Auteur Topic: PAUSCHALCLUB BOCHUM  (gelezen 240670 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Wijze grijze

  • Gast
Introductiedag en clubontmaagding in PAUSCHALCLUB BOCHUM
« Reactie #105 Gepost op: 7 augustus 2015, 16:48:05 »
3 Personen hadden het WG-introductiepakket geboekt. Voor Leopold en Buurman zou het zelfs een clubontmaagding worden. Nog nooit in een saunaclub geweest en dan meteen in het diepe springen door de Pauschalclub in Bochum te bezoeken. Om 10:00 draaide ik de afgesproken carpoolplek op en daar stonden inderdaad 2 zenuwachtige Vlaamse mannen nicotinestengels naar binnen te zuigen.

OK, even voorstellen: “Ik ben uw gids vandaag, fasten your seatbelts and put your seat in an upright position. Ready for take off?” Nog net niet met piepende banden, vertrokken we met hooggespannen verwachtingen.
De rit verliep voorspoediger dan verwacht. We waren zo in gesprek verwikkeld, dat we waarachtig de juiste afrit misten en via de volgende afrit terug moesten rijden. Desalniettemin arriveerden we om 10:55 op een lege parkeerplaats.

Er kwamen echter ook nog enkele andere gasten gelijktijdig aan en zo betraden 6 bezoekers om 11:00 het paradijs. 3 Dagtickets afgerekend (nee, geen groepskorting) en ik kleedde me in een saunakilt, aangezien een temperatuur van rond de 30 graden voorspeld was. Één teleurstelling moest ik echter nog verwerken: Dominicaanse Naomi was uitgerekend vandaag een dag vrij.

1) Shaila 1:
Shaila mocht de spits afbijten. Precies wat ik nodig had. Wijze Stijve stond flink geladen en zocht een gewillige mond en zachte lippen waarin hij zijn overdruk kwijt kon raken. No problemo voor Shaila. Hoe beter je orgasme hoe enthousiaster ze ervan wordt. Wijze Grijze sexapproval™: 9,0/10

2) Ivona 1:
Mijn Poolse classy MILF droeg vandaag een zeer elegante gele bikini die Ivona in combinatie met haar blonde haren onweerstaanbaar aantrekkelijk maakt. Aangezien mijn favoriete kamer 2 toevallig net vrij was, vertrokken we acuut naar boven. Aldaar heeft Ivona me weer perfect geprepareerd voor de volgende kamer. Wijze Stijve had last van hartkloppingen waarmee hij aangaf dat er dringend behoefte was aan weer een ontlading. Wijze Grijze sexapproval™: 8,0/10

3) Wendy:
Wendy had ik ook al enkele keren gemist. Ze had ook een vakantietje achter de rug. Dus ik moest met haar nog eens mijn geheugen opfrissen. Helaas had ze pas haar lange kunstnagels verwijderd, zodat ik minder van haar kriebelen kon genieten. Echter haar PZC is absoluut aanbevelenswaardig. En dat leidde ook tot het gewenste resultaat. Wijze Grijze sexapproval™: 7,5/10

Sjeufke had zich ook aangemeld voor een introductiepakket. Hij had echter slechts 3 uurtjes de tijd en vervoegde zich omstreeks 13:00 bij de chef rondleidingen. Eerst eens gezellig buiten bijkletsen. Sjeufke had de juiste instelling: geen stress en geen jaagmodus. We zien wel wat ons pad kruist. Toen hij toch wel een kamergang begon te overwegen, adviseerde ik hem Shaila. Ik regelde een date tussen die twee en met de Vlaamse gasten deden we een rondje whirlpool. Na een half uurtje kwam Sjeufke met glunderende koontjes verslag uitbrengen. Inmiddels was de middagpiek bereikt. Best wel druk binnen met een hausse aan 3-uursklanten. Dat zou vanaf 17:00 echter duidelijk afnemen en vanaf toen was het zelfs rustig en mellow. Echter voor ons was het ook tijd voor ons om ons dagje weer naar binnen te verleggen.

4) Michelle:
Michelle wenste deze keer ook eens op WG-sperma getrakteerd te worden. Met dat bijzondere levenselixir had ze nog nooit mogen kennis maken en daar had ze al zoveel over gehoord. OK, dame, maar je zult het er zelf uit moeten halen. Dat deden we hoofdzakelijk in 69 positie waarbij me dat inderdaad niet lang genoeg kon duren. Uiteindelijk haalde Michelle haar flesje tovergel erbij en na een lekkere handjob mocht ik haar lichaam van wat witte strepen voorzien. Heel netjes werd ik toen eerst gereinigd, dat hoefde ik niet zelf te doen. Daarna fatsoeneerde Michelle zichzelf. Wijze Grijze sexapproval™: 8,0/10

5) Delia:
Ook een nieuwe ster aan het firmament hier. Ik moet eerlijk bekennen dat me de sessie met Delia, nu na één dag, nauwelijks meer voor de geest staat. Alzheimer light, of gewoon een wip die niet veel indruk heeft achtergelaten? Ze was pas de tweede dag in Bochum en zit sinds 2 maanden n het vak. Van tevoren werkte ze in Spanje, zodat je alleen Spaans met haar kunt communiceren. In elk geval hoort TZ en FT niet tot haar services. Jammer, want ze heeft wel een aantrekkelijk lijfje. Ook haar PZC kan zeker nog wat bijscholing gebruiken. Maar ze is wel willens om aanwijzingen en sturing in de praktijk om te zetten. Wijze Grijze sexapproval™: 6,0/10

6) Andrea:
Andrea was 1 jaar geleden hier in Bochum begonnen, maar had tussendoor een zeer lange break van meerdere maanden genomen. Nu was ze weer terug en we hebben ons goed geamuseerd met wat Duitse woordpelletjes, want die taal beheert ze verbluffend goed. Ik ben gecharmeerd van haar lieve gezichtje en mooie taille. Op de kamer heb ik eerst van een rondje PZC genoten, dat we daarna zeer uitvoerig in 69 hebben voortgezet. Echter niet afgesloten met een proteïnedonatie. Wijze Grijze sexapproval™: 7,5/10

7) Ivona 2:
Bij haar moest en zou ik nog eens in herhaling vallen. Deze keer nam ik m’n eigen olieflesje mee ter verhoging van de feestvreugde. Ik had maar een heel klein beetje hoeven doorzetten, om ook Ivona een portie witte dagcrème over de borstje te kunnen spuiten, maar dat wilde ik voor een volgende gulzige mond bewaren. Wijze Grijze sexapproval™: 9,0/10

Dan verscheen opeens Sammy ten tonele. Ze had haar vrije dag gebruikt om zich een nieuw pagekapsel te laten aanmeten. Dat staat haar best goed, moet ik toegeven. Al hebben haar lange (extensions) haren zeker ook hun charme.

8 Lesboshow met Floriana en Raluka:
Tegen 18:30 lagen beide dames werkeloos te wachten op klandizie. Nou die was er dus bij deze en beide dames ontfermden zich over mij. Ontbrekende lesbische chemie zorgde ervoor dat ze niet simultaan, maar wel afwisselend pijpten. Raluka was ik steeds misgelopen, maar zij meende dat we wel degelijk al eens het gezamenlijke genoegen hadden. Ik wist het echt niet meer, maar heb het inmiddels opgezocht: vandaag was dus de première. Dat beviel zo goed dat ik haar vroeg of ze vandaag ook kamers draaide. Helaas niet, ze deed alleen de shows vandaag. Graag val ik dan een volgende keer ook met haar in herhaling. Wijze Grijze sexapproval™ voor Floriana: 7,5/10
Wijze Grijze sexapproval™ voor Raluka: 8,0/10

9) Shaila 2:
Na al deze kamers zonder afsluitende ontlading, moest er dringend iets gebeuren. Was Shaila soms genegen? “Oh la, cabron, ma certo. Vamos con me” En als een gedwee schaapje huppelde ik achter haar aan voor een speciale behandeling met money shot vooruitzicht. En dat karwei had ze binnen 5 minuten kunnen klaren als ze gewild had. Maar zo is Shaila niet. Ze weet de spanningsboog heerlijk op te bouwen en gunt het je dan ook om daar heerlijk lang van te genieten. En zo maakten we een half uurtje vol, totdat, vlam, bam, haar huig geplamuurd werd. Wijze Grijze sexapproval™: 9,5/10

En na nog een jacuzipauze met de mannen ging ik op zoek naar de afsluiter van de dag

10) Mia:
Mia, een no-nonsense lady met een full servicepakket. Ik mag haar eerlijke aard en zij wilde m’n laatste zwemmertjes wel hier in Bochum houden, zodat ik op de terugweg niet de hand aan mezelf hoefde te slaan. En dat lukte haar wonderwel goed en met nog een verbazingwekkende hoeveelheid. Wel kreeg ik een beetje commentaar op de zilte smaak, waarschijnlijk omdat ik in de loop van de dag wat veel ham van het buffet had gesnoept. Ik had het nog geprobeerd te maskeren door wat ananas- en kiwiyoghurtjes, maar blijkbaar tevergeefs.

De terugweg verliep ook voorspoedig en de ervaring van beide Vlaamse collega’s was dusdanig positief dat beiden aangaven eerstdaags weer een afspraak te maken voor een vervolgbezoek.
 

En met wie van de 15 aanwezige dames heb ik vandaag niet gekamerd: Bianca – Natalie – Miriam – Marina – Alin - Candy.

Wijze Grijze sexapproval™ voor PC-Bochum vandaag: 7,5/10

 
 Adieë tsezame
 Wijze Grijze

 
Mijn volgende bezoek staat, onder voorbehoud, gepland voor 31 Augustus. Anders zeker in September weer. Wil je mee/ kom je ook, stuur maar een mail
« Laatst bewerkt op: 7 augustus 2015, 17:02:40 door Wijze grijze »

Leopold

  • Gast
PAUSCHALCLUB BOCHUM
« Reactie #106 Gepost op: 12 augustus 2015, 15:46:25 »
ok ik ben niet echt een forum schrijver maar op de aanvraag van WG zal ik mijn ervaring hier even kort beschrijven :D

Afgelopen donderdag was het dus eindelijk zo ver , mezelf en mijn buurman waren al lang aan het plannen om eens een onderdeel van onze " bucket list " te kunnen scrappen . Dus na lange tijd toch afspraakje kunnen maken met Wijze Grijze om ons kennis te laten maken met zijn befaamd introductiepakket voor Pauschalclub Bochum .

We hadden om 10u afgesproken op de carpool plaats dus rond 9u50 arriveerden we er ook goed op tijd :) . Na even wat gedronken te hebben zagen we iets later de imposante XL-mobiel van WG de parking opdraaien . Na een korte kennismaking hebben we onze trip verder gezet richting Bochum . WG maande me aan om er wat vaart achter te zetten dus heb ik dat maar gedaan en rond 10u53 parkeerden we onze auto op de parking voor Pauschalclub Bochum . Volgens WG was het dus zeer rustig wat me al plezier deed om dat te horen :) , kwestie om de eerste keer het toch wat rustig aan te kunnen doen ;).

WG had perfect uitgelegd hoe het allemaal in zijn werking zou gaan dus we gingen voorbereid binnen in het salon , ik was om te beginnen al aangenaam verrast door de properheid dat het uitstraalde , zeker de douches en het aanbod aan handdoeken dat constant werd bijgevuld .

Het aanbod aan vrouwen was leuk ( en ik ben nogal heel kieskeurig als het daarop aankomt ) , ik heb mezelf naast Bianca gezet en met haar wat proberen te converseren maar dat ging niet van een leien dakje omdat mijn duits zeer beperkt is spijtig genoeg . Iets later zijn we dan naar boven gegaan en een kamer gekozen , in het begin was het natuurlijk allemaal heel onwennig maar ze heeft zeker haar best gedaan om me op mijn gemak te stellen :) . Na een 25tal minuten terug naar beneden gegaan en heb me met een drankje op het terras gezet samen met nog wat andere meiden die pauze aan het nemen waren , aardig wat gelachen daar als je ze bezig hoort ( in het engels wel dan :) ).

De rest van de dag ben ik nog 3 keer met Bianca naar boven geweest ( dus het is hier niet " verboden " om meerdere keren met dezelfde meid naar boven te gaan ) en heb mezelf ook is op de mat "gesmeten" met Raluka en Floriana , kwestie om toch ook is een club trio gedaan te hebben :D.

Om de hele dag samen te vatten ,
het was zeker de moeite waard , sfeer was echt top , je kan je relaxen zonder constant lastig gevallen te worden , buffet was ook zeker in orde . Dus het was de 2 en half uur rijden zeker waard.

Alvast een dank woordje aan WG voor de super begeleiding in deze club en wie weet neem ik in de toekomst nog wel is contact op voor een herhaling :)


Wijze grijze

  • Gast
PAUSCHALCLUB BOCHUM
« Reactie #107 Gepost op: 6 september 2015, 00:01:59 »
Na een 3 weken durende vakantie in Frankrijk was ik hoognodig aan wat ontspanning toe. Op de laatste Zaterdag van Augustus teruggekomen, was het eerste wat ik deed de line-up  van m’n favoriete club controleren.
 
Die was zeker niet als optimaal te bestempelen (slechts 5 FT-dames) en normaal gesproken zou ik een andere dag gegaan zijn. Echter Wijze Stijve besloot anders en dwong me om toch te gaan.
 
Dus op de vroege Zondagmorgen de ochtendmis maar overgeslagen en via een rustige autobaan naar Bochum gereden. Om 11:00 gearriveerd. Op Zondag staat nooit een show geprogrammeerd, dus ook dat vertier zou ik moeten missen, maar er zou vandaag wel gegrild worden.
 
De voorspelde temperatuur voor vandaag was 32⁰ en het toeval wilde dat de verwarming van de jacuzzi het had begeven. De thermometer gaf een watertemperatuur van 22⁰ aan en dat was perfect om af te koelen. Dus daar zat ik dan ook regelmatig in. Een Duitser die er ook in wilde stappen, kreeg zowat een hartverzakking van het onverwacht “koude” water en keek me vol ongeloof aan. Ken je de Duitse uitdrukking: “der ist zu heis gebadet”
 
De bezoekersaantallen op deze Zondag waren vanuit damesopzicht goed. Regelmatig waren alle kamers bezet en moest er gewacht worden. De dagen ervoor waren blijkbaar ook heel goed geweest, want de laatste fruityoghurts waren allemaal op. Terwijl pas over 3 dagen nieuwe geleverd zouden worden. De zomerdip qua bezoekers schijnt dus over te zijn.
 
1) Naomi:
De aftrap mocht Naomi voor haar rekening nemen. Een par keer was ze er niet geweest. Zij had ook een korte vakantie genoten en was nu vol energie. Dus haar geweldige lach daverde al snel door de barruimte. Maar er was ook nog iets anders dan slap ouwehoeren. En daar bereidde Naomi me al verbaal op voor door me te vragen of ik haar weer een “bigotte lechiosa” (=melksnor) zou bezorgen. Daarbij likte ze al veelbetekenend met haar tong om haar mond en likte denkbeeldig haar vingers erbij af. Ik kreeg kippenvel en Wijze Stijve steigerde en sommeerde me subiet “arriba, arriba” naar de kamer te gaan. En daar geschiedde de verlossing waar ik al veel te lang op zat te wachten. Terwijl ik in de fauteuil zat, knielde Naomi tussen m’n knieën en wachtte met uitgestrekte tong op m’n ontlading. En dat was me er een “hors categorie”. Maar dat was geen probleem voor Naomi. Ik kreeg de complimenten voor deze toch wel erg royale donatie en Wijze Stijve werd aansluitend helemaal schoongelikt. Aaaaaah, precies wat ik nodig had. Wijze Grijze sexapproval™ 9,5/10
 
2) Kira:
Kira is een meid die zo uit een of ander Roemeens dorp is komen aanwaaien om hier wat extra bani te verdienen. Echter met het gevolg dat ze geen enkel (maar dan ook echt geen enkel) woord over de grens sprak. En het bleek dat Kira het Roemeens blijkbaar ook nog eens slecht uitsprak, zodat vertaalhulp van collega’s ook snel hulpeloze blikken ontlokte. Dus met veel geduld en met handen en voeten haar maar een basislesje “Affe, Nuss, Mies”, geprobeerd bij te brengen. Vond ze leuk dat er iemand zoveel geduld voor haar kon opbrengen. Dat vertaalde zich op de kamer in wellicht wat extra GFE en service. Ze heeft nog geen setcard, dus is het niet eerlijk om hier de kamer actie uitvoerig te beschrijven. Dat ik me over haar service echter zeker niet hoefde te beklagen, moge blijken uit het Wijze Grijze sexapproval™ 8,5/10
 
3) Rosa:

[attachimg=1]

Nog een nieuwe meid was Rosa. Ze heeft een zeer bruine huid, zodat ik in eerste instantie aan Bulgaarse origine dacht. Ook zij was echter Roemeens. Maar wel met een prettig service pakket met FT erin. Nu ik dit (pas) één week later opschrijf, staat me de sessie echter niet meer goed bij. Wel dat ik het bij haar met een FT heb afgesloten. En ik weet nog dat Rosa de hele dag in een vuurrood lingeriesetjerondliep. Een Wijze Grijze sexapproval™ zal ik derhalve niet vergeven. Zal ik een volgende keer nog eens moeten verifiëren.
 
4) Bianca:
Om de een of andere reden was het er de afgelopen keren niet van gekomen. We kennen elkaar al langer dan alleen van hier. Sinds enige tijd is Bianca half blond-/ half zwartharig. Staat haar wel leuk. Bovendien mag ik haar sterke willetje wel. Een meid met pit. En dan haar body. Een leuke smalle taille en een petite kontje waarmee ze me constant zit te lokken en op te geilen. En dan word ik zwak. Op de kamer lukt het me zelden met haar de 20 minuten vol te maken. Zo ook bij dit 4e orgasme van vandaag. Wijze Stijve had duidelijk lange tijd iets moeten missen en was goed bezig. Wijze Grijze sexapproval™ 8,5/10
 
5) Floriana
Floriana is back. Ze was een tijdje in Dortmund ingeroosterd geweest. Haar fameuze lange (extensions) haren zijn nu kort. Wat echter niet veranderd is, is haar verdomd leuke snoetje en haar lange sensuele verzorgde nagels. En daar kan ze ontzettend lekkere dingen mee doen. En bij het PZC verstaat ze de kunst om je met haar ogen heel verleidelijk en zwoel aan te kijken. Oh zo jammer dat Floriana geen FT in het pretpakket heeft zitten. Dan wist ik het wel. Wijze Grijze sexapproval™: 7,5/10
 
6) Sara:

[attachimg=2]

Sara was een nieuwe Bulgaarse hier. Echter niet nieuw in de Pauschalbusiness. Sara vertelde me dat ze hiervoor in de Totalclub Selm had gewerkt. Uit eigen ervaring weet ik dat het serviceniveau daar lager ligt dan hier in Bochum en dat heeft waarschijnlijk een beetje afgeverfd. Het was een gewone sessie die er niet uit sprong. Derhalve een Wijze Grijze sexapproval™ 6,0/10
 
7) Bianca:
Aan Bianca de eer met mij de laatste kamer te doen. Eens zien of ze er ook de laatste portie proteïne uit wist te halen. We belandden op kamer 7, de dungeonroom. Verbazingwekkend genoeg, had Wijze Stijve nog niet eens zoveel tijd nodig om zijn overdruk kwijt te raken. Hiermee werd Bianca, samen met Naomi, mijn favoriet voor vandaag. Wijze Grijze sexapproval™: 8,5/10
 
Vandaag was line-up technisch duidelijk een van de mindere dagen die ik hier in Bochum gedraaid heb. Veel coryfeeën zijn inmiddels weg en hebben hun heil elders gezocht. Er zijn nog wel toppers over, maar die waren er vandaag niet (o.a. vakantie). Mijn volgende bezoek zal ik wat meer van de line-up laten afhangen. Is die goed, dan zal ik erheen gaan. Mocht de nood onhoudbaar hoog zijn, dan zijn er genoeg uitwijk mogelijkheden.
 
En met wie van de 16 aanwezige dames heb ik vandaag niet gekamerd: Natalie – Eveline- Delia – Patrizia – Alin - Andrea – Candy – Sonja – Claudia - Wendy
 
Wijze Grijze sexapproval™ voor PC-Bochum vandaag: 6,0/10
 
 Adieë tsezame
 Wijze Grijze

 
Inmiddels heeft zich weer een clubnewbie bij me gemeld voor een clubontmaagding. Wellicht binnenkort hier te lezen. Ben je ook nieuwsgierig geworden en wil je mee. Stuur me een intern mailtje. In gezelschap is het altijd leuker in Bochum
« Laatst bewerkt op: 6 september 2015, 00:07:21 door Wijze grijze »

Wijze grijze

  • Gast
PAUSCHALCLUB BOCHUM
« Reactie #108 Gepost op: 13 september 2015, 00:16:29 »
Een duidelijk betere line-up dan bij m’n vorige bezoek van een week geleden, lokte me weer naar Bochum. Bij aankomst was er slechts één wachtende voor me en zodra ik een stap onder het afdak zette, werd de deur voor ons geopend. Hoezo goeie timing?
 
17 dames stonden er vandaag oorspronkelijk ingeroosterd, echter daar zou in de loop van de dag verandering in optreden. Twee dames waren niet komen opdagen: Delia en Isabella. Dan moest Miriam opeens dringend weg vanwege privé omstandigheden. Megi voelde zich in de loop van de dag niet meer goed en kapte ermee. De volgende dag waren deze beiden echter gewoon weer aanwezig. Patrizia en Sonja besloten om onduidelijke redenen opeens om weg te gaan. Zij stonden een dag later helemaal niet meer op de website vermeld.
 
Ik was net naast Ivana gaan zitten, toen Kleineconda met z’n buurman Fastdanny binnenkwam. Fastdanny onderging z’n Pauschaldoop en heeft ervan genoten. Leuk, tenminste weer wat meer aanspraak
 
1) Ivana:
Gelukkig was Ivana er vandaag wel. Ze is er niet vaak, werkt namelijk maar 3 dagen in de week en is ook vaak voor een show ingeroosterd. Ivana heeft echter wel de perfecte mentaliteit en doet haar best een man te laten genieten. Als je de juiste klik met haar hebt is zij een absolute topper. Ze zat samen met Sissie en Megi in hun eigen Bulgaarse hoekje. Dus ik probeerde ze alvast een beetje op te peppen door hun voor te houden dat ik er vandaag een Balkancompetitie van zou gaan maken: een interland Bulgarije – Roemenië. Sara en Rosa zijn ook Bulgaars. Nadat we een tijdje bijgekletst hadden, togen we naar boven. Toen ze zich uitkleedde, zag ik dat ze een heerlijk bruine body had met een mooie witte bikinilijn. Dat zich zeer erotisch uit bij haar ranke tiener hardbody. Daar was ze zich dan ook goed van bewust en ze liet me uitvoerig visueel genieten. Aangezien ze mijn voorkeuren kent, nam zij het initiatief tot alle activiteiten die we hebben doorlopen. De finale wist ze ook: alles in dat mondje en dat er een straal levenselixir toch over haar gezicht belandde, deerde haar niet echt. Bedrijfsongevalletje. Wijze Grijze sexapproval™ 9,5/10
Bulgarije bijt de spits af en leidt met 1 – 0
 
2) Megi:

[attachimg=1]   [attachimg=2]
Megi was er een jaartje tussenuit geweest en teruggekeerd naar Bulgarije. Vaak, heel vaak had ik met deze kleine dame met dat rappe flitsende tongetje gekamerd en dat ze vertrok vond ik jammer. Zij was een vaste waarde in de club. Altijd als ze er was, spendeerde ik wel een kamergang aan haar. Dat ze nu weer terugkeerde, was vanwege privéomstandigheden. In elk geval had ik de indruk dat ze niet helemaal lekker in haar vel stak. Dat zou later blijken. Op de kamer heb ik het bewust wat rustig gehouden, maar Megi verleende me weer haar traditionele service. Niets te merken van enige terughoudendheid. Uiteraard resulteerde dat in m’n tweede FT van vandaag. Wijze Grijze sexapproval™ 9,0/10
Tussenstand: Bulgarije 2 – Roemenië 0
 
Nadat Megi ’s middags naar huis vertrokken was, was ze één dag later weer terug in de club. Na twee dagen echter is ze echter nu ook niet meer op de website terug te vinden.
Ook zij is inmiddels niet meer op de site terug te vinden.
 
3) Julia:

[attachimg=6]   [attachimg=7]
Ook zo’n dame die terug van weggeweest is. 8 Maanden bedroeg haar pauze. Ik had Julia blond in gedachten, echter nu heeft ze een leuk donkerbruin kapsel. Zij zal maar kort aanwezig zijn, want volgende week vertrekt ze al weer voor een volgende episode in haar leven. Bekijk de foto’s en schat haar leeftijd in. Koppel dat aan de ervaring van een dame die enkele jaren ouder is en je weet wat je van Julia kunt verwachten. Helaas heeft Julia geen FT in de aanbieding. Dus liet ze een kans voor Roemenië liggen om iets aan de achterstand te doen. Wijze Grijze sexapproval™ 7,5/10
 
4) Lesboshow met Naomi en Sara:

[attachimg=3]   [attachimg=8]
Een zwart-wit duo en gedurende 10 minuten had ik het rijk voor me alleen. Geil was het om mee te maken hoe Naomi constant Sara instructies gaf hoe ze me het best kon verwennen. Dat resulteerde in een lekkere duo blowjob, waarbij Sara de kneepjes van het vak kreeg bijgebracht. Graag offer ik me op om als trainingsobject te fungeren bij instructie les op de Academia Oralsky. In het bijzijn van enkele toeschouwers intussen wilde ik echter niet zomaar een orgasme laten gebeuren en ik sprak met Naomi af dat we dat aanstonds in de privésfeer van een kamer zouden gaan doen.
Wijze Grijze sexapproval™ voor Naomi: 8,5/10
Wijze Grijze sexapproval™ voor Sara: 7,0/10
 
5) Ivana:
Tijd voor een verdere uitbouw van de Bulgaarse voorsprong. Een tweede ronde met Ivana stond op het programma. Zowel Kleineconda als Fastdanny hadden hun zinnen op haar gezet. Sorry guys. Ivana kwam naast Wijze Grijze zitten en daar was ik op dat moment helemaal aan toe. We kregen kamer 5 toebedeeld. Die heeft het voordeel dat hij groot en licht is. Bovendien hangt er geen luidspreker met muziek en dat is soms ook wel fijn. In elk geval resulteerde de kamer in een verdere uitbouw van de voorsprong Bulgarije 3 – Roemenië 0 en voor Ivana een Wijze Grijze sexapproval™ 9,5/10
 
6) Wendy:
Wendy heeft sinds kort zwarte assistentie gekregen van Candy. Mijn voorkeur blijft echter naar Wendy uitgaan. Haar zachte aanpak kan me nu eenmaal beter bekoren. Helaas deelde ze me mee dat ze met de FT-service gestopt is. Toch genoten, maar m’n spermpjes bewaard voor een volgende kamer Wijze Grijze sexapproval™ 7,0/10
 
7) Sissie:
Sissie mocht de genadeklap aan de Roemeentjes uitdelen. Inmiddels is Sissie een van de oudgedienden in de club. She’s seen it all. Voor mij is ze in ieder geval een vaste waarde. Zo ook vandaag. Sissie zorgde met haar lekkere FT-kwaliteiten voor een niet meer inhaalbare  4 – 0 voorsprong. Wijze Grijze sexapproval™ 7,5/10
 
8) Eveline:

[attachimg=4]   [attachimg=5]
Was 4-0 de eindstand? Nee, eentje zat nog op de reservebank en werd voor de laatste ronde ingewisseld. Eveline uit Hongarije, maar wel tegen de oostelijke grens aan . Zij sprak goed Duits met een grappig Oostenrijks accent. Kon zij me van de laatste portie afhelpen? Eveline is helemaal nieuw en ook van haar kende ik het service spectrum niet. Helaas geen FT, maar toch wist ze kundig met haar handjes nog wel wat aangename trucjes om ook de reservebank een puntje te laten scoren. Roemenië verloor de wedstrijd dus met een royale 5-0 nederlaag. Wijze Grijze sexapproval™ 7,5/10
 
En met wie van de 12 aanwezige dames heb ik vandaag niet gekamerd: Rosa – Candy – Claudia – Bianca
 
Wijze Grijze sexapproval™ voor PC-Bochum vandaag: 7,0/10
 
 Adieë tsezame
 Wijze Grijze

 
A.s. Woensdag rijden ZuidPoolBeer en ik weer richting Bochum.

[verwijderd door de beheerder]
« Laatst bewerkt op: 13 september 2015, 00:32:52 door Wijze grijze »

Wijze grijze

  • Gast
4 NIEUWE MEIDEN IN PAUSCHALCLUB BOCHUM
« Reactie #109 Gepost op: 20 september 2015, 01:57:16 »
Na lange tijd van niet matchende agenda’s en een slecht functionerende en ons op cruciale momenten in de steek latende ZPB-bus, had ZuidPoolBeer nog eens zin naar Bochum te rijden. Ietwat verlaat arriveerde hij op de afgesproken plek. “Grrr, slecht begin van de dag. Kijk maar dat je wat harder rijdt en de verloren tijd inhaalt, want het feest begint in Bochum om 11:00 sharp.” Ook liepen we het gevaar dat het ZPB-barrel door een vliegende brigade van de weg geplukt zou worden voor een controle op illegale vluchtelingtransport. Dat bleef ons gelukkig bespaard. Ondanks dat de zweep er regelmatig overheen ging en ZuidPoolBeer het gaspedaal helemaal tot de bodem intrapte, kwamen we pas om 11:03 aan. De eerste 8 bezoekers waren al naar binnen.
 
Echter door een tactisch slimmigheidje slaagde ik er toch in mijn wensstart met Ivana vast te leggen. Hoe Wijze Grijze dat toch steeds weer flikt, moet helaas een geheimpje blijven. “The early bird catches in ieder geval the worm”
 
1) Ivana:
Ivana’s hardbody met de bikinilijn is een feest om naar te kijken en van te genieten. Ter maximalisering van de feestvreugde belandden we ook nog eens op kamer 2 , dus het werd een binnenkomer met FT-orgasme, waarbij Ivana tussen m’n knieën alles in haar mondje opving. En wat zag ze er geil uit in haar sliploze setje. Gedurende de dag verwisselde Ivana trouwens nog 3 maal van outfit. En alle 4 waren ze zeer sexy en geil. Een topbegin: Wijze Grijze sexapproval™: 10,0/10
 
2) Rosa:
Die Bulgaarse service de laatste tijd beviel me wel. Dus als volgende mocht Rosa me nog eens plezieren. Rosa heeft een zeer donkere huid, wat haar een exotische uitstraling geeft. Zij geeft me een service met alles erop en eraan. Dat staat ook in haar servicetabel, vandaar dat ik het hier ook vermeld. Zowel TZ als FT zit in haar servicepakket. Met als resultaat m’n tweede FT-snoet van de dag. Wijze Grijze sexapproval™: 8,0/10

3) Erica:
Dan waren er vandaag ook weer 4 nieuwe meiden. Roemeense blondine Erica was er een van. Sinds 3 maanden in Duitsland en voorheen in Salome te bewonderen. Daar was het echter ook geen vetpot en derhalve is ze naar Bochum getransfereerd. Haar servicetabel is zeer summier. Echter uit het feit dat ik m’n derde moneyshot van vandaag bij Erica achter liet, mag je concluderen dat er meer mogelijk is, als je een juiste klik met haar bewerkstelligt. Op de een of andere manier was dat blijkbaar bij mij het geval. En ook het feit dat ze m’n bijnaam kende die de meiden me hier hebben gegeven kende, verraste me.  Wijze Grijze sexapproval™: 8,0/10
 
4) Nora:

[attachimg=1]  [attachimg=2]  [attachimg=3]
Nora is een meid die al langere tijd in de Pauschalclubketen werkt. Echter tot nu toe alleen in Dortmund, zodat ze voor mij hier in Bochum volledig nieuw was. Nora heeft een topbody, zeker als je haar werkelijke leeftijd weet. Ze spreekt ook zeer goed Engels. Op de kamer zijn haar services echter beperkt, zodat ze voor mij slechts een Wijze Grijze sexapproval™: 7,0/10 scoort
 
5) Shaila:
Shaila was vandaag samen met Naomi in de show ingeroosterd. Ik vroeg haar of ze ook losse kamers draaide, hetgeen ze beaamde. Dus we togen naar boven en ik liet me nog eens 100 % zalig door haar verwennen. Volgens mij ben ik bij Shaila nog nooit zonder orgasme van de kamer gekomen. Zo was het ook vandaag. Wijze Grijze sexapproval™: 9,0/10
 
6) Miki:
Miki valt op door haar grootte. Ze was de hele tijd met de andere nieuwe Roemeense, Erica, samen en het leek wel alsof ze met haar gesproken had. Ze wist precies wat ik het liefste heb en navenant werd ik ook verwend. Ook Miki’s servicetabel is vrij summier. Dus ik kan alleen maar concluderen dat de service die ik mocht genieten een persoonlijke gunst was. Zeker niet verkeerd en voor herhaling vatbaar. Wijze Grijze sexapproval™: 8,0/10
 
7) Gina:
Gina is een nieuwe meid uit Afrika. Uit Nigeria om precies te zijn. Niet zo zwart als Wendy en Candy, maar eerder donkerbruin. Het was vandaag haar eerste dag hier in Bochum. Voorheen had Gina in Rome gewerkt als tippeldame langs de straat. Haar uiterlijk is OK. Aangezien ze geen ingevulde servicetabel had, wist ik niet wat ik van haar kon verwachten. Op de kamer leek het alsof ik met een verloren gewaand lid van de Belgische jaren 80 band De Kreuners te maken had. Ik weet niet wat ze ermee wilde bewerkstelligen, maar het was net alsof Gina me wilde overtuigen dat ik de beste lover van de wereld was, waar ze ooit de lakens mee gedeeld had. Op mij had het in ieder geval een averechts effect. Ik probeerde krampachtig m’n lach te bedwingen. Dat kwam de erotische sfeer niet bepaald ten goede. Wijze Grijze sexapproval™: 6,0/10
 
Larissa zou vandaag haar eerste dag weer aanwezig zijn, na haar vakantie, echter helaas was dit toppertje niet op komen dagen. En in de loop van de dag moest Natalie er plotseling vandoor vanwege serieuze privéproblemen. Aldus bleven er maar 12 aanwezige dames over. Zo weinig zijn er lang niet meer geweest.
 
Wingman ZuidPoolBeer maakte zich vandaag wel bijzonder verdienstelijk door me whatsapp op m’n telefoon te installeren en tegelijk een korte cursus erin te geven.
 
Ik miste vandaag wel m’n jacuzzi-recoverytijd. De whirlpool werd vandaag gereinigd en daarna met nieuw water gevuld. Dus te koud om er in te gaan zitten. Pas tegen 22:00 was de temperatuur tot 33⁰ gestegen. Maar toen had ik andere  prioriteiten. Eens bij de dildoshow gaan kijken, Daar was het lekker rustig, omdat meerdere bezoekers er de voorkeur aan gaven om naar Championsleague voetbal te kijken.
 
8) Dildoshow met Shaila en Naomi:
Nog nooit eerde had ik aanwezig kunnen zijn bij een show met deze twee Latina-toppers. Nu vind ik een dildoshow niet zo’n succes, maar Shaila en Naomi zouden er wel wat van weten te maken. Toen ik binnenkwam, lag er een andere gast op de mat, waar beide dames zich om bekommerden. Shaila nodigde me meteen uit en ontfermde zich over mij. Ze knipoogde en gebaarde me dat Naomi er zodra ook bij zou komen. Na korte tijd kon het feest dus beginnen. Ik had het rijk voor me alleen. Zowel Naomi als Shaila’s tongen ontfermden zich uitbundig over Wijze Stijve en 20 vingers streelden, kriebelden en masseerden alle erotische regionen. Ook de lesbische chemie was volop bij hun aanwezig. ‘
Toch waren ze er niet op gefixeerd om me zo snel mogelijk af te werken. Nee, hun topmentaliteit zorgde ervoor dat ze me dit plezier tot in extremis lieten genieten. Zeker 15 minuten heeft het geduurd totdat beide tongen Wijze Stijve omsloten en met op en neer gaande bewegingen m’n laatste spermaproductie eruit haalden. Het was een mooie fontein “leche” die over beider lippen en wangen omlaag droop. Terecht was dit “la squadra bigotte lechiosa” (het melksnor team).


[attachimg=4]
Wijze Grijze sexapproval™ voor Shaila: 10,0/10
Wijze Grijze sexapproval™ voor Naomi: 10,0/10


En met wie van de 12 aanwezige dames heb ik vandaag niet gekamerd: Eveline – Sissie – Mia – Andrea – Natalie - Nicola
 

 Wijze Grijze sexapproval™ voor PC-Bochum vandaag: 7,0/10
 
  Adieë tsezame
  Wijze Grijze
 

 A.s. Woensdag kun je me ook weer in Bochum aantreffen.
 

[verwijderd door de beheerder]

Wijze grijze

  • Gast
Een trio + een bonus verrassingstrio in Bochum
« Reactie #110 Gepost op: 4 oktober 2015, 00:07:56 »
Er is de laatste tijd inderdaad een soort kentering geweest en veel toppers zijn verkast, waardoor er vaak een wat matte sfeer heerst. Oude tijden herleefden echter enigszins afgelopen Woensdag 23.09.2015. Ik had ’s morgens nog wat te regelen in Bochum dat voorspoediger verliep dan voorzien en aldus stond ik al om 10:45 op de parkeerplaats. Langzaamaan druppelden de eerste bezoekers binnen en om 11:00 waren we met z’n zessen.
 
Ik had twee opties in gedachten om de dag mee af te trappen. En het werd:
 
1) Larissa 1:
Zij was op vakantie geweest en had vorige week verstek laten gaan op haar eerste werkdag. Ik had haar gemist, want met Larissa heb ik toch wel een goede klik. Dat blijkt ook op de kamer, want volgens mij heb ik bij haar nog steeds een portie man’s juice achtergelaten. Bij een eerste kamer is dat dan ook nooit een probleem. Ware het niet dat vandaag een bedrijfsongelukje gebeurde. Ze kreeg een shot in haar oog. Oeps en foutje bedankt. Sorry. Wijze Grijze sexapproval™: 9,5/10
 
2) Erica:

[attachimg=1]

Erica werkt hier sinds vorige week en is een verrijking. Haar mentaliteit is volledig OK en je kunt er ook me lachen. Zorg dat je de goede klik met haar krijgt en je krijgt een service waar je je niet over hoeft te beklagen. Voor mij leidde het in ieder geval tot m’n tweede proteïne donatie van vandaag. Het zou wel eens een Roemeens dagje kunnen gaan worden. Wijze Grijze sexapproval™: 8,5/10
 
3) Laura:
Laura is ook een nieuwe ster aan het Bochumse firmament. Niet nieuw in de business, want voorheen was ze te bewonderen als Carolina in Van Goch. Echter door de belachelijke regeltjes aldaar, had ze het er helemaal mee gehad, zeker nadat ook enkele stamklanten van haar de club daar de rug hadden toegekeerd. Op de kamer merk je dat ze de nodige ervaring meebrengt. FT biedt ze echter niet aan. Dus een Wijze Grijze sexapproval™: 7,0/10
 
4) Trio met Erica en Miki:

[attachimg=2]   [attachimg=3]

Erica en Miki zijn echte nichtjes van elkaar. Dat hadden ze me de vorige week al verteld. Het was bereleuk om met beiden wat te ouwehoeren en op een gegeven moment kreeg ik een ingeving. “Waarom gaan jullie niet allebei mee naar boven?”. Verrast keken ze elkaar aan, maar even snel waren ze het met elkaar eens. “Doen we”.
En zo togen we al giechelend en giebelend naar boven. Leuk! De sfeer was perfect. De meiden spreidden hun handdoeken links en rechts van mij en het feest kon beginnen. Ze hadden geen moeite met me een duo blowjob te geven, echter 100 %tige chemie was er niet. Hun tongetjes mochten elkaar niet raken. Maar geen probleem om tegelijk elk een kant van Wijze Stijve te verwennen. En voortdurend werd er met me getongd. Op het ultieme moment had ik twee tongetjes die alle stralen opvingen. Hmmmm, kippenvel als ik eraan terugdenk. 3 – 0 voor Roemenië
Wijze Grijze sexapproval™ voor Erica: 8,5/10
 Wijze Grijze sexapproval™ voor Miki: 8,5/10
 
 

5) Andrea:
Andrea is ook zo’n leuk Roemeentje met een slanke taille en een top tienerbody. Optisch scoort ze heel hoog bij mij. Ik kan extra van haar blowjob genieten, omdat ze je daarbij zo lief aan kan kijken. Helaas zit FT niet bij Andrea in haar pakket. Derhalve heb ik Wijze Stijve door haar flink laten opladen, zodat ik me daarna bij een volgende kamer van de overdruk zou kunnen laten verlossen Wijze Grijze sexapproval™: 7,0/10

6) Larissa 2:
En wie beter dan Larissa kon me van overdruk verlossen? Gelukkig had ze geen last overgehouden van mijn shot ’s morgens in haar oog. Larissa kon er gelukkig mee lachen en ze verweet me dat ik een duivel was. Dat vatte ik dan maar als compliment op. En gelukkig vond ze het een goed plan om het gebeuren nog een keer over te doen en van de gemaakte fout te leren. En ze stootte zich geen tweede keer aan dezelfde steen, want nu belandde wel alles netjes in haar mondje. 4 – 0 voor Roemenië. Wel maakte Larissa nog even aanstalten om te kijken hoe ik tegenover cumswapping stond, maar van een potje snowballen ben ik nooit voorstander geweest. Wijze Grijze sexapproval™: 9,0/10
 
7) Amanda:

[attachimg=4]   [attachimg=5]

Amanda is ook een clubnewbie en valt op door haar rood/ paarse haren. Mooie perfecte naturelle B-cups. Verder spreekt ze Duits met een interessant accent. Amanda is namelijk Hongaarse en heeft lang in Oostenrijk gewerkt, alwaar ze dan ook Duits heeft geleerd. Grappig is dat ze moeite heeft met het Duits, zoals dat in NRW gesproken wordt. Hoe leuk vond ze het, toen ze merkte dat ik ook wel wat specifiek Oostenrijkse woorden met Oostenrijks accent kan uitspreken. Mooi, vol goede zin trokken we naar boven. Ook haar servicepakket kent z’n beperkingen, maar het hangt van de klik met haar af in hoeverre die beperkingen ook op jou van toepassing zijn. Wel opvallend dat er nu al weer een nieuwe Hongaarse Amanda is, nadat de vorige Hongaarse Amanda pas weg is. Wijze Grijze sexapproval™: 7,5/10
 
8) Shaila:
De service- en mentaliteitstopper van de club. Ik was door de voorgaande kamer alweer aan een bevrijding toe en dan ben je bij Shaila in goede handen. Als een trofee werd ik mee naar boven getroond, alsof Shaila aan de overige meiden wilde demonstreren hoe je zelfs iemand na 7 kamers nog wat sperma weet te ontfutselen. En daar was ik op dat moment helemaal aan toe. Genieten genieten, genieten. En onafwendbaar voel je dan hoe zich langzaam een orgasme opbouwt. En hoe zalig als zich dat dan ontlaadt en twee zachte lippen stulpen zich eroverheen, terwijl Shaila’s tong je eikel zachtjes verder masseert. Wijze Grijze sexapproval™: 9,5/10
 
 

9) Sissie en de bonustrioverrassing
Sissie deed vandaag in haar eentje de FT-show. Ik liep er tegen 20:30 langs toen ik naar kamer 7 ging en toen lag ze er werkeloos bij. Dus om 22:10 maar eens kijken of er nog animo was. Nee, niemand te zien. De club was vrij leeg en 2 bezoekers zaten Bundesliga-voetbal te kijken. Ik kreeg meteen een verwijt om de oren: “Hey WG, warum kommst du jetzt erst?
Ik werd op de mat gesommeerd en ze begon me te verwennen. Ik werd helemaal Zen en genoot met m’n ogen dicht. Maar wat was dat opeens…? Hoe kon dat….? Ik voelde nog wat extra vingers die Wijze Stijve heerlijk zalig begonnen te strelen. Ken je die films waarbij een man geblinddoekt op bed ligt en door z’n partner verwend wordt, terwijl er een vriendin stiekem bijkomt? Een heerlijke fantasie en precies dat overkwam mij nu. Sissie blokte geschikt m’n blikveld af, zodat ik niet wist wie die tweede meid was die me verwende. Wow, m’n fantasie sloeg op hol. Maar na een tijdje merkte ik dat het handwerk onmiskenbaar van Shaila was. Zij had me naar boven zien gaan en toen ik wat langer wegbleef, kon ze zich wel denken waar ik uithing. En zij wilde me graag een extra pleziertje gunnen. Let wel: daar krijgt ze geen vergoeding voor! Ze deed het puur en alleen omdat ze me dat gunde en er zelf plezier in had.
Shaila ging zelfs aan Sissie een kleine masterclass geven hoe je WG het meest pleziert. En ik was het levende lesobject en vond het helemaal niet erg. Ik genoot en genoot. Maar omdat Shaila me net van tevoren m’n 5e proteïneshot van de dag ontfutseld had, lukte me een 6e orgasme helaas niet. Ofschoon de totale behandeling in totaal een krap half uur geduurd heeft.
Wijze Grijze sexapproval™ voor Shaila: 10,0/10
 Wijze Grijze sexapproval™ voor Sissie: 9,0/10
 
 

Dan nog wat afsluitende nieuwtjes van de transfermarkt: Ook Adriana (http://www.casarossaprive.nl/dames/Kira) en Sammy (http://www.casarossaprive.nl/dames/Michaela) zijn tegenwoordig in Casa Rossa in Elten te bewonderen. Ze zijn er zelfs samen op de foto’s te bewonderen.
 
En met wie van de 14 aanwezige dames heb ik vandaag niet gekamerd: Nora – Mia – Miriam – Alin – Gina – Cristal en nog een nieuwe Russische waar ik de naam niet van weet.
 

 Wijze Grijze sexapproval™ voor PC-Bochum vandaag: 8,0/10
 
  Adieë tsezame
  Wijze Grijze
 

 Laat maar via interne mail weten, wanneer je zelf ook naar Bochum komt/ wilt. Wellicht kunnen we wat afspreken. M’n volgende bezoek heb ik Donderdag 8 Oktober ingepland. Beertjefick ondergaat dan waarschijnlijk zijn Pauschalontmaagding



Wijze grijze

  • Gast
Weer een introductiedag in PAUSCHALCLUB BOCHUM
« Reactie #111 Gepost op: 10 oktober 2015, 10:53:33 »
Donderdag 08.10: En weer boekte iemand het Pauschalclub introductiepakket. Deze keer was het Beertjefick. Omdat hij niet tot het einde van de dag kon blijven, reden we apart naar Bochum en troffen elkaar voor het eerst pas in de club.
 
1) Shaila 1:
Geen grote experimenten, maar gelijk de dag aftrappen met een vaste waarde. Shaila, mijn Cubaanse spermaspecialista. Ik was me nog even gaan douchen en toen ik bij haar terugkwam, gaf Shaila aan dat we meteen naar boven zouden gaan. Een gast had gebeld en haar voor een Privattermin over een half uurtje geboekt. Ik had door alle opgekropte overdruk deze eerste kamer binnen 5 minuten kunnen beëindigen, maar Shaila liet me toch lekker de volle 20 minuten genieten, voordat zij haar eerste eiwitdrink voor vandaag van mij geserveerd kreeg. Wijze Grijze sexapproval™: 9,0/10
 
2) Monika 1:

[attachimg=1]   [attachimg=2]
Monika is een newby in de club. Maar wat voor een sympathiek wezentje. Een leuk koppie en een maatje 34. Ze vertelde wat over haar privésituatie en dat daar geen woord van was gelogen, bleek één op één op de kamer. Zij heeft een heel verzorgende aard en geeft zich echt moeite om je je goed te laten voelen. Bovendien geeft haar serviceprofiel aan dat ze TZ en FT in het pakket heeft zitten. En dat doet ze beiden met overgave. Vooral verstaat Monika de kunst je oh zo lief aan te kijken als ze je beste stuk oraal verwent. En dan het vooruitzicht dat je in haar mondje mag finishen. Heerlijk. Ik nam me meteen voor om later nog eens bij haar in herhaling te vallen. Wijze Grijze sexapproval™: 9,0/10
 
Ik was toe aan wat recovery tijd en ging in de jacuzzi zitten. Er zit een nieuw bedieningsdisplay op en daar stond een temperatuur van 37,75⁰ op. Heerlijk aangenaam om te ontspannen. Bovendien kon ik de middagpiek met 3-uursklanten zo enigszins aan me voorbij laten gaan.
 
3) Sissie:
Tegen 14:30 besloot ik eens bij de show te gaan kijken. FT-show vandaag door Sissie. Er was verder niemand en Sissie verveelde zich in haar eentje. “Kom, schat dan vervelen we ons toch samen”. Dat vervelen bestond uit een goeie pijpbeurt en wat geklets samen. De hele tijd kwam er niemand kijken. Ik had het rijk voor me alleen. Toch wilde ik op dat moment niet finishen. Ik sprak met haar af dat later in de beslotenheid van een kamer te doen. Wijze Grijze sexapproval™: 7,5/10
 
Ik geloof dat ik toen pas met Beertjefick kennis maakte. Hij had wel een vermoeden dat ik WG zou zijn, maar durfde zich pas te kennen te geven, toen ik dacht dat ik een stille bewonderaar had en hem vroeg of we elkaar soms kenden. Hij was vlak na 11:00 gearriveerd en had er ook al 2 kamergangen naar volle tevredenheid op zitten. Echter al te lang kletsten we niet want mijn oog viel op die andere nieuwe meid hier.
 
4) Katy:
Zij was de 4e dag hier en had nog geen foto’s en geen servicetabel. Katy is roodharig en heeft een soort pagekapsel, tot net boven de schouders. Ze is 25 jaar en Roemeens. Spreekt alleen Engels en Italiaans. Beertjefick had z’n zinnen al op haar gezet, maar ik kwam eerder bij haar terecht. Om het al voor weg te nemen. Het was een flop! Dat gebeurt me niet vaak hier in Bochum, maar vandaag dus wel.
She’s got the looks, maar dat is dan ook wel alles. Een prettige gesprekspartner op de bank, maar op de kamer een drama. Toen we op de kamer kwamen, wees ze opzichtig naar de klok: “Het is nu 15:20; je hebt de tijd tot 15:40.” “Ok, dame, rustig maar”, probeerde ik nog de sfeer wat losser te maken, “Misschien kom ik wel ruimschoots eerder bij je klaar”
Katy begon met Wijze Stijve een hoedje over de kop te frunniken, terwijl hij nog helemaal niet wakker was.
“En dame, wat moet dat gaan worden als het klaar is?”.
“Ich mache nur blasen mit”
„Weet je dan niet dat je daarmee dan de enige in de hele clubgeschiedenis van Bochum bent?”
Dat geloofde ze niet en boeien deed het haar ook niet echt. Ik moest het er maar mee doen. Tijdens haar pijpbeurt, wilde ik haar borsten strelen: “Nein, nicht anfassen. Schmerzen”. Dan maar een beetje over haar rug aaien? Nein, nicht anfassen. Kitzelig. Dan maar eens wat met haar derrière spelen. Maar die draaide Katy geschikt weg, zodat die zich buiten reikwijdte bevond. Zucht, ik liet alles dan maar zo goed en zo kwaad mogelijk gebeuren. We hadden uiteindelijk nog 5 minuten, toen de sfeerdodende vraag kwam: “Hast du noch 5 Minuten. Spritzen?”. Neen, nicht Spritzen, maar een Wijze Grijze sexapproval™: 3,0/10


5) Shaila 2:
Lichtelijk verbijsterd kwam ik naar beneden en iets moet mijn gezichtsuitdrukking en houding verraden hebben. Sissie en Shaila vroegen me bij hun te komen zitten en wilden weten wat er was voorgevallen. Ik zei hun dat ik mijn frustratie kwijt moest. Sissie had geen tijd, want de volgende show vond zo meteen plaats. Shaila zei dat ze me wel even zou troosten. Ja, troost had ik nodig. Mijn troostmeisje zei dat ze kamer 5 voor ons had uitgekozen. Waarom? Daar kun je zelf de muziek uitzetten en zij dacht dat ik wel wat behoefte aan wat rust had. Heel attent.
Die rust zorgde ervoor dat ik me helemaal kon overgeven aan het pure genieten. En daar is Shaila een ster in. Ga liggen, sluit je ogen, wacht af en laat je fantasie spelen. Strelende vingers, een dansende tong en een olieflesje erbij. Dan duurt het niet lang voordat je klaarkomt. Wijze Grijze sexapproval™: 9,0/10 
 
Daarna hebben ik me met Beertjefick geruime tijd in de whirlpool terug getrokken, waar nog een andere Nederlander uit Eindhovuh bij ons kwam zitten. Dan vliegt de tijd voorbij, want er is natuurlijk voldoende gespreksstof. Een ander voordeel hier in Bochum is trouwens dat er niemand komt zeiken dat je niets mag drinken als je in de jacuzzi zit.
 
6) Miki:
Het nichtje met de blauwe ogen en de bruine haren. Een zeer summiere servicetabel, maar als ze je mag en je hebt de juiste klik met haar dan heb je een top kamertijd. Omdat ik steeds weer met Miki kamer kun je je wel voorstellen dat ik me altijd goed met haar amuseer. Dat blijkt ook wel uit mijn Wijze Grijze sexapproval™: 8,0/10
 
7) Julia:


[attachimg=3]   [attachimg=4]   [attachimg=5]


Een optisch goed uitziende meid, waar alles in juiste verhoudingen op de goede plek zit. Een klein kittig duiveltje. Julia was me de hele dag een beetje aan het uitdagen en uiteindelijk nodigde ik haar uit naast me te komen zitten. Ze had ijskoude handjes en voetjes, dus die moesten eerst maar eens opgewarmd worden. Op de kamer nam ze alle tijd me rustig te verwennen. Helaas geen FT, want dat leuke snoetje ziet er wel erg verleidelijk uit. Wijze Grijze sexapproval™: 7,0/10
 
Tegen 18:30 begon het alibi van Beertjefick af te lopen, dus we evalueerden nog even de dag en namen afscheid. Maar wel met de afspraak dat het eerstdaags zeker nog eens herhaald gaat worden.

8) Monika 2:
Monika heeft diverse tattoos waaronder een hele grote boom/bloem op haar zijkant die nog “under construction” is. De eerste kamer met haar vandaag smaakte naar meer en ik was intussen wel weer aan wat verlossing toe. Monika valt aardig in de smaak hier en voelt zich goed in de gemoedelijke sfeer van deze club. Voorlopig is ze wel van plan hier nog wat te blijven. Dan is ze voor mij zeker een kameroptie. Monika geeft een hele goede GFE. En dat leidde tot mijn tweede orgasme van vandaag bij haar. Wijze Grijze sexapproval™: 8,5/10
 
Ik ging hierna wat chillen in de jacuzzi. De halogeenstralers zijn defect, dus het was een heerlijk meditatief uurtje in de complete duisternis buiten. Om ca. 21:15 ging ik terug naar binnen om vast te stellen dat het nu wel erg rustig geworden was.
 
9) Erica:
En ook met het ander nichtje moest ik nog wat kamertijd doorbrengen. Erica is blond en ook bij haar geldt: als je de juiste klik met haar weet op te bouwen is er meer mogelijk dan wat je volgens haar servicetabel mag verwachten. Dus daarom kan ik over het kamergebeuren niet verder uitweiden. Wijze Grijze sexapproval™: 8,5/10
 
10) Shaila 3:
Met Shaila was ik de dag begonnen en met Shaila zou ik hem ook afsluiten. Mijn spermagarantie. Het lijkt wel alsof haar tong een spermamagneet is, want zij weet de spermadruppels uit elk deel van m’n lichaam tevoorschijn te zuigen. Zo ook vandaag weer.
En daarmee schaart Shaila zich onder de weinige dames die me 3 keer op een dag m’n levenselixir ontfutseld hebben. Vond ik dat erg? Nee hoor, lest best, want ze verdient een Wijze Grijze sexapproval™: 10,0/10
 
 

Ook Floriana (=Moni) (http://www.casarossaprive.nl/dames/Moni) heeft inmiddels de overstap naar Casa Rossa in Elten gemaakt. Het lijkt wel een dependance van Bochum te gaan worden. Navolgende ex PC-Bochum toppers zijn er dus ook te vinden: Tailer (=Alexandra), Angel (=Christina), Nelly (=Anja), Adriana (=Kira) en Sammy (=Michaela). Allen aldaar boekbaar voor een saunaclub-tarief van EUR 50,=/ half uur (zonder extra’s).
 
En dan zag ik dat ook good old Weltmeisterchen Dennise na een wat langere pauze weer naar PC-Bochum is teruggekeerd.

 En met wie van de 12 aanwezige dames heb ik vandaag niet gekamerd: Mia – Miriam – Claudia – Evelin – Amanda. Dan stonden Wendy en Raissa nog ingepland, maar die waren niet gekomen.
 
 Wijze Grijze sexapproval™ voor PC-Bochum vandaag: 6,5/10
 
 Adieë tsezame
 Wijze Grijze
 

Wil je ook zo'n Pauschal introductiedag? A.s. Woensdag ga ik waarschijnlijk weer. Stuur maar een mailtje
 


[verwijderd door de beheerder]
« Laatst bewerkt op: 10 oktober 2015, 10:58:47 door Wijze grijze »

Beertjefick

  • Gast
PAUSCHALCLUB BOCHUM
« Reactie #112 Gepost op: 14 oktober 2015, 00:14:51 »
Onlangs deed ik nog eens een goede zet ... Ik boekte het intro pakket bij wijze grijze voor Bochum, wat een beleving !

Na een uit de hand gelopen autorit door het regenweer arriveerde ik 10 minuten na opening in Bochum. Ik parkeerde mijn bescheiden auto naast een XL wagen van een vermoedelijk zeer rijke Nederlander ... Zo was mijn wagentje beschut voor de harde wind.

Na een vriendelijke ontvangst met duidelijke toelichting over de gebruiken en het buss model snel een douche, deze waren kraaknet en handdoeken zijn overvloedig aanwezig.

Toch maar eens op zoek gegaan naar WG in de naar mijn mening toch wel gezellige ontvangstruimte ... Tijdens mijn bestelling aan de bar lonkte al een slanke mooie verschijning naar me, de keuze was eenvoudig WG zou even moeten wachten.  Een 20tal leuke minuten later was ik weer in de ontvangstruimte ... nog even nagenieten met een lekkere tas koffie en de opties wat in beeld brengen.

Niet veel later kreeg ik Mia in het vizier ... Wat een aangename verschijning en tijgertje op de kamer, knettergek is ze maar dan wel op een zeer leuke manier.

Nu werd het toch wel tijd om WG te identificeren ... Ik vernam berichten van een man die met chocolade de dames maar ook Duitse mannen probeerde te charmeren. Zou dit WG zijn vroeg ik me af ...

Even later werd ik door een vriendelijke Nederlander aangesproken die me direct herkende dankzij de duidelijke beschrijving die ik had doorgegeven. WG maakte me in no time wegwijs in het wereld'tje van Bochum... Tijd voor nog een kamertje, deze keer met hoog gfe gehalte. Viel me niet tegen !

Ik had al een tijdje een prachtige dame in het vizier, helemaal mijn type. Over de kamergang kan ik echter kort zijn, great optics no service.  Die gaat niet lang meedraaien in een club die kwaliteit hoog in het vaandel draagt.

Hapje gegeten aan het lekker buffet en dan maar eens gaan bijkletsen in de jacuzzi met WG om vervolgens de dag af te sluiten met een laatste kamer met het tijgertje Mia en nog een tweede bezoekje aan het buffet.

Wat mij betreft een zeer geslaagde dag. Pauschal Bochum is een nette verzorgde club, de dames verlenen goede en uitgebreide service en het buss model is meer dan correct ! Ik bezoek ze dit jaar zeker nog een keer!

Wel een laatste tip voor toekomstige bezoekers, opgelet indien een col ijsbeer je tracht te charmeren met chocolade ... De verwachte wederdienst weegt niet op tegen de chocolade !  ;)





Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
PAUSCHALCLUB BOCHUM
« Reactie #113 Gepost op: 14 oktober 2015, 00:54:15 »
Ik parkeerde mijn bescheiden auto naast een XL wagen van een vermoedelijk zeer rijke Nederlander ...


De WIJZE GRIJZE mobiel
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Wijze grijze

  • Gast
En weer een introductiedag in PAUSCHALCLUB BOCHUM
« Reactie #114 Gepost op: 18 oktober 2015, 01:11:09 »
Ik stond afgelopen Woensdag ’s morgens op en wat zag ik? De eerste sneeuwvlokken hadden besloten het Zuid-Limburgse landschap te bezoeken. Eerst maar eens een winterjas uit de stalling halen. Winterbanden moeten nog volgen. Voor de tweede week achter elkaar boekte weer iemand het WG-Pauschalintroductiepakket. Deze keer was het ton0466 die er een heel verre aanreis voor over had om deze experience te beleven.
 
Het slechte weer zorgde bij hem voor vertraging, maar ik draaide netjes om 10:58 de parkeerplaats op. Slechts 2 wachtenden voor mij. Mooi, dat beloofde een rustige dag te worden. En dat werd het ook.
 
Zodoende kon ik ook rustig douchen en daarna de dag aftrappen met:
 
1) Shaila 1:
Het begint stilletjes aan traditie te worden om met Shaila de dag te beginnen. Ideaal om met een ferme FT de eerste druk van de ketel te halen. Is dat dan niet saai, altijd hetzelfde? Een FT zal nooit saai zijn en een FT met Shaila is een traktatie. Zij regelde ook dat we ons naar m’n lievelingskamer nummer 2 konden begeven. Toch mooi als een meid je voorkeuren kent en je op die manier het genot maximaliseert. Wijze Grijze sexapproval™: 9,0/10
 
2) Wendy
Long time, no see. Ghanese Wendy was op vakantie geweest. Mijn grapje, dat ik zag dat ze een goeie zonvakantie moest hebben gehad, want ze was helemaal bruin, kon ze wel waarderen. Hoezo discriminatie? Na also, also, also!.
Wendy beheerst een aparte PZC techniek. Heel zacht. De FT-serc=vie heeft ze uit haar pakket geschrapt. Niet erg hoor, want toch geef ik me van tijd tot tijd aan haar zachte behandeling over. Niet om dan met een orgasme af te sluiten, maar om daarna helemaal opgeladen een volgend avontuur aan te gaan. Wijze Grijze sexapproval™: 8,0/10
 
Na de middag was er wat meer tijd om een praatje te maken met ton0406. Echter hij vertoonde dat typische nerveuze 3-uurskaartklantgedrag. Voortdurend opzichtig afwisselend op zijn horloge en dan weer om zich heen kijken. Het leek wel ADHD met pornoverslaving. Bestaat daar een therapie voor?. Jawel: EUR 50,= bijbetalen, daarmee je 3-uurskaart naar een dagverblijf verlengen en aldus geen tijdsdruk meer hebben. Zo gezegd, zo gedaan en met een grote smile op zijn gezicht kwam ton0406 terug. We wilden wat gaan bijkletsen in de jacuzzi, helaas was deze net geleegd voor een schoonmaakbeurt. Voor de rest van de dag dus buiten gebruik.
 
3) Sissie
Sissie deed vandaag met Rosa de gang-bang show. Nadat ze de 12:00 show achter de rug hadden, zat ze in de barruimte. Zoals gezegd, was het helemaal niet druk. Sissie zat te wachten of er misschien nog een kamer te scoren viel. Graag zette ik mij naast haar, want met Sissie kun je ook altijd gezellig kletsen. Ongedwongen verstreek de tijd, want weinig andere gasten aanwezig, maar natuurlijk verkasten we naar boven. En natuurlijk verloste Sissie me van m’n tweede shot vandaag. Wijze Grijze sexapproval™: 8,0/10.
 
4) Gang-bang show met Rosa en Sissie 1:
Geen ruk te doen bij de show om 14:15. Twee werkeloze dames op de mat en WG die even de boel komt inspecteren.
“Dames zullen we de tijd dan even nuttig besteden tot 14:45?”
Nema problema”.
“Weten jullie wat? We maken er een Bulgaarse show van. Gang-bang is sowieso niet aan mij besteed. Ik speel willoos slachtoffer en jullie vergrijpen je intussen maar aan mij.”
 En met deze leuke attitude werd het een prettig klein half uurtje. Niemand kwam ons storen. Tijd voor wat geouwehoer en leuke leut. Gewoon gezellig op de mat liggen met twee meiden om en over je heen en ondertussen wordt er wat aan Wijze Stijve gelikt, gestreeld en gespeeld. Je komt er niet door klaar, maar het is wel hartstikke lekker. Wijze Grijze sexapproval™: 8,0/10
 
5) Ariana
Een Griekse meid hebben we ook al lang niet meer meegemaakt. Ariana draait zelfs al zolang mee in de business dat ze zich de Roemeense taal van haar collega’s heeft eigen gemaakt. Ze heeft een volledig servicepakket, zodat zij nu ook de smaak van WG-Saft geserveerd op lichaamstemperatuur kent. Wijze Grijze sexapproval™: 7,0/10
 
6) Erica:
Erica zit altijd een beetje opzichtig smachtend naar me te kijken. En daar kan ik niet zo goed tegen. Dan lijkt het net alsof er een bepaalde druk op me gelegd wordt. Maar een straf is het zeker niet om met Erica te kameren. Deze keer zonder finish, maar wel een mooie intermezzo kamer en als oplading voor de volgende sessie. Wijze Grijze sexapproval™: 8,0/10
 
Op een gegeven moment merkten we dat wij als Nederlanders in de meerderheid waren: FG22, Vin Diesel, ton 0406, ondergetekende en iemand die niet met fora bekend was. Niet veel later moest ton0406 echter naar huis ivm aflopend alibi. Gezien het aantal kamergangen die ik hem zag draaien, heeft hij zich prima geamuseerd. Eerstdaags zullen we ons wel weer treffen hier.
 
7) Julia:
Julia zou op Vrijdag een FT-show doen. Julia en FT? Yep, zij wilde het gewoon ook eens geprobeerd hebben en besloot er dan maar meteen een volledige showdag aan vast te koppelen. “Maar Julia, vorige week wilde je er nog niet van weten en nu…? Zullen we dan maar meteen een generale repetitie doen? Met WG de FT-connaisseur himself. Dan geef ik je nog wat praktische tips”.
Minzaam knikte ze voor akkoord. Ze kent me en we respecteren elkaar. Ik liet haar zelfs de keuze om toch geen FT te doen. Maar Julia vond: “Wie A zegt, moet ook B zeggen” . En de blowjob die ze zo goed kan geven, hoefde nu niet vlak voor het hoogtepunt afgebroken te worden, maar mocht in haar mondje eindigen. Welcome to the club. Wijze Grijze sexapproval™: 8,5/10
 
8) Gang-bang show met Rosa en Sissie 2:
Ik kwam er om 20:20. Sissie was bezet door een gast die in een soort slow-motion beweging voortdurend met haar bezig was. Zeer vreemd om te zien. Rosa bekommerde zich intussen om mij. En Sissie keek voortdurend naar mij terwijl haar ogen boekdelen spraken. En daar bleek me eens te meer de topmentaliteit van Sissie. Ze vond haar gast maar irritant, omdat die niet wilde klaarkomen. Maar Sissie is 100 % professioneel. Ze liet de gast niets aanmerken van haar irritatie. Uiteindelijk zei hij dat hij was klaargekomen, maar dan wel met een leeg condoom. Vreemd, vreemd.
Toen hij weg was, proestten we het gedrieën uit vanwege de bizarre sfeer. Er was nog tijd voor een intiem trio, want verder was er weer niemand aanwezig. De beide Bulgaartjes gunden me nog een lekker kwartiertje. Wijze Grijze sexapproval™: 8,5/10
 
9) Miki:
Als ik met Erica kamer. mag nichtje Miki natuurlijk niet achter blijven. Gezamenlijk gingen ze Zaterdag op vakantie. Maar ze komen wel terug, beloofden ze. Met Miki is het altijd heel erg GFE. Ik kan alleen maar herhalen, wees respectvol en hygiënisch, dat betaalt zich dubbel en dwars terug. Keer op keer. Wijze Grijze sexapproval™: 8,0/10
 
10) Shaila 2:
Eigenlijk had ik het niet moeten doen, maar waar de geest sterk meent te zijn, is het vlees (Wijze Stijve) toch weer zwak. Beter had ik een kamer gedaan, zonder orgasme garantie, Maar nee hoor. Wijze Stijve moest zijn eigen wil weer eens doorzetten en zodoende werd het weer een laatste kamer met mijn Caribische “leche”zuigster. Aanvankelijk dacht ik niet dat het nog ging lukken, maar dan heb je aan Shaila een verkeerde. Ze bleef en bleef en bleef doorgaan, totdat ik zelf een punt bereikte dat ik zelf ook wilde klaarkomen. Echter dat ging dan nog niet eens zomaar. Ik had het bij 4 orgasmes moeten laten. Mijn fysieke gesteldheid was niet 100 %, maar desalniettemin wilde ik klaarkomen. Dat kostte nog de nodige moeite. En uiteindelijk lukte het dan toch, maar wel met de nodige inspanning en concentratie. Ik was gesloopt. Maar wat een topmeid die Shaila. Wat een dag afsluiter. Met knikkende knieën strompelde ik naar beneden om me voor een laatste keer te douchen. Wijze Grijze sexapproval™: 10,0/10
 
Dan werd er de hele dag geklust in de club; een verbouwing is aanstaande. Echter zonder dat je er al teveel van meekrijgt. Het zal enige tijd duren, maar het is de bedoeling dat het eetbuffet naar beneden verhuist. Op de bovenverdieping komen er dan nog 2 kamers bij, wat het totaal dan op 9 brengt.
 
Het was vandaag een extreem rustige dag. Nooit waren er wachttijden voor een kamer. Maximaal waren er en tiental bezoekers tegelijk aanwezig, waarvan er maximaal 7 tegelijk met een 3-uurskaart aanwezig waren. Dat leidde wel weer tot een ouderwets gezellige sfeer, omdat de meiden dan wat gekkigheidjes uithalen en je wat uit de tent proberen te lokken. Ook theke Ramona deed daar gezellig in mee.
 
En wat is er voor nieuws van het transfer-front te melden? Zowel Duitse Nataly als Dennise zijn terug van hun sabbatical. Ze zijn inmiddels ook al ingeroosterd geweest, echter niet op de dag dat ik er was.

 En met wie van de 12 aanwezige dames heb ik vandaag niet gekamerd: Mia – Evelin – Katy - Amanda.
 
 Wijze Grijze sexapproval™ voor PC-Bochum vandaag: 6,5/10
 
  Adieë tsezame
  Wijze Grijze
 

 Wil je ook zo'n Pauschal introductiedag? Over twee weken ga ik waarschijnlijk weer. Stuur maar een mailtje.

Wijze grijze

  • Gast
PAUSCHALCLUB BOCHUM
« Reactie #115 Gepost op: 26 oktober 2015, 23:30:49 »
Afgelopen Vrijdag was het weer eens zo ver. Eigenlijk was een bezoek niet gepland, maar een blik op de line-up voor die dag, deed Wijze Stijve spontaan ontwaken en liet me het snode plan opvatten om de 160 Km weer eens af te leggen.


Toch was men al geïnformeerd over mijn komst. Ton0466 had één dag eerder Münster bezocht en daar verklapt dat ik er de volgende dag in Bochum aan zat te komen. Tsja, interne tam-tam hè!
 
Aldus stapte ik om 11:00 binnen en diverse meiden begroetten me en begonnen al iets rechter in de zetel te gaan zitten. Eentje echter niet, want ze zat met de rug naar me toe:
 
1) Larissa 1:
Tijdens mijn laatste twee bezoeken had Larissa net die dag vrij gehad en hadden we elkaar dus niet getroffen. Maar voor een start van de dag is Larissa sowieso altijd ideaal. Als vanouds werd deze kamergang dan ook weer met een zalige FT afgesloten. Wijze Grijze sexapproval™: 9,0/10
 
Nadat de eerste druk van de ketel was, kon ik me wat beter concentreren en werd het tijd voor wat sollicitatiegesprekken met de nieuwe lichting dames hier. Als eerste daarvan trof ik:
 
2) Christiana:

[attachimg=1]

Zij was eigenlijk al meteen vanaf dat ik binnengekomen was, constant opzichtig naar me aan het lonken. “Waarom”, vroeg ik haar? Omdat haar van alles over mij verteld was. Met haar ogen nodigde ze me uit naast haar te komen zitten. Eigenlijk not done hier, aangezien de dames geacht worden te wachten totdat een gast zijn keuze zelf bepaalt. Maar ik kan een beetje eigeninitiatief wel in een meid waarderen, dus ik ging naast Christiana zitten. Een dame met een nogal wat ruigere achtergrond: Arabella, Grimberg en Villa Venus; alles RTC-clubs dus. Ze is Roemeense.
Tijdens ons gesprek op de bank kon ik niet echt hoogte van haar krijgen. Christiana maakte een beetje een mysterieuze, mystieke indruk op me. Ik kon haar niet goed plaatsen. Ze kroop lekker dicht tegen me aan, alsof we elkaar al lang kenden.
Aangezien Christiana nieuw was, had ze op dat moment nog geen servicetabel. Wat ik van haar op servicegebied kon verwachten?, vroeg ik haar. Ik kreeg geen duidelijk antwoord, behalve dat ze nog dichter tegen me aankroop. De beruchte klik was er in elk geval, dus dat beloofde wat. Op de kamer werd ik absoluut niet teleurgesteld. Christiana wenste me overduidelijk te plezieren en maakte zich er niet met een Jantje van Leiden vanaf. Ze zoent voortdurend hartstochtelijk en diep en tijdens de matrasactie zat ze zichzelf voortdurend te vingeren. Eens kijken hoe ze dan op mijn tong in 69 reageert. Een orgasme bezorgde ik haar weliswaar niet, maar ze zat er volgens mij niet ver vanaf. “Dat preufste!” De kamergang duurde in totaal zo’n 35 minuten en ik sloot hem af met een proteïneshot in haar mondje. Wijze Grijze sexapproval™: 9,0/10
 
Dan het tweede sollicitatiegesprek:
3) Ani:

[attachimg=2]

Ani is een al wat oudere Roemeense met een topbody. Helaas ietwat ontsierd door een groot keizersnede litteken. Voorheen te bewonderen in Totalclub Selm, echter daar was ze wel een beetje op uitgekeken. Ze heeft geen FT en TZ in het pakket zitten. Dus de sessie beperkte zich tot uitgebreid PZC en NMC. Voor haar spreekt wel dat ze niet van opgeven wist. Ani wilde per sé dat ik klaarkwam. Dat tekent dus wel haar mentaliteit. Wijze Grijze sexapproval™: 8,0/10
 
4) Sibel 1:

[attachimg=3]

Het derde nieuwkomertje hier. Zij stelde zich voor als Bulgaarse. Dus ik raffelde m’n riedeltje Bulgaarse binnenkomertjes af, hetgeen tot groot enthousiasme en hilariteit bij haar leidde. “Maar Sibel is toch een Turkse naam?”. Ze was dus Bulgaars/Turks. Toen ik daarop hetzelfde begroetingsritueel ook in het Turks kon herhalen, wist ze niet meer hoe ze het had. Ze begon me al op de bank helemaal af te knuffelen en met zoentjes te overladen, als ware ik een grote teddybeer. Ook op de kamer zorgde haar uitgelaten karakter voor een leuke sessie met veel gegiebel en leut. Toch bleef het daar niet alleen bij. Het kleine ondeugdje deed haar best me zo aangenaam mogelijk te plezieren. Het grootste plezier deed Sibel me door aan te geven dat ik bij haar met een FT mocht eindigen. En zo geschiedde. Wijze Grijze sexapproval™: 8,5/10
 
5) Sissie:
Het was 16:00. Dus showtime. Vandaag FT-show met Sissie. Ik was de eerste bezoeker en zou dat de eerstvolgende 10 minuten ook blijven. Dus een kwartiertje van haar PZC-talent genoten en toen de volgende bezoekers zich aan mij begonnen te verlustigen het podium maar verlaten. Wijze Grijze sexapproval™: 7,5/10
 
6) Sibel 2:
Omdat het zo leuk geweest was en ik er goede zin van kreeg, besloot ik nog maar eens met dit kleine onderdeurtje te kameren. Op de bank begon Sibel al, Bochum atypisch, ondeugend te doen door me uit te dagen mijn vingers in haar poesje te laten verdwijnen en haar ter plekke te vingeren. Dat was best wel geil, want we deden het zo, dat niemand anders dat in de gaten had. Na afloop van onze sessie maakte ik haar reuzeblij door haar Duitstalige GSM op de Turkse taal om te stellen. En zo waar zorgde haar lekkere tongetje voor de 4e keer vandaag ervoor dat ik weer wat eiwitconcentraat in een mondje kwijtraakte. Wijze Grijze sexapproval™: 8,5/10
 
7) Larissa 2:

[attachimg=4]
Ik had inmiddels weer een royale jacuzzipauze ingelast. Bij terugkeer binnen, was het wat rustiger. Larissa zat in haar uppie op een bank en dat leek me wel een strak plan om langzaamaan een eind aan dit Pauschaldagje te gaan breien. Larissa is inmiddels een van de oudgedienden hier en een vaste waarde geworden. Een van mijn favo’tjes hier. Na zoveel sessies met haar kent ze me inmiddels door en door en weet ze dat haar lange gevoelvolle nagels, haar donkere gypsy ogen en zwarte haardos haar unique selling points zijn. En die zet ze dan ook maximaal in om me optimaal plezier te gunnen. En het eind is ook altijd hetzelfde. Een moneyshot over dat kleine roze tongetje. Zo ook vandaag weer. Wijze Grijze sexapproval™: 8,5/10
 
8) Monika:

[attachimg=5]
Het was 21:45 en eindelijk was Monika beschikbaar. Eindelijk? Ja eindelijk, want eerder op de dag hadden we al uitvoerig met elkaar gekletst en we stonden op het punt om naar boven te gaan toen Theke Ramona kwam vertellen dat er een Einzelserviceklant voor Monika was gekomen. Dat gaat voor op de Pauschalservice. Helaas Sinterklaas dus voor WG op dat moment. Maar nu, tegen het eind van de dag, ging het er toch van komen. Alleen was het nu een beetje een ongunstig moment. Ik was eigenlijk klaar voor vandaag. De kamer ervoor had ik  m’n 5e en laatste proteïnedonatie geserveerd, dus deze kamer zou wel (naar ik dacht) de definitieve dagafsluiter gaan worden. We gingen naar boven toen Shaila me met een bestraffend vingertje nawees. Ik had haar vandaag overgeslagen. Shit, dat was waar ook. Noblesse oblige. Hoe ging ik me daar elegant uit redden? Ik maakte met Monika de 20 minuten vol, waarbij ik haar aangaf dat een orgasme er niet meer inzat. Dat was echter Monika’s eer te na. Zij heeft echt een zorgende instelling en ze wilde me plezieren. Maar dat ging het hem niet worden. Dus om 22:15 bedankte ik haar en ging naar beneden. Wijze Grijze sexapproval™: 8,0/10
 
9) Shaila:
Ik was dus meteen na de kamer met Monika naar beneden gegaan. Shaila was er niet. Om 22:25 kwam ze binnen. Ik zei haar quasi onschuldig:
“Waar was je nou al die tijd? Ik heb de hele tijd op je zitten wachten”
Met een blik op de klok zei Shaila: “Meekomen jij, anders hebben we geen tijd meer”
Ik stribbelde pro forma nog wat tegen: “Maar ik kan nu niet meer klaarkomen”
“Eigen schuld. Niets mee te maken”.
Stilletjes huilend, volgde ik Shaila gedwee, tot grote hilariteit van de overige dames.
Op kamer 2 met het grote bed, gebood Shaila me te gaan liggen en stil te zijn. “Alleen maar een beetje verwennen en masseren” stamelde ik nog. En ja hoor. Het onafwendbare geschiedde weer: na een 15-tal minuten begon het toch weer aangenaam te borrelen en te kriebelen in Wijze Stijve en bleek dat Shaila er toch weer in slaagde me voor de 6e keer vandaag tot een hoogtepunt te brengen. Met weer “una bigotte lechiosa”. Wijze Grijze sexapproval™: 9,5/10
 
Gesloopt strompelde ik de kamer af en ging mijn vochtbalans eerst weer op peil brengen. Ik kroop naar de douche, deelde m’n laatste chocolaatjes uit en wenste iedereen een “nuapte buna”.
 
Bouwwerkzaamheden: Het eetgedeelte en de TV-hoek op de bovenverdieping zijn er niet meer. Waar de TV-ruimte was, ontstaat nu een extra kamer. Het oude buffetgedeelte en de meidenbadkamer, worden nu meidenverblijfsruimte, -lockerkamer en –badkamer. Van de verbouwingsactiviteiten krijg je echter helemaal niets mee.
 
WG- clubdames aanbeveling:
Navolgend een opsomming van de meiden van de huidige selectie, waar je je, naar mijn persoonlijke inschatting, geen buil aan hoeft te vallen. Zij staan ook regelmatig in de dag Top 5: Miki – Larissa – Erica – Naomi – Monika – Ivana – Nataly – Christiana – Sissie  – Mia – Ivona – Christiana – Shaila - Sibel.
Dat is zowat de helft van de bezetting. Zoals je ziet, gaat het langzaam aan weer de goede richting op. Vandaag was het in ieder geval weer ouderwets gezellig, ook dankzij de Theke Ramona. Vwb de drukte viel het mee. Incidenteel was er een korte wachttijd op een vrije kamer, maar nooit langer dan 10 minuten. Tsja; en binnenkort is er dan dus ook nog een 8e kamer beschikbaar.

 En met wie van de 13 aanwezige dames heb ik vandaag niet gekamerd: Mia – Evelin – Katy – Nataly – Miriam - Claudia.
 
 Wijze Grijze sexapproval™ voor PC-Bochum vandaag: 7,5/10
 
  Adieë tsezame
  Wijze Grijze
 

 Aanstaande Woensdag is de line-up beduidend verbeterd. Dan ga ik weer. Wie zie ik dan ook? Stuur maar een mailtje.

[verwijderd door de beheerder]

Wijze grijze

  • Gast
Het is weer leuk in Bochum
« Reactie #116 Gepost op: 1 november 2015, 01:59:44 »
Ik was er weliswaar 5 dagen geleden nog geweest, maar de line-up was veelbelovend, dus het XL-mobiel mocht afgelopen Woensdag weer de Autobahn op. Lange tijd was het me niet meer gelukt om te laat in Bochum aan te komen, echter nu had ik twee files onderweg. Dat kon ik met een dieper ingedrukt gaspedaal niet meer compenseren waardoor ik pas om 11:15 arriveerde. Twee Nederlandse en een stuk of 7 Duitse kentekens stonden al geparkeerd.
 
Van een Nederlandse auto wist ik dat hij hoorde bij Ton0466 die bij mij het PC-Bochum introductievervolgpakket geboekt had. Die heeft de smaak goed te pakken gekregen, want in het kader van een vergelijkend warenonderzoek had hij recentelijk PC-Münster ook al bezocht.  En dan had zich ook nog feierbeest bij mij gemeld voor een introductie in het Pauschalgebeuren. Om 00:05 in de nacht was dat echter veel te last minute. Er was geen logistieke oplossing meer om op die korte termijn nog mee te kunnen rijden. Het zal voor een andere keer moeten zijn
 
Binnen waren alle kamers inmiddels bezet en kon ik een keuze maken uit de dames die nog niet bezet waren.
 
1) Larissa 1:
Larissa was een beetje verlaat, dus zij zat nog alleen op de bank. Niet meer lang, want zij is een uitstekende keus om de dag mee te beginnen. Als vanouds ontving Larissa m’n portie ochtendyoghurt. Een hele mond vol. Wijze Grijze sexapproval™: 9,0/10
 
2) Diane:

[attachimg=1]   [attachimg=2]

Diane is een nieuwelingetje uit Bulgarije. Zo nieuw dat ze een dag van te voren nog niet op de aanwezigheidslijst had gestaan. Haar eerste dag hier. Zelfs zo nieuw dat ze slechts zeer rudimentair en summier Duits sprak. Geduldig probeerde ik toch een gesprekje met Diane aan te gaan. Leuk om te zien hoe dat dan met veel geduld en gebarentaal toch tot wat resultaat leidt. Op de kamer kreeg ik daardoor wat extra intimiteit en aanhaligheid terug. Inmiddels heeft ze wel foto’s, maar nog geen servicetabel. Daarom moet je dat maar zelf ontdekken. Bij mij scoorde ze een Wijze Grijze sexapproval™: 6,0/10
 
3) Christiana:
Ik weet niet wat het met Christiana is. Op de een of andere manier heeft ze een soort extra klik met mij. Op de kamer vreet ze me zowat op, waarbij alle initiatief van haar uitgaat. Haar service is zeer goed en het lijkt wel alsof de kamersessie met haar alleen maar eindigt omdat we anders de tijd te ruimschoots overschrijden. In elk geval was haar service vanaf de eerste keer dat we het genoegen met elkaar hadden naar mij bovengemiddeld goed. En daarom krijgt ze behalve een spermasnoetje ook een Wijze Grijze sexapproval™: 8,5/10
 
Het was inmiddels weer ouderwets druk geworden en dat zou het de hele dag ook blijven. De verbeterde bezetting schijnt zich rondgesproken te hebben. Voor mij was het in elk geval tijd voor m’n middagpauze. De krant had ik er maar niet heen meegenomen. Ik zat met Ton0466 in de jacuzzi het verdere verloop van de introductie door te nemen, toen ik ineens door een mij onbekend iemand, zeer stellig in het Nederlands werd aangesproken:
“En jij bent Wijze Grijze”.
Oh jee! Moest ik nu bekennen of ontkennen?
“Uh, dat hangt ervan af”, antwoordde ik voorzichtig.
Het bleek Koot@Zuur te zijn, die na een jaar afwezigheid besloten had  de Pauschalclub nog eens te bezoeken. Ook hij vond dat het vertrek van een aantal toppers voor een flinke dip in de sfeer en de service had gezorgd. En hij was het ook eens met mijn bevinding dat dit alles weer aan de beterende hand was. Mijn laatste PC-Bochum bericht had hem over de streep getrokken om de club nog eens te bezoeken. Vandaag was dat inderdaad een verstandige keus geweest.
 
4) Naomi:
Na zo’n jacuzzipauze wil Wijze Stijve wel weer. En ik zelf trouwens ook. Binnen liep ik letterlijk Naomi tegen het lijf. Naomi had er net 6 weken vakantie opzitten en liep dus over van energie en goede zin. Precies waar ik aan toe was. En al snel daverde haar aanstekelijke lach door de barruimte. Naomi had er zin an. Ze zou me nog eens ouderwets gaan verwennen. En daar had ik helemaal niets op tegen. Gedwee liet ik me naar boven voeren en gaf me aan Naomi’s strelende handen en likkende Latina tong over. En als tegenprestatie beloonde ik haar met mijn “leche”. Wijze Grijze sexapproval™: 9,0/10
 
En bij de tweede jacuzzipauze kwam er zowaar een gezellige Duitser bijzitten. Na also, geht doch! Weliswaar pas 20 jaar, maar laaiend enthousiast over zijn eerste bezoek hier. Samen met ton0466 en Koot@Zuur hebben we hem nog wat meer tips en waarschuwingen gegeven.
 
5) Shaila:
Na het eerste Latina onderonsje, bleef ik in die contreien. Cubaanse Shaila evenaart de service van Naomi. Ook zij weet me dermate goed te verwennen, dat een orgasme eigenlijk vaste prik bij Shaila is. Zo ook vandaag. Ook zij ontving een portie “leche” in haar mondje. Wijze Grijze sexapproval™: 9,0/10
 
Drukte: In de loop van de dag kwam de nieuwe Theke Diana even iedereen waarschuwen dat er twee auto’s aan de overkant de inrit blokkeerden van het daar gelegen bedrijf. Zij zouden weggesleept worden indien ze hun auto niet zouden verwijderen. Het bord dat het aantal drie uursklanten aangeeft bevatte de hele dag door > 10 bezoekers. Dus in dat opzicht was het ook een geode dag voor de dames. De gasten moesten regelmatig op een vrije kamer wachten.
 
6) Monika:
Wijze Stijve was aan wat rust toe. Een paar keer was ik Monika vandaag al misgelopen. Maar in de loop van de avond kwam het er dan toch nog van. Monika wilde echter niet waar hebben dat een orgasme er (weer) niet inzat. Tsja, op de een of andere manier treffen we elkaar, wat dat betreft, altijd op het verkeerde tijdstip van de dag. Desalniettemin zorgde ze ervoor dat ik een prima klein half uurtje met haar doorbracht. En dat orgasme? Dat zal er beslist een volgende keer van komen. Wijze Grijze sexapproval™: 7,5/10
 
7) Sissie:
Of zij soms weer als laatste aan de beurt was, vroeg Sissie. “We gaan het zien. Kom maar eens mee”. Met Sissie kun je alle kanten op. Een van de oudgedienden hier en een topmentaliteit. Ik kan het niet vaak genoeg herhalen. U vraagt, Sissie draait. Ik had wel zin in een rustige GFE. “Nema problema”voor deze Bulgaarse topper. Wijze Grijze sexapproval™: 8,0/10
 
8) Larissa 2:
En waar ik de dag mee begonnen was, daar zou ik hem vandaag ook mee eindigen. Bij Larissa was ik zeker dat ik nog wat nakomelingetjes kon achterlaten en met een gerustgestelde Wijze Stijve naar huis kon rijden. En dat lukte ook nog eens verbazingwekkend gemakkelijk. Binnen 15 minuten was de klus geklaard en had ik even nodig om weer bij zinnen te komen. Daarvoor ging ik naar beneden om nog wat te kletsen, een laatste rondje chocolaatjes uit te delen en mijn vloeistofbalans weer op peil te brengen. Wijze Grijze sexapproval™: 9,0/10
 
Verbouwingsvoortgang: Verbazingwekkend hoe snel dit gegaan is. Vandaag was een kolonne behangers bezig. Er hoeven alleen nog wat meubels in en kamer 8 kan ook gebruikt worden.
 
En met wie van de 15 aanwezige dames heb ik vandaag niet gekamerd: Mia – Dennise – Ani – Wendy – Amanda – Miriam – Nataly - Elisa.
 
 Wijze Grijze sexapproval™ voor PC-Bochum vandaag: 7,5/10
 
  Adieë tsezame
  Wijze Grijze
 
 

Aanstaande Dinsdag is de line-up ook weer goed. Kijk zelf maar op http://www.pauschalclub.de/bochum/girls. Ik ben er dan ook weer. Kom je ook, dan wordt het beslist weer gezellig. Stuur maar een IM.

Offline Koot@Zuur

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 15
    • Bekijk profiel
PAUSCHALCLUB BOCHUM
« Reactie #117 Gepost op: 5 november 2015, 09:13:16 »
In het verleden kwam ik graag en ook wel vaak in Bochum. Niet elk bezoek beschrijf ik uitvoerig, sommige dingen mag je ook voor jezelf bewaren vind ik. Helaas hebben vele toppertjes dit kleine paradijsje verlaten. We noemen Angel, Nataly, Dennise, Delara, Lauren, Nelly, Adrianna, Merlin, Hanna & Marcella. Met sommige dames die vertrokken zijn had ik geen klik zoals Taylor en Klara. Toch waren zij in staat om de boel op een amusante wijze aan de gang te houden.
Het leuke hier vond ik altijd dat de dames de Duitse of Engelse taal machtig zijn, zodat het ook mogelijk is om een beetje diepgang in een gesprek te voeren. Op conversaties van het niveau "wie heist du, zimmer, ficken, schwanz kaputt" zit ik niet echt te wachten. De spoeling met leuke dames werd eigenlijk steeds dunner waardoor de "joeks" er wel een beetje afgaat om dat pokke eind te rijden.

Mede door de verhalen van "wijs&grijs" ben ik ooit in Bochum beland. Vaak lees ik zijn uitspattingen met veel plezier. Ik moet bekennen dat er wel degelijk een vorm van herkenning in zit. We weten ondertussen allemaal wel dat hij graag op een bepaalde plaats gezogen wordt, echter zijn verhalen worden niet uit zijn duim gezogen.

