Auteur Topic: sm is een vuil jeanet  (gelezen 42226 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
sm is een vuil jeanet
« Reactie #30 Gepost op: 21 januari 2021, 19:35:38 »
Geen sporen nalaten, alleen wat witte vlekken op die kont en die tieten,
Dan moet dat meiske wel een rappe zijn he, witte vlekken op de kont EN op de tieten. Haar kont laten besproeien en dan vliegensvlug omdraaien om ook de tieten nog te raken.
Spreek voor jezelf, met je druiper  :lol :lol :lol :lol :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
sm is een vuil jeanet
« Reactie #31 Gepost op: 21 januari 2021, 23:14:29 »
Geen sporen nalaten, alleen wat witte vlekken op die kont en die tieten,
Dan moet dat meiske wel een rappe zijn he, witte vlekken op de kont EN op de tieten. Haar kont laten besproeien en dan vliegensvlug omdraaien om ook de tieten nog te raken.
Spreek voor jezelf, met je druiper  :lol :lol :lol :lol :lol
Een druiper heb ik nog niet, maar ik denk dat 'm misschien wel corona heeft want als de meisjes er wat mee spelen, geraakt hij in ademnood en begint hij te snotteren en raar te doen

 :dance2 :dance2 :dance2

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
sm is een vuil jeanet
« Reactie #32 Gepost op: 22 januari 2021, 09:27:18 »
Vanderbeffen zou beter wat waren aan zijn winkelmandje toevoegen, in plaats van zijn pietje te laten sputteren   :-\ :-\ :-\

Vlammende gloeiende ... miljaarde ... sjammajee  ;D ;D ;D







"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
sm is een vuil jeanet
« Reactie #33 Gepost op: 22 januari 2021, 09:29:11 »
Het verschil tussen deze vuil jeanet en vanderplassen?  ;D ;D
Zo reageer ik bij het zien van al dat snoepgoed


En dit is de reactie van onze plasser    :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
sm is een vuil jeanet
« Reactie #34 Gepost op: 22 januari 2021, 17:34:15 »
En dit is de reactie van onze plasser    :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:

Plassen op zijn hondjes, het is weer eens iets anders  ;D ;D ;D

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
sm is een vuil jeanet
« Reactie #35 Gepost op: 23 januari 2021, 11:52:57 »
Zeiken is essentieel, VDB
En die haar tieten en kont voor mij ook  ;D ;D ;D





http://sendvid.com/vxeiiafp

OFFICIEEL zullen we het nog een tijdje hiermee moeten doen, maar de ESSENTIE van de zaak voor mij is dat 't kind goed zuigt  :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
sm is een vuil jeanet
« Reactie #36 Gepost op: 23 januari 2021, 12:10:21 »
En wat is hier de essentie?

Dat het verdomme een lekkere geile slet is, ruk- maar vooral neukmateriaal  :sex :sex :sex

http://sendvid.com/9kozi73o

http://sendvid.com/lr51bn1n

http://sendvid.com/vwclzvtz

http://sendvid.com/cxn5i2p4

http://sendvid.com/gixp4rzl


 :blonde :shakekontje :bonken :schaap :019a :019a :019a
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
sm is een vuil jeanet
« Reactie #37 Gepost op: 23 januari 2021, 15:43:11 »
Zeiken is essentieel, VDB
En die haar tieten en kont voor mij ook  ;D ;D ;D
Zeiken is inderdaad essentieel. Als man heb je daar een fluitje voor nodig. Groot of klein: size doesn't matter. Als je je gezondheid respecteert, moet je regelmatig drinken. Je voelt dan een drang zich langzaam opbouwen. Op een bepaald ogenblik nader je een point of no return: als je er dan geen komaf mee maakt, ligt het in je broek. Het bereiken van de pot (of het heuske van sexmachine of eventueel een boom of een haag) triggert je zodanig dat je spieren 'foert' zeggen, en je ondergaat een gelukzalig gevoel. Daar sta je dan. Te zeiken.

Ik definieer dus 'essentieel' zoals sexmachine het in een ander topic uit de Dikke letterlijk citeert: de kern vormend, heel belangrijk en wel in die zin, dat de kern waarvoor de natuur de mannen een fluit gegeven heeft, is dat zij daarmee kunnen zeiken. Heel belangrijk ook trouwens, want als je niet aan die essentiële drang tegemoet komt, bereik je dat punt waar je niet overheen kan, en je staat daar met een natte broek, wat in de openbare samenleving maatschappelijk niet als welvoegelijk wordt beoordeeld.

Bovenstaande hoogwetenschappelijke theorie ervaren jongens al in een heel vroege fase van hun leven. De dwingende link tussen de oorzaak 'gezond drinken' en het gevolg 'moeten zeiken' valt niet te ontkennen, wat het zeiken dus essentiëel maakt.

Maar, verder opgroeiend, ontdekt elke jongeling in een volgende levensfase dat het aanschouwen van bepaalde exemplaren van het andere geslacht, eveneens een stimulus is die gevolgen heeft voor dat fluitje.

