Auteur Topic: Schippersstraat 16/2, Alicia (Albanees) (Nacht)  (gelezen 35079 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 16/2, Alicia (Albanees) (Nacht)
« Reactie #15 Gepost op: 7 september 2020, 22:47:18 »
Er zit een wezenlijk verschil tussen Leffe en bier van de Aldi. :lol
Maar er is geen enkel verschil tussen Leffe op café en Leffe van den Aldi  :lol
Het belangrijkste is dat Alicia niet van de Aldi is he.... (risico dat er hier ne manager van de Aldi tussenzit die me gaat aanklagen natuurlijk)

 :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:

Alicia is van Leffe kwalitiet, en geen Aldikwaliteit. Of speciaal voor SM, ze is ook Orvalkwaliteit. :lol_hitting: :lol

Ik zal die manager van den Aldi ook meteen gerust stellen. Bier van den Aldi is altijd nog beter dan Heineken. :bud :mistress

Of moet ik nu vrezen dat ik mevrouw Heineken op mijn dak krijg? :lol_hitting: :bud

Offline sportbilly

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 12
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 16/2, Alicia (Albanees) (Nacht)
« Reactie #16 Gepost op: 15 september 2020, 13:53:19 »
Afgelopen zaterdag nog bij deze kanjer langsgeweest. Boven kleedde ze zich om in een heerlijk geil zwart stoeipakje van lak. Haar nieuwe dikke borsten kwamen hier nog mooier in uit. En het rokje, of moet ik zeggen brede riem, lag mooi op haar toch wel volle billenpartij.

Ze begon met me heerlijk te strelen en aan mn ballen te likken. Daarna lekker geil en nat pijpen terwijl ze af en toe heerlijk m'n stijve tegen haar tong aan sloeg. Toen ik hard genoeg was, kwam ze achterstevoren op me zitten. Door al die geilheid duurde het niet lang voordat ik heerlijk moest spuiten.

Wat een topmeid is dit toch. Zekere aanrader.