Zo las ik laatst weer eens een dagje Bochum en wat schetst mijn verbazing, hij schrijft dat zowel Nataly als ook Dennise van hun sabbatical terugkomen.
Het zal toch niet waar zijn, sommige meiden van weleer worden wel eens vaker op de site met foto geplaatst. Als je dan op de dag zelf kijkt blijkt dat ze toch niet aanwezig zijn. (Marketing stunt???).
Echter op woensdag de 28 staan ingepland Nataly, Dennise met show, Miriam & Shaila. Allemaal Duits of Duitstalig.
Zelfs "wijs&grijs" is aanwezig om een landgenoot wegwijs te maken in het beloofde land. Het begint weer te kriebelen om toch nog eens zelf te gaan oordelen.
Ik arriveer rond 12.00 bij nummer 37 en ja hoor midden voor de deur staat reeds het XL-mobiel. Gelukkig neemt het zwarte gevaarte niet alle plaats in beslag, dus snel parkeren en hup naar binnen. Heel hartelijk ontvangen door theke Sandra.

Lekker ff afdouchen en op zoek naar de dames. In de barruimte was het een feest van herkenning. Een drankje om te acclimatiseren en let's go.

MIRIAM
In het verleden vaker op het punt gestaan om met Miriam te kameren. Om de ene (iets ouder?) of andere (siliconen?) reden is het er nooit van gekomen.
Dus netjes aan haar gevraagd of ik naast haar plaats mocht nemen. Op een zeer aangename manier werden de persoonsgegevens ff uitgewisseld en er ontstond een amicaal gesprekje. Na een kwartiertje begon het toch wel te kriebelen om eens te kijken of er een kamertje vrij is. Hier hebben ze een nieuw systeem voor, achter de bar noteert de dame haar naam en zo gauw er een kamer beschikbaar is krijgt de desbetreffende dame een seintje van de theke.
Eenmaal op de kamer waren de spaarzame kledingstukken die we aanhadden snel verdwenen en belandden we op het bed. De conversatie begon in het Duits maar ging al snel over op Französisch. Ik moet toegeven dat ondanks het feit dat Miriam siliconen heeft haar borsten geweldig aanvoelen en je kunt er heerlijk mee spelen. We leefde ons beide uit met onze tong waarbij we allebei met onze vingertjes met beschikbare gaatjes speelden. Zowel zij alsook ik had echt plezier en de tijd vloog om. Bijna synchroon spraken we de woorden "bis später" uit.

DENNISE
Na een snelle douche had ik eigenlijk zin om nog ff een snel nummertje te maken. Dennise gaf vandaag de show. Elke 2 uur kon men zich anaal op haar uitleven. Dit is niet echt mijn ding maar het mag, het is geen verplichting. Ze was helemaal alleen dus er was een ruimte om ook nog even bij te praten. Heel lief van haar toen ze opmerkte: du bist noch immer sehr sschüchtern... Ja das bin ich. Ze bewerkte me heerlijk met haar mondje en vroeg na een tijdje of ik wilde ficken. Ondertussen stonden er 2 andere gasten te kijken en dan voel ik me toch niet helemaal op mijn gemak. Ik bedankte voor openbare geslachtsgemeenschap en Dennise maakte het karweitje vakkundig met haar mondje af. Danke du bist süss!

Nu lekker douchen, wat drinken, een yoghurtje en op zoek naar de sauna. Toen ik uit de sauna kwam zag ik 2 beren in de jacuzzi zitten die in het Nederlands conserveerden. Ik heb persoonlijk nooit kennisgemaakt met WG, dus zou het hem zijn??? Eerst even douchen. Toen ik weer naar buiten kwam lag op het dak van de halfgeopende jacuzzi een krant. Dat is duidelijk, dat moet hem zijn. Vriendelijk gevraagd en ja hoor er volgde een prettige kennismaking met WG. Bij mijn nicknaam viel niet meteen het kwartje, ik moest het ff uitleggen. Zeker een uur over van alles en nog wat geluld totdat onze huid tekenen van een babyhuidje begonnen te vertonen.

NATALY
Nataly was een van de eerste dames met wie ik in Bochum gekamerd heb. Toen was ze echt heel dun, nu heeft ze een paar grammetjes toegenomen en ik moet zeggen dat staat haar top. Het is nu een lekker gezond ding... Hup naar de kamer, heerlijk gekletst & geketst. Dit voelde ouderwets goed aan. Nataly trekt echt wel mannen naar Bochum met haar service die voor een PC ongekend goed is mits je haar met respect behandeld.
Er was deze woensdag een Spanjaard in huis die enkel de Spaanse taal beheerste. Het schoolvoorbeeld van een man die denkt dat wanneer hij een witte badjas aantrekt de "o" vanzelf in een "e" verandert. Helaas voor hem ging die waaier niet op. Zonder een blik of een woord te zeggen plofte hij achter de rug om van Nataly op bank terwijl zij nog niet een plaatsgenomen...?? Vervolgens was hij ook nog beledigd dat ZIJ geen Spaans kon. Ciao Kakao...

SHAILA
Na wat "netwerk"gesprekken werd het weer eens tijd. Shaila is een zekerheid. Sinds mijn laatste bezoek heeft ze er 2 mooie vriendinnen bij gekregen.
Ook bij haar is een kundige arts aan het werk geweest. Ze heeft een wondermooie boezem gekregen waar ze zelf ook nog graag mee speelt. Het hele repertoire werd op een GFE manier doorgenomen. Meer haar is het altijd een feest, ze neemt echt de moeite om het je naar je zin te maken waarbij de tijd geen rol speelt.
Mooi complimentje van haar, wat reuk je lekker. Het is maar een kleine moeite om een geurtje mee te nemen en deze na het douchen te gebruiken.
Shaila wilde weten welke geur en of ik de volgende keer een flesje voor haar tegen betaling zou willen meenemen. Dus ja WG heeft een punt als hij zegt verzorg jezelf goed, dan word je door de dames ook goed verzorgd.

MIRIAM
Na een rondje sauna wordt het de hoogste tijd om Miriam op te zoeken voor rondje nummer 2.
Het begin van dag was al lekker, maar nu overtreft deze Duitse alles. Het wordt een kamer met alles erop en eraan.
Tongen, likken, beffen, veel tongen, 69, rubbertje, erop, eronder, erlangs, 69, tongen, van haar het mag nog iets wilder, nog meer tongen, pompen en likken.
Uiteindelijk zijn we ruim 45 minuten verder en Miriam weet van geen ophouden. Als ik uiteindelijk mijn badjas aan heb steekt mijn kleine zijn kopje nog naar buiten. Miriam ziet dat en zegt ach wie süss der steht noch en ze begint opnieuw te blasen alsof haar leven er vanaf hangt. Na een klein uurtje verlaten we compleet kapot de kamer. Ze kijkt nog ff in de spiegel en roept meine Haare sehen aus als hätte ich meinen Finger in einer Steckdose gehallten...?
Tot zover het hoofdstuk afwerksex!!

NATALY
Officieel mogen de dames niet actief animeren. Toch kunnen ze op hun eigen manier met blikken of gebaartjes het één en ander geregeld krijgen.
Nataly had wel zin in een tweede ronde. Ik gaf aan dat ik lichtelijk door Miriam gesloopt was. Dit was voor Nataly eerder een uitdaging dan een probleem.
Langzaam opbouwend met heel veel gevoel kwam toch nog leven in de brouwerij. Op een gegeven moment liet zij zich ook gaan en zo werd het toch nog hemel op aarde. Nataly is een geweldige meid waar je ook nog eens een goed gesprek mee kan voeren. Ze is terug en zit goed in haar vel.

Mooi tijd gehad vandaag.....
Bij het verlaten word je door de theke altijd gevraagd wie je favoriet die dag was. Als allereerste Sandra een compliment gemaakt voor de sfeer en de ambiance met de dames. Ook eerlijk aangegeven dat ik al lang niet meer geweest was omdat veel toppertjes vertrokken waren. Vandaag vond ik het weer ouderwets gezellig. Heerlijke sex gehad met Miriam, Nataly en Shaila. Met Dennise was technisch gezien geen sex, maar wel heel lekker!!

Ik kom snel terug......stiekem hoop ik dat Delara nog eens terugkomt.
WG bedankt voor de prettige kennismaking!

Truste!

Wijze grijze

  • Gast
PAUSCHALCLUB BOCHUM
« Reactie #118 Gepost op: 8 november 2015, 01:07:45 »
Na 2 weken achter elkaar meegegaan te zijn, had Ton0466 zijn winterstop afgekondigd. Die was echter van zeer korte duur, want wie was er afgelopen Dinsdag voor de derde keer ook weer van de partij? Juist ja. Ton0466. Hij arriveerde ook exact om 11:00 en mocht als 4e naar binnen. Ik was 2e.
 
Na het introductiepakket en het introductie pluspakket was het nu tijd voor het stammie pakket. Dat valt je ten deel als de dames je herinneren als een aardige gast.
 
Bij binnenkomst was ik eigenlijk op zoek naar Larissa om de dag mee te beginnen. Zij was er echter nog niet. De slaapmuts! Dus de eerste kamer deed ik met:
 
1) Christiana 1:
Christiana zou vandaag voor het eerst aan een show meedoen: dildoshow samen met Naomi. Ik werd zowat verplicht om er straks bij te komen kijken (en mee te doen natuurlijk) en een waardeoordeel te geven. Een live uitgesproken Wijze Grijze sexapproval™ soms? “Geen probleem, kan geregeld worden”. Voor een korte generale repetitie één op één togen we naar kamer 4. Mooi; met fauteuil, dus we deden het Suleyman ritueel met een kort intermezzo op het bed en de afsluiter in de fauteuil. En ofschoon ze wat verbaasd reageerde over de openingsdonatie in haar mond was dit naar volle tevredenheid. Wijze Grijze sexapproval™: 9,0/10
 
2) Sissie:
Sissie is altijd een rustpuntje. Je kunt er goed mee praten en ze bezit ook de nodige relativerende humor. Kortom: een meid naar m’n hart. Erbij komt een professionele mentaliteit en een leuke body. En zo vroeg op de morgen kon ik haar ook met een proteïneshot van dienst zijn. Wijze Grijze sexapproval™: 8,5/10
 
3) Showtime met Naomi en Christiana 1:
Ik had net de kamer met Sissie achter de rug. Het was 12:15, dus de show was al een kwartiertje bezig. Even kijken kost niks, toch? Vette pech, want er was niemand. Grote hilariteit en enthousiasme bij beide dames. Dus ik moest meteen aan de bak. Naomi zei me meteen ter introductie al dat ze mijn droom zou gaan waarmaken. Chupa, chupa simultanea. Naomi nam de rol van regisseuse in en commandeerde Christiana dat er door beiden gelijktijdig aan Wijze Stijve gelikt en gezogen diende te worden. En niet zo aanstellerig en terughoudend, maar volle bak. Laat Wijze Grijze genieten to the max. Fuck, fuck en ik had net voor de tweede keer achter elkaar m’n kruit verschoten. “Heb medelijden, compasión, por favor!”Verlekkerd keken die twee elkaar aan en nog verwoeder werd gepijpt. Mijn geluk was dat er op dat moment twee nieuwe bezoekers kwamen kijken, waarbij er eentje wel erg kort bij kwam kijken, om maar geen detail te hoeven missen. Dat bood mij een kans om te ontsnappen. Laf hè? Maar ik moest wel beloven later op de dag terug te komen en hun beiden een bigotte lechiosa (= melksnor, zie mijn eerdere post )
Wijze Grijze sexapproval™ voor Naomi: 10,0/10
Wijze Grijze sexapproval™ voor Christiana: 9,5/10
 
Ik ging naar beneden en ging met Ton0466 naar buiten voor een uitgebreide jacuzzipauze. Zelfs de krant had ik er nog bij meegenomen. We evalueerden Ton0466’s bezoeken en bubbelden een eind weg. Ton0466 ging terug naar binnen en ik begon aan de krant. Dat was een goeie welbestede pauze, want na een goed uur was Wijze Stijve weer opgeladen.
 
4) Monika:
Vorige keren was het steeds het verkeerde tijdstip geweest dat ik met Monika naar de kamer ging. Nu zou het echter van komen. Die mooie ogen keken me altijd zo lief aan. Monika wist kamer 2 met fauteuil te regelen. Dus de sessie begon met haar mooie tengere lichaam op de grond tussen m’n knieën terwijl Wijze Stijve uitgebreid oraal vereerd werd. Daarna heel uitgebreid op het grote ronde bed aan 69 gedaan, totdat Wijze Stijve het niet meer hield en tegen haar huig explodeerde. Ding, ding, ding, de bel ging voor knock out in de vierde ronde. Triomfantelijk hielp Monika deze uitgetelde oude man in z’n badjas. Wijze Grijze sexapproval™: 9,5/10
 
Alweer tijd voor een recuperatiepauze in de whirlpool. En, oh ja, ik moest de innerlijke mens niet vergeten te sterken. Door Theke Sandra werd ik er op geattendeerd dat men tegenwoordig incidenteel ook chicken wings serveert. “Wow, perfect! Weet je dat je daar een niet nader te noemen Nederlander op dit moment echt heel blij mee zou kunnen maken?” vroeg ik retorisch. Mijn subtiele hint werd opgepikt en even later zat Wijze Grijze lekker te kluiven met een fles (alcoholvrij) bier erbij. Top!
 
5) Amanda:
Een grappig intermezzo had ik met Hongaarse Amanda. Op de een of andere manier kwamen we op Disneyland te spreken en dat kende ze niet. OK. Dus ik legde uit: “Walt Disney, sprookjes, kasteel, kabouters, attractiepark, achtbanen”. Allemaal woorden die de gemiddelde Oostblokse DVP niet zo een, twee, drie begrijpt. Maar haar interesse ( en dat van tegenover ons zittende Bulgaarse Rosa) was gewekt. Dus ik vertelde hun het sprookje van Sneeuwwitje. En dat was leuk om te zien, want dat sprookje kent iedereen in alle landen. En dus begrijpen ze op die manier ook de moeilijke woordjes (stiefmoeder, spiegeltje spiegeltje, grafkist, puntmuts, kabouter (hey hoo, hey hoo)). Amanda en Rosa zaten nog net niet met een duimpje in de mond, rode wangetjes en in de pyjama met fris gewassen haartjes te luisteren. Je zag ze weer kleuter worden, of aan hun eigen kinderen denken. Zucht….
Maar er moest natuurlijk ook nog een jeton verdiend worden. Amanda wilde me een orgasme bezorgen, maar aangezien ik dat alleen aan dames met FT spendeer, zou dat hem niet gaan worden. Uiteindelijk zijn we toch met allerhand andere prettige activiteiten zo’n 35 minuten op de kamer geweest. En ik leefde nog lang en gelukkig. Wijze Grijze sexapproval™ 7,5/10
 
Schiet me trouwens net te binnen. Kennen jullie het kortste sprookje ter wereld? Nee?
Let op: Komtie:

Het prinsesje vroeg aan de prins: Wil jij met mij trouwen?
NEE!
En hij leefde nog lang en gelukkig…….
6) Showtime met Naomi en Christiana 2:
Nog maar eens wat cultuur opdoen en de show bekijken. Het was zeer zeker niet druk vandaag. Dus, oh lucky me: weer niemand bij de show. Een grote grijns bij Naomi. “Gib mir deine leche”
En weigeren was geen optie, dus ik moest me noodgedwongen laten misbruiken. Vol overgave werd ik door 20 vingers, twee monden en twee tongen bewerkt. En een lol dat de dames hadden. Dit moest een explosie gaan worden. Er kwam wel af en toe iemand kijken, maar die ging ook weer meteen, omdat hij inzag dat de dames andere prioriteiten hadden.
En het begon te borrelen en te borrelen. Onafwendbaar diende zich iets aan. Mijn ademhaling ging steeds sneller en beide dames begonnen te kreunen. Porno, porno, porno. Een gigastraal sperma schoot uit Wijze Superstijve. Ik weet niet waar het nog allemaal vandaan kwam. Naomi klemde Christiana’s hoofd vast zodat ze niet kon ontsnappen en door moest blijven likken. Maar dat was helemaal niet nodig, want ook Christiana bleef lekker doorlebberen. Mijn sperma stroomde langs hun wangen over hun mond, langs hun tongen en weer op mij. Net zoals in de vettigste gonzo pornofilms. Maar nu met ondergetekende in de hoofdrol. Naomi werd nog uitbundiger en begon alles op mijn buik schoon te likken. En ondertussen keihard te schaterlachen.
Nadat de sterretjes een beetje weggetrokken waren, begon ik me toch ook te schaterlachen en te high fiven. Dit was weer zo’n legendarische gebeurtenis geweest die ik nooit vergeet en later ooit nog aan m’n kleinkinderen hoop te kunnen vertellen. Tsja het komt niet vaak voor, maar hiervoor reikt mijn Wijze Grijze sexapproval™ niet ver genoeg. Dus
Wijze Grijze sexapproval™ voor Naomi: hors categorie
Wijze Grijze sexapproval™ voor Christiana: hors categorie
 
Ton0466 besloot me nog een laatste keer naar de jacuzzi te begeleiden. Hij ging er (al) langzaam een eind aan breien, want had nog een lange thuisreis. We namen afscheid en ik wenste hem een goede winterslaap (we zullen zien hoe lang hij het volhoudt). Trouwens Ton0466 was de weg vandaag ook een beetje kwijt. In plaats van een “Wasser ohne Gas”, bestelde hij “Ein Wasser ohne Gummi, bitte”.
 