Net zoals bij het drinken de blaas onder een spanning komt te staan, leidt het visueel consumeren van vrouwelijke rondingen tot het onstaan van spanningen in het fluitje zelf ipv in de blaas. Die spanningen bouwen zich op, letterlijk en figuurlijk, en ook hier bereiken de jongens een point of no return. De fluit gaat plots weer dienen om een uitstoot te genereren, geen zeik deze keer, maar zaad. Ook dit proces is natuurlijk voorbestemd, en even essentieel als zeiken. Even gezond ook, trouwens. Tevens gaat de zaadzeiking, ook wel klaarkomen genoemd, gepaard met een gelijkaardig bevredigend gevoel als het bereiken van de pot als het zeiken je nabij staat.

De reis naar de pot waar je kan zeiken, en de reis naar de meisjes die de zaadlozing mogelijk maken, is dus zeer vergelijkbaar. Bijgevolg is het zeer essentieel dat een man zich kan begeven naar een meisje.

Ik voel nattigheid, ik voel sommigen denken: VDB, je kan toch ook gewoon rukken. Welja, dat kan inderdaad, maar rukken is een niet aanvaardbare onechte afwerking van de essentiële onhoudbare lozingsdrang, net zoals in je broek zeiken een niet aanvaardbare vorm is van zeiken.

Voila, ziehier een poging om een uitleg met enig gehalte te ontwikkelen, waarmee je de flikken kan te woord staan als zij het essentiële karakter van je reis naar je favo meisje betwisten.

Wat zeg je? Dit is zever? De manier waarop niet correct te omschrijven maatregelen bijgevolg ook niet correct controleerbaar zijn, en bovendien quasi niets uithalen, dat is toch ook zever?

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
sm is een vuil jeanet
« Reactie #38 Gepost op: 24 januari 2021, 11:21:19 »
VBD met van den drank afblijven, of het moet zijn dat zijn Assepoes te veel gezopen heeft en in zijn bek geplast  :lol






"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
sm is een vuil jeanet
« Reactie #39 Gepost op: 24 januari 2021, 21:59:52 »
Noch Assepoes, noch VDB zitten aan de drank. Het  zou zo jammer zijn om in half benevelde toestand ook maar half bewust van elkaar te kunnen genieten

 :dance2 :dance2 :dance2

Ik gebruik trouwens in het SKW ook nooit drank, in de zin van alcohol. Ik ben bang dat ik dan alle meisjes dubbel ga zien en dus ook dubbel moet betalen.

 :bud :bud :bud

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
sm is een vuil jeanet
« Reactie #40 Gepost op: 26 januari 2021, 09:22:27 »
Het is toch een verdomd lekker wijffie met een heerlijk lijffie   ;D ;D ;D ;D




"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
sm is een vuil jeanet
« Reactie #41 Gepost op: 26 januari 2021, 15:03:40 »
Wat een foto's... En nog wel een meiske van het type waar ik zo zou binnenstappen.  ;D Het is toch een zalige stiel he, zo een forum beheren en een hele dag met een stijve zitten

 :dance2 :dance2 :dance2 :lol_hitting: :dance2 :dance2 :dance2

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
sm is een vuil jeanet
« Reactie #42 Gepost op: 26 januari 2021, 18:16:18 »
Wat een foto's... En nog wel een meiske van het type waar ik zo zou binnenstappen.  ;D Het is toch een zalige stiel he, zo een forum beheren en een hele dag met een stijve zitten

 :dance2 :dance2 :dance2 :lol_hitting: :dance2 :dance2 :dance2
Veel te mooi voor jou, VDB  ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Beheer jij een forum, godverdomme, wie heeft je die rechten gegeven?  :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:







"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
sm is een vuil jeanet
« Reactie #43 Gepost op: 26 januari 2021, 19:44:01 »
Veel te mooi voor jou, VDB  ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Beheer jij een forum, godverdomme, wie heeft je die rechten gegeven?  :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:
Ikke?? Nee, ik bedoelde dat jij een leuke job hebt. forum beheren, foto's plaatsen en de hele dag met een paal in je broek zitten.

Ikzelf beheer enkel mijn piemelke. Als dat al lukt. Want als er meisjes in de buurt zijn... En bij Assepoes is mijn 'beheer' compleet onbestaande.

  :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
sm is een vuil jeanet
« Reactie #44 Gepost op: 26 januari 2021, 23:10:33 »
Veel te mooi voor jou, VDB  ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Beheer jij een forum, godverdomme, wie heeft je die rechten gegeven?  :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:
Ikke?? Nee, ik bedoelde dat jij een leuke job hebt. forum beheren, foto's plaatsen en de hele dag met een paal in je broek zitten.

Ikzelf beheer enkel mijn piemelke. Als dat al lukt. Want als er meisjes in de buurt zijn... En bij Assepoes is mijn 'beheer' compleet onbestaande.

  :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:
Jij moet je kandidaat stellen voor de verkiezingen ... eentje die in mijn plaats denkt ....  :-\ :-\ :-\ :-\ :-\
Zo rap heb ik geen stijve, vdb, ik ben schoon stoten gewoon, jij zal daar meer last van hebben  ;D ;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal