 2015 :

Visit on Monday in Ratingen where I received as usual a charming welcome from Layla  ;).

A pleasant day as I met with great pleasure a belgian friend well-known there  :)).

Lin-up rather low in quantity with only fifteen girls but it was enough to satisfy the low number of clients.

Were presents : Lena, Nicole, Denisa, Natasha, Bianca, Anastasia, Adriana, Alice, Maya, Joana, Larissa, Mimi, Emna and more …

I did 2 excellent but very different sessions : the first with Emna (brazil-tunisia) and the second with Alice (rumanian).


Emna (brazil-tunisia, brown) :

Girl who worked previously in many clubs (last : Magnum) and in AG since 2 days.

Profile : 27 years, brown hair, natural chest, some kilos in excess. Very friendly girl and open to social time who speaks german, english and understands french.

Service : Very hot session PSE !!! Starting with deep french kisses. Then, she took my cock in her mouth and she didn’t want to release it …..  :-P deep throat … then cuni appreciated and 69 wild… ;D. The sex was very intensive without no timeout. She likes sex and was very active and participative. We fucked in many positions, on the bed and on the ground and finished by an amazing doggy in front of the mirror !!!.

Undoubtedly, one of my best sessions. 

Appreciation : excellent

Repetition : high


Alice (rumanian, black) :

Profile : 25 years, black hair, nice face, pretty silhouette in spite of the traces of a pregnancy, small chest. Girl very friendly and smiling.
 
Service : Her style is neither gfe nor pse but just sensual and very tactile. Her wonderful touch give me many emotions. Much happiness shared in this very soft session  :111:.
   
Appreciation : very good

Repetition : high



Summary of the day :

Undoubtedly, my best visit in ACA GOLD since the beginning because my 2 sessions of the day were excellent and the unexpected presence of a friend helped me to spend a pleasant day  :035:.



So long ….

Offline cassenoisette

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 330
    • Bekijk profiel
Black friday in Aca Gold…
« Reactie #101 Gepost op: 10 december 2015, 22:06:59 »
Crazy day, my plans suddenly changed and i decided to give AG a go as my train was able to finally push me a bit further than expected.
I was quite excited to see the changes as i had not been there since the former HP time.

Last time i went there i used to catch a taxi from the airport station, which was convenient i thought, but this time i used the bus directly from Düss Hbf, very nice.
Ratingen is a charming little suburbia, interesting for a little walk.  :bud

Obviously, the club has been Aca-lised look wise but that does not bother me too much to be honest.
The parrot at the entrance is a little bit annoying though.  :pica22
The girl selection was not really impressive but it seems there is a good renewal making it worth visiting regularly.
I have spend most of the time with a friend i have met there unexpectedly, and a little bit in the room.
There were girls seen previously elsewhere but i do not know their alias here.

I was really happy to realize that this club is a solid valuable option among the Düss clubs choice, it is worth every penny...I did not try the food as i prefered to wait for a tasty restaurant in town. ::)

When i got back to my hotel i then realized what happened in Paris, such a shock.
AG was my shelter that day!
I really recommend that club, good value for money, and also a little underexposed which i like sometimes.

 :-*
Though this be madness, yet there is method in't.

Offline le Seigneur des anus

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 56
    • Bekijk profiel
One of the best clubs I know
« Reactie #102 Gepost op: 12 december 2015, 22:00:18 »
I cannot, but agree with Cassenoisette.

Once again, I visited this club three weeks ago, on sunday the 22th of november. I was alone, since I took the opportunity of a journey in the Ruhr to drive to one of my favourite club.

Or course, I regret that the self-service buffet is far from beeing as tasty as the dishes in the previously Panthera were. But the client is still warmly welcomed, the atmosphere of the club remains relaxed and peaceful and the girls are nice.

There were a lot of girls for a Sunday, among them regulars - MELODY (BG), MARGARITA (BG), KIM ex MAYA (BG), DIANA (RO), NICOLE (RO) and others - There where also many girls I never saw before, maybe stemming from the Acapulco in Velbert.

The nice VERONIKA (BG) is now a waitress.

Given moderate entry price, infrastructure quality and reasonable price passes, Acapulco Gold continues to offer one of the best quality / price ratio in the region. So I can only recommend this club and shall visit him again and again in the future.

I had unfortunately little time, so I went only once in room. I chose KIM (previously MAYA) (BG), whose service was, as usual, outstanding. I recommend warmly this MILF. She worked before in Panthera under the name MAYA, then emigrated to the 7th Heaven and she is back in the Acapulco Gold, under the name KIM.
« Laatst bewerkt op: 12 december 2015, 22:06:52 door le Seigneur des anus »

Offline manureva

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 330
    • Bekijk profiel
ACAPULCO GOLD ... EVERYTHING ELSE BELONGS TO THE PAST
« Reactie #103 Gepost op: 20 december 2015, 16:09:03 »
Visit of December 16th 2015 :

Very pleasant day on Wednesday with some belgian french (satanic surfer, …).
 
Lin-up with a good visual quality and in quantity (approximately 25 girls)  :showtits1.
 
I did 2 excellent sessions : the first with Maya (rumanian) and the second with Margarita (bulgarian).


Maya (rumanian, brown) :

Profile : 25 years, brown hair, very nice silhouette, small chest, one of the most pretty girls of the club. Girl very friendly and open to social time.
 
Service : very sensual session with a good sharing. It was wonderful  :-\ ! I didn’t feel to be with a club’s girl but rather with my girlfriend as much her behavior was so natural. We have just made love and it was perfect.
 
Appreciation : excellent
 
Repetition : (very) high.


Margarita (bulgarian, black) :

It was my second session with her and unfortunately the last because she should leave the club.… :pica.
 
Service : wonderful session with a good mix gfe-pse as I like it  :111:. Very intensive french kisses, blowjob with good variations, deep throat, appreciated cuni followed by an excellent 69. The sex was very intensive without no timeout. She was very active and participative. Finally, pleasant social time on the bed before saying goodbye… :035:

Appreciation : excellent


Summary of the day :

ACA GOLD continues to offer a good quality/price especially if the sessions are so excellent like those.
 

So long ….

Offline RyuHayabusa

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 64
    • Bekijk profiel
ACAPULCO GOLD ... EVERYTHING ELSE BELONGS TO THE PAST
« Reactie #104 Gepost op: 20 december 2015, 18:42:11 »
Gisteren naar Aca Gold gegaan samen met Champolion. Daar ook Satanic Surfer ontmoet wat aangenaam was. We waren er voor 14h dus betaalden de happy hour ingang van 20 euro. Ik moet eerlijk zeggen dat gezien de lage prijs van de ingang ik wel onder de indruk was van de faciliteiten en de club. Proper, goed ingericht, vriendelijk personeel. Het eten was sober maar lekker en in voldoende hoeveelheid aanwezig. Er werd constant door de chefkok aangevuld.

Qua meisjes zat het ook goed vond ik. Ongeveer 30 mokkels aanwezig, veel verschillende types, voor ieder wat wils. 3 kamergangen gemaakt met Christina, Adrianna en Dahlia. Alle3 waren goed tot zeer goed.

Rond 23h de club in zeer goede bui verlaten en ik kan zeggen dat het zeker niet mijn laatste bezoek is geweest. Ik eindig deze post met een quote van Arnold Schwarzenegger: Aca Gold; I'll be back!
« Laatst bewerkt op: 20 december 2015, 18:56:11 door RyuHayabusa »