Het was inmiddels pikkedonker buiten, maar niet koud. Dan kun je in de whirlpool in je eentje je geest aangenaam leeg maken. Geen bubbelfunctie gebruikt, maar alleen genoten van de rust en de warmte van 37,5 °.
 
7) Wendy:
Bij Wendy hoef ik me nooit in te spannen. Zij weet me goed te behagen. En daar was ik wel aan toe. Ik genoot een 20 minuten en bedankte haar. Wijze Grijze sexapproval™ 7,0/10
 
8) Christiana:
Omdat het zo leuk geweest was, ging ik toch nog eens bij de show kijken. Naomi was bezig, en Christiana assisteerde. Maar Christiana’s blik naar mij zei genoeg. Hup, op het matras geklommen en ik was bij haar. Maar als er dan naast jou een corpulente Teutoon ligt te snuiven en te briesen, is dat niet echt bevorderlijk voor het opwekken van enigerlei geile stemming. En ook Wijze Stijve capituleert dan. Hoezeer het Christiana ook teleurstelde. Ik verliet de show. Wijze Grijze sexapproval™ 7,5/10
 
9) Larissa:
Met mijn (ver)slaapmutsje moest ik natuurlijk ook nog gekamerd hebben. Toen we boven kwamen, realiseerde ik me dat de nieuw toegevoegde kamer 8 sinds kort klaar was en door mij geïnspecteerd diende te worden. Minpuntje: er is (nog) geen haakje om je jas aan op te hangen. Maar die € 1,95 kan er ook nog wel vanaf. En anders breng ik wel een spijker mee. Larissa klaarde de klus zoals vanouds. Het was weliswaar nog niet na22:00, maar toch ontfutselde ze me m’n 5e portie man’s juice. Wijze Grijze sexapproval™ 9,5/10
 
10) Showtime met Naomi en Christiana 3:
Wat nu? Ik had nog een uur voordat de deuren sloten, maar de fut bij Wijze Stijve was er een beetje uit. Eigenlijk was het goed geweest. Ik besloot nog eenmaal bij de show langs te gaan. Daar was niemand en Naomi en Christiana waren blij me te zien. Meteen werd uitnodigend op de mat geklopt en werd ik gevraagd of ik nog wat leche in de Schwanz voor hun had. “Helaas niet dames, laten we gewoon gezellig wat kletsen”.
Och en als je dan tijdens dat kletsen vriendelijk gestreeld, gekriebeld, gekust, gemasseerd en gepijpt wordt, dan kan ik op die manier wel eeuwig blijven kletsen. En was het dan een beetje zinnig wat ik kletste? Weet ik niet. Gezellig was het zeker, maar ik heb het wel tot 22:40 volgehouden. Ik moest de dames er zelfs op attenderen dat het tijd was om op te ruimen en het voor gezien te houden.
 
En zo was ik de tweede geweest die vandaag arriveerde en uiteindelijk de laatste die de deur achter zich dichttrok. Bij wijze van uitzondering mocht ik vandaag 5 favorieten benoemen. Het was weer ouderwets top geweest.
 
En met wie van de 11 aanwezige dames heb ik vandaag niet gekamerd: Ani – Claudia – Rosa - Katy.
 
 Wijze Grijze sexapproval™ voor PC-Bochum vandaag: 7,5/10
 
  Adieë tsezame
  Wijze Grijze
 
 

Aanstaande Dinsdag val ik weer in herhaling. De line-up is weer goed. Wie gaat er mee/ komt er ook? Stuur maar een IM. Zoals het er nu naar uitziet, wordt het weer een introductiedag voor iemand.
« Laatst bewerkt op: 8 november 2015, 01:14:51 door Wijze grijze »

Wijze grijze

  • Gast
Weer een introductiedag in PAUSCHALCLUB BOCHUM
« Reactie #119 Gepost op: 14 november 2015, 12:11:07 »
Het Wijze Grijze boekingskantoor maakt overuren. Deze keer had CJP interesse in het Pauschalclub introductiepakket. Voor hem was het zelfs een totale ontgroening op het gebied van clubbezoek. Goed zo. Meteen in het diepe onder begeleiding van badmeester Wijze Grijze.
 
We hadden afgesproken elkaar 5 minuten eerder op de parkeerplaats van de Pauschalclub te ontmoeten. CJP was er al en keek reeds ongeduldig om zich heen. Ik parkeerde m’n XL-mobiel op de parkeerplek het kortst bij de ingang. Wij waren in ieder geval de eerste bezoekers. Een goed teken. Niet druk, dus geen stress.
 
Ik had hem een beetje voorbereid en als eerstbezoeker en rookie kreeg hij de uitgebreide uitleg van theke assistente Génevieve. Uiteraard gingen we eerst douchen en doken toen de barruimte in. Ik positioneerde me meteen naast Shaila terwijl CJP vanaf de veilige bar de ruimte eerst verkende en een eerste indruk op zich liet inwerken.

1) Shaila 1:
Shaila vond het wel grappig dat ik iemand had meegebracht die nog nooit in een club geweest was. “Een nieuwe man met pas 0 Km op de teller” zei ze. Dat vond ik een zeer toepasselijke opmerking. Met Shaila ging ik naar boven naar favo-kamer 2. De rest is same procedure as every time met als resultaat een portie leche in een Cubaans mondje. Een perfecte start van de dag met een  Wijze Grijze sexapproval™ 9,5/10
 
2) Trio met Amanda en Angelika:
Hongaarse Amanda zat in haar hoekje. Ik ging bij haar zitten en we herhaalden nog even de woordjes uit het Sneeuwwitje verhaaltje (zie mijn post hieronder van vorige week). Tegenover ons zat een meid die ik nog niet kende. Het bleek Angelika te zijn. Getransfereerd vanuit Dortmund en ook Hongaarse. Mijn goede klik met Amanda straalde ook op Angelika af. Zo goed dat ik voorstelde om een trio te doen.  Zoals gezegd. Het was niet druk vandaag. Dus Theke Ramona was ook akkoord. Waar het serviceaanbod van Amanda z’n limieten kent, heeft Angelika het full package service profiel. Helaas was er geen lesbische chemie tussen deze twee poesta dames. Ofschoon Angelika me aanspoorde haar mondje vol te spuiten, besloot ik toch om dat voor een volgende kamer te bewaren. Wel had Amanda nog een belofte voor me: een volgende keer moest ik met haar de SM-kamer proberen, alwaar ze me zou leren dat vastbinden aan het Andreaskruis best wel een kinky activiteit kan zijn. Ik weet het nog niet zo. We zullen zien of ik dat ga doen.
Wijze Grijze sexapproval™ voor Amanda: 7,5/10
Wijze Grijze sexapproval™ voor Angelika: 7,5/10
 
3) Dildoshow met Monika en Julia 1:
Ik ging kijken en ja hoor: geen fuck te doen. Toen Monika me zag, spreidde ze haar benen meteen maximaal en schoof er een kleien elegante dildo in en uit, terwijl ze me oh zo geil aankeek. Oempf, net een klap in m’n maag die alle bloed naar Wijze Stijve verplaatste. Julia begroette me ook met een: „Natürlich, der Holländer ist auch wieder da“. Samen verwenden ze me terwijl Monika me aanbood haar poesje verder met de dildo te verwennen. Ook maakte ze aanstalten mij met de dildo te gaan verwennen, maar wat dat betreft blijf ik liever maagd. Mijn Lebenssaft spaarde ik echter nog op.
Wijze Grijze sexapproval™ voor Monika: 8,5/10
Wijze Grijze sexapproval™ voor Julia: 7,5/10
 
4) Sibel:
Sibel is er pas sinds een goeie maand, maar ik had haar bij mijn laatste bezoeken niet meer getroffen. Maar ze is zeker niet te versmaden. Ook Sibel heeft een volledig servicepakket en is lekker ongecompliceerd en een klein lachebekje. En dan altijd van die pretoogjes. Leuk gewoon. Haar inspanningen op de kamer beloonde ik door een fraaie COB. Het resultaat glinsterde over haar borstjes en ik adviseerde haar deze body crème gelijkmatig over haar borstjes te verdelen. Daar blijven ze stevig van. Wijze Grijze sexapproval™: 7,5/10
 
Ik was inmiddels wel aan een pauze toe en stelde CJP voor het buitenterrein eens te verkennen en de whirlpool te proberen. En terwijl we met z’n tweeën in de jacuzzi gezellig zaten te bubbelen en te keuvelen vloog de tijd voorbij. Het water was perfect op temperatuur en ik denk dat we er zo’n 1 ½ uur in hebben doorgebracht. CJP had om te beginnen een 3 uursticket genomen, maar was 100 % overtuigd en besloot te verlengen en de hele dag te blijven.

5) Christiana 1:
Christiana had al aan het raam staan roepen en was naar me aan het lonken terwijl ik in de jacuzzi zat. Ik zou haar gaan zien als ik me gedoucht had. Tijd om m’n belofte in te lossen. Christiana probeert me altijd heel, heel, heel erg in de watten te leggen. Waar ik dat mee verdiend heb, is me nog steeds niet duidelijk, want communicatie is niet altijd makkelijk. Maar ik mag haar aanhankelijkheid wel. Op de kamer toverde zij een klein vibratortje uit haar tasje. Daarna begon ze zichzelf te bevredigen en ook ik werd er regelmatig aangenaam mee verwend. Christiana stimuleerde haar clit er zodanig mee dat ze klaarkwam terwijl ik in haar zat. Dat is ook eens een aparte gewaarwording. In elk geval zorgde het er ook voor dat Christiana van mij als beloning haar mondje ook nog eens met mijn sperma gevuld kreeg. Wijze Grijze sexapproval™: 8,5/10
 
6) Elisa:
Elisa is een newby. Spreekt geen woord Duits en beheerst alleen een beetje rudimentair Frans. Voordat ze naar Bochumkwam heeft ze met een vriendin een maand in Parijs privé gewerkt. Haar service was op Frans niveau, dus zonder toeters en bellen. Wijze Grijze sexapproval™: 6,0/10
 
Tijd voor de volgende whirlpoolbreak. Weer met CJP en tijd voor een tussendoor evaluatie. Zijn eerste dagje had hem tot nu toe uitstekend bevallen. En zo trad langzaam de duisternis in. We kwamen terug binnen en waren op dat moment de enige mannen. Meteen werd er door de Amazones naar ons gejoeld als waren we lang verloren gigolo’s, of de Chippendales in eigen persoon.
 
We gingen maar wat aan de bar staan. Als dan echter 8 paar ogen in je rug prikken dan is dat toch niet helemaal ontspannend. Eerst maar eens een hapje gaan eten. En daarna naar boven naar de show.
 
7) Dildoshow met Monika en Julia 2:
Niemand aanwezig, behalve twee dames die zich verveelden. Gelukkig waren er twee Nederlanders zo vriendelijk om daar iets aan te doen. Monika ontfermde zich over mij en Julia nam CJP onder handen. Dat duurde denk ik zo’n kwartiertje. Daarna weer naar beneden. Wijze Grijze sexapproval™ voor Monika: 7,0/10
 
8) Christiana 2:
Terug beneden herhaalde het ritueel van uitdagen en lonken zich weer. Aan de avances van Christiana kon ik het minst weerstand bieden. Voor ons beiden werd het echter een soort uitrustkamer zonder al te veel gekkigheden. Alleen een olieflesje kwam er aan te pas. Vandaar geen Wijze Grijze sexapproval™ deze keer.
 
9) Larissa:
Jaaa, mijn gypsy queentje was er ook vandaag. Uiteraard moest ik met haar ook kameren. Had ik voor haar ook nog een donatie in petto? Tuurlijk. Larissa haalt zelfs bij de meest uitgebluste bezoeker nog verborgen reserves naar boven. Zo ook bij mij weer. Wijze Grijze sexapproval™: 9,0/10
 
10) Dildoshow met Monika en Julia 3:
Ik ging toch nog maar eens tegen 22:00 kijken. Één bezoeker was er slechts. Meteen kreeg ik de volle aandacht van Monika en werd uitgenodigd bij haar te komen. Monika begon aan een duchtig blaasconcert met de duidelijke intentie er nog wat uit te halen. Echter door het recente voorwerk van Larissa zat dat er niet in. Wijze Grijze sexapproval™ voor Monika: 8,0/10
 
11) Shaila 2:
En waar ik de dag mee begonnen was, zou ik hem ook mee eindigen. Shaila wenkte me toen ik beneden kwam en vroeg me hoeveel kilometer CJP nu wel op de klok had? Nou wat dat betreft kon ik wel met een gerust hart bevestigen dat hij nu wel goed ingereden moest zijn en misschien wel 1.000 Km op de teller had. Maar verder bleef er niet veel tijd, want inmiddels was het bijna 22:30 en anders liep ons de tijd weg voor een laatste kamer. Dus, hup naar boven. Kamer 5 deze keer, want daar is geen storende muziek die je eventueel afleidt van waar je mee bezig bent. Dankzij deze rust en de ontfermende aandacht van Shaila, haalde Shaila nog m’n laatste proteïnereserves naar boven en ving ze in haar mondje op. Zo kon ik stressvrij naar huis rijden. Wijze Grijze sexapproval™: 9,5/10
 
Over de hele dag waren er zeer weinig bezoekers en voortdurend was er een damesoverschot. Max. 5 3-uursklanten stonden op het TV-scherm. Alleen ’s avonds groeide dat aantal nog tot 9. Ik denk dat er een 5-tal dagklanten waren.
 
En met wie van de 16 aanwezige dames heb ik vandaag niet gekamerd: Ani – Rosa – Katy – Dennise – Wendy – Nataly - Jenny.
 
 Wijze Grijze sexapproval™ voor PC-Bochum vandaag: 7,5/10
 
  Adieë tsezame
  Wijze Grijze
 
 

Aanstaande Woensdag ben ik er weer en daarna heb ik Dinsdag 24.11 al in het vizier. Wordt CJP recidivist? Misschien wel. Wie gaat er mee/ komt er ook? Stuur maar een mail. Het WG-boekingskantoor heeft nog plaatsen vrij.