Auteur Topic: JADA - Nederlands-Surinaams  (gelezen 19416 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Donald Dump

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 77
    • Bekijk profiel
JADA - Nederlands-Surinaams
« Gepost op: 1 september 2017, 19:09:03 »
Afgelopen dinsdag voor de nieuwe aanwinst van House of Dreams gegaan, Jada noemde ze zich, stond eerst Jade op de site, maar dat moest dus Jada zijn. Holy Moly wat een knap en lekker ding. Licht getint, volgens mij een mix van Nederlands en Surinaams, halverwege de twintig. Alles puur natuur en een mooie body en zeer knap gezicht. En ook nog meerdere extra\'s mogelijk in haar service begreep ik. Ik heb tongzoenen naast het standaard pakket afgenomen zie recensieformulier.

Verder topsex en alles echt heel lekker gedaan en uitgevoerd. Vrolijke leuke en adembenemende meid. Ik begreep van Jada zelf dat het haar hier beviel en gemiddeld 2 dagen in de week komt werken, meestal begin van de week. Nu ik kan niet wachten, want Donald is zeer onder de indruk van dit lekkere ding! :-\

Offline Donald Dump

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 77
    • Bekijk profiel
Jada (Ned./Sur.) - House of Dreams - Soesterweg 271 - Amersfoort
« Reactie #1 Gepost op: 26 november 2017, 23:12:30 »
Met Jada ben ik van de week ff half uurtje tussen door geweest toen ik ff kort tijd heb. Leuke frisse meid met positieve energie, lekker lijf, leuk koppie en deed haar best. Geil pijpen en neuken, en ook zoenen wat lekker en vol. Ga ik zeker voor terug en dan wat langer, maar ik heb meerdere keuzes de laatste tijd, en kan natuurlijk niet 5x per week gaan :pica

Offline SMF

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 62
    • Bekijk profiel
Jada (Ned./Sur.) - House of Dreams - Soesterweg 271 - Amersfoort
« Reactie #2 Gepost op: 2 februari 2018, 15:00:24 »
lieve meid en goede sex, like a girlfriend. Lekker neuken, pijpen en tongzoenen en kreeg nog de kans om voor een 2e x tot een orgasme te komen.

Jada is best wel een lekkertje, licht gekleurd en begin 20.

Jan_Alleman

  • Gast
Jada (Ned./Sur.) - House of Dreams - Soesterweg 271 - Amersfoort
« Reactie #3 Gepost op: 8 februari 2018, 23:02:50 »
Voor het eerst bij House of Dreams geweest en het beviel me zeker!
Gratis parkeren in de straat met genoeg plek. Ook het gebouw en entree was zeker in orde, heel discreet. Door het hek gaan en aanbellen om dan door een aardige gastvrouw naar een introductiekamer geleid te worden. In de kamer kon ik op een bank zitten waar dan de dames geintroduceerd werden.

Jada kwam als eerste binnen en wist gelijk mijn keuze al. Goed lichaam met goede borsten en stevige billen, leuke gezicht en oogt heel vriendelijk. Net als op haar foto's op de site en haar gezicht mag er ook zeker wezen. Ja, keuze zeker bevestigd. Na de voorstelronde vroeg ik voor de zekerheid nog een aantal nuttige vragen, waarop goed en aardig antwoord werd gegeven. Daaropvolgend gaf ik mijn keuze door aan de vriendelijke gastvrouw en werd ik begeleid naar een kamer, waarnaar Jada dan kwam met een drankje van het huis.

Heel spontaan en sociaal begonnen we te praten en de gang van zaken bespreken. Het klikte gelijk. Ik nam sowieso nog wat extraatjes erbij.
Na een opfrissing begon dan het voorspel. Heb mijn tijd genomen om rustig op te bouwen. Ik geniet pas als de dame geniet en oh, wat genoot ze ervan. Zoenen, kussen, likken, beffen, heerlijk.
Na het voorspel vroeg ze wat ik nu wou en toen begon het hoor. Wat een lichaam, ook daaronder lekker warm en strak. Ik kwam sneller dan ik dacht, maar we hebben allebei vermaakt. Ze is zekers een professioneel! Aan het einde waren ik en zij helemaal bezweet. Lekker rustig opgebouwd om dan aan het end keihard te gaan. :bud
Zeker een aanrader! Hoop haar weer een andere keer te zien :)

Online de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Jada (Ned./Sur.) - House of Dreams - Soesterweg 271 - Amersfoort
« Reactie #4 Gepost op: 11 februari 2018, 17:07:41 »
[attachimg=1][attachimg=3][attachimg=2]

Jada

Looks …

Nederlandse/Indonesisch
25 lentes
1.60m
Brunette
Bruine ogen
B-cup Borsten (echt)
Slank postuur
Geen piercings, wel tattoo
Roken? Nee

Talen …
Nederlands
Engels

Bij juiste klik & hygiene bespreekbaar …
Tongzoenen
Franse massage
Deepthroat pijpen
Russisch (tussen de borsten)
Laten beffen
Anaal bij klant
Trio met 2e meisje
Trio met 2 mannen
Masseren
Golden Shower
Vingeren
Speciale kledingverzoeken
Specialiteit: Pijpen

________________________________________________________________[/bEventuele extra’s kunt u altijd tijdens of vlak na het voorstelrondje met de dames, even discreet met de dame bespreken voordat u uw definitieve keuze maakt. Dames bepalen bij House of Dreams zelf welke extra’s zij bij een klant wel of niet aanbieden en tegen welke prijs.

Indien uw persoonlijke hygiene in orde is, en u respectvol met de dame omgaat zal de kans op een geslaagde erotische date met veel plezier voor u beide toenemen. De dame kan u vragen vooraf even bij ons te douchen, dat is op iedere kamer mogelijk (de kamers op de 1e verdieping hebben een aparte luxe badkamer).

]
« Laatst bewerkt op: 11 februari 2018, 17:52:46 door de vulkaan spesjalist »

guest21214

  • Gast
Jada (Ned./Sur.) - House of Dreams - Soesterweg 271 - Amersfoort
« Reactie #5 Gepost op: 11 februari 2018, 23:55:55 »
hier http://relaxxxboard.com/index.php/topic,23924.0.html  staat ook nog een topic van Jada, samenvoegen?

note sm: done

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
JADA - Nederlands-Surinaams
« Reactie #6 Gepost op: 4 maart 2018, 11:56:47 »









"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal