Auteur Topic: ACAPULCO GOLD ... EVERYTHING ELSE BELONGS TO THE PAST  (gelezen 432964 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline FMB

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 93
  • Full Metal Braguette
    • Bekijk profiel
ACAPULCO GOLD ... EVERYTHING ELSE BELONGS TO THE PAST
« Reactie #120 Gepost op: 21 februari 2016, 23:39:40 »
J'y étais ce mercredi, avec mes amis papy chauve et NLDAP, et aussi manureva ;-)

Il y avait un peu moins de filles que la fois précédente, et plus de clients, donc ratio un peu défavorable, mais on est bien accueilli dans ce club, et le service des filles est généralement excellent.

Retrouvailles avec Luziana, de retour, toujours aussi belle, distante en salle mais charmante et bonne baiseuse en chambre, on a passé un très bon moment, j'ai réussi à la faire rire un peu, quel beau sourire.

Puis c'est la petite nouvelle, Irina, 22 ans, roumaine adorable toute slim, GFE au possible, 2 session en chambre de 1 heure à chaque fois, c'est comme si on baisait avec sa petite amie, extra !!

Enfin, les filles se sont mises à danser quand on voulait partir, super ambiance, les petit culs se trémoussaient, c'était vraiment génial, une excellente journée à l'Acagold
East Tripper

Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
ACAPULCO GOLD ... EVERYTHING ELSE BELONGS TO THE PAST
« Reactie #121 Gepost op: 22 februari 2016, 07:39:11 »
Fuck moet weer google translator gebruiken. Merci FMB ;D

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
ACAPULCO GOLD ... EVERYTHING ELSE BELONGS TO THE PAST
« Reactie #122 Gepost op: 22 februari 2016, 08:23:47 »
Fuck moet weer google translator gebruiken. Merci FMB ;D

Daar ben ik dus te lui voor...
Maar met het gebruik van de woorden bon, belle, bien en excellent, leid ik af dat fmb geen slechte dag heeft gehad   :lol_hitting:

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
ACAPULCO GOLD ... EVERYTHING ELSE BELONGS TO THE PAST
« Reactie #123 Gepost op: 22 februari 2016, 11:20:40 »
Topic opgeschoond!
Vanaf nu weer AcaGold ervaringen  ;D
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
ACAPULCO GOLD ... EVERYTHING ELSE BELONGS TO THE PAST
« Reactie #124 Gepost op: 26 februari 2016, 01:09:13 »
Het was weer even geleden Acapulco Gold. Ergens in november dacht ik.
Wist niet wat ik zag op de parkeerplaats. Precies één plek voor mijn clubauto. Veel Duitse kentekens, 3 Nederlandse en 4 uit le Royaume de Belgique.

Op 24 feb rond 13 uur ingecheckt, nadat ik €20 + €10 had afgetikt. Die laatste 10 waren voor twee emmers wijn. Eenmaal binnen werd ik al liefdevol onthaald door de Russische Anastacia. Bij binnenkomst in de bar was het aantal rood-witte kentekens meteen te verklaren door de aanwezigheid van een aantal Franstalige broeders. Kort mee gecommuniceerd waar mijn 'talenknobbel' naadloos wijzigt van Nederlands in Frans, Duits, Engels en ja zelfs Italiaans. Ik verstond hun wel, maar of ze mij hebben verstaan?  ;D

Ik kwam niet naar AcaGold om mijn talen bij te spijkeren, maar om de hand van de altijd goedgehumeurde bardame Ilaria te vragen. Want de vorige keer had ze beloofd dat we zouden trouwen. Die afspraak staat nog steeds. Helaas was mijn bezoek te kort om de huwelijkse voorwaarden door te nemen. Wordt vervolgd......ik moet snel weer terug.  ;)

Ik was verrast door het hoog aantal badjassen dat op deze woensdagmiddag aanwezig was. Daarentegen viel het aantal lieffies wat tegen. Het aantal is moeilijk te schatten als er veel klanten zijn. In mijn beleving waren hooguit 25 dames aanwezig. Voor mij bekend: Aida, Anastacia, Natasha, Nicole, Bianca, Shila, Diana (Nina) en Joel.
Geen Luziana! Naar het schijnt volgens een van de dames is Luziana al weer vertrokken uit AcaGold.
Joel was rood, daarna blond en op dit moment is ze herkenbaar met pikzwart lang jaar. Ze trok op met de langbenige Ghanese Jennifer met een bos haar waar je een verhoogde hartslag van krijgt.
Nicole als altijd erg aanhankelijk. De handjes van dat meiske gaan altijd naar plaatsen waar ze eigenlijk niet thuishoren. Bah!

De lunch bestond uit twee soorten brood, eenvoudig beleg en salade.

Belleke wijn besteld. Ik schreef al eerder: 'emmer'.....tot aan de nok toe gevuld. Een dubbel portie.
Op het terras bijgekletst met Satanic Surfer. Later ook met Joel, Aida, Bianca en Nicole.
De zoektocht naar een geschikte 'kamerdame' viel nog niet mee, omdat veel dames op kamer waren.

ANASTACIA
De eerste (en zo later bleek tevens ook de enige) die ik wel een donatie gunde was de Russsiche Anastacia. Garantie voor een uitstekende mond op mond beademing en blowjob. Dat bleek ook nu weer. Ondanks de lage temperaturen werd het een glibberige date van ruim een uur  :13:
Bij het afrekenen bleek dat mijn hersens niet goed meer functioneerden. Al lang niet meer in een €40 club geweest. De fooi bleek een dikke fooi te zijn geweest.
No prob...... .

[attachimg=1]

Het avondeten werd al rond 16 uur 'geserveerd'. Wederom eenvoudig, maar dik in orde. Aardappelgratin, pasta, broccoli, salade, gebakken vis en een vegetarische 'vlees'soort. Evenals voor de lunch.....voor €20 niets om over te zeuren, lijkt mij.

Op tijd AG moeten verlaten om mijn alibi te respecteren.

Illusion Plopp!
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
ACAPULCO GOLD ... EVERYTHING ELSE BELONGS TO THE PAST
« Reactie #125 Gepost op: 2 maart 2016, 22:32:56 »
Geen Luziana! Naar het schijnt volgens een van de dames is Luziana al weer vertrokken uit AcaGold.

Schijnbaar toch weer terug...... ;D
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
ACAPULCO GOLD ... EVERYTHING ELSE BELONGS TO THE PAST
« Reactie #126 Gepost op: 6 maart 2016, 02:50:19 »
Voor de liefhebbers: tot en met 30 maart gratis entree met een advertentie uit de Telegraaf. Ik heb die advertentie nu al enkele keren zien staan oa op zaterdag 5 maart.

Offline Stap1

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 14
    • Bekijk profiel
ACAPULCO GOLD ... EVERYTHING ELSE BELONGS TO THE PAST
« Reactie #127 Gepost op: 10 maart 2016, 22:37:00 »
Voor het eerst deze club bezocht. Doordeweekse middag. Ca. 25 dames en 10 heren. Dus veel dames hingen verveeld op de bankjes, veel dames proberen oogcontact te maken (je weet soms niet waar je moet kijken...), en er wordt ook wat gejaagd  (dame komt praatje maken, strelen, lonken) wat ik niet zo prettig vind, want ik vermoed dat je geacht wordt te kameren als je hierop ingaat. Dus telkens noodgedwongen dames afwimpelen... op de gang, in de bios, in de lounge, op het terras, ja zelfs in de sauna word je opgezocht en aangesproken.
Personeel erg vriendelijk, vooral de theke. Eten en drinken goed. Sauna prima, douches ook.
Line-up goed, de helft is slank en knap, geen enkele dame is onaantrekkelijk.
Alles ziet er netjes uit, de sfeer is goed maar een beetje onpersoonlijk.
Goede club met bescheiden prijzen.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
ACAPULCO GOLD ... EVERYTHING ELSE BELONGS TO THE PAST
« Reactie #128 Gepost op: 10 maart 2016, 22:58:37 »
Interessante posting want voorheen was het écht wel zo dat alle clubs van de eigenaar van Acapulco animeren verboden  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
ACAPULCO GOLD ... EVERYTHING ELSE BELONGS TO THE PAST
« Reactie #129 Gepost op: 10 maart 2016, 23:34:16 »
Dat is al lang niet meer. Het animatieverbod was een paar weken van toepassing na de overname, maar men had al snel door dat dat in AG niet ging werken.
De kunstjes op de sofa's, aan de bar of op het terras die je voorheen in Panthera zag, die zijn wel verleden tijd. Wel jammer  ;D
Het oog wil ook wat. In de kino kan je echter nog ruimschoots aan je trekken komen, als je van een peepshow houdt  :017:
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Cavediver

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 26
    • Bekijk profiel
ACAPULCO GOLD ... EVERYTHING ELSE BELONGS TO THE PAST
« Reactie #130 Gepost op: 12 maart 2016, 13:46:19 »
Gisteren vrijdag 11/03 naar Rattingen gereden met 2 Telegraaf bonnetjes in de portemonnee. Bij binnenkomst direct administratief verwerkt in de campagne map van de Telegraaf. Polsbandje met badjas in ontvangst genomen en ja ik was gratis binnen in Acapulco Gold Rattingen, mijn dank aan de adverteerder in de Telegraaf.
 Was rond de klok van 13.30 uur aangekomen en ik moet zeggen het was voor de vrijdag niet zo druk als ik normaal verwacht had. Ook later op de dag viel de drukte erg mee. Meer dan voldoende dames aanwezig om de horde Hollanders te ontvangen, want afgelopen zondag leek het wel Hollandse Mosseldag in Acapulco. Bij binnenkomst werd ik direct welkom geheten door de donkere" Chila" met haar ranke benen werd ik zowat geplet maar ze wist me meteen op mijn ranke snaar te raken.
 Wat moet je verwachten bij een gratis entree van de Telegraaf;Badhandoeken , badjas, douche warm/koud,slippers afsluitbare kledingkasten, vrij eten en vrie non alcoholische dranken, sauna met welness, aangenaam gezelschap met de aanwezige dames en een portie muziek.
 Een leuke bijkomstigheid was dat vroeg in de avond een zware geile beer zijn kunsten wilde tentoonstellen tijdens een paaldans act. Iets te enthousiast nam hij deze in de hand en alle toebehoren die aan de paal vast zaten zowel boven als onder(lees bevestigingsmaterialen ) braken af. Resultaat Geile zware beer lag op de grond met een danspaal in zijn nek, 2 gastvrouwen moesten direct wegspringen voor de rondvliegende bevestigingsdelen. Gelukkig geen slachtoffer maar wl enige geschrokken hertjes.
 Verder heb ik nog een rendez vous gehad met geile Chila in de kino wat uiteindelijk resulteerde in een heftige kamergang. Nadat ik mijn kruit verschoten had ging ik met een tevreden gevoel naar huis. Mijn dank aan de adverteerder uit de Telegraaf.

 Kon het niet laten om over Duisburg terug te rijden naar huis om even over de Vulkan heen te wandelen. Moet zeggen als je menig uur in de sauna club bent geweest dan is een rondje over de Vulkan in Duisburg zonde van mijn tijd geweest

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
ACAPULCO GOLD ... EVERYTHING ELSE BELONGS TO THE PAST
« Reactie #131 Gepost op: 12 maart 2016, 19:21:24 »
Wat moet je verwachten bij een gratis entree van de Telegraaf;Badhandoeken , badjas, douche warm/koud,slippers afsluitbare kledingkasten, vrij eten en vrie non alcoholische dranken, sauna met welness, aangenaam gezelschap met de aanwezige dames en een portie muziek.

@Toetebel.....je wordt op je wenken bediend door Cavediver  ;)
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline biged

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 32
    • Bekijk profiel
ACAPULCO GOLD ... EVERYTHING ELSE BELONGS TO THE PAST
« Reactie #132 Gepost op: 13 maart 2016, 11:26:44 »
Vrijdag 11 maart 2016

 Het was al sinds half november geleden dat ik Acapulogold nog eens bezocht had. Dus een bezoek drong zich op temeer ik er graag kom.
 Maar eerst even in de krantenwinkel binnengestapt om te zien of er in de Telegraaf een reductiebon afwezig was en inderdaad deze vrijdag was er eentje dat is even mazzel hebben.
 Twee euro veertig i.p.v. de gebruikelijke dertig euro is een aardige korting. Al besef ik dat ze dit niet uit weelde doen. Er zijn in het Düsseldorfse waarschijnlijk teveel clubs en is het vechten voor elke klant.

 Rond 15h30 de parking opgereden en tot mijn verrassing waren er nog plaatsen vrij en dat op een vrijdagnamiddag het zou er nooit druk worden deze vrijdag zoals ook cavediver vermeld in zijn verslag.

 Angelica was ontvangstdame van dienst. Ik denk dat Duitsers het in hun genen hebben een pure zakelijke benadering. Het was net of ik voor een onderzoeksrechter(rechter-commissaris voor Nederlanders) stond.
 Dat was bij vertrek toch helemaal anders toen de kleine Marokkaanse de taken aan de balie verzorgde.
 Van een ontvangstdame verwacht je toch een zekere gezelligheid die de klant meteen een aangenaam gevoel geeft van je bent hier welkom.
 Uiteindelijk alle formaliteiten zakelijk maar correct afgehandeld en kon ik mij omgekleed naar de bar begeven om mijzelf een koffie in te schenken.

 Daar werd ik begroet door Aida deze minzame, sympathieke Russische had ik in eerste instantie niet herkent ze had haar haarkleur weer veranderd in zwart. Ook al heb ik nog nooit van haar diensten gebruik gemaakt ze blijft altijd vriendelijk en neemt ze tijd voor wat nietszeggende smalltalk.
 Alhoewel toen ik haar later op de avond weer tegen het lijf liep werd ze wat concreter, de marketing moet ook verzorgd worden blijkbaar, met de vraagstelling "waarom ga je nooit naar de kamer met mij" dit overviel me een beetje en voor ik een antwoordt bedacht repliceerde zijzelf " ik ben misschien iets te dik maar geef heel goede service" en dit met een blik van een onschuldig kind dat net wat kattenkwaad heeft uitgespookt.

 Eigenlijk stond voor vandaag Kim hoog op mijn verlanglijstje met haar had ik nog in Panthera gekamerd en dat was mij toen zo goed bevallen dat ik er vandaag een vervolg aan wou breien.
 Maar ik zag haar niet gelukkig bevestigde Celine mij dat ze aanwezig was maar naar een kamer vertrok voor een langdurige sessie met een stamgast.

 Enkele bekenden afwezig de vrijdag zoals Nicole, Joel, Lena(volgens Kira nog maar sporadisch aanwezig), Annastasia(zij was verjaart is meteen ook genoteerd), Melody, Natascha en Maya
 Wel aanwezig buiten al eerder vernoemden Aida, Celine, Kim en Kira nog Diana, Vanessa, Shila , Franceska, Bianca en nog horde nieuwelingen.

 Bianca heeft voor mij de ideale maten voor een vrouw maar komt wat arrogant over. Nu is dat altijd wat moeilijk in te schatten bij dames wat de aanleiding is voor zo een gedrag. Als het ligt aan het willen behouden van een zekere eigenwaarde, uiteindelijk verkopen ze hun lichaam, dan heb ik er minder moeite mee dan dat het zou ingegeven zijn uit hooghartigheid.

 Nadat ik een maaltijd genuttigd had wat overigens dik in orde was gezien de lage entreeprijs van 20 c.q. 30 euro.

 Ik hou wel van en zekere verbale en lijfelijke interactie met de aanwezige dames zonder dat er misbruik wordt gemaakt vanuit de beide kampen zoals langdurige presalen en dan toch niet kameren of vanuit de dameshoek te extreem jaaggedrag.
 Gezonde interactie dus wat in Acapulcogold heel goed mogelijk is met verschillende dames.

 Rond 20h00 kon ik Kim aan de haak slaan in de kino en vetrokken we naar een kamer met de opmerking van Kira dat ik een goede keuze gemaakt had en ik denk dat het gemeend was. Leuk als dat kan en gebeurd.

 Nu mijn sessie met Kim.
 Alhoewel de eerste sessie toen in Panthera al van uitstekende kwaliteit was heeft Kim zichzelf nog overtroffen als het gaat over inzet en toewijding.
 Ook is Kim er niet vies van om de sessie te kruiden met enkele kinky elementen. Nu ben ik niet meteen vragende partij om het in die richting te laten evolueren maar het brengt de sessie wel in een andere dimensie.
 Een sessie van een enorme intensiteit waar Kim ook tot een orgasme kwam en ik denk dat het niet gefaket was. Nee ben er zelfs van overtuigd.
 Wanneer een dame in dit geval Kim met de minuut natter wordt haar tepels steeds harder worden betekend toch dat ze het niet gevoel- en emotieloos ondergaat.
 Deze sessie zal ik niet zo snel vergeten en komt zeker binnen in mijn top 5 all time.

 Niettegenstaande Kim bij de ouderen behoort in AG en ze niet bij de knapste mag gerekend worden had ze absoluut niet te klagen over belangstelling en "werk" in tegenstelling tot een hoop jongeren die meestal werkloos in de zetel zaten.

 Toen ik mij rond 22h00 klaar maakte om huiswaarts te vertrekken kwam ik nog een jong meisje tegen. Ze viel mij voorheen al op door haar fysieke aantrekkelijkheid maar nu kon ik haar ook aanspreken. Ze stelde zich voor als Gina opgegroeid in Polen van gemengde Pools-Oekraïens ouders en pas een drietal dagen werkzaam in AG met een voorliefde voor SM als domina.
 Ik was zodanig geïnteresseerd, niet dat ik van SM hou maar door haar uitstraling, dat ik meteen vroeg of ze volgende week vrijdag aanwezig zou zijn dit beantwoorde ze positief natuurlijk bij leven en welzijn.

 Acapulcogold is en blijft een club die op mijn belangstelling mag rekenen. het zal zeker geen vier maanden meer duren voor ik weer aan de voordeur sta het zal zelfs normaalgezien komende vrijdag worden.
 Als men het verengd en het bekijkt puur uit zakelijk oogpunt is de prijs-kwaliteit verhouding in AG niet te overtreffen naar mijn bescheiden mening

Offline T85

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 251
    • Bekijk profiel
ACAPULCO GOLD ... EVERYTHING ELSE BELONGS TO THE PAST
« Reactie #133 Gepost op: 13 maart 2016, 15:56:07 »
Afgelopen week deze club met een maat samen bezocht de prijs is super en voor het geld ziet het er allemaal nog redelijk goed uit. Al kun je het natuurlijk nooit met clubs vergelijken waar je de dubbele entree betaald. Het eten was redelijk geen super ruime keuze maar gewoon smakelijk. Sauna faciliteiten zijn minimaal maar dat maakt me niet zoveel uit.

Er waren denk ik rond de 35 dames in de avond aanwezig en het was gezellig druk qua heren, het viel me wel op dat veeldames erg rond de stamgasten blijven hangen en bij de vreemde eend in de bijt blijven ze een beetje afstandelijk. Wel werd er de tijd dat ik daar was veel gedanst en en aan de paal gezwierd blijft altijd leuk zeker toen de balkan muziek begon gingen sommige dames helemaal los. Mijn wandelmaat pakte als eerste een mooie blonde dame maar dat was zijn slechtste kamergang in tijden ik zelf was eigenlijk ook moe dus ben zonder dame te nemen uiteindelijk weer vertrokken maar goed voor 30 euro kun je altijd eens een kijkje gaan nemen. Maar toch blijft het voor mij een stuk rijden dus ik zou er zeker niet nog eens voor omrijden.

Offline manureva

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 330
    • Bekijk profiel
ACAPULCO GOLD ... EVERYTHING ELSE BELONGS TO THE PAST
« Reactie #134 Gepost op: 20 maart 2016, 19:21:36 »
Visit of march 16th :

Very pleasant visit on Wednesday in AG where I met several french-speaking people  :035:.

I was happy to see again some german clients of ex-Panthera as I didn’t see them since more than one year. It was nice that they didn’t forget me too … ;D

As usual, many clients during the day and about thirty girls were présents  :showtits1.

I did two very good sessions : the first with the very skinny rumanian Roberta and the second with the friendly rumanian Adelina.


Roberta (rumanian) :

Profile : 20 years, 1.60 m, brown hair, silhouette very slim with a nice chest. Rather shy in the main place because she speaks only italian and some english words, she becomes more open in the room.

Service : nice session with this skinny girl who brought me her freshness  :showtits1. Deep french kisses  :111:, much softness in all that she did. Very good sex in several positions especially a doggy just in front of the Mirror  :035:. What can I ask more ? Just a easier communication between us.

Appreciation : excellent

Price : 40€ / 30 minutes – no extra

Repetition : 100 %.


Adelina (rumanian) :

It was her second working day in the club, previously in Samya and in Mondial, she sat beside me only for … talking  ;D because she was boring …

Profile : 22 years, 1.60 m, dark hair, pretty face, silhouette with natural forms and a nice chest  :showtits1.

Service : after a long moment with kisses in the couch  :ladyred, I shared a good time with her in the room. She wasn’t my kind of girl but I had a good feeling with her without reaching the top. The blowjob was too energetic  :pica but the sex was pleasant in every positions  ;).

Appreciation : good

Price : 40€ / 30 minutes – no extra

Repetition : 50 %.


Summary of the day :

Another pleasant day with two nice sessions. I will go there (very) soon  :111:.


So long